quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:20 schreef Turbomuis het volgende:
Hopelijk niet al te vaag, maar ik zoek het volgende: Het is een nummer van (denk ik) Emerson, Lake en Palmer, maar daar ben ik niet zeker van. Het is een vrij bombastisch nummer. Het filmpje erbij (clip? concertregistratie?) is ook bombastisch, met een grote kroonluchter, lichteffecten en vuurwerk enzo. Hoe en wat precies weet ik niet meer. Misschien dat er toch bij iemand een belletje gaat rinkelen?
DJ Shadow w/ Mos Def - Six Days The Remixquote:Op maandag 24 september 2007 14:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
De muziek uit dit (mooie) filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=KCy9nrchqFI
quote:Op maandag 24 september 2007 14:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
DJ Shadow w/ Mos Def - Six Days The Remix
Stond ook in de comments.quote:
Er mankeert iets aan je oren en je ogen?quote:Op maandag 24 september 2007 17:53 schreef satecl het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hEfbmPt3KU0
Weet iemand waar je die remix van die speech kan downloaden of hoe die heet..?
@Nymphalidae, was dit niet toevallig "No Rain" van Blind Melon?quote:Hoi,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer waarvan ik me alleen nog vaag de clip kan herinneren.
Het is een beetje een melancholisch nummer. Hoofdpersoon is een meisje dat heel gelukkig lijkt, maar dat eigenlijk helemaal niet is. Clip speelt zich (deels) af in een zwembad. Daar zie je haar ook 'lol' hebben.
Denk dat het nummer zo'n 5-10 jaar oud is.
Iemand een idee? Alvast bedankt!
Dat moet haast wel het meesterlijk nieuwe nr. van de de chemicale broertjes zijn: The salmon Dance .quote:Op maandag 24 september 2007 20:18 schreef BabblingBrook het volgende:
Oei ik zoek ook een liedje het is de .... blues ofzo. Ik weet alleen hoe de clip gaat. Er zit een jongen op de bank en op de achtergrond zie je een aquarium. Dan gaan die vissen ineens zingen en rappen en dan zit die jongen verbaasd met zn neus tegen het aquarium te kijken.
Het is een vrij nieuw nummer, ik heb m slechts een paar keer voorbij zien komen op tv.
Wie o wie?
Ja! Die bedoel ik helemaalquote:Op maandag 24 september 2007 20:42 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Dat moet haast wel het meesterlijk nieuwe nr. van de de chemicale broertjes zijn: The salmon Dance .
Fedde Le Grand ft. Ida Corr - Mirror 07/07/07quote:Op maandag 24 september 2007 22:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was in de sportschool en hoorde een soort dance/hiphop-achtig nummer met een erg dikke/vette beat. De tekst die erin voorkwam was "Speaker, speaker on the wall, speaker speaker, tell us all.. etc..."gezongen door een vrouwenstem. Help?
Volgens mij was dat hem! Vrij recent nummer dus?quote:Op maandag 24 september 2007 22:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Fedde Le Grand ft. Ida Corr - Mirror 07/07/07
Jep, heeft Fedde speciaal voor Live Earth gemaakt...quote:Op maandag 24 september 2007 23:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij was dat hem! Vrij recent nummer dus?![]()
Cassius - Sound of Violencequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:27 schreef Saak het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje met ik geloof de dekst: " When de sun goes down down down"
als ik hier naar zoek word ik overdonderd met arctic monkeys, maar die zoek ik helemaal niet
hij werd een aantal jaren (3-4) terug vaak uitgezonden op tmf enzo, je zag dan een clip waarbij je als het ware rechtdoor een hele raare wereld vloog waarbij je allemaal rare vierkanten en felle kleuren tegen kwam
zou iemand me misschien hierbij kunnen helpen? ik word her helemaal gek van![]()
Cassius - Sound Of Violencequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:27 schreef Saak het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een liedje met ik geloof de dekst: " When de sun goes down down down"
als ik hier naar zoek word ik overdonderd met arctic monkeys, maar die zoek ik helemaal niet
hij werd een aantal jaren (3-4) terug vaak uitgezonden op tmf enzo, je zag dan een clip waarbij je als het ware rechtdoor een hele raare wereld vloog waarbij je allemaal rare vierkanten en felle kleuren tegen kwam
zou iemand me misschien hierbij kunnen helpen? ik word her helemaal gek van![]()
OOOOo je bent GEWELDIG! en zo snel ook! ahh ik hou van jequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:31 schreef n0r het volgende:
[..]
Cassius - Sound of Violence
http://www.youtube.com/watch?v=mX2ortWiFFw
RICKY L FT MICK - BORN AGAINquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:27 schreef Sorbootje het volgende:
Ok supervage omschrijving, maar wie weet is er iemand die het herkent.
't Is een beetje een danceachtig liedje. Vocals door een man en ik versta iets van Babylonia of Baylonian in de tekst. En verder weet ik 't niet![]()
Je bent best briljant. Dankjewelquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:40 schreef samdeman1984 het volgende:
[..]
RICKY L FT MICK - BORN AGAIN
groetjes![]()
Leaf - Wonderwomanquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:30 schreef Bafnek het volgende:
Heuj,
Ik zag gister koefnoen en daar speelde ze dit nr (fragmentje) op de achetrgrond.
Weet iemand van wie dit is... als ik naar de lyrics zoek vind ik niks...
Giorgos Lysigakis - Bacardi Mojito Songquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:01 schreef apekop109 het volgende:
help aub, hoe heet het nummer dat hier wordt gedraaid
http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=873
alvast superbedankt
Cave - Street Carnivalquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:41 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje dat vanmiddag op Slam!fm werd gedraaid. Het is met allemaal trommels en fluitjes, en al niet meer zo actueel volgens mij. Het lijkt echt op zo'n carnaval in Rio, en je hoort ook iemand ertussen iets van turn of give it up roepen ofzo. Hij was tussen 3 en 4 op de radio ergens... Alvast bedankt!
Stel dat Donroyco het fout heeft (quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:41 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje dat vanmiddag op Slam!fm werd gedraaid. Het is met allemaal trommels en fluitjes, en al niet meer zo actueel volgens mij. Het lijkt echt op zo'n carnaval in Rio, en je hoort ook iemand ertussen iets van turn of give it up roepen ofzo. Hij was tussen 3 en 4 op de radio ergens... Alvast bedankt!
The Fix - Medication Timequote:Op maandag 24 september 2007 17:17 schreef Twest1 het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet, hij komt uit een set van Benny Rodriguez.
Het fragment van 30 sec. ofzo: http://www.sendmefile.com/00584092
Dat is 'm, thx!quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:02 schreef MarBu het volgende:
Stel dat Donroyco het fout heeft ():
The Good Men - Give It Up misschien?
Echt overal te vinden in Youtube comments en zo maar hier wordt ie ook genoemd:quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:53 schreef Saak het volgende:
wat is trouwens de naam of wat is de band van het liedje van die nieuwe philips reclame met die robot die dan zo die man gaat scheren, ik hou wel van dat soort muziek, een beetje Aphex twin lijkt het wel
Pff best moeilijk weet je niet voor welke serie? Hoogst waarschijnlijk zou het een van deze kunnen zijn: Coldplay, the fray, thirteen senses?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:07 schreef Ace1 het volgende:
Ik weet dat het een long shot is, maarja, toch maar een poging
Het was een nummer bij de reclame van Net5... een reclame voor een nieuwe serie die daar komt...
Het was een rustig nummer met een mannenstem erin en een gitaar... klonk zeer lekker...
Meer info heb ik helaasch niet....
Ja maar dat zijn een heleboel nummers hehe...quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:33 schreef Twest1 het volgende:
[..]
Pff best moeilijk weet je niet voor welke serie? Hoogst waarschijnlijk zou het een van deze kunnen zijn: Coldplay, the fray, thirteen senses?
The Opposites - Dom, Lomp & Famous?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:31 schreef ThijsThijs het volgende:
weet iemand hoe dat liedje heet wat de laatste dagen veel op de radio is, zo'n rap liedje waar ik alleen de woorden "bitches aan m'n" van kan herinneren omdat ik de rest domweg niet verstahet lijkt nederlandstalig en hoorde het vandaag een paar keer op 3FM!
Nelly Furtado & Juanes - Te Busquequote:Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef bear87 het volgende:
Een nummer wat nog niet zo heel oud is, met Engelse zang van een dame, afgewisseld door een Spaanse refrein wat een beetje dance achtig is. Het Spaans klinkt als : Que vio que va na vo sta.
Die zin wordt dan heel vaak herhaald..
Iemand een idee, ondanks dat ie vrij moeilijk is?
Roger Glover - Love is all?quote:Op woensdag 26 september 2007 00:44 schreef BL_Henkie het volgende:
Ik zoek een song dat waarschijnlijk All you need is love heet.
Het klink als the beatles eind jaren 60 in hun flower power periode en nee, het is dus niet
"All you need is love" door de Beatles.
De achternaam van de zanger was Damast of Hamast of zoiets dergelijks.
Weet iemand wie of wat ik bedoel?
Barclay James Harvest - Titlesquote:Op woensdag 26 september 2007 00:44 schreef BL_Henkie het volgende:
Ik zoek een song dat waarschijnlijk All you need is love heet.
Het klink als the beatles eind jaren 60 in hun flower power periode en nee, het is dus niet
"All you need is love" door de Beatles.
De achternaam van de zanger was Damast of Hamast of zoiets dergelijks.
Weet iemand wie of wat ik bedoel?
Lees de reacties eens....quote:Op woensdag 26 september 2007 08:08 schreef Stienn het volgende:
Hoi,
als iemand me kan vertellen hoe dit liedje heet ben je m'n held!
http://www.youtube.com/watch?v=v280pDdPPGY
Helaas die is het niet. Het Spaanse stukje is echt dance achtig!quote:Op woensdag 26 september 2007 00:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nelly Furtado & Juanes - Te Busque
Graag gedaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:33 schreef Saak het volgende:
[..]
OOOOo je bent GEWELDIG! en zo snel ook! ahh ik hou van je![]()
![]()
Was het Nederlandstalig? Ik heb Spinvis - Wespen Op De Appeltaart meerdere keren in net5 commercials voorbij horen komen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:07 schreef Ace1 het volgende:
Ik weet dat het een long shot is, maarja, toch maar een poging
Het was een nummer bij de reclame van Net5... een reclame voor een nieuwe serie die daar komt...
Het was een rustig nummer met een mannenstem erin en een gitaar... klonk zeer lekker...
Meer info heb ik helaasch niet....
Die wespen draaien ze scheel op die Nederlandse TMF-variant via digitale televisie.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:18 schreef n0r het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
[..]
Was het Nederlandstalig? Ik heb Spinvis - Wespen Op De Appeltaart meerdere keren in net5 commercials voorbij horen komen.
Kloptquote:Op woensdag 26 september 2007 12:52 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Die wespen draaien ze scheel op die Nederlandse TMF-variant via digitale televisie.
Niemand?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:48 schreef MouzurX het volgende:
http://www.savefile.com/files/1079697
welk lied is dit?
Nee toch, wordt er een keer niet voor de duizendste keer naar Heater gevraagd, vragen ze voor de tienduizendste keer naar King Amir - Samir's Theme...quote:Op woensdag 26 september 2007 16:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
[afbeelding]
http://www.gamekings.tv/index.php?p=779
Bij dat shot, hoe heet dat nummer? Het nummer komt steeds nadat iemand een partij heeft gewonnen
Bitte sehr![]()
Hihiquote:Op woensdag 26 september 2007 16:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee toch, wordt er een keer niet voor de duizendste keer naar Heater gevraagd, vragen ze voor de tienduizendste keer naar King Amir - Samir's Theme...
Fatboy slim - praise youquote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef N.icka het volgende:
Weet iemand hoe dat instrumentale nummer heet waarbij in de clip voor een bioscoop ofzo gedanst werd. Later in de clip wordt het groepje weggestuurd
Nog niet zo heel oud
Klinkt als iets van Kassav'...quote:Op woensdag 26 september 2007 17:18 schreef kenniiy het volgende:
HEEEEELPPP...
Mensen ik ben al zolang opzoek naar een nummer, ik heb een klein stukje als mp3 en dat is het enigste wat ik ook van dat nummer heb... Ik heb het ooit is gekregen maar ik weet niet van wie
die is !!
Wie o wie , helpt mij... eeuwige roem , echt waar !!
Het gaat om dit nummer :
Http://www.kennski.nl/hoeheetditnummer.mp3
Edit : Eventjes openen in Windows media player -> File -> Open URL (als hij het niet doet !!)
THNX !!
Volgens mijn marrokaanse huisgenoot is het de Bachata stijl verder kunnen we je ook niet helpen succes!quote:Op woensdag 26 september 2007 17:18 schreef kenniiy het volgende:
HEEEEELPPP...
Mensen ik ben al zolang opzoek naar een nummer, ik heb een klein stukje als mp3 en dat is het enigste wat ik ook van dat nummer heb... Ik heb het ooit is gekregen maar ik weet niet van wie
die is !!
Het gaat om dit nummer :
Edit : Eventjes openen in Windows media player -> File -> Open URL (als hij het niet doet !!)
THNX !!
Bedanktquote:Op woensdag 26 september 2007 09:50 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Barclay James Harvest - Titles
Je omschrijving is niet zo raar: de hele tekst van het nummer is opgebouwd uit titels van Beatles-nummers.
Nou ik heb gezocht naar kassav en bachata stijl, maar het is het allebei niet ... tenminste bachata stijl is een beetje langzaam ...quote:Op woensdag 26 september 2007 17:18 schreef kenniiy het volgende:
HEEEEELPPP...
die is !!
Het gaat om dit nummer :
THNX !!
Hmm, Kaoma dan?quote:Op donderdag 27 september 2007 12:04 schreef kenniiy het volgende:
[..]
Nou ik heb gezocht naar kassav en bachata stijl, maar het is het allebei niet ... tenminste bachata stijl is een beetje langzaam ...![]()
Mary J Blige - Family Affair is niet franstalig hoor. Kan echter wel een remix zijn, gezien je lasersquote:Op donderdag 27 september 2007 22:14 schreef Lucc het volgende:
Mensen,
Het is een oud nummer, beetje R'nB achtig en dit is een klein stukje.
Volgens mij franstalig
Hier een stukje: http://www.l-spot.nl/RGB200%20laser.AVI
Ik kan niet meer op de naam komen, iemand enig idee?
http://www.raphaelibanez.com/quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:53 schreef Saak het volgende:
wat is trouwens de naam of wat is de band van het liedje van die nieuwe philips reclame met die robot die dan zo die man gaat scheren, ik hou wel van dat soort muziek, een beetje Aphex twin lijkt het wel
The Muppets - Mahna Mahna?quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:21 schreef Niekster het volgende:
ik zoek zo'n liedje met ramadan erin.
het is iig een super grappig liedje, nanana ramadan song ofzo hoor je dan
nee het gaat echt over de ramedamquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
The Muppets - Mahna Mahna?
Olav Basoski - Watermanquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik zoek een nummer dat een paar jaar geleden gereleased werd. Ik heb geen idee wie de artiest(en) zijn, of hoe het nummer heet, dus ik zal even een zo vaag mogelijke beschrijving geven: Het is een nummer van een DJ. Ik dacht zelf altijd dat het Junkie XL was, maar via hem heb ik helemaal niks kunnen vinden. De DJ wordt bij gestaan door 1 of 2 (ik denk) carribische dames die in de clip voornamelijk in witte pakjes staan te dansen. Het nummer begint dan ook met iets dat een van die dames met een zwaar carribisch acent zegt (wat precies mag joost weten). Het enige wat ik qua namen weet, is dat de dames een groepje vormen waarin het woord mishi/mushi/mashi (ofzo) in voorkomt. De clip zelf heeft nogal een beetje een psychedelisch uiterlijk. Veel felle kleuren e.d., het deed me altijd een beetje denken aan de clip van "Groove is in the heart".
Lekker vage beschrijving, I know. Waarschijnlijk ook de reden dat ik hem nog steeds niet heb gevonden
Gevonden met dank aan het origineel:quote:Op donderdag 27 september 2007 22:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mary J Blige - Family Affair is niet franstalig hoor. Kan echter wel een remix zijn, gezien je lasers.
Groningen - Het Gras Van Het Noorderplantsoenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:30 schreef friemel het volgende:
Hoe heet dat vrij nieuwe nederlandstalige nummer over Frankrijk, en het noorderplantsoen etc?
Hee, 't Noorderplantsoen!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Groningen - Het Gras Van Het Noorderplantsoen
quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:21 schreef Niekster het volgende:
ik zoek zo'n liedje met ramadan erin.
het is iig een super grappig liedje, nanana ramadan song ofzo hoor je dan
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef bear87 het volgende:
Een nummer wat nog niet zo heel oud is, met Engelse zang van een dame, afgewisseld door een Spaanse refrein wat een beetje dance achtig is. Het Spaans klinkt als : Que vio que va na vo sta.
Die zin wordt dan heel vaak herhaald..
Iemand een idee, ondanks dat ie vrij moeilijk is?
Dat is hem! Heel erg bedankt. Heb me de afgelopen 24 uur helemaal rot lopen zoeken (letterlijk de hele Top 40 historie na zitten spitten, zonder geluk). Weet je toevallig ook hoe dat 'meidengroepje' heet wat er in featured?quote:
http://www.last.fm/music/Tiesquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:21 schreef Canisfire het volgende:
Weet iemand waar ik het liedje denk aan mij van Daan schuurmans kan vinden uit volle maan ?
You tube heeft hem niet !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |