quote:Op maandag 24 september 2007 11:23 schreef Troel het volgende:
Miss_S, het maakt niet uit wat wij crashen vinden, daar zijn onder dietisten gewoon regels voor volgens mij. Als jij een operatie laat uitvoeren waardoor je elke dag nog maar 1200 kcal binnen krijgt, dan ben je de rest van je leven aan het crashen. Zo ziet men dat in die wereld. En laten obesitasartsen en dergelijke er nou voor gestudeerd hebben.
Ojeee!!! Nu krijg je cellulitisquote:Op maandag 24 september 2007 11:27 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb gisteren trouwens nog even getoast op Sonja... Met witte wijn
Echt niet... gatverquote:
Heb jou echter weleens zien schrijven dat je bij 1500 niet meer af zou vallen. Dit zou denk ik weleens kunnen betekenen dat je stofwisseling jouw dieet toch als te weinig ziet, zeker aangezien je best regelmatig sport.quote:Op maandag 24 september 2007 11:29 schreef Miss_S het volgende:
in het eerste boek zit inderdaad vaak rond de 1000kcal en dat is te weinig
maar daarna word het toch volgens mij echt normale hoeveelheden
en je mag 1200kcal crashen noemen hoorhet werkt goed voor me dus maakt me weinig uit hoe je het noemt
met 1500 blijf ik inderdaad op gewicht en val ik niet afquote:Op maandag 24 september 2007 11:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Heb jou echter weleens zien schrijven dat je bij 1500 niet meer af zou vallen. Dit zou denk ik weleens kunnen betekenen dat je stofwisseling jouw dieet toch als te weinig ziet, zeker aangezien je best regelmatig sport.
Stoere actiequote:Op maandag 24 september 2007 11:40 schreef teigan het volgende:
Laatst was ik in de C1000, en hadden ze bij de kassa van die schappen met een kaartje erboven:
Brabantse eierkoeken, mag van Sonja..
Alleen lagen er gevulde koeken in het schap....
Volgens mij is dat precies waar het bericht over gaat, dat je stofwisseling niet meer klopt. Of dat altijd zo geweest is kan je eigenlijk niet goed zeggen, omdat je in een periode van groei erg bent aangekomen, en je al erg lang op een redelijk-laag-calorie dieet zit. Maar misschien kan het nog omslaan 'naar normaal', daarvoor zou je eigenlijk 'klaar' moeten zijn.quote:Op maandag 24 september 2007 11:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
met 1500 blijf ik inderdaad op gewicht en val ik niet af
maar dat is altijd zo geweest
tja ik kan me er niet erg zorgen om makenquote:Op maandag 24 september 2007 11:51 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat precies waar het bericht over gaat, dat je stofwisseling niet meer klopt. Of dat altijd zo geweest is kan je eigenlijk niet goed zeggen, omdat je in een periode van groei erg bent aangekomen, en je al erg lang op een redelijk-laag-calorie dieet zit. Maar misschien kan het nog omslaan 'naar normaal', daarvoor zou je eigenlijk 'klaar' moeten zijn.
quote:
Levensmoe zijn.quote:Op maandag 24 september 2007 11:51 schreef locutus51 het volgende:
Als minder dan 1200 crashen is, wat is de helft daarvan dan?
quote:Op maandag 24 september 2007 11:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]wat heb jij liever? Eierkoek of gevulde koek?
Dat is: een zeer ongezonde levensstijl.quote:Op maandag 24 september 2007 11:51 schreef locutus51 het volgende:
Als minder dan 1200 crashen is, wat is de helft daarvan dan?
Dan zijn er veel mensen levensmoe ben ik bang voor...quote:
Die noot erop is een amandel, net als de inhoud (bij kwaliteits gevulde koeken). Als je niet tegen de noot er op kunt, kun je dus ook niet tegen de inhoud. Ik zou me er verre van houden. Voordeel is ook dat je dan niet in de verleiding komt om ongeveer 300 loze kcal binnen te krijgen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gevulde koek *ril* (met noot erop= zwáááár allergisch voor) en amandelspul erin (bah)
Dus dan maar een eierkoekmaar wel een verse van de bakker en niet zo'n voorverpakt ding
ik eet eigenlijk nooit boterquote:Op maandag 24 september 2007 12:01 schreef Troel het volgende:
En met een laagje boter en wat schepjes suiker? Zo eet Bert ze het liefst
wie ken je dan die dat doen?quote:Op maandag 24 september 2007 12:03 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Dan zijn er veel mensen levensmoe ben ik bang voor...
en iemand die 1500 eet krijgt wel alles binnen?quote:Op maandag 24 september 2007 12:03 schreef Troel het volgende:
Dat is met 1200 ook al niet zo, en dan hoef je nog niet eens gebypassed te worden.
oh is het een amandel? zo zie je maar hoeveel ik weet van die dingen.quote:Op maandag 24 september 2007 12:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die noot erop is een amandel, net als de inhoud (bij kwaliteits gevulde koeken). Als je niet tegen de noot er op kunt, kun je dus ook niet tegen de inhoud. Ik zou me er verre van houden. Voordeel is ook dat je dan niet in de verleiding komt om ongeveer 300 loze kcal binnen te krijgen.![]()
Is erg gezond hoorquote:Op maandag 24 september 2007 12:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik eet eigenlijk nooit boter
bak soms wel eens met margarine en eet wel een kruidenboter maar dat is het wel
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat je dat bij 1200 ZEKER niet krijgt. Zelfs mensen die 5000 kcal per dag eten kunnen best niet voldoende binnenkrijgen omdat ze enkel chips vreten of wat dan ook.quote:Op maandag 24 september 2007 12:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en iemand die 1500 eet krijgt wel alles binnen?
echt er zijn maar weinig mensen die van alles precies genoeg binnen krijgen
Ja ik weet het , erg gezond en ik heb laatst van blue band zo'n bakje gekocht voor op brood, met alle omega' s en vitamines enzo die zo goed voor je zijn.... en ik heb het geprobeerd hoor: beetje op brood.. paar dagen.quote:Op maandag 24 september 2007 12:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Is erg gezond hoorAls je kijkt wat er tegenwoordig allemaal in boter gestopt wordt, het is haast net zo erg als kraanwater
Overigens bedoel ik met boter gewoon halvarine of margarine, afhankelijk van wat we in huis hebben
3 maal 250 ml joghurtquote:Op maandag 24 september 2007 12:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat is: een zeer ongezonde levensstijl.![]()
Met zo weinig kcal kun je bijvoorbeeld al onmogelijk voldoende vitamines en mineralen binnen krijgen.
nou daar hoef je niet zo zeker van te zijnquote:Op maandag 24 september 2007 12:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat je dat bij 1200 ZEKER niet krijgt. Zelfs mensen die 5000 kcal per dag eten kunnen best niet voldoende binnenkrijgen omdat ze enkel chips vreten of wat dan ook.
Ik val al haast flauw bij het idee dat dit me een dag zou moeten doorkrijgen...quote:Op maandag 24 september 2007 12:08 schreef locutus51 het volgende:
[..]
3 maal 250 ml joghurt
2 crackers met honing
2 stuks fruit
250 gram groente (gekookt)
2 koppen bouillon
minimaal 2 liter water
Totaal 480 kcal.
1 stuk fruit is ook in te "wisselen" voor 125 gram groente of een cracker.
cracker is ook in te "wisselen" voor 125 gram groente of 1 stuk fruit
125 gram groente is ook in te "wisselen" voor 1 stuk fruit of cracker.
Vitamines krijg je en mineralen ook.
In mijn studiemateriaal kan ik dat heel mooi terugvinden en omdat ik het bijster interessant vind heb ik dat ook behoorlijk uitgeplozen. Zelfs al vul je de 1200 gezond, dan nog krijg je niet alles binnen.quote:Op maandag 24 september 2007 12:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou daar hoef je niet zo zeker van te zijn
ligt er maar net aan hoe je die 1200 'vult'
maar zoals ik al zei volgens mij zijn er maar weinig mensen die alles binnen krijgen
je hebt gezond en gezondquote:Op maandag 24 september 2007 12:12 schreef Troel het volgende:
[..]
In mijn studiemateriaal kan ik dat heel mooi terugvinden en omdat ik het bijster interessant vind heb ik dat ook behoorlijk uitgeplozen. Zelfs al vul je de 1200 gezond, dan nog krijg je niet alles binnen.
aha interessantquote:Op maandag 24 september 2007 12:14 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Ik, mijn vriendin, en iedereen die dit dieet volgt:
http://www.reduzierung.de/
Nee, dat denk ik ook niet... maar in vergelijking met mijn oude eetpatroon krijg ik op deze manier al meer vitamines binnen dan voorheen....quote:Op maandag 24 september 2007 12:09 schreef Troel het volgende:
Je krijgt wel vitamines en wel mineralen, maar je krijgt ze echt niet allemaal binnen hoor
Voldoende om geen gebrek op te bouwen i.i.g. Terminste dat is wat ik er zelf van verneem natuurlijk...quote:Op maandag 24 september 2007 12:10 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Locotus doe eens niet zo eng![]()
Vul het eens in in de eetmeter, denk niet dat je ook maar iets voldoende binnen zal krijgen (okee, vocht misschien...)
ik wilde net posten: en daarom hebben we multivitamines uitgevondenquote:Op maandag 24 september 2007 12:15 schreef Sjeen het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand trouwens of daar ook (veel) cal. inzitten?
uh huhquote:Op maandag 24 september 2007 12:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik val al haast flauw bij het idee dat dit me een dag zou moeten doorkrijgen...
Met een langdurig dieet van 500kcal per dag maak je je lichaam kapot.quote:Op maandag 24 september 2007 12:14 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Ik, mijn vriendin, en iedereen die dit dieet volgt:
http://www.reduzierung.de/
Het is voor maximaal 3 weken, en dan ga je over op een andere traject van 3 weken. In deze drie weken eet je:quote:Op maandag 24 september 2007 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uh huh
ben de hele dag bezig op school of werken, en verbruik wel wat energie daarmee.. denk dat ik na een week van mn stokkie zou gaan, als ik het zou proberen vol te houdenzo niet eerder
max 3 weken achter elkaar, en volgende 3 weken moet minimaal 3 weken tussen zitten.quote:Op maandag 24 september 2007 12:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Met een langdurig dieet van 500kcal per dag maak je je lichaam kapot.![]()
Sorry, maar ik vind dat je écht link bezig bent...![]()
Hier ligt natuurlijk een groot verschil, de meeste mensen in Darfur hebben geen overgewicht, en moeten juist aansterken en aankomen.. dan is dat natuurlijk veel te weinig..quote:Op maandag 24 september 2007 12:19 schreef Levitation het volgende:
Er is een goede reden dat de UNHCR de noodbel luidde toen ze voor Darfur de rantsoenen per persoon terug moesten schroeven naar 1000 kcal per dag, omdat er niet voldoende hulpgoederen waren. Als mensen in Darfur dood gaan van zo weinig eten... denk je dan écht dat het wel goed is voor jou??
waarom al die poespas vraag ik me af..quote:Op maandag 24 september 2007 12:21 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Het is voor maximaal 3 weken, en dan ga je over op een andere traject van 3 weken. In deze drie weken eet je:
(streefgewicht x 10) + ((lengte-100) x10) = aantal kcal wat je mag eten.
in mijn geval is dat ongeveer 1600 kcal...quote:Op maandag 24 september 2007 12:23 schreef teigan het volgende:
ik ben even lui hoor locutus, en hoeveel kcal mag je dan eten?
En is het dan klaar na die 6 weken of herhaal je dit eindeloos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |