Ze mochten allemaal een lijstje maken met 10 namen, familie of vrienden. Lijstje moest in volgorde van belangrijkheid worden opgesteld, zodat de redactie van bovenaf kon uitnodigen. Ze weten niet hoeveel mensen mogen komen, de extra namen waren nodig als 'reserve'.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:30 schreef Darklight het volgende:
Komt er morgen alleen familie?
Jammer dat Dennis me nog niet kent, anders had ik daar gegarandeerd morgenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze mochten allemaal een lijstje maken met 10 namen, familie of vrienden.
Zeker weten!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:36 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jammer dat Dennis me nog niet kent, anders had ik daar gegarandeerd morgen
ook gestaan !! [afbeelding]
Die toon ook !!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:42 schreef b.a.s. het volgende:
Brian vraagt Kim om een rondje "wie wil er iets drinken" te maken
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Die toon ook !!
Eerst vragen of ze bij jou en je vriendin in bed komt liggen,
en nu met een kwaje schjmoel vragen of ze aan het werk ken............
al die relaties met voetballers ,zoals zij t noemen, betekent over t algemeen alleen dat ze een neukertje op afroep warenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
Kim vertelde net trouwens tussen neus en lippen door dat ze een relatie heeft gehad met Acuña (ex-voetballer van Feyenoord) en Lieke zei dat ze iets met een radio-dj heeft gehad.
Was dat hier al bekend ofzo?
Vertelquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:48 schreef willem-jozef het volgende:
duidelijk verhaal van amanda...
Ja dat denk ik ook. Zo'n Acuña denkt vast: Kim, ehm who?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:50 schreef gomi het volgende:
[..]
al die relaties met voetballers zolas zij t noemen, betekent over t algemeen alleen dat ze een neukertje op afroep waren
hier ook....was echt lachenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:57 schreef Desii het volgende:
Huub deed een schanspringer na.... .tranen over mijn kaken![]()
Da's dan weer mooi van Kim............ze blijft gewoon zittenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:59 schreef petraa het volgende:
hij geeft kim nu een hint dat ze nog 7 minuten heeft om de keuken spik en span te maken.
Het zit Brian echt dwars dat ze 2 uur met Huub en Lieke heeft zitten praten. Terwijl als ze 2 uur met hem praten dan is er geen probleem.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Da's dan weer mooi van Kim............ze blijft gewoon zitten![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |