Mooi gezegd door Kim.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
K: WAcht maar jou tijd komt nog wel, zegt kim tegen jaap
denk dat ze de fora een beetje volgtquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
K: WAcht maar jou tijd komt nog wel, zegt kim tegen jaap
Joh heeft geen nut. Ook al neukt brian kim waar Amanda bij staat zal ze het hem binnen 48 uur vergeven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:27 schreef schatje het volgende:
Nou Febo, allemaal op de bank, en dat YouTube trio filmpje op het scherm.
Ach, Hij maakt alleen zichzelf belachelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Die gore vetklep zit op het aanrecht te kijken en kim belachelijk te maken!
Dat lijkt me leukquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:27 schreef schatje het volgende:
Nou Febo, allemaal op de bank, en dat YouTube trio filmpje op het scherm.
Ook dat weer? Hij kan echt niet met vrouwen om gaan en gaat veel te ver, maar blijkbaar vind de Febo dat allemaal prima.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
Kim wil echt niet geknuffeld worden door Jaap. En loopt ook naar achteren als ze naar hem toe loopt
Z'n zelfkennis is wel oké dus wat dat betreft.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:30 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk![]()
Jaap zegt zou best wel eens kunnen dat jij gast speelster wordt. Zou ik ook leuk vinden.
Jaap volgt Kim gewoon, wat een klojo en zegt dan wat heb je toch een trieste figuren
Die was mooi, ze zei je denkt toch niet dat ik om half een een pannekoek ga eten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:31 schreef rooie3 het volgende:
Haha ze liet Brian een pannekoek pakken en ze hoefde hem daarna niet.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:32 schreef Dutchmannew het volgende:
scherp van huub amanda houd wel van een pannekoek
Ik had het al in gedachten dat het wel aardig zou zijn om die pannekoek te weigeren. En voila.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:31 schreef rooie3 het volgende:
Haha ze liet Brian een pannekoek pakken en ze hoefde hem daarna niet.
Wel opvallend dat Jaap alles wat vrouwelijk en aantrekkelijk is afvalt. Frustratie Jaap?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:34 schreef Varen het volgende:
Jaap: Brian en ik hebben heel die Kim afgemaakt en het huis uitgesmeten
Homo Jaap?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wel opvallend dat Jaap alles wat vrouwelijk en aantrekkelijk is afvalt. Frustratie Jaap?
Het gaat niet over vrouwelijk en aantrekkelijk maar alles wat met zijn zgn VIJANDEN praat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wel opvallend dat Jaap alles wat vrouwelijk en aantrekkelijk is afvalt. Frustratie Jaap?
Ze maken zelf zo'n troep van die keuken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:37 schreef Desii het volgende:
Brian heeft natuurlijk wel gelijk, dat de keuken een troep was.......... maar als ik lees, hoe Jaap en Brian zich gedragen hebben, ben ik blij dat ik naar de andere stream gekeken heb.
Dat ligt er toch elke avond?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:37 schreef ruby het volgende:
Ik hoop dat er een dooie rat in Bwian z'n nest ligt te rotten.
Die arme jongen is zo de weg kwijt. En het ergste is dat er geen trein bestaan die 'm dood kan rijdenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Het gaat niet over vrouwelijk en aantrekkelijk maar alles wat met zijn zgn VIJANDEN praat.
idd... maar de butlers zijn er wel om die troep op te ruimenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze maken zelf zo'n troep van die keuken.
Precies en ik walg zo van die kots stem van Brian nu dat ik ga nokken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:39 schreef dgk_fan het volgende:
Brian gaat nu stoer vertellen dat HIJ Kim heeft aangespoord tot drinken halen.
GedverDEMME wat kots ik van zulke 'mannen'.......
Dat sowieso.quote:
Ze moeten allemaal niet zeiken, dat is DGK!quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:39 schreef ruby het volgende:
Nadia heeft het over Kim: beetje stoken hier en daar.
Moet zij nodig zeggen met dat smerige stiekeme gedrag van 'r. Pfffff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |