FEITquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:07 schreef Noodly het volgende:
you've got me suuuiiiicidal, suuuiiicidal
nemoquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:18 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
FEIT
hij is de eerste emo neger / neger emo
![]()
en het is idd een kut nummer
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:28 schreef MASD het volgende:
Ben E. King op zo'n manier verkrachten moet de doodstraf opleveren!
ophangen aan de hoogste boom zeg ik je!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:30 schreef wolfrolf het volgende:
Sean Kingston moet inderdaad een zeer pijnlijke dood sterven.
Hel jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:39 schreef Mirel het volgende:
CunninLynguists - Beautiful Girl 8)
Het basslijntje is dus gesampled rechtstreeks gejat uit Stand by me van Ben E King.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:48 schreef mijndochters het volgende:
ken het ergens van?
hoor het iddquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:56 schreef H4ze het volgende:
[..]
Het basslijntje is dus gesampled rechtstreeks gejat uit Stand by me van Ben E King.
Dan is het dus geen kankernummer, pipo!quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:08 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is echt een kankernummer. Sterker nog, bij het horen van deze zooi verdwijnt kanker spontaan.
chemomuziekquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan is het dus geen kankernummer, pipo!
Sherlock..quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan is het dus geen kankernummer, pipo!
Irritant is inderdaad een lastig woord.quote:
joah die is wel vetquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:39 schreef Mirel het volgende:
CunninLynguists - Beautiful Girl 8)
Ze is er wel vroeg bij om straattuig in spé uit te poepen.quote:Toen ze uitstapte bleek het echter dat ze ook nog een zoontje had (ze was fuckin 16 ofzo) die ze kennelijk toestemming had gegeven die bagger op de vroege morgen af te spelen
Ben E. King - Stand By Me misschien?quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:48 schreef mijndochters het volgende:
ken het ergens van?
quote:Op zondag 23 september 2007 01:54 schreef BonJovi het volgende:
Sean Kingston is vet hij heeft koele liedjes
Idd, laat die labiele aandachtsgeile neger dan ff snel springen, zijn wij d'r tenminste vanaf!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:07 schreef Noodly het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:13 schreef WT het volgende:
De meest achterlijke uitvinding sinds het era van de holbewoners. Mobieltjes met stereo-luidsprekers, doe die kut oordopjes in je IQ-loze kuthoofd en val me niet lastig met je pauper muziek. De meeste van zulke figuren zijn dan ook nog van de multiculti achtergrond dus krijg je die rimboegeluiden met harde ondertoon gorillageschreeuw erbij. Bah kutfiguren.
Mooi gesprokenquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:13 schreef WT het volgende:
Inderdaad ik geef je op allebei de punten volwaardig gelijk!
De meest achterlijke uitvinding sinds het era van de holbewoners. Mobieltjes met stereo-luidsprekers, doe die kut oordopjes in je IQ-loze kuthoofd en val me niet lastig met je pauper muziek. De meeste van zulke figuren zijn dan ook nog van de multiculti achtergrond dus krijg je die rimboegeluiden met harde ondertoon gorillageschreeuw erbij. Bah kutfiguren.
En ja dat nummer kan ik ook niet uitstaan.
hahaquote:Op maandag 24 september 2007 05:08 schreef lf2 het volgende:
kansloze gast die gewoon het niet kan hebben dat iemand zijn soort muziek draait...
Thuis ja , niet publiekelijk. optiefen met die grafzooi.quote:Op maandag 24 september 2007 05:08 schreef lf2 het volgende:
kansloze gast die gewoon het niet kan hebben dat iemand zijn soort muziek draait...
quote:Op maandag 24 september 2007 12:31 schreef colourAgga het volgende:
Hoe vaker ik het hoor hoe achtelijker ik wordt.
rammsteinquote:Op maandag 24 september 2007 16:17 schreef Schijtgeit het volgende:
Beter dit nummer dan een willekeurig nummer van Rammstein oid.
zij is 100% product van wat platenbazen willenquote:Op maandag 24 september 2007 22:13 schreef nubie het volgende:
JoJoAl 100x beluisterd
![]()
![]()
![]()
http://uk.youtube.com/watch?v=YpdZ0xVWXyU
Sean Kingston![]()
![]()
Suiciiiiiiiiiiidal, suiciiiiiiiiiiidalquote:Op maandag 24 september 2007 07:35 schreef Pinball het volgende:
En dit kuttopic maakt het alleen maar erger, want nu krijg ik dat grafnummer iedere keer in mijn hoofd als ik in mijn MyAT kijk.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:12 schreef Gierigesloeber het volgende:
Dit is zoooon terechte klacht! Wat een kut nummer.
wat een ongelovelijke onintelligente muziekquote:Op woensdag 26 september 2007 03:10 schreef HAL9000S het volgende:
ver-schrik-kelijke shit
Zit nu in de US, daar draaien ze het helemaal dood. Net zoals deze track
http://youtube.com/watch?v=vum3qgoh0x4
Wacht maar... in NL zijn jullie ook nog wel de lul binnenkort met die stinktrackquote:Op woensdag 26 september 2007 03:31 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
wat een ongelovelijke onintelligente muziek
quote:Op maandag 24 september 2007 16:17 schreef Schijtgeit het volgende:
Beter dit nummer dan een willekeurig nummer van Rammstein oid.
whoo dit is bijna nog ergerquote:Op woensdag 26 september 2007 03:10 schreef HAL9000S het volgende:
ver-schrik-kelijke shit
Zit nu in de US, daar draaien ze het helemaal dood. Net zoals deze track
http://youtube.com/watch?v=vum3qgoh0x4
quote:Op woensdag 26 september 2007 04:34 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wacht maar... in NL zijn jullie ook nog wel de lul binnenkort met die stinktrack
quote:Op zondag 7 oktober 2007 07:11 schreef TheSorrow het volgende:
Die tripstemmetjes ook als ze hem herhalen![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
whoo dit is bijna nog ergeren er zijn dus serieus van die aapjes die dat echt goed vinden
freestyler871 (1 hour ago) Show Hide Marked as spam +1 (Reply)
soulja boy is amazing this song is hard he ist the beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest raper of the world
soulja boy in this hoe watch me crack and watch me roll yeaaaaaaaaaaaaaaah
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:06 schreef Florian_ het volgende:
Kijk ik om me heen, zit er zo\'n mocromeisje
Jups, gewoon oude wijn in nieuwe zakken..quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ben E. King - Stand By Me misschien?
Want Rammstein is wel underground.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:51 schreef Ilovepie het volgende:
[..]
![]()
Massaschaap.
oooh ze spelen die gitaartjes iets te hard het is niet mooi![]()
Jankie.
Moet je zeggen met die lyricsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:54 schreef Biljonair het volgende:
chill nummer jullie weten niet wat muziek is.. als je het niet mooi vindt pech ga jij dan maar in een hoekje zitten en luisteren naar die Emo muziek van je!
Sowieso, duizend keer liever emo muziek dan deze bagger... zo vals als de neter...quote:You're way too beautiful girl
That's why it'll never work
You'll have me suicidal, suicidal
Weinig aan toe te voegenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:33 schreef StarGazer het volgende:
Baggermuziek jeweets!
Dat ie maar eens doet wat ie zingtquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:07 schreef Noodly het volgende:
Dit is niet echt toch? Hoe de neuk kan zo'n gedrocht een contract krijgen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Eigenlijk is die Sean Kingston gewoon een soort van zwarte Zanger Bob!
Damn, die dude lijkt wel 12......quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heatwave dit is de eerste keer dat ik het met je eens benquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is niet echt toch? Hoe de neuk kan zo'n gedrocht een contract krijgen?
het wordt tijd dat we weer terug gaan naar de heerlijke sexistische tijd dat je gewoon een lekker wijf moest zijn om een kutnummer te mogen maken, dan had je er tenminste nog iets aan..
Slimme mensen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
See each other!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
Think it's clever!Think it's clever!
![]()
Make it better!quote:
Dat dus.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:42 schreef HPayne het volgende:
Wat een verschrikkelijk paupernummer walg kots
No wonder..quote:(P) 2007 SONY BMG MUSIC ENTERTAINMENT
Ligt niet aan jou, vind het ook een kansloos fenomeen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:18 schreef Jo0Lz het volgende:
Maar ehm, ik snap die hele bedoeling achter "iedereen mee laten genieten van je mp3'tjes..."
Waarom de fuck is dat?! Een normaal persoon doet dan toch gewoon een koptelefoon op?!
Vroeger was kwaliteit nog belangrijk, nu maakt het geen fuck uit, en doe je je 0.2mw boxjes zo veel mogelijk pijn om het zo hard mogelijk te laten klinken, ongeacht de vervorming...
Zal wel aan mij liggen dan...
Gefeliciteerd, u heeft zojuist officieel een kutkick gemaaktquote:
Ja, sorry. Ik had jou even om toestemming moeten vragen.:')quote:Op maandag 28 juli 2008 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom kick je dit? Sukkel.
Think it's clever!quote:Op maandag 28 juli 2008 20:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gefeliciteerd, u heeft zojuist officieel een kutkick gemaakt
wees trots, kneus
Ja, eigenlijk welquote:Op maandag 28 juli 2008 20:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik had jou even om toestemming moeten vragen.:')
Geef 'm maar een lintje als jij dat nodig vindt hoor. Ik vind het een sukkelquote:Op maandag 28 juli 2008 21:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Personen die topics van mij kicken verdienen een lintje, jij vlegel
En ik een kneusquote:Op maandag 28 juli 2008 21:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geef 'm maar een lintje als jij dat nodig vindt hoor. Ik vind het een sukkel
Net nog een vervormde sean paul gehoord in de trein. Ritme leek nog het meest op heen en weer zappen tussen twee kanalen met ruis. Was nog bijna een verbetering ook.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, vind het ook een kansloos fenomeen.
quote:Op zondag 23 september 2007 09:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
JoJo en Sean Kingston hebben allebei tietjes.
Amen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:13 schreef WT het volgende:
De meest achterlijke uitvinding sinds het era van de holbewoners. Mobieltjes met stereo-luidsprekers, doe die kut oordopjes in je IQ-loze kuthoofd en val me niet lastig met je pauper muziek.
quote:
2 jaar.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=uwIGZLjugKAquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:56 schreef BobbyB het volgende:
Ben benieuwd wanneer we de volgende kick zullen krijgen.
Alors on Danse, Waka Waka, We No Speak Americano of Waving Flag. Kies maar uit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:00 schreef Disavowed het volgende:
Baggernummer inderdaad.
Dit jaar nog geen een leuke zomerhit gehoord.
Ik had het over leuke. Die waving flag komt intussen mijn neus uitquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alors on Danse, Waka Waka, We No Speak Americano of Waving Flag. Kies maar uit.
Ze komen allemaal mijn neus uit, vandaar de "quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:13 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ik had het over leuke. Die waving flag komt intussen mijn neus uit.
Dat 2007 had gebeld over dat topic dat 2010 gestolen had?quote:
Wat moest-ie?quote:
Doet het nietquote:
Ja, ik word er helemaal gek vanquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:13 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ik had het over leuke. Die waving flag komt intussen mijn neus uit.
Ja die!quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:18 schreef BobbyB het volgende:
Dat 2007 had gebeld over dat topic dat 2010 gestolen had?
Oja, Alejandro was ik vergeten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:21 schreef Muridae het volgende:
Dagelijkse replay op de radio
Alors on Danse
Wavin Flag
Alejandro
No Speak Americano
Ja, nu ik ook eindelijk eens aan het werken ben hoor ik de hele dag door radio 538.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:21 schreef Muridae het volgende:
Dagelijkse replay op de radio
Alors on Danse
Wavin Flag
Alejandro
No Speak Americano
Dat kan ik wel waarderen.quote:
Ja!quote:
Deze ook:quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:39 schreef Disavowed het volgende:
Ja!![]()
![]()
Een van mijn favoriete 90's, toen muziek nog lief was.
Jij hebt duidelijk geen verstand van Marokkanen!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:06 schreef Florian_ het volgende:
zit ik \'s ochtends lekker rustig in de tram mn krantje te lezen, hoor ik opeens die troep door de ruimte heen galmenKijk ik om me heen, zit er zo\'n mocromeisje met een droog hoofd met dr mobieltje dat geluid te produceren alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Toen ze uitstapte bleek het echter dat ze ook nog een zoontje had (ze was fuckin 16 ofzo) die ze kennelijk toestemming had gegeven die bagger op de vroege morgen af te spelen
![]()
Deze vind ik ook leuk:quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:10 schreef BobbyB het volgende:
Alors on Danse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |