ze moesten toch vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:01 schreef Dreamboy het volgende:
Raar dat Amanda al in bed mag gaan liggen.
[afbeelding]
Dr tepels doen de hele dag al pijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:01 schreef Dreamboy het volgende:
Raar dat Amanda al in bed mag gaan liggen.
[afbeelding]
Ik lurk nog even mee en je moet je ogen uit je kop schamen om dit te posten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:49 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
vergeten dat die
%$%$%lieke gewoon op moest %$%$%$$%?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:00 schreef Dreamboy het volgende:
Deze?
Dat was een quote van Kim, dat zei ze de eerste keer dat ze in de villa wasquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lurk nog even mee en je moet je ogen uit je kop schamen om dit te posten.
waarom ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lurk nog even mee en je moet je ogen uit je kop schamen om dit te posten.
Jij de volgende dan maar, ik moet morgen heel vroeg weer op.quote:
Toch maar ge-edit, ook al is het van Kimquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:05 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
waarom ?
dit waren de letterlijke woorden van kim
tuurlijk geen probleem, leg me ook ff uit waar staat dat je de bewoners en/of personeel niet lettelijk mag quoten danquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toch maar ge-edit, ook al is het van Kim
Haha! Had al een verzoek in FB ingediend om de mijne te sluiten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij de volgende dan maar, ik moet morgen heel vroeg weer op.![]()
Ja niet, ik las te laat dat het van Kim kwam, my bad.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:07 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tuurlijk geen probleem, leg me ook ff uit waar staat dat je de bewoners en/of personeel niet lettelijk mag quoten dan![]()
laat maar hehehe ,was ff op me tenen getrapt, miscommunicatiequote:Op vrijdag 21 september 2007 22:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja niet, ik las te laat dat het van Kim kwam, my bad.
Ik neem mijn woorden terug, sorry. Ik wist niet dat er zoveel vuiligheid uit Kim"s mond kon komen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:05 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
waarom ?
dit waren de letterlijke woorden van kim
zie post boven de jouwe,quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug, sorry. Ik wist niet dat er zoveel vuiligheid uit Kim"s mond kon komen.![]()
Is daar ook een YouTube filmpje vanquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug, sorry. Ik wist niet dat er zoveel vuiligheid uit Kim"s mond kon komen.![]()
Lurken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
Huub geeft toe dat hij tijdens een ruzie zijn vriendin een keer geslagen heeft, zij sloeg eerst , hij sloeg terug. Huub is daar niet trots op maar het gebeurde. Dit was niet met Hedda maar met een andere vriendin Debby.
Mag ik even braken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vanmiddag heeft hij Amanda uitgelegd dat hij op die momenten altijd op het bed van Natasia gaat zitten. Meestal aan de andere kant, als hij heel erg emo is kiest hij de kant waar Natasia sliep.
Daarom hou ik van Hupertquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
De openheid van Huub, ik zie dat in niemand anders terug en ik kan me niet voorstellen dat dit speltechnisch is.
Mooi dat Huub zichzelf zo blootgeeft.![]()
Ik denk dat Huub ontzettend gegroeid is in de kooi.Zei toevallig vanmiddag nog dat ik dat jonge hondengedrag van Huub best mist.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:27 schreef avonne het volgende:
Ik vind Huub een beetje een oud mannetje tegenwoordig.
Waar is die onbevreesde jonge hond met zijn schalkse oneliners gebleven?
Mag Kim nu opzoutenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:30 schreef ruby het volgende:
Volgens Kim is Nena niet één van de slimste.
Ik vind Kim nou ook niet echt het scherpste potlood in het doosje....quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:30 schreef ruby het volgende:
Volgens Kim is Nena niet één van de slimsten.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vind Kim nou ook niet echt het scherpste potlood in het doosje....
Die gitaar moet doodt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:33 schreef rooie3 het volgende:
Brian donder op met die gitaar.
Huub heeft toen wel 3 vrouwen teglijk gehad in de Kooi maar 1 was er heel de tijd met hem bezig de andere 2 waren met elkaar bezig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:39 schreef Desii het volgende:
Lieke: ik vond het onderwerp niet leuk
Huub: ik ben er niet over begonnen
Klopt... Kim vroeg aan Huub met hoeveel vrouwen hij tegelijk naar bed was gegaan...
lievvvvv.....quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot effe plat.
Ze is vanavond weer veel ter spreke geweest: En nog steeds!
[afbeelding]
Nena![]()
![]()
![]()
Slaapse!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot effe plat.
[afbeelding]
Ben morgen benieuwd naar de bevindingen van de nachtploeg.
Truste fok. Nena![]()
![]()
![]()
quote:
Het wordt tijd voor een inval bij de Kooi en dat die gitaar voorgoed wordt meegenomen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:43 schreef rooie3 het volgende:
Pffffff krijg nu echt moordneigingen van die gitaar.word tijd voor mute.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot effe plat.
[afbeelding]
Ben morgen benieuwd naar de bevindingen van de nachtploeg.
Truste fok. Nena![]()
![]()
![]()
Beter! De vorige is doorgezuurd...quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Teiltjes weer in de aanbieding. Speciale actie voor de roze uitvoering: 2 halen 3 betalen.![]()
Ben al maanden aan het wachten op een spontaneous combustion van dat gitaartje..........quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een inval bij de Kooi en dat die gitaar voorgoed wordt meegenomen.
Trusten Ruudpuntenel
Doeiquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Je hebt nou tijd genoeg voor de volgende cos.
Gvd nou kraakt die kutKim Nena nog even af![]()
Ben weg.![]()
![]()
Ik kan er maar één ding over zeggen optiefen met die KUTjaapquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
Jaap over Lieke: opfocken met die kuthoer. Dit omdat hij bedenkt dat ze ook nog verder kunnen gaan met de sociale isolatie van Lieke.
Ach, laat maar lekker zitten, dat ontevreden stuk dramneus. Misschien leert het leven hem zo wel een les: met druk en chantage kom je er ook niet zomaar.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik kan er maar één ding over zeggen optiefen met die KUTjaap
Ik hoop dat er morgen een hoop mensen van buitenaf komen en die hem ff met de neus op de feiten drukken. Dat hij helemaal niet meer populair is buiten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, laat maar lekker zitten, dat ontevreden stuk dramneus. Misschien leert het leven hem zo wel een les: met druk en chantage kom je er ook niet zomaar.
Jaap heeft de brief toch veranderd?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
Lieke heeft in die brief toch niets over Nadia geschreven, dus wat heeft het voor nut. Er staat wat in over die trouwerij en over hetpersoneelsfeest.
Geen idee.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:06 schreef Ning het volgende:
[..]
Jaap heeft de brief toch veranderd?
Hij mag van mij voor niets weg!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:07 schreef Varen het volgende:
Jaap wil niet voor 50000 weg, vindt tie te weinig
Volgens mij heeft Jaap die brief helemaal zelf geschreven. Hij heeft waarschijnlijk een brief van Lieke op de computer gelezen en daar zijn eigen verhaal van gemaakt. Een combi van waarheden en onwaarheden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:06 schreef Ning het volgende:
[..]
Jaap heeft de brief toch veranderd?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:09 schreef Nomrc2 het volgende:
voor jaap een kogel of hangen
Mie toequote:Op vrijdag 21 september 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij mag van mij voor niets weg!
Sorry ik word echt strontziek van die spelbederver.
live op de streamsquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
niet echt, maar gatver wat walg ik van die vent
Lieke heeft die brief ook nog.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:19 schreef neehe het volgende:
Wat voor brief Jaap ook heeft, en over wie het ook gaat, als diegene ontkent wat er in die brief staat heeft die brief totaal geen effect.
Je hoeft alleen maar te zeggen dat hij het zelf geschreven heeft en klaar.
Welke actie van Jaap heeft de laatste tijd succes gehad ?
Zegt hij mij iets te gemaakt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:20 schreef Varen het volgende:
Jaap zegt weer, dat kuthoer Lieke op moet rotten
Ja, daar schiet hij ook niets mee op.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:20 schreef Varen het volgende:
Jaap zegt weer, dat kuthoer Lieke op moet rotten
Huub en Lieke willen gewoon morgen een leuk feest.Die waarderen gewoon alles en willen niet de sfeer verzieken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:24 schreef lorence1 het volgende:
jammer dat huub en lieke lezen, had ze liever even in actie gezien
Dat is een mooie zin, dat laatste: je moet niet in de hand bijten die je voedquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:24 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, daar schiet hij ook niets mee op.
Hij weet gewoon niet wat hij moet doen, dat schelden is onmacht.
Volgens mij is hij bang dat hij de toneelhaak krijgt.
En hij blijft maar over achter zeuren, dat is ook niet zo slim.
Je moet niet in de hand bijten die je voed.
Carlos is ook uitgenodigd, dus er zullen wel meer gasten dan alleen familie en vrienden komen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:30 schreef Darklight het volgende:
Komt er morgen alleen familie?
Ze mochten allemaal een lijstje maken met 10 namen, familie of vrienden. Lijstje moest in volgorde van belangrijkheid worden opgesteld, zodat de redactie van bovenaf kon uitnodigen. Ze weten niet hoeveel mensen mogen komen, de extra namen waren nodig als 'reserve'.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:30 schreef Darklight het volgende:
Komt er morgen alleen familie?
Jammer dat Dennis me nog niet kent, anders had ik daar gegarandeerd morgenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze mochten allemaal een lijstje maken met 10 namen, familie of vrienden.
Zeker weten!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jammer dat Dennis me nog niet kent, anders had ik daar gegarandeerd morgen
ook gestaan !! [afbeelding]
Die toon ook !!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:42 schreef b.a.s. het volgende:
Brian vraagt Kim om een rondje "wie wil er iets drinken" te maken
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Die toon ook !!
Eerst vragen of ze bij jou en je vriendin in bed komt liggen,
en nu met een kwaje schjmoel vragen of ze aan het werk ken............
al die relaties met voetballers ,zoals zij t noemen, betekent over t algemeen alleen dat ze een neukertje op afroep warenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
Kim vertelde net trouwens tussen neus en lippen door dat ze een relatie heeft gehad met Acuña (ex-voetballer van Feyenoord) en Lieke zei dat ze iets met een radio-dj heeft gehad.
Was dat hier al bekend ofzo?
Vertelquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:48 schreef willem-jozef het volgende:
duidelijk verhaal van amanda...
Ja dat denk ik ook. Zo'n Acuña denkt vast: Kim, ehm who?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:50 schreef gomi het volgende:
[..]
al die relaties met voetballers zolas zij t noemen, betekent over t algemeen alleen dat ze een neukertje op afroep waren
hier ook....was echt lachenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:57 schreef Desii het volgende:
Huub deed een schanspringer na.... .tranen over mijn kaken![]()
Da's dan weer mooi van Kim............ze blijft gewoon zittenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:59 schreef petraa het volgende:
hij geeft kim nu een hint dat ze nog 7 minuten heeft om de keuken spik en span te maken.
Het zit Brian echt dwars dat ze 2 uur met Huub en Lieke heeft zitten praten. Terwijl als ze 2 uur met hem praten dan is er geen probleem.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Da's dan weer mooi van Kim............ze blijft gewoon zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben gestopt met kjiken sinds hij er in zit. Lees sporadisch hier mee maar zou mooi zijn als hij opdondert.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij mag van mij voor niets weg!
Sorry ik word echt strontziek van die spelbederver.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
B: Als je in een gezellige sfeer zou zijn en een feestje. Hoe ontstond het met Amanda
K: Dat verhaal heb je al een keer gehoord, dus dat ga ik niet weer vertellen
ze heeft 2 uur met Huub en Lieke zitten praten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:07 schreef Varen het volgende:
Wat een stomme vragen, wat hebben die Jaap en Brian tegen Kim?
kim heeft vanavond niet gewerkt maar met h en l gepraatquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:07 schreef Varen het volgende:
Wat een stomme vragen, wat hebben die Jaap en Brian tegen Kim?
Mag van mij ook!quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
Jaap maakt weer wat goedkope opmerkingen over Kim 'r string.
Ze mag Jaap ook een knal op z'n smoel geven van me.
heerlijk hé ...... ik geniet met volle teugenquote:
En ik erger me dood op stream 3 en 4quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:18 schreef Desii het volgende:
[..]
heerlijk hé ...... ik geniet met volle teugen
Van mij 2, en Brian die klojo, die zegt dat hij altijd respectvol naar vrouwen is? Gatver wat een stelletje ...quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
Jaap maakt weer wat goedkope opmerkingen over Kim 'r string.
Ze mag Jaap ook een knal op z'n smoel geven van me.
kijk morgen ff op VOL denk wel dat hier filmpjes van komenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:19 schreef petraa het volgende:
[..]
En ik erger me dood op stream 3 en 4
Mooi gezegd door Kim.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
K: WAcht maar jou tijd komt nog wel, zegt kim tegen jaap
denk dat ze de fora een beetje volgtquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
K: WAcht maar jou tijd komt nog wel, zegt kim tegen jaap
Joh heeft geen nut. Ook al neukt brian kim waar Amanda bij staat zal ze het hem binnen 48 uur vergeven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:27 schreef schatje het volgende:
Nou Febo, allemaal op de bank, en dat YouTube trio filmpje op het scherm.
Ach, Hij maakt alleen zichzelf belachelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Die gore vetklep zit op het aanrecht te kijken en kim belachelijk te maken!
Dat lijkt me leukquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:27 schreef schatje het volgende:
Nou Febo, allemaal op de bank, en dat YouTube trio filmpje op het scherm.
Ook dat weer? Hij kan echt niet met vrouwen om gaan en gaat veel te ver, maar blijkbaar vind de Febo dat allemaal prima.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
Kim wil echt niet geknuffeld worden door Jaap. En loopt ook naar achteren als ze naar hem toe loopt
Z'n zelfkennis is wel oké dus wat dat betreft.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk![]()
Jaap zegt zou best wel eens kunnen dat jij gast speelster wordt. Zou ik ook leuk vinden.
Jaap volgt Kim gewoon, wat een klojo en zegt dan wat heb je toch een trieste figuren
Die was mooi, ze zei je denkt toch niet dat ik om half een een pannekoek ga eten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:31 schreef rooie3 het volgende:
Haha ze liet Brian een pannekoek pakken en ze hoefde hem daarna niet.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:32 schreef Dutchmannew het volgende:
scherp van huub amanda houd wel van een pannekoek
Ik had het al in gedachten dat het wel aardig zou zijn om die pannekoek te weigeren. En voila.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:31 schreef rooie3 het volgende:
Haha ze liet Brian een pannekoek pakken en ze hoefde hem daarna niet.
Wel opvallend dat Jaap alles wat vrouwelijk en aantrekkelijk is afvalt. Frustratie Jaap?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:34 schreef Varen het volgende:
Jaap: Brian en ik hebben heel die Kim afgemaakt en het huis uitgesmeten
Homo Jaap?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wel opvallend dat Jaap alles wat vrouwelijk en aantrekkelijk is afvalt. Frustratie Jaap?
Het gaat niet over vrouwelijk en aantrekkelijk maar alles wat met zijn zgn VIJANDEN praat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wel opvallend dat Jaap alles wat vrouwelijk en aantrekkelijk is afvalt. Frustratie Jaap?
Ze maken zelf zo'n troep van die keuken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:37 schreef Desii het volgende:
Brian heeft natuurlijk wel gelijk, dat de keuken een troep was.......... maar als ik lees, hoe Jaap en Brian zich gedragen hebben, ben ik blij dat ik naar de andere stream gekeken heb.
Dat ligt er toch elke avond?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:37 schreef ruby het volgende:
Ik hoop dat er een dooie rat in Bwian z'n nest ligt te rotten.
Die arme jongen is zo de weg kwijt. En het ergste is dat er geen trein bestaan die 'm dood kan rijdenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Het gaat niet over vrouwelijk en aantrekkelijk maar alles wat met zijn zgn VIJANDEN praat.
idd... maar de butlers zijn er wel om die troep op te ruimenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze maken zelf zo'n troep van die keuken.
Precies en ik walg zo van die kots stem van Brian nu dat ik ga nokken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:39 schreef dgk_fan het volgende:
Brian gaat nu stoer vertellen dat HIJ Kim heeft aangespoord tot drinken halen.
GedverDEMME wat kots ik van zulke 'mannen'.......
Dat sowieso.quote:
Ze moeten allemaal niet zeiken, dat is DGK!quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:39 schreef ruby het volgende:
Nadia heeft het over Kim: beetje stoken hier en daar.
Moet zij nodig zeggen met dat smerige stiekeme gedrag van 'r. Pfffff.
En ik vind Jaap een kloothommel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:44 schreef riri het volgende:
Huub vindt Brian een karakterleugenaar......
Het feit dat iemand baalt van youtube geeft aan dat hij niet eerlijk is, dat hij zich op één of andere manier niet fijn voelt bij wat hij doet... Dat hij iig niet iedereen recht in de ogen kan en wil aankijkenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:47 schreef ruby het volgende:
Jaap baalt van You Tube.
Maar baalt vooral van zichzelf.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:47 schreef ruby het volgende:
Jaap baalt van You Tube.
Of Palma, Dusty of Rog......quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:50 schreef STAP01 het volgende:
Je zou je pasgeboren kind precies een jaar geleden Brian hebben genoemd!
En wij balen weer van Jaap.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar baalt vooral van zichzelf.
Misschien een opblaaspop maar daar blijft het ook bij.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:52 schreef Varen het volgende:
Jaaaah Tamara
En voor Jaap helemaal niemand![]()
Een chauffeur die hem naar huis brengt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:52 schreef Varen het volgende:
Jaaaah Tamara
En voor Jaap helemaal niemand![]()
Nou om heel eerlijk te zijn............ik vindt Dusty een mooie jongen EN een leuke naamquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:51 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Of Palma, Dusty of Rog......
Tja smaken verschillen, ben zelf niet zo van de moderne namen. Die dusty heb ik nooit een foto van gezien, maar aangezien jij Dennis een mooie jongen vindt vrees ik dat ik die mening ook niet met je kan delenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou om heel eerlijk te zijn............ik vindt Dusty een mooie jongen EN een leuke naam
Toch heeft Brian wel veel overeenkomsten met Eric Clapton !quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:57 schreef ruby het volgende:
Volgens mij denkt Brian dat ie Eric Clapton is.
Ik ook, we moeten fris en fruitig zijn voor morgen, truste allemaalquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:00 schreef ruby het volgende:
Nou, ik geef het op. Dit gejengel hoef ik niet langer te horen. Ik ga nog ff zappen en dan slapen.
Trusten.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:58 schreef Johnny_Berra het volgende:
Die dusty heb ik nooit een foto van gezien
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:58 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Tja smaken verschillen, ben zelf niet zo van de moderne namen. Die dusty heb ik nooit een foto van gezien, maar aangezien jij Dennis een mooie jongen vindt vrees ik dat ik die mening ook niet met je kan delen![]()
Wat een domme zak, alsof hij waardevol is voor het programmaquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:07 schreef Varen het volgende:
Jaap wil niet voor 50000 weg, vindt tie te weinig
Maar dan wel een opblaaspop die vacuum zuigt. Eenmaal het worstje erin hangen maar er nooit meer uitkomen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:53 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien een opblaaspop maar daar blijft het ook bij.
Oi wat lelijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:06 schreef riri het volgende:
Victoria beckham...het grote voorbeeld van Amanda..borsten zo nep als maar kan
[afbeelding]
Wat ontzettend lelijk.......quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:06 schreef riri het volgende:
Victoria beckham...het grote voorbeeld van Amanda..borsten zo nep als maar kan
[afbeelding]
Gatverdamme dat wijf lebbert toch ook werkelijk alles en iedereen af.quote:
Het lijkt meer op menstruatiepijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:13 schreef mistinguett het volgende:
zou amanda zwanger zijn?
ze klaagde al eerder over, of snapte niet waarom ze al de hele dag stijve tepels had, en klaagde ook over pijn aan haar tepels
niet helemaal lekker ook, buikpijntjes, vroeg in bed.....
ervaringsdeskundigen hier, dat wil zeggen vrouwen met verbeterde borsten die kindjes gebaard hebben? tepelpijn?
Mazzel van Amanda is dat ze nogal mollig is waardoor het bij haar iets minder opvalt maar die Victoria is brood en broodmagerquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:15 schreef riri het volgende:
het voorbeeld van amanda om te volgen....ze dacht,dat ga ik ook doen,nepborsten....en zie wat het wordt![]()
[afbeelding]
als amanda straks weer flink aan de coke gaat ziet het er bij haar net zo uit...zeker als ze ouder wordtquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mazzel van Amanda is dat ze nogal mollig is waardoor het bij haar iets minder opvalt maar die Victoria is brood en broodmager
Heeft ze plannen in die richtingquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:21 schreef riri het volgende:
[..]
als amanda straks weer flink aan de coke gaat ziet het er bij haar net zo uit...zeker als ze ouder wordt
deed ze ook voordat ze het huis in gingquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeft ze plannen in die richting![]()
Mijn FAVORIETE hobby !!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:14 schreef Johnny_Berra het volgende:
Maar goed, ondertussen zit ik gewoon kerels te beoordelen op schoonheid![]()
Heb ik haar nooit horen zeggen. Weet wel dat Erik,Hupert & Sylvia flink hebben gesnoven voor DGKquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:25 schreef riri het volgende:
[..]
deed ze ook voordat ze het huis in ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |