abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 september 2007 @ 11:45:49 #1
147650 based
my very own drum!
pi_53427959

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl of www.tvreclames.nl
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)

Handige links:*

www.midomi.com/
    www.musipedia.org/whistle.0.html?&L=0
    www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
    www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
    www.adformatie.nl/campagnes/

*Met dank aan Baggeruser, Deetch & Noodly

Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
  • Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar Berkery

deel 223
    Help, ik zoek... deel 223
  • I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
      maandag 24 september 2007 @ 12:01:55 #2
    6067 Turbomuis
    Kruimeltjes zijn ook cake
    pi_53428475
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 15:20 schreef Turbomuis het volgende:
    Hopelijk niet al te vaag, maar ik zoek het volgende: Het is een nummer van (denk ik) Emerson, Lake en Palmer, maar daar ben ik niet zeker van. Het is een vrij bombastisch nummer. Het filmpje erbij (clip? concertregistratie?) is ook bombastisch, met een grote kroonluchter, lichteffecten en vuurwerk enzo. Hoe en wat precies weet ik niet meer. Misschien dat er toch bij iemand een belletje gaat rinkelen?
    I give myself very good advice
    But I very seldom follow it
    That explains the trouble that I'm always in
    pi_53428836
    tvp
    pi_53431865
    De muziek uit dit (mooie) filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=KCy9nrchqFI
      maandag 24 september 2007 @ 14:20:53 #5
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53431925
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 14:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
    De muziek uit dit (mooie) filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=KCy9nrchqFI
    DJ Shadow w/ Mos Def - Six Days The Remix
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_53432357
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 14:20 schreef donroyco het volgende:

[..]

DJ Shadow w/ Mos Def - Six Days The Remix
    Dat is snel, bedankt...
      maandag 24 september 2007 @ 15:12:28 #7
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53433088
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 14:40 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Dat is snel, bedankt...
    Stond ook in de comments.
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_53433512
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 15:12 schreef donroyco het volgende:

[..]

Stond ook in de comments.
    Dan ga ik die toch maar 's lezen...
      maandag 24 september 2007 @ 15:44:13 #9
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_53433936
    TVP.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_53436425
    Weet iemand hoe dit nummer heet, hij komt uit een set van Benny Rodriguez.
    Het fragment van 30 sec. ofzo: http://www.sendmefile.com/00584092
      maandag 24 september 2007 @ 17:53:54 #11
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_53437276
    http://www.youtube.com/watch?v=hEfbmPt3KU0

Weet iemand waar je die remix van die speech kan downloaden of hoe die heet..?
    Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
      maandag 24 september 2007 @ 18:24:51 #12
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_53438164
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 17:53 schreef satecl het volgende:
    http://www.youtube.com/watch?v=hEfbmPt3KU0

Weet iemand waar je die remix van die speech kan downloaden of hoe die heet..?
    Er mankeert iets aan je oren en je ogen?
    Aangezien het er gewoon in de beschrijving staat en ook nog wordt gezegd in het filmpje .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_53441735
    Oei ik zoek ook een liedje het is de .... blues ofzo. Ik weet alleen hoe de clip gaat. Er zit een jongen op de bank en op de achtergrond zie je een aquarium. Dan gaan die vissen ineens zingen en rappen en dan zit die jongen verbaasd met zn neus tegen het aquarium te kijken.

Het is een vrij nieuw nummer, ik heb m slechts een paar keer voorbij zien komen op tv.

Wie o wie?
      maandag 24 september 2007 @ 20:25:38 #14
    137122 RobDrop
    It's the Gasman!
    pi_53442004
    quote:
    Hoi,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer waarvan ik me alleen nog vaag de clip kan herinneren.
    Het is een beetje een melancholisch nummer. Hoofdpersoon is een meisje dat heel gelukkig lijkt, maar dat eigenlijk helemaal niet is. Clip speelt zich (deels) af in een zwembad. Daar zie je haar ook 'lol' hebben.
    Denk dat het nummer zo'n 5-10 jaar oud is.

Iemand een idee? Alvast bedankt!
    @Nymphalidae, was dit niet toevallig "No Rain" van Blind Melon?

http://nl.youtube.com/watch?v=qmVn6b7DdpA
    -Here we are now entertain us, put on your red shoes and dance the blues-
    -Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...-
    pi_53442591
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 20:18 schreef BabblingBrook het volgende:
    Oei ik zoek ook een liedje het is de .... blues ofzo. Ik weet alleen hoe de clip gaat. Er zit een jongen op de bank en op de achtergrond zie je een aquarium. Dan gaan die vissen ineens zingen en rappen en dan zit die jongen verbaasd met zn neus tegen het aquarium te kijken.

Het is een vrij nieuw nummer, ik heb m slechts een paar keer voorbij zien komen op tv.

Wie o wie?
    Dat moet haast wel het meesterlijk nieuwe nr. van de de chemicale broertjes zijn: The salmon Dance .
    Eet smakelijk en slaap lekker!
    pi_53444780
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 20:42 schreef bonzai-bart het volgende:

[..]

Dat moet haast wel het meesterlijk nieuwe nr. van de de chemicale broertjes zijn: The salmon Dance .
    Ja! Die bedoel ik helemaal Ik kan weer uit mn dak gaan Tnx!
    pi_53444995
    Weet iemand de titel / producent van de laatste plaat uit de trailer van Thunderdome.

http://www.thunderdome.nl/thunderdome.php

Gevonden!

DJ Mad Dog - Welcome Down

[ Bericht 19% gewijzigd door TrustNo op 24-09-2007 22:43:12 ]
      maandag 24 september 2007 @ 22:47:19 #18
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_53446580
    Ik was in de sportschool en hoorde een soort dance/hiphop-achtig nummer met een erg dikke/vette beat. De tekst die erin voorkwam was "Speaker, speaker on the wall, speaker speaker, tell us all.. etc..."gezongen door een vrouwenstem. Help?
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
      maandag 24 september 2007 @ 22:50:12 #19
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53446672
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 22:47 schreef SEMTEX het volgende:
    Ik was in de sportschool en hoorde een soort dance/hiphop-achtig nummer met een erg dikke/vette beat. De tekst die erin voorkwam was "Speaker, speaker on the wall, speaker speaker, tell us all.. etc..."gezongen door een vrouwenstem. Help?
    Fedde Le Grand ft. Ida Corr - Mirror 07/07/07
      maandag 24 september 2007 @ 23:45:22 #20
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_53448265
    quote:
    Volgens mij was dat hem! Vrij recent nummer dus?
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
      maandag 24 september 2007 @ 23:49:14 #21
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53448364
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 23:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Volgens mij was dat hem! Vrij recent nummer dus?
    Jep, heeft Fedde speciaal voor Live Earth gemaakt... En dat was op 7 juli 2007
    pi_53456689
    Ok supervage omschrijving, maar wie weet is er iemand die het herkent.

't Is een beetje een danceachtig liedje. Vocals door een man en ik versta iets van Babylonia of Baylonian in de tekst. En verder weet ik 't niet
    pi_53456690
    Ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje met ik geloof de dekst: " When de sun goes down down down"
    als ik hier naar zoek word ik overdonderd met arctic monkeys, maar die zoek ik helemaal niet
    hij werd een aantal jaren (3-4) terug vaak uitgezonden op tmf enzo, je zag dan een clip waarbij je als het ware rechtdoor een hele raare wereld vloog waarbij je allemaal rare vierkanten en felle kleuren tegen kwam
    zou iemand me misschien hierbij kunnen helpen? ik word her helemaal gek van
    De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
    pi_53456770
    Heuj,

Ik zag gister koefnoen en daar speelde ze dit nr (fragmentje) op de achetrgrond.

Weet iemand van wie dit is... als ik naar de lyrics zoek vind ik niks...
    kaasboer
    pi_53456792
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 12:27 schreef Saak het volgende:
    Ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje met ik geloof de dekst: " When de sun goes down down down"
    als ik hier naar zoek word ik overdonderd met arctic monkeys, maar die zoek ik helemaal niet
    hij werd een aantal jaren (3-4) terug vaak uitgezonden op tmf enzo, je zag dan een clip waarbij je als het ware rechtdoor een hele raare wereld vloog waarbij je allemaal rare vierkanten en felle kleuren tegen kwam
    Cassius - Sound of Violence
    http://www.youtube.com/watch?v=mX2ortWiFFw
      dinsdag 25 september 2007 @ 12:32:19 #26
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_53456812
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 12:27 schreef Saak het volgende:
    Cassius - Sound Of Violence
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_53456829
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 12:31 schreef n0r het volgende:

[..]

Cassius - Sound of Violence
    http://www.youtube.com/watch?v=mX2ortWiFFw
    OOOOo je bent GEWELDIG! en zo snel ook! ahh ik hou van je

edit: hmm ik vond hem toen der tijd een stuk beter op de een of andere manier
    De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
    pi_53456994
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 12:27 schreef Sorbootje het volgende:
    Ok supervage omschrijving, maar wie weet is er iemand die het herkent.

't Is een beetje een danceachtig liedje. Vocals door een man en ik versta iets van Babylonia of Baylonian in de tekst. En verder weet ik 't niet
    RICKY L FT MICK - BORN AGAIN

groetjes
    Chill
    pi_53457311
    wat is trouwens de naam of wat is de band van het liedje van die nieuwe philips reclame met die robot die dan zo die man gaat scheren, ik hou wel van dat soort muziek, een beetje Aphex twin lijkt het wel
    pi_53457501
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 12:40 schreef samdeman1984 het volgende:

[..]

RICKY L FT MICK - BORN AGAIN

groetjes
    Je bent best briljant. Dankjewel
      dinsdag 25 september 2007 @ 13:58:37 #31
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53459133
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 12:30 schreef Bafnek het volgende:
    Heuj,

Ik zag gister koefnoen en daar speelde ze dit nr (fragmentje) op de achetrgrond.

Weet iemand van wie dit is... als ik naar de lyrics zoek vind ik niks...
    Leaf - Wonderwoman
    pi_53460698
    help aub, hoe heet het nummer dat hier wordt gedraaid

http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=873

alvast superbedankt
      dinsdag 25 september 2007 @ 15:08:11 #33
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53460870
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 15:01 schreef apekop109 het volgende:
    help aub, hoe heet het nummer dat hier wordt gedraaid

http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=873

alvast superbedankt
    Giorgos Lysigakis - Bacardi Mojito Song
    wordt ook gebruikt in de Bacardi-reclames
    pi_53462302
    Donroyco the best!
    pi_53463185
    Ik ben op zoek naar een liedje dat vanmiddag op Slam!fm werd gedraaid. Het is met allemaal trommels en fluitjes, en al niet meer zo actueel volgens mij. Het lijkt echt op zo'n carnaval in Rio, en je hoort ook iemand ertussen iets van turn of give it up roepen ofzo. Hij was tussen 3 en 4 op de radio ergens... Alvast bedankt!
      dinsdag 25 september 2007 @ 16:45:06 #36
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53463265
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 16:41 schreef -Trinity- het volgende:
    Ik ben op zoek naar een liedje dat vanmiddag op Slam!fm werd gedraaid. Het is met allemaal trommels en fluitjes, en al niet meer zo actueel volgens mij. Het lijkt echt op zo'n carnaval in Rio, en je hoort ook iemand ertussen iets van turn of give it up roepen ofzo. Hij was tussen 3 en 4 op de radio ergens... Alvast bedankt!
    Cave - Street Carnival
    pi_53465169
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 16:41 schreef -Trinity- het volgende:
    Stel dat Donroyco het fout heeft ( ):
    The Good Men - Give It Up misschien?
      dinsdag 25 september 2007 @ 18:11:26 #38
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_53465362
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 17:17 schreef Twest1 het volgende:
    Weet iemand hoe dit nummer heet, hij komt uit een set van Benny Rodriguez.
    Het fragment van 30 sec. ofzo: http://www.sendmefile.com/00584092
    The Fix - Medication Time
    "MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
    pi_53466400
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 18:02 schreef MarBu het volgende:
    Stel dat Donroyco het fout heeft ( ):
    The Good Men - Give It Up misschien?
    Dat is 'm, thx!
    pi_53466701
    Ik weet dat het een long shot is, maarja, toch maar een poging

Het was een nummer bij de reclame van Net5... een reclame voor een nieuwe serie die daar komt...
    Het was een rustig nummer met een mannenstem erin en een gitaar... klonk zeer lekker...

Meer info heb ik helaasch niet....
    pi_53467246
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 12:53 schreef Saak het volgende:
    wat is trouwens de naam of wat is de band van het liedje van die nieuwe philips reclame met die robot die dan zo die man gaat scheren, ik hou wel van dat soort muziek, een beetje Aphex twin lijkt het wel
    Echt overal te vinden in Youtube comments en zo maar hier wordt ie ook genoemd:
    http://www.whatsthatcalled.com/forum/index.php?s=df22ecaa9b56bebb80d8e48c5e05ce36&showtopic=11602&pid=31842&st=0&#entry31842
    Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
    http://http://llbinc.bandcamp.com/
    pi_53467381
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 19:07 schreef Ace1 het volgende:

Het was een nummer bij de reclame van Net5... een reclame voor een nieuwe serie die daar komt...
    Het was een rustig nummer met een mannenstem erin en een gitaar... klonk zeer lekker...

Pff best moeilijk weet je niet voor welke serie? Hoogst waarschijnlijk zou het een van deze kunnen zijn: Coldplay, the fray, thirteen senses?
    pi_53467932
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 19:33 schreef Twest1 het volgende:

[..]

Pff best moeilijk weet je niet voor welke serie? Hoogst waarschijnlijk zou het een van deze kunnen zijn: Coldplay, the fray, thirteen senses?
    Ja maar dat zijn een heleboel nummers hehe...

Coldplay was het zeker niet.
    pi_53469074
    weet iemand hoe dat liedje heet wat de laatste dagen veel op de radio is, zo'n rap liedje waar ik alleen de woorden "bitches aan m'n" van kan herinneren omdat ik de rest domweg niet versta het lijkt nederlandstalig en hoorde het vandaag een paar keer op 3FM!
    google is your friend
    pi_53469180
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 20:31 schreef ThijsThijs het volgende:
    weet iemand hoe dat liedje heet wat de laatste dagen veel op de radio is, zo'n rap liedje waar ik alleen de woorden "bitches aan m'n" van kan herinneren omdat ik de rest domweg niet versta het lijkt nederlandstalig en hoorde het vandaag een paar keer op 3FM!
    The Opposites - Dom, Lomp & Famous?
    (ik doe maar een gooi)
    pi_53469197
    Goed gegooid Maartel!
    google is your friend
    pi_53469579
    http://www.savefile.com/files/1079697

welk lied is dit?

edit: en ja kut hoe heette dat ene lied nou volgens mij had ik het al gevraagd over:
    dat een vent zingt over dat hij hoer op de straat vond en dan probeert hij haar van de straat te houden door haar te betalen maar dan raakt tie blut en dan beland tie in de goot en dan herkend zij hem niet meer ofzoiets...
    heb de vorige topics afgezocht maar kan het niet meer vinden .... genre: house denk ik

edit2: ok dit was PQM - You Are Sleeping... nu die eerste nog...

[ Bericht 33% gewijzigd door MouzurX op 25-09-2007 21:10:08 ]
    When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
    pi_53471560
    Een nummer wat nog niet zo heel oud is, met Engelse zang van een dame, afgewisseld door een Spaanse refrein wat een beetje dance achtig is. Het Spaans klinkt als : Que vio que va na vo sta.
    Die zin wordt dan heel vaak herhaald..

Iemand een idee, ondanks dat ie vrij moeilijk is?
      dinsdag 25 september 2007 @ 23:11:36 #50
    79000 Maikuuul
    Dat zeg ik ook altijd
    pi_53474712
    Het liedje wat ik laatste bedoelde heb ik beantwoord gekregen via de star fm contact

Francesco Palmeri – Yaka dansé

Zo heet het liedje
    [b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
    Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
    Sokkel Lolleromfg[/b]
      woensdag 26 september 2007 @ 00:39:06 #51
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53476994
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef bear87 het volgende:
    Een nummer wat nog niet zo heel oud is, met Engelse zang van een dame, afgewisseld door een Spaanse refrein wat een beetje dance achtig is. Het Spaans klinkt als : Que vio que va na vo sta.

Nelly Furtado & Juanes - Te Busque
    pi_53477064
    Ik zoek een song dat waarschijnlijk All you need is love heet.
    Het klink als the beatles eind jaren 60 in hun flower power periode en nee, het is dus niet
    "All you need is love" door de Beatles.
    De achternaam van de zanger was Damast of Hamast of zoiets dergelijks.
    Weet iemand wie of wat ik bedoel?
      woensdag 26 september 2007 @ 07:48:59 #53
    54096 Gambolputty
    von Hautkopft of Ulm
    pi_53478756
    quote:
    Op woensdag 26 september 2007 00:44 schreef BL_Henkie het volgende:
    Het klink als the beatles eind jaren 60 in hun flower power periode en nee, het is dus niet
    Roger Glover - Love is all?

http://www.youtube.com/watch?v=oADfmYQWmW8

De naam lijkt er niet op, maar je weet nooit..
    And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
    pi_53478879
    Hoi,

als iemand me kan vertellen hoe dit liedje heet ben je m'n held!

http://www.youtube.com/watch?v=v280pDdPPGY
    pi_53480179
    quote:
    Op woensdag 26 september 2007 00:44 schreef BL_Henkie het volgende:
    Barclay James Harvest - Titles

Je omschrijving is niet zo raar: de hele tekst van het nummer is opgebouwd uit titels van Beatles-nummers.
    Nothing has changed. Everything has changed.
    pi_53481927
    Kan echt niemand mij dan helpen????

Ok....dan zal ik nogmaals mijn oproep plaatsen...
    Ben echt benieuwd of iemand mij kan helpen met dit nummer..
    Google biedt ook geen uitkomst dus ik weet het echt niet meer........

Jullie? Hier komt ie dan!

Is er iemand die mij kan helpen zoeken naar het volgende nummer....
    Ik weet alleen nog een beetje de tekst...het is een country and western song....
    Het nummer begon geloof ik met een lage bas....

Let me be your tall dark stranger tonight
    Let me be your lone ranger tonight
    I want you to know
    that I love you so
    And I want to love you, love you, love you...............

Zo ging het ongeveer....niet helemaal denk ik......

Als je het weet maak je iemand ontzettend dankbaar......!
    Als we niet bereid zijn een tolerante samenleving te verdedigen tegen de aanvallen van de intolerante medemens, dan zal de tolerante mens te gronde gaan, en met hem de tolerantie
      woensdag 26 september 2007 @ 11:43:37 #57
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53482764
    quote:
    Op woensdag 26 september 2007 08:08 schreef Stienn het volgende:
    Hoi,

als iemand me kan vertellen hoe dit liedje heet ben je m'n held!

http://www.youtube.com/watch?v=v280pDdPPGY
    Lees de reacties eens....
    pi_53483428
    quote:
    Helaas die is het niet. Het Spaanse stukje is echt dance achtig!
    pi_53483625
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 12:33 schreef Saak het volgende:

[..]

OOOOo je bent GEWELDIG! en zo snel ook! ahh ik hou van je
    Graag gedaan
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 19:07 schreef Ace1 het volgende:

Was het Nederlandstalig? Ik heb Spinvis - Wespen Op De Appeltaart meerdere keren in net5 commercials voorbij horen komen.
      woensdag 26 september 2007 @ 12:52:27 #60
    42020 DJMarcel.nl
    /care sedert 2002
    pi_53484378
    quote:
    Op woensdag 26 september 2007 12:18 schreef n0r het volgende:

[..]

Graag gedaan
    [..]

Was het Nederlandstalig? Ik heb Spinvis - Wespen Op De Appeltaart meerdere keren in net5 commercials voorbij horen komen.
    Die wespen draaien ze scheel op die Nederlandse TMF-variant via digitale televisie.
    pi_53484705
    quote:
    Op woensdag 26 september 2007 12:52 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Die wespen draaien ze scheel op die Nederlandse TMF-variant via digitale televisie.
    Klopt
    Geniaal nummer ook trouwens
    pi_53486815
    Mee zoek tvp
    pi_53490414

http://www.gamekings.tv/index.php?p=779

Bij dat shot, hoe heet dat nummer? Het nummer komt steeds nadat iemand een partij heeft gewonnen

Bitte sehr
    pi_53490515
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 20:48 schreef MouzurX het volgende:
    http://www.savefile.com/files/1079697

welk lied is dit?
    Niemand?
    When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
    pi_53490887
    quote:
    Op woensdag 26 september 2007 16:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
    [afbeelding]
    http://www.gamekings.tv/index.php?p=779

Bij dat shot, hoe heet dat nummer? Het nummer komt steeds nadat iemand een partij heeft gewonnen

Bitte sehr
    Nee toch, wordt er een keer niet voor de duizendste keer naar Heater gevraagd, vragen ze voor de tienduizendste keer naar King Amir - Samir's Theme...
    "MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
      woensdag 26 september 2007 @ 17:18:36 #66
    192613 kenniiy
    Kennski.nl - Jump & Hardco
    pi_53491403
    HEEEEELPPP...
    Mensen ik ben al zolang opzoek naar een nummer, ik heb een klein stukje als mp3 en dat is het enigste wat ik ook van dat nummer heb... Ik heb het ooit is gekregen maar ik weet niet van wie
    die is !!
    Wie o wie , helpt mij... eeuwige roem , echt waar !!
    Het gaat om dit nummer :

Http://www.kennski.nl/hoeheetditnummer.mp3
    Edit : Eventjes openen in Windows media player -> File -> Open URL (als hij het niet doet !!)

THNX !!
    pi_53491761
    quote:
    Op woensdag 26 september 2007 16:56 schreef Molluck het volgende:

[..]

Nee toch, wordt er een keer niet voor de duizendste keer naar Heater gevraagd, vragen ze voor de tienduizendste keer naar King Amir - Samir's Theme...
    Hihi

Bedankt
    pi_53494371
    Weet iemand hoe dat instrumentale nummer heet waarbij in de clip voor een bioscoop ofzo gedanst werd. Later in de clip wordt het groepje weggestuurd

Nog niet zo heel oud
      woensdag 26 september 2007 @ 19:49:43 #69
    54096 Gambolputty
    von Hautkopft of Ulm
    pi_53495096
    quote:
    Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef N.icka het volgende:
    Weet iemand hoe dat instrumentale nummer heet waarbij in de clip voor een bioscoop ofzo gedanst werd. Later in de clip wordt het groepje weggestuurd

Nog niet zo heel oud
    Fatboy slim - praise you
    And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
    pi_53497254
    quote:
    Op woensdag 26 september 2007 17:18 schreef kenniiy het volgende:
    HEEEEELPPP...
    Mensen ik ben al zolang opzoek naar een nummer, ik heb een klein stukje als mp3 en dat is het enigste wat ik ook van dat nummer heb... Ik heb het ooit is gekregen maar ik weet niet van wie
    die is !!
    Het gaat om dit nummer :

Edit : Eventjes openen in Windows media player -> File -> Open URL (als hij het niet doet !!)

THNX !!
    Klinkt als iets van Kassav'...
    Misschien kan je 'm hier tussen vinden
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
    pi_53497779
    quote:
    Op woensdag 26 september 2007 19:49 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Fatboy slim - praise you
    Hee , mooi , hartstikke bedankt , die bedoelde ik

pi_53499061
    quote:
    HEEEEELPPP...
    die is !!
    Het gaat om dit nummer :

THNX !!
    Volgens mijn marrokaanse huisgenoot is het de Bachata stijl verder kunnen we je ook niet helpen succes!

[ Bericht 6% gewijzigd door bonzai-bart op 27-09-2007 09:11:19 ]
    Eet smakelijk en slaap lekker!
    pi_53500675
    Voor het eerst in mn leven weet ik EN de bandnaam EN de titel, maar valt r niets over te vinden... wie oh wie helpt me verder? Was vorige week op 3FM

Band: De Liefde
    Titel: Lopen op de maan (Cover van The Police, Walking on the moon)

Googlen op liefde, maan etc brengt me nergens...
    Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
    pi_53502358
    Hey Luitjes, ben opzoek naar een nummer met iets van dezr tekst erin, super mooi rustig nummer, denk alleen met zang en gitaar:

oehhwwww what you ddo to me oehw wat you do to me
    hey there dilila don"t you know ...
    pi_53502850
    Excuss voor iedereen die al opzoek is gegaan, ben er zelf achter gekomen:
    Artiest: Plain White Ts
    Titel: HEY THERE DELILAH
    pi_53502985
    quote:
    Op woensdag 26 september 2007 09:50 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Barclay James Harvest - Titles

Je omschrijving is niet zo raar: de hele tekst van het nummer is opgebouwd uit titels van Beatles-nummers.
    Bedankt
    Geweldige song. Die ga ik helemaal grijs draaien.
      donderdag 27 september 2007 @ 12:04:33 #77
    192613 kenniiy
    Kennski.nl - Jump & Hardco
    pi_53511464
    quote:
    HEEEEELPPP...
    die is !!
    Het gaat om dit nummer :

THNX !!
    Nou ik heb gezocht naar kassav en bachata stijl, maar het is het allebei niet ... tenminste bachata stijl is een beetje langzaam ...
    pi_53519073
    quote:
    Op donderdag 27 september 2007 12:04 schreef kenniiy het volgende:

[..]

Nou ik heb gezocht naar kassav en bachata stijl, maar het is het allebei niet ... tenminste bachata stijl is een beetje langzaam ...
    Hmm, Kaoma dan?
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
    pi_53522930
    tvp
    I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
      donderdag 27 september 2007 @ 22:14:24 #80
    169225 Lucc
    Mooi Gesproken!
    pi_53529573
    Mensen,

Het is een oud nummer, beetje R'nB achtig en dit is een klein stukje.
    Volgens mij franstalig

Hier een stukje: http://www.l-spot.nl/RGB200%20laser.AVI

Ik kan niet meer op de naam komen, iemand enig idee?
    Dat dacht ik!
    pi_53530141
    quote:
    Op donderdag 27 september 2007 22:14 schreef Lucc het volgende:
    Mensen,

Het is een oud nummer, beetje R'nB achtig en dit is een klein stukje.
    Volgens mij franstalig

Hier een stukje: http://www.l-spot.nl/RGB200%20laser.AVI

Ik kan niet meer op de naam komen, iemand enig idee?
    Mary J Blige - Family Affair is niet franstalig hoor. Kan echter wel een remix zijn, gezien je lasers .
    pi_53537793
    ik zoek zo'n liedje met ramadan erin.

het is iig een super grappig liedje, nanana ramadan song ofzo hoor je dan
      vrijdag 28 september 2007 @ 10:53:25 #83
    124655 DarkManta
    Tiepvouten onder voorbehout
    pi_53538443
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 12:53 schreef Saak het volgende:
    http://www.raphaelibanez.com/

Ik vind het trouwens meer op Biosphere lijken dan Aphex Twin eigenlijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door DarkManta op 28-09-2007 11:01:45 ]
    Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
    pi_53538529
    quote:
    Op vrijdag 28 september 2007 10:21 schreef Niekster het volgende:

The Muppets - Mahna Mahna?
    pi_53538852
    quote:
    Op vrijdag 28 september 2007 10:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:

[..]

The Muppets - Mahna Mahna?
    nee het gaat echt over de ramedam

je weet wel dat turks feest
      vrijdag 28 september 2007 @ 12:02:05 #86
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_53540343
    Ik zoek een nummer dat een paar jaar geleden gereleased werd. Ik heb geen idee wie de artiest(en) zijn, of hoe het nummer heet, dus ik zal even een zo vaag mogelijke beschrijving geven: Het is een nummer van een DJ. Ik dacht zelf altijd dat het Junkie XL was, maar via hem heb ik helemaal niks kunnen vinden. De DJ wordt bij gestaan door 1 of 2 (ik denk) carribische dames die in de clip voornamelijk in witte pakjes staan te dansen. Het nummer begint dan ook met iets dat een van die dames met een zwaar carribisch acent zegt (wat precies mag joost weten). Het enige wat ik qua namen weet, is dat de dames een groepje vormen waarin het woord mishi/mushi/mashi (ofzo) in voorkomt. De clip zelf heeft nogal een beetje een psychedelisch uiterlijk. Veel felle kleuren e.d., het deed me altijd een beetje denken aan de clip van "Groove is in the heart".

Lekker vage beschrijving, I know. Waarschijnlijk ook de reden dat ik hem nog steeds niet heb gevonden
    Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
    I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
      vrijdag 28 september 2007 @ 13:24:33 #87
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_53542564
    quote:
    Op vrijdag 28 september 2007 12:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:
    Ik zoek een nummer dat een paar jaar geleden gereleased werd. Ik heb geen idee wie de artiest(en) zijn, of hoe het nummer heet, dus ik zal even een zo vaag mogelijke beschrijving geven: Het is een nummer van een DJ. Ik dacht zelf altijd dat het Junkie XL was, maar via hem heb ik helemaal niks kunnen vinden. De DJ wordt bij gestaan door 1 of 2 (ik denk) carribische dames die in de clip voornamelijk in witte pakjes staan te dansen. Het nummer begint dan ook met iets dat een van die dames met een zwaar carribisch acent zegt (wat precies mag joost weten). Het enige wat ik qua namen weet, is dat de dames een groepje vormen waarin het woord mishi/mushi/mashi (ofzo) in voorkomt. De clip zelf heeft nogal een beetje een psychedelisch uiterlijk. Veel felle kleuren e.d., het deed me altijd een beetje denken aan de clip van "Groove is in the heart".

Lekker vage beschrijving, I know. Waarschijnlijk ook de reden dat ik hem nog steeds niet heb gevonden
    Olav Basoski - Waterman
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_53544455
    Ik zoek een nummer met als enige zang "you're a sexy fuck" en " so fucking sexy". Weet iemand hoe het heet?
    pi_53545857
    Who's Who - Sexy fuck
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
      vrijdag 28 september 2007 @ 16:24:36 #90
    169225 Lucc
    Mooi Gesproken!
    pi_53547266
    quote:
    Op donderdag 27 september 2007 22:32 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Mary J Blige - Family Affair is niet franstalig hoor. Kan echter wel een remix zijn, gezien je lasers .
    Gevonden met dank aan het origineel:

Dance remix van: Tragedie - Hey oh

[ Bericht 22% gewijzigd door Lucc op 28-09-2007 16:42:59 (Gevonden!) ]
    Dat dacht ik!
    pi_53547431
    Hoe heet dat vrij nieuwe nederlandstalige nummer over Frankrijk, en het noorderplantsoen etc?
    Waar komt dit te staan?
      vrijdag 28 september 2007 @ 17:13:52 #92
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_53548470
    quote:
    Op vrijdag 28 september 2007 16:30 schreef friemel het volgende:
    Hoe heet dat vrij nieuwe nederlandstalige nummer over Frankrijk, en het noorderplantsoen etc?
    Groningen - Het Gras Van Het Noorderplantsoen
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_53549049
    quote:
    Hee, 't Noorderplantsoen!
    Nothing has changed. Everything has changed.
    pi_53549584
    quote:
    Op vrijdag 28 september 2007 10:21 schreef Niekster het volgende:

pi_53550111
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef bear87 het volgende:

pi_53551653
    quote:
    Op vrijdag 28 september 2007 15:29 schreef Gitanki het volgende:
    Who's Who - Sexy fuck
    dank!
      vrijdag 28 september 2007 @ 21:38:26 #97
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_53555241
    quote:
    Op vrijdag 28 september 2007 13:24 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Olav Basoski - Waterman
    Dat is hem! Heel erg bedankt. Heb me de afgelopen 24 uur helemaal rot lopen zoeken (letterlijk de hele Top 40 historie na zitten spitten, zonder geluk). Weet je toevallig ook hoe dat 'meidengroepje' heet wat er in featured?
    Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
    I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
    pi_53556351
    Weet iemand waar ik het liedje denk aan mij van Daan schuurmans kan vinden uit volle maan ?

You tube heeft hem niet !!
    Mijn Snape wat doe je !
    Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
    Asperger and proud !
    pi_53556504
    quote:
    Op vrijdag 28 september 2007 22:21 schreef Canisfire het volgende:
    Weet iemand waar ik het liedje denk aan mij van Daan schuurmans kan vinden uit volle maan ?

You tube heeft hem niet !!
    http://www.last.fm/music/Ties
    Hier tenminste al 30 seconden.
    pi_53557538
    Schandalig dat ik het hier moet vragen. Maar hoe heet alweer dat lied waarbij je de zangers ergens door zo'n amerikaande woestijn rijdt. Ze heeft een gebroken arm en op het gaspedaal ligt een baksteen. Op het einde(Volgens mij laten ze dat niet meer op tv zien) crasht ze tegen truck. De overleeft ze, maar helaas voor krijgt ze toch daarna nog de baksteen op de kop. Volgens mij moet dit wel genoeg info zijn . Alvast bedankt
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')