quote:Op maandag 24 september 2007 16:35 schreef Elseetje het volgende:
Ja dus? Lekker binnen knus tegen elkaar aan kruipen.
Heb je weer iets te zeuren, Turk.quote:Op maandag 24 september 2007 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
17 november, dan is het zo koud en donker.
Daler Mehndi! Dat ik die nog eens tegen zou komenquote:Op maandag 24 september 2007 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=UYHmqG5KWtY&mode=related&search=
Mensen hebben echt teveel tijd![]()
quote:` De uitslag van de verkiezing van de
voorzitter van de PvdA is vertraagd
door een technische storing.Dat heeft
interim-voorzitter Koole gezegd.De PvdA
wilde de uitslag rond 16 uur melden.De
favorieten zijn oud-minister Jan Pronk
en directeur Ploumen van Cordaid.
Bron NOS TT
Hehe ook een mooie zeg. Youtube zorgt voor creatieve geesten lijkt hetquote:Op maandag 24 september 2007 17:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat dacht je van http://nl.youtube.com/watch?v=066_q4DIeqk
mij?quote:Op maandag 24 september 2007 17:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Heb ik trouwens iemand nog gemist vandaag?
Heb je eindelijk een mede-'mongrel' gevonden?quote:Op maandag 24 september 2007 17:46 schreef Sidekick het volgende:
Soort zoekt soort.
Dat is zinloos met Northernstar, maar als je een echte halve zool zoekt, dan zou ik sp3c eens proberen, dat is de koning van de irrationaliteitquote:Op maandag 24 september 2007 17:54 schreef Floripas het volgende:
[BNW FB] Pancake theories met stroop
Iemand zin om me bij te komen vallen?
Nee, jij en een lesser.quote:Op maandag 24 september 2007 17:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een mede-'mongrel' gevonden?
Ik geloof dat ze toch niet veel poot heeft om op te staan.quote:Op maandag 24 september 2007 17:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat is zinloos met Northernstar, maar als je een echte halve zool zoekt, dan zou ik sp3c eens proberen, dat is de koning van de irrationaliteit
Weet ik niet? Weet je niet hoe je je eigen soort vangtquote:Op maandag 24 september 2007 18:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, jij en een lesser.
Maareh, mongrel? Heb je daar speciaal aas voor nodig om het te vangen?
Wat schuift het?quote:Op maandag 24 september 2007 17:54 schreef Floripas het volgende:
[BNW FB] Pancake theories met stroop
Iemand zin om me bij te komen vallen?
NorthernStar is een mannetje.quote:Op maandag 24 september 2007 18:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze toch niet veel poot heeft om op te staan.
Ik drink geen alcohol, uit respect voor moslims, de almachtige Allah en zijn profeet (vzmh).quote:
Oh, dan mogen tietenfoto's zeker ook niet?quote:Op maandag 24 september 2007 18:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, uit respect voor moslims, de almachtige Allah en zijn profeet (vzmh).
Dat moet jou dus niks uitmaken.quote:Op maandag 24 september 2007 18:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij is muttie niet halal.![]()
Hhhhm, nuts.quote:Op maandag 24 september 2007 18:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat voor suf forum is dat BNW trouwens.
Een grote kleine verzamelplek voor conspiracy nuts? mmmmhh nuts![]()
Niet gezien, ik kom er zo aan.quote:Op maandag 24 september 2007 18:39 schreef Mutant01 het volgende:
Ik had op z'n minst verwacht dat je hierin zou reageren Floripas:
Discussie over de Islam
Dat is afhankelijk van veel factoren, dus ik zal die foto's eerst moeten inspecteren voordat ik daar uitsluitsel over kan geven.quote:Op maandag 24 september 2007 18:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, dan mogen tietenfoto's zeker ook niet?
Roepen om een (F)A.quote:Op maandag 24 september 2007 18:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niet gezien, ik kom er zo aan.
Wat moet je doen als je het niet eens kunt worden met een mod?
Er niet posten.quote:Op maandag 24 september 2007 18:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niet gezien, ik kom er zo aan.
Een enorm dramafest beginnen in het FB topic, daarna in het FB forum en daarna gaan huilen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:44 schreef Floripas het volgende:
Ik kies deze optie.quote:Op maandag 24 september 2007 18:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een enorm dramafest beginnen in het FB topic, daarna in het FB forum en daarna gaan huilen.
quote:Op maandag 24 september 2007 18:16 schreef Michadederde het volgende:
Kunnen we niet gewoon alle vermeende figuren uit de onderwereld doodschieten. Slechte mensen doodschieten, dat lost meeste problemen wel op. En dan maken we alle buitenlanders onvruchtbaar of verbieden wij ze om kinderen te krijgen. Dat zijn de problemen rond buitenlanders binnen ongeveer 50 jaar opgelost. Tegen de Chinezen, Indiers en West-Europese buitenlanders zijn we natuurlijk extra aardig.
Ben je het hier (gedeeltelijk) mee eens; mail me dan op: mlw.vandenberg@live.nl
Asoquote:Op maandag 24 september 2007 17:44 schreef Elseetje het volgende:
Ik heb ook gewoon nooit geluk hè?Rij ik een keertje auto, zit ik achter een lesauto die 20 rijdt in de 30-zone, 40 in de 50-zone en 40 buiten de bebouwde kom. En dan denk je daarvan verlost te zijn, zit je achter een randmongool die 60 rijdt op de provinciale weg.
En het ergste is nog dat ik er altijd van die compensatieneigingen van krijg.
Belachelijk, accijnzen op de één van de belangrijkste levensbehoefte.quote:'Vette hap mogelijk duurder'
DEN HAAG - Minister Ab Klink (Volksgezondheid) wil bekijken of het zin heeft ongezond voedsel duurder te maken. Samen met het bedrijfsleven gaat hij onderzoeken of mensen beter eten als slecht voedsel duurder wordt.
Dat staat in een plan voor het voorkomen van ziektes dat de minister maandag bekendmaakte. Het kabinet heeft al besloten de accijns op bier en sigaretten volgend jaar te verhogen, maar Klink wil nu weten of accijnsverhogingen voor andere producten effectief en zinvol zijn.
Dit betekent niet dat hij experimenten met duurdere chips of hamburgers gaat doen, zei Klink in een toelichting. Het zal eerder gaan om een inventarisatie van het bestaande gegevens over het verband tussen prijs en consumptie. De minister is nu nog geen voorstander van de invoering van een zogenoemde vettax.
Klink kondigde ook aan met een nieuwe aanpak van overgewicht, drankmisbruik en gezondere voeding te komen. Hij wil vooral samenwerken met bedrijven, gemeenten en scholen om werknemers, leerlingen en inwoners gezonder te laten leven. Dit zal zijn weerslag hebben in een dalend ziekteverzuim, betere leerprestaties en minder problemen met de openbare orde.
Daar ziet de minister meer in dan incidentele campagnes of te wijzen op een langer leven als je gezond eet. „Het motiveert jongeren niet echt om te horen dat ze met gezond eten drie jaar langer in een verpleeghuis kunnen zitten als ze oud zijn.”
Eerder besloot het kabinet al tot een rookverbod in de horeca, een verbod op drankreclame op radio en televisie tot 21.00 uur, meer samenwerking tussen sportverenigingen en scholen en opname van cursussen stoppen met roken en bewegen op recept in het basispakket van de ziektekostenverzekering. Als deze proef een succes is, wil Klink meer preventieve maatregelen in het basispakket laten opnemen.
Van de telegraafsite, een reactie op de snacktaksquote:Zie je wel! Ik zei het nog even geleden de rijken worden steeds weer rijker, en de arme worden steeds maar armer in ons land! Bedankt hoor heerlijk goed zo doorgaan maar leuk he om ons eten nu nog eens duurder te maken! Ik eet elke dag een bamie hakbal, loempia speciaal en een patatje flip hier op Scheveningen en nu kan ik het vanuit de bijstand al bijna niet meer betalen krijg je er dit nog overheen! Is het niet ongelovelijk dat die rijke zo met ons omgaan? En dat noemen ze dan een vette hap! Een belediging toch?
Je zou er bijna voorstander van worden.quote:Op maandag 24 september 2007 19:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Van de telegraafsite, een reactie op de snacktaks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |