FEITquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:07 schreef Noodly het volgende:
you've got me suuuiiiicidal, suuuiiicidal
nemoquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:18 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
FEIT
hij is de eerste emo neger / neger emo
![]()
en het is idd een kut nummer
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:28 schreef MASD het volgende:
Ben E. King op zo'n manier verkrachten moet de doodstraf opleveren!
ophangen aan de hoogste boom zeg ik je!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:30 schreef wolfrolf het volgende:
Sean Kingston moet inderdaad een zeer pijnlijke dood sterven.
Hel jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:39 schreef Mirel het volgende:
CunninLynguists - Beautiful Girl 8)
Het basslijntje is dus gesampled rechtstreeks gejat uit Stand by me van Ben E King.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:48 schreef mijndochters het volgende:
ken het ergens van?
hoor het iddquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:56 schreef H4ze het volgende:
[..]
Het basslijntje is dus gesampled rechtstreeks gejat uit Stand by me van Ben E King.
Dan is het dus geen kankernummer, pipo!quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:08 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is echt een kankernummer. Sterker nog, bij het horen van deze zooi verdwijnt kanker spontaan.
chemomuziekquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan is het dus geen kankernummer, pipo!
Sherlock..quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan is het dus geen kankernummer, pipo!
Irritant is inderdaad een lastig woord.quote:
joah die is wel vetquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:39 schreef Mirel het volgende:
CunninLynguists - Beautiful Girl 8)
Ze is er wel vroeg bij om straattuig in spé uit te poepen.quote:Toen ze uitstapte bleek het echter dat ze ook nog een zoontje had (ze was fuckin 16 ofzo) die ze kennelijk toestemming had gegeven die bagger op de vroege morgen af te spelen
Ben E. King - Stand By Me misschien?quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:48 schreef mijndochters het volgende:
ken het ergens van?
quote:Op zondag 23 september 2007 01:54 schreef BonJovi het volgende:
Sean Kingston is vet hij heeft koele liedjes
Idd, laat die labiele aandachtsgeile neger dan ff snel springen, zijn wij d'r tenminste vanaf!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:07 schreef Noodly het volgende:
you've got me suuuiiiicidal, suuuiiicidal
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:13 schreef WT het volgende:
De meest achterlijke uitvinding sinds het era van de holbewoners. Mobieltjes met stereo-luidsprekers, doe die kut oordopjes in je IQ-loze kuthoofd en val me niet lastig met je pauper muziek. De meeste van zulke figuren zijn dan ook nog van de multiculti achtergrond dus krijg je die rimboegeluiden met harde ondertoon gorillageschreeuw erbij. Bah kutfiguren.
Mooi gesprokenquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:13 schreef WT het volgende:
Inderdaad ik geef je op allebei de punten volwaardig gelijk!
De meest achterlijke uitvinding sinds het era van de holbewoners. Mobieltjes met stereo-luidsprekers, doe die kut oordopjes in je IQ-loze kuthoofd en val me niet lastig met je pauper muziek. De meeste van zulke figuren zijn dan ook nog van de multiculti achtergrond dus krijg je die rimboegeluiden met harde ondertoon gorillageschreeuw erbij. Bah kutfiguren.
En ja dat nummer kan ik ook niet uitstaan.
hahaquote:Op maandag 24 september 2007 05:08 schreef lf2 het volgende:
kansloze gast die gewoon het niet kan hebben dat iemand zijn soort muziek draait...
Thuis ja , niet publiekelijk. optiefen met die grafzooi.quote:Op maandag 24 september 2007 05:08 schreef lf2 het volgende:
kansloze gast die gewoon het niet kan hebben dat iemand zijn soort muziek draait...
quote:Op maandag 24 september 2007 12:31 schreef colourAgga het volgende:
Hoe vaker ik het hoor hoe achtelijker ik wordt.
rammsteinquote:Op maandag 24 september 2007 16:17 schreef Schijtgeit het volgende:
Beter dit nummer dan een willekeurig nummer van Rammstein oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |