Het was een gekscherend citaat van sigme.quote:Op maandag 24 september 2007 13:17 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Bij ASML (en elders vast ook wel) zijn er van die klootzakken die als enige taak hebben om projectmedewerkers in allerlei projecten op te jagen, deadlines te stellen en er gigantisch veel voor betaald krijgen. Wat worden die mensen gehaat....
De enorme berg shoarma die ik nu tot mij ga nemen ruikt daarentegen voortreffelijk,quote:Op maandag 24 september 2007 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
Apropos stinkt.
Halal geslacht of is het gewoon verkapte varkensvlees.quote:Op maandag 24 september 2007 14:11 schreef Apropos het volgende:
[..]
De enorme berg shoarma die ik nu tot mij ga nemen ruikt daarentegen voortreffelijk,.
Geen idee. Maar uit sympathie met jou zie ik mijn vriendin morgen pas na zonsondergang.quote:Op maandag 24 september 2007 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Halal geslacht of is het gewoon verkapte varkensvlees.
Ah wat lief. Ga je aan mij denken als je haar neemt... onee doe maar niet.quote:Op maandag 24 september 2007 14:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Geen idee. Maar uit sympathie met jou zie ik mijn vriendin morgen pas na zonsondergang.
Te laat.quote:Op maandag 24 september 2007 14:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah wat lief. Ga je aan mij denken als je haar neemt... onee doe maar niet.![]()
Ja, maar dat wist ik toch.quote:Op maandag 24 september 2007 14:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het was een gekscherend citaat van sigme.
En wie denkt er aan Muttie?quote:Op maandag 24 september 2007 14:22 schreef Autodidact het volgende:
Wie neemt haar nu dan?
Reya.quote:Op maandag 24 september 2007 14:22 schreef Autodidact het volgende:
Wie neemt haar nu dan?
Danny.quote:
Nee, dat was jouw droom.quote:Op maandag 24 september 2007 14:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Jij, terwijl je Apropos' vriending neemt?
Moeilijk hè, een 'volwassen' ritme aanleren.quote:Op maandag 24 september 2007 14:34 schreef du_ke het volgende:
Pff maandagen zijn niks voor mij. Ben echt compleet naar de kloten vandaag.
Hiermee bedoel ik dat Wilders misschien bewust met zijn tenen over de grens heen gaat, opdat hij dan teruggefloten wordt door bijvoorbeeld kamervoorzitter Verbeet. Vervolgens kan hij huilen dat de 'problemen niet benoemd' mogen worden in de hoop dat hem dat meer aanhang oplevert.quote:Op maandag 24 september 2007 13:44 schreef ijsbrekertje het volgende:
Het kan wel in het belang zijn van een minderheid, dat de meerderheid het idee heeft dat die minderheid de mond wordt gesnoerd. Sommigen minderheden hopen daarmee uit te groeien tot een meerderheid.
(Dit is een mogelijke verklaring van het gedrag van de PVV)
quote:Op maandag 24 september 2007 14:36 schreef Elseetje het volgende:
Moeilijk hè, een 'volwassen' ritme aanleren.
Dat doe Wilders toch al sinds hij buiten de VVD in de kamer zit?quote:Op maandag 24 september 2007 14:36 schreef ijsbrekertje het volgende:
Autodidact, ik wil nog een poging doen om mijn post te verduidelijken.
[..]
Hiermee bedoel ik dat Wilders misschien bewust met zijn tenen over de grens heen gaat, opdat hij dan teruggefloten wordt door bijvoorbeeld kamervoorzitter Verbeet. Vervolgens kan hij huilen dat de 'problemen niet benoemd' mogen worden in de hoop dat hem dat meer aanhang oplevert.
Ben een weekendje met vrienden wezen zuipen in het bos. Niks mis mee maar je gaat wel hard naar de teringquote:Op maandag 24 september 2007 14:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Boomknuffelaars en werken, ... slechte combinatie.
Hebben ze geen kroegen waar jij woont?quote:Op maandag 24 september 2007 14:39 schreef du_ke het volgende:
Ben een weekendje met vrienden wezen zuipen in het bos.
In het weekend een stoere vent, op maandagochtend een stoere vent.quote:Niks mis mee maar je gaat wel hard naar de tering. Volwassen ritme is niet ok
.
In het bos ook nog.quote:Op maandag 24 september 2007 14:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ben een weekendje met vrienden wezen zuipen in het bos. Niks mis mee maar je gaat wel hard naar de tering. Volwassen ritme is niet ok
.
Twee van die konten.quote:Op maandag 24 september 2007 14:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Jij, terwijl je Apropos' vriending neemt?
We moesten er zelfs voor naar de andere kant van het landquote:Op maandag 24 september 2007 14:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hebben ze geen kroegen waar jij woont?
[..]
Klopt ben er ook maar het valt allemaal niet echt mee. Vanavond dan misschien maar een keertje op tijd naar bedquote:In het weekend een stoere vent, op maandagochtend een stoere vent.![]()
Met zuipen in het bos is niks mis hoorquote:Op maandag 24 september 2007 14:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
In het bos ook nog.Ik moet Boze_Appel bijna gelijk geven.
Dat niet, maar het benadert het 'boomknuffelaar' idee zo mooi...quote:Op maandag 24 september 2007 14:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met zuipen in het bos is niks mis hoor.
Haha ja daar zit wat inquote:Op maandag 24 september 2007 14:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat niet, maar het benadert het 'boomknuffelaar' idee zo mooi...
Gister nog mogen ervaren.quote:Op maandag 24 september 2007 14:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha ja daar zit wat in. Voordeel van bomen is dat ze ook veel warmte geven als je ze opstookt
.
Ik heb het idee dat het sinds de verkiezingsstrijd in 2006 en de uitbreiding van zijn partij wel veel erger is geworden.quote:Op maandag 24 september 2007 14:38 schreef Elseetje het volgende:
Dat doe Wilders toch al sinds hij buiten de VVD in de kamer zit?
Inderdaad wat je zegt, sinds de strijd al. Het lijkt wel te werken, tot nu toe.quote:Op maandag 24 september 2007 14:54 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het sinds de verkiezingsstrijd in 2006 en de uitbreiding van zijn partij wel veel erger is geworden.
Wat hij zei toen hij net uit de VVD stapte, dat meende hij en wilde hij ook uitvoeren. (Bijvoorbeeld het niet toelaten van Turkije bij de EU. Dat is een realistisch voorstel.) Van de dingen die hij nu zegt, vraag ik me af of hij het echt meent en wil. (Bijvoorbeeld verbieden Koran.)
Vuurkorven ben ik ook al tevreden mee.quote:Op maandag 24 september 2007 14:55 schreef ijsbrekertje het volgende:
Dat is lang geleden een kampvuur..
* ijsbrekertje is jaloers
Ik ben niet verder gekomen dan bbq dit jaar.
Kampvuren zijn goedquote:Op maandag 24 september 2007 14:55 schreef ijsbrekertje het volgende:
Dat is lang geleden een kampvuur..
* ijsbrekertje is jaloers
Ik ben niet verder gekomen dan bbq dit jaar.
Op een terras vind ik het genoeg.quote:Op maandag 24 september 2007 15:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kampvuren zijn goed. Heb wel weer een paar kuub er doorheen gestookt dit jaar
.
En Elseetje vuurkorven zijn half werk hoor
Is hij verantwoordelijk voor het irritantste deuntje aller tijden en die clip vol lekkere wijven?quote:Op maandag 24 september 2007 15:01 schreef Mutant01 het volgende:
David Guetta, mijn held.
Die vieze stinkstadquote:Op maandag 24 september 2007 15:02 schreef Mutant01 het volgende:
du_ke, je bent verplicht om over 3 jaar weer naar Tanger te gaan.
Daarom, gewoon om ff te zien wat er veranderd is. Bovendien blijft het een James Bond stad, en een Bourne Ultimatum stad. De haven waar je uitstapte is er tegen die tijd niet meer, dat wordt een jachthaven en compleet gerenoveerd, je stapt dan uit bij de nieuwe grootste haven van africa, die dmv snelweg met Tanger verbonden is.quote:Op maandag 24 september 2007 15:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die vieze stinkstad? Wat moet ik daar dan? Dan ga ik liever naar een andere Marokkaanse stad denk ik.
Gelukkig zit ie in de ramadam en zijn z'n krachten daardoor vervlogen.quote:Op maandag 24 september 2007 15:06 schreef Apropos het volgende:
Nu stapt 'ie in z'n Touareg en komt 'ie je aftuigen.
tja daar zit wat in. Maar ik zie liever nieuwe plaatsen dan plekken waar ik al geweest ben.quote:Op maandag 24 september 2007 15:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daarom, gewoon om ff te zien wat er veranderd is .
Naja, je kan er natuurlijk ook gewoon snel doorheen rijden, tis de eerste stad die je tegenkomt vanuit Europa bezien dusquote:Op maandag 24 september 2007 15:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
tja daar zit wat in. Maar ik zie liever nieuwe plaatsen dan plekken waar ik al geweest ben.
Dan had ik het goed begrepen denk ik. Als hij dan teruggefloten wordt maar het volk kan overtuigen dat Verbeet hem de mond snoert (en Verbeet neemt dat om electorale redenen over) kunnen anderen (bijvoorbeeld een moslim) zich beroepen op de jurispudentie van Wilders zodat dat hen niet overkomt. In een rechtsstaat gelden vrijheden voor iedereen.quote:Op maandag 24 september 2007 14:36 schreef ijsbrekertje het volgende:
Autodidact, ik wil nog een poging doen om mijn post te verduidelijken.
[..]
Hiermee bedoel ik dat Wilders misschien bewust met zijn tenen over de grens heen gaat, opdat hij dan teruggefloten wordt door bijvoorbeeld kamervoorzitter Verbeet. Vervolgens kan hij huilen dat de 'problemen niet benoemd' mogen worden in de hoop dat hem dat meer aanhang oplevert.
Of niet.quote:Op maandag 24 september 2007 15:11 schreef Aoristus het volgende:
Hee, zouden we gister niet te weten komen of Pronk het geworden was of niet?
Vanmiddag om 16.00 toch?quote:Op maandag 24 september 2007 15:11 schreef Aoristus het volgende:
Hee, zouden we gister niet te weten komen of Pronk het geworden was of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |