quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:13 schreef WT het volgende:
De meest achterlijke uitvinding sinds het era van de holbewoners. Mobieltjes met stereo-luidsprekers, doe die kut oordopjes in je IQ-loze kuthoofd en val me niet lastig met je pauper muziek. De meeste van zulke figuren zijn dan ook nog van de multiculti achtergrond dus krijg je die rimboegeluiden met harde ondertoon gorillageschreeuw erbij. Bah kutfiguren.
Mooi gesprokenquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:13 schreef WT het volgende:
Inderdaad ik geef je op allebei de punten volwaardig gelijk!
De meest achterlijke uitvinding sinds het era van de holbewoners. Mobieltjes met stereo-luidsprekers, doe die kut oordopjes in je IQ-loze kuthoofd en val me niet lastig met je pauper muziek. De meeste van zulke figuren zijn dan ook nog van de multiculti achtergrond dus krijg je die rimboegeluiden met harde ondertoon gorillageschreeuw erbij. Bah kutfiguren.
En ja dat nummer kan ik ook niet uitstaan.
hahaquote:Op maandag 24 september 2007 05:08 schreef lf2 het volgende:
kansloze gast die gewoon het niet kan hebben dat iemand zijn soort muziek draait...
Thuis ja , niet publiekelijk. optiefen met die grafzooi.quote:Op maandag 24 september 2007 05:08 schreef lf2 het volgende:
kansloze gast die gewoon het niet kan hebben dat iemand zijn soort muziek draait...
quote:Op maandag 24 september 2007 12:31 schreef colourAgga het volgende:
Hoe vaker ik het hoor hoe achtelijker ik wordt.
rammsteinquote:Op maandag 24 september 2007 16:17 schreef Schijtgeit het volgende:
Beter dit nummer dan een willekeurig nummer van Rammstein oid.
zij is 100% product van wat platenbazen willenquote:Op maandag 24 september 2007 22:13 schreef nubie het volgende:
JoJoAl 100x beluisterd
![]()
![]()
![]()
http://uk.youtube.com/watch?v=YpdZ0xVWXyU
Sean Kingston![]()
![]()
Suiciiiiiiiiiiidal, suiciiiiiiiiiiidalquote:Op maandag 24 september 2007 07:35 schreef Pinball het volgende:
En dit kuttopic maakt het alleen maar erger, want nu krijg ik dat grafnummer iedere keer in mijn hoofd als ik in mijn MyAT kijk.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:12 schreef Gierigesloeber het volgende:
Dit is zoooon terechte klacht! Wat een kut nummer.
wat een ongelovelijke onintelligente muziekquote:Op woensdag 26 september 2007 03:10 schreef HAL9000S het volgende:
ver-schrik-kelijke shit
Zit nu in de US, daar draaien ze het helemaal dood. Net zoals deze track
http://youtube.com/watch?v=vum3qgoh0x4
Wacht maar... in NL zijn jullie ook nog wel de lul binnenkort met die stinktrackquote:Op woensdag 26 september 2007 03:31 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
wat een ongelovelijke onintelligente muziek
quote:Op maandag 24 september 2007 16:17 schreef Schijtgeit het volgende:
Beter dit nummer dan een willekeurig nummer van Rammstein oid.
whoo dit is bijna nog ergerquote:Op woensdag 26 september 2007 03:10 schreef HAL9000S het volgende:
ver-schrik-kelijke shit
Zit nu in de US, daar draaien ze het helemaal dood. Net zoals deze track
http://youtube.com/watch?v=vum3qgoh0x4
quote:Op woensdag 26 september 2007 04:34 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Wacht maar... in NL zijn jullie ook nog wel de lul binnenkort met die stinktrack
quote:Op zondag 7 oktober 2007 07:11 schreef TheSorrow het volgende:
Die tripstemmetjes ook als ze hem herhalen![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
whoo dit is bijna nog ergeren er zijn dus serieus van die aapjes die dat echt goed vinden
freestyler871 (1 hour ago) Show Hide Marked as spam +1 (Reply)
soulja boy is amazing this song is hard he ist the beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest raper of the world
soulja boy in this hoe watch me crack and watch me roll yeaaaaaaaaaaaaaaah
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:06 schreef Florian_ het volgende:
Kijk ik om me heen, zit er zo\'n mocromeisje
Jups, gewoon oude wijn in nieuwe zakken..quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ben E. King - Stand By Me misschien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |