Hij mag van mij voor niets weg!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:07 schreef Varen het volgende:
Jaap wil niet voor 50000 weg, vindt tie te weinig
Volgens mij heeft Jaap die brief helemaal zelf geschreven. Hij heeft waarschijnlijk een brief van Lieke op de computer gelezen en daar zijn eigen verhaal van gemaakt. Een combi van waarheden en onwaarheden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:06 schreef Ning het volgende:
[..]
Jaap heeft de brief toch veranderd?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:09 schreef Nomrc2 het volgende:
voor jaap een kogel of hangen
Mie toequote:Op vrijdag 21 september 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij mag van mij voor niets weg!
Sorry ik word echt strontziek van die spelbederver.
live op de streamsquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
niet echt, maar gatver wat walg ik van die vent
Lieke heeft die brief ook nog.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:19 schreef neehe het volgende:
Wat voor brief Jaap ook heeft, en over wie het ook gaat, als diegene ontkent wat er in die brief staat heeft die brief totaal geen effect.
Je hoeft alleen maar te zeggen dat hij het zelf geschreven heeft en klaar.
Welke actie van Jaap heeft de laatste tijd succes gehad ?
Zegt hij mij iets te gemaakt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:20 schreef Varen het volgende:
Jaap zegt weer, dat kuthoer Lieke op moet rotten
Ja, daar schiet hij ook niets mee op.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:20 schreef Varen het volgende:
Jaap zegt weer, dat kuthoer Lieke op moet rotten
Huub en Lieke willen gewoon morgen een leuk feest.Die waarderen gewoon alles en willen niet de sfeer verzieken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:24 schreef lorence1 het volgende:
jammer dat huub en lieke lezen, had ze liever even in actie gezien
Dat is een mooie zin, dat laatste: je moet niet in de hand bijten die je voedquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:24 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, daar schiet hij ook niets mee op.
Hij weet gewoon niet wat hij moet doen, dat schelden is onmacht.
Volgens mij is hij bang dat hij de toneelhaak krijgt.
En hij blijft maar over achter zeuren, dat is ook niet zo slim.
Je moet niet in de hand bijten die je voed.
Carlos is ook uitgenodigd, dus er zullen wel meer gasten dan alleen familie en vrienden komen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:30 schreef Darklight het volgende:
Komt er morgen alleen familie?
Ze mochten allemaal een lijstje maken met 10 namen, familie of vrienden. Lijstje moest in volgorde van belangrijkheid worden opgesteld, zodat de redactie van bovenaf kon uitnodigen. Ze weten niet hoeveel mensen mogen komen, de extra namen waren nodig als 'reserve'.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:30 schreef Darklight het volgende:
Komt er morgen alleen familie?
Jammer dat Dennis me nog niet kent, anders had ik daar gegarandeerd morgenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze mochten allemaal een lijstje maken met 10 namen, familie of vrienden.
Zeker weten!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jammer dat Dennis me nog niet kent, anders had ik daar gegarandeerd morgen
ook gestaan !! [afbeelding]
Die toon ook !!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:42 schreef b.a.s. het volgende:
Brian vraagt Kim om een rondje "wie wil er iets drinken" te maken
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Die toon ook !!
Eerst vragen of ze bij jou en je vriendin in bed komt liggen,
en nu met een kwaje schjmoel vragen of ze aan het werk ken............
al die relaties met voetballers ,zoals zij t noemen, betekent over t algemeen alleen dat ze een neukertje op afroep warenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
Kim vertelde net trouwens tussen neus en lippen door dat ze een relatie heeft gehad met Acuña (ex-voetballer van Feyenoord) en Lieke zei dat ze iets met een radio-dj heeft gehad.
Was dat hier al bekend ofzo?
Vertelquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:48 schreef willem-jozef het volgende:
duidelijk verhaal van amanda...
Ja dat denk ik ook. Zo'n Acuña denkt vast: Kim, ehm who?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:50 schreef gomi het volgende:
[..]
al die relaties met voetballers zolas zij t noemen, betekent over t algemeen alleen dat ze een neukertje op afroep waren
hier ook....was echt lachenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:57 schreef Desii het volgende:
Huub deed een schanspringer na.... .tranen over mijn kaken![]()
Da's dan weer mooi van Kim............ze blijft gewoon zittenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:59 schreef petraa het volgende:
hij geeft kim nu een hint dat ze nog 7 minuten heeft om de keuken spik en span te maken.
Het zit Brian echt dwars dat ze 2 uur met Huub en Lieke heeft zitten praten. Terwijl als ze 2 uur met hem praten dan is er geen probleem.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Da's dan weer mooi van Kim............ze blijft gewoon zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben gestopt met kjiken sinds hij er in zit. Lees sporadisch hier mee maar zou mooi zijn als hij opdondert.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij mag van mij voor niets weg!
Sorry ik word echt strontziek van die spelbederver.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
B: Als je in een gezellige sfeer zou zijn en een feestje. Hoe ontstond het met Amanda
K: Dat verhaal heb je al een keer gehoord, dus dat ga ik niet weer vertellen
ze heeft 2 uur met Huub en Lieke zitten praten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:07 schreef Varen het volgende:
Wat een stomme vragen, wat hebben die Jaap en Brian tegen Kim?
kim heeft vanavond niet gewerkt maar met h en l gepraatquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:07 schreef Varen het volgende:
Wat een stomme vragen, wat hebben die Jaap en Brian tegen Kim?
Mag van mij ook!quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
Jaap maakt weer wat goedkope opmerkingen over Kim 'r string.
Ze mag Jaap ook een knal op z'n smoel geven van me.
heerlijk hé ...... ik geniet met volle teugenquote:
En ik erger me dood op stream 3 en 4quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:18 schreef Desii het volgende:
[..]
heerlijk hé ...... ik geniet met volle teugen
Van mij 2, en Brian die klojo, die zegt dat hij altijd respectvol naar vrouwen is? Gatver wat een stelletje ...quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
Jaap maakt weer wat goedkope opmerkingen over Kim 'r string.
Ze mag Jaap ook een knal op z'n smoel geven van me.
kijk morgen ff op VOL denk wel dat hier filmpjes van komenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:19 schreef petraa het volgende:
[..]
En ik erger me dood op stream 3 en 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |