Het is te overwegen. Al denk ik niet dat het over 3 jaar al echt veel beter is. Het blijft een vieze havenstad. En havensteden, tjaquote:Op maandag 24 september 2007 15:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Naja, je kan er natuurlijk ook gewoon snel doorheen rijden, tis de eerste stad die je tegenkomt vanuit Europa bezien dus![]()
Vandaag toch?quote:Op maandag 24 september 2007 15:11 schreef Aoristus het volgende:
Hee, zouden we gister niet te weten komen of Pronk het geworden was of niet?
Misschien laat ie zich daar niet over uit. Gister probeerde die oud-senator al een beetje voorzichtig te peilen of het niet mogelijk was om op 2 gedachten te hinken, hij vond namelijk dat je enerzijds geen referendum moest opdringen en anderzijds moest het mogelijk zijn om met ca 5000 handtekeningen een referendum af te dwingen door een burgerinitiatief. Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar.quote:Op maandag 24 september 2007 15:18 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Vandaag toch?
Als 'ie dan een referendum over het EU-verdrag eist is het kabinet al in het eerste jaar gevallen.
Je bedoelt het PvdA-bestuur valt dan.quote:Op maandag 24 september 2007 15:18 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Vandaag toch?
Als 'ie dan een referendum over het EU-verdrag eist is het kabinet al in het eerste jaar gevallen.
Wie weet kan 'ie Tichelaar meetrekken, wordt Bos boos. Wordt Balk boos. Iedereen boos.quote:Op maandag 24 september 2007 15:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je bedoelt het PvdA-bestuur valt dan.
Zullen we 'm tippen voor BNW?quote:Op maandag 24 september 2007 15:35 schreef Apropos het volgende:
Nog dommer dan ik al dacht
Al even onvergetelijk
De combinatie is het leukst.quote:Op maandag 24 september 2007 15:35 schreef Aoristus het volgende:
Boze mensen zijn minstens zo grappig als dronken mensen
Wat je zegt is waar, maar was niet helemaal het gevolg wat ik voor ogen had.quote:Op maandag 24 september 2007 15:11 schreef Autodidact het volgende:
Dan had ik het goed begrepen denk ik. Als hij dan teruggefloten wordt maar het volk kan overtuigen dat Verbeet hem de mond snoert (en Verbeet neemt dat om electorale redenen over) kunnen anderen (bijvoorbeeld een moslim) zich beroepen op de jurispudentie van Wilders zodat dat hen niet overkomt. In een rechtsstaat gelden vrijheden voor iedereen.
Ideetje voor de POL-meet?quote:
Andersom is ook leuk. (kaars) vet goed heet stoken en in de fik steken en dan "blussen" met water, bier of cola.quote:Op maandag 24 september 2007 15:55 schreef Autodidact het volgende:
Oh jee, een maand geleden had ik er nog een van 3meter gemaakt. En er dan een kaars in gooien.
Wie zouden daar, behalve m77, allemaal topics over gaan openen?quote:Op maandag 24 september 2007 16:00 schreef Sidekick het volgende:
Zendercoordinator Lips vindt dat er meer programma's voor allochtonen moet komen, minder christelijke omroepen en meer rechts geluid. Dat wordt voor sommigen lastig om op te reageren.
Niet dat ik weet. Zwaardvisch en Echtgaaf wilden pas in Januari of Februari. Anderen waaronder Floripas en ondergetekende zijn voor oktober of november.quote:Op maandag 24 september 2007 15:57 schreef Reya het volgende:
Over de POL-meet gesproken; hebben jullie nu al een datum bedacht?
Zelfs neo-nazi's trappen al in de leugen dat nazi's rechts waren, en hun tegenstanders links.quote:Dan maakt de politiecommandant duidelijk aan NVB-voorzitter Wim Beaux (77) dat zijn demonstratie is afgelast wegens ongeregeldheden. ‘Kameraden’, roept Beaux in de megafoon, ‘de politie heeft gekozen voor links. Het tuig heeft weer gewonnen.’
Hihi, dan weet ik wel wie er wint.quote:Op maandag 24 september 2007 16:02 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Zwaardvisch en Echtgaaf wilden pas in Januari of Februari. Anderen waaronder Floripas en ondergetekende zijn voor oktober of november.
Je weet dus een datum?quote:Op maandag 24 september 2007 16:04 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hihi, dan weet ik wel wie er wint.
Waarom zijn die wintermaanden met een hoofdletter en de herfstmaanden niet?quote:Op maandag 24 september 2007 16:02 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Zwaardvisch en Echtgaaf wilden pas in Januari of Februari. Anderen waaronder Floripas en ondergetekende zijn voor oktober of november.
quote:Op maandag 24 september 2007 16:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zelfs neo-nazi's trappen al in de leugen dat nazi's rechts waren, en hun tegenstanders links.
VVD-er.quote:Op maandag 24 september 2007 16:07 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zeg, ik ga het je niet makkelijk maken.
Ik heb nog geen argument gezien dat de nazi's als rechts kwalificeert.quote:Op maandag 24 september 2007 16:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zelfs neo-nazi's trappen al in de leugen dat nazi's rechts waren, en hun tegenstanders links.
Jij heb vast ook wel zin om op de volgende POL-meet te komen. Welke periode heeft je voorkeur?quote:Op maandag 24 september 2007 16:08 schreef du_ke het volgende:
Of ik zin heb weet ik nog niet. Heb ook geen voorkeur voor een periode.quote:Op maandag 24 september 2007 16:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij heb vast ook wel zin om op de volgende POL-meet te komen. Welke periode heeft je voorkeur?
Wat is er dan met 10 november?quote:Op maandag 24 september 2007 16:16 schreef Autodidact het volgende:
Ben je gek of zo? Dat is een week na 10 november.
Je bent vergeten dat je sabbat op zaterdag viert? Ketter!quote:Op maandag 24 september 2007 16:24 schreef Autodidact het volgende:
Dat weet ik nog niet.
Frans gebrabbel.quote:Op maandag 24 september 2007 16:25 schreef Floripas het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=T4QyQYSv_fo&mode=related&search=
Alle citaten van je Latijnse spreekwoordenboek van Prisma in één liedje!
Omdat ik niet meer kan spellen en daar niet eens consequent in ben?quote:Op maandag 24 september 2007 16:06 schreef du_ke het volgende:
Waarom zijn die wintermaanden met een hoofdletter en de herfstmaanden niet?
Ok dan is het goedquote:Op maandag 24 september 2007 16:29 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer kan spellen en daar niet eens consequent in ben?Ze zijn het eigenlijk geen van allen, behalve als ze aan het begin van een zin staan en dat staan ze niet..
Geen bezwaren tegen deze data van mijn kant.quote:Op maandag 24 september 2007 16:13 schreef Reya het volgende:
Nou, dan noem ik maar een datum. 17 november. Schaduwdatum voor in februari is 9 februari.
Maar dan mag je wel weer eten, drinken, neuken en roken.quote:Op maandag 24 september 2007 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
17 november, dan is het zo koud en donker.
Ja dus? Lekker binnen knus tegen elkaar aan kruipen.quote:Op maandag 24 september 2007 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
17 november, dan is het zo koud en donker.
Met jou?quote:Op maandag 24 september 2007 16:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar dan mag je wel weer eten, drinken, neuken en roken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |