ze moesten toch vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:01 schreef Dreamboy het volgende:
Raar dat Amanda al in bed mag gaan liggen.
[afbeelding]
Dr tepels doen de hele dag al pijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:01 schreef Dreamboy het volgende:
Raar dat Amanda al in bed mag gaan liggen.
[afbeelding]
Ik lurk nog even mee en je moet je ogen uit je kop schamen om dit te posten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:49 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
vergeten dat die
%$%$%lieke gewoon op moest %$%$%$$%?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:00 schreef Dreamboy het volgende:
Deze?
Dat was een quote van Kim, dat zei ze de eerste keer dat ze in de villa wasquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lurk nog even mee en je moet je ogen uit je kop schamen om dit te posten.
waarom ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lurk nog even mee en je moet je ogen uit je kop schamen om dit te posten.
Jij de volgende dan maar, ik moet morgen heel vroeg weer op.quote:
Toch maar ge-edit, ook al is het van Kimquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:05 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
waarom ?
dit waren de letterlijke woorden van kim
tuurlijk geen probleem, leg me ook ff uit waar staat dat je de bewoners en/of personeel niet lettelijk mag quoten danquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toch maar ge-edit, ook al is het van Kim
Haha! Had al een verzoek in FB ingediend om de mijne te sluiten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij de volgende dan maar, ik moet morgen heel vroeg weer op.![]()
Ja niet, ik las te laat dat het van Kim kwam, my bad.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:07 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tuurlijk geen probleem, leg me ook ff uit waar staat dat je de bewoners en/of personeel niet lettelijk mag quoten dan![]()
laat maar hehehe ,was ff op me tenen getrapt, miscommunicatiequote:Op vrijdag 21 september 2007 22:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja niet, ik las te laat dat het van Kim kwam, my bad.
Ik neem mijn woorden terug, sorry. Ik wist niet dat er zoveel vuiligheid uit Kim"s mond kon komen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:05 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
waarom ?
dit waren de letterlijke woorden van kim
zie post boven de jouwe,quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug, sorry. Ik wist niet dat er zoveel vuiligheid uit Kim"s mond kon komen.![]()
Is daar ook een YouTube filmpje vanquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug, sorry. Ik wist niet dat er zoveel vuiligheid uit Kim"s mond kon komen.![]()
Lurken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
Huub geeft toe dat hij tijdens een ruzie zijn vriendin een keer geslagen heeft, zij sloeg eerst , hij sloeg terug. Huub is daar niet trots op maar het gebeurde. Dit was niet met Hedda maar met een andere vriendin Debby.
Mag ik even braken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vanmiddag heeft hij Amanda uitgelegd dat hij op die momenten altijd op het bed van Natasia gaat zitten. Meestal aan de andere kant, als hij heel erg emo is kiest hij de kant waar Natasia sliep.
Daarom hou ik van Hupertquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
De openheid van Huub, ik zie dat in niemand anders terug en ik kan me niet voorstellen dat dit speltechnisch is.
Mooi dat Huub zichzelf zo blootgeeft.![]()
Ik denk dat Huub ontzettend gegroeid is in de kooi.Zei toevallig vanmiddag nog dat ik dat jonge hondengedrag van Huub best mist.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:27 schreef avonne het volgende:
Ik vind Huub een beetje een oud mannetje tegenwoordig.
Waar is die onbevreesde jonge hond met zijn schalkse oneliners gebleven?
Mag Kim nu opzoutenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:30 schreef ruby het volgende:
Volgens Kim is Nena niet één van de slimste.
Ik vind Kim nou ook niet echt het scherpste potlood in het doosje....quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:30 schreef ruby het volgende:
Volgens Kim is Nena niet één van de slimsten.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vind Kim nou ook niet echt het scherpste potlood in het doosje....
Die gitaar moet doodt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:33 schreef rooie3 het volgende:
Brian donder op met die gitaar.
Huub heeft toen wel 3 vrouwen teglijk gehad in de Kooi maar 1 was er heel de tijd met hem bezig de andere 2 waren met elkaar bezig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:39 schreef Desii het volgende:
Lieke: ik vond het onderwerp niet leuk
Huub: ik ben er niet over begonnen
Klopt... Kim vroeg aan Huub met hoeveel vrouwen hij tegelijk naar bed was gegaan...
lievvvvv.....quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot effe plat.
Ze is vanavond weer veel ter spreke geweest: En nog steeds!
[afbeelding]
Nena![]()
![]()
![]()
Slaapse!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot effe plat.
[afbeelding]
Ben morgen benieuwd naar de bevindingen van de nachtploeg.
Truste fok. Nena![]()
![]()
![]()
quote:
Het wordt tijd voor een inval bij de Kooi en dat die gitaar voorgoed wordt meegenomen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:43 schreef rooie3 het volgende:
Pffffff krijg nu echt moordneigingen van die gitaar.word tijd voor mute.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot effe plat.
[afbeelding]
Ben morgen benieuwd naar de bevindingen van de nachtploeg.
Truste fok. Nena![]()
![]()
![]()
Beter! De vorige is doorgezuurd...quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Teiltjes weer in de aanbieding. Speciale actie voor de roze uitvoering: 2 halen 3 betalen.![]()
Ben al maanden aan het wachten op een spontaneous combustion van dat gitaartje..........quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een inval bij de Kooi en dat die gitaar voorgoed wordt meegenomen.
Trusten Ruudpuntenel
Doeiquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Je hebt nou tijd genoeg voor de volgende cos.
Gvd nou kraakt die kutKim Nena nog even af![]()
Ben weg.![]()
![]()
Ik kan er maar één ding over zeggen optiefen met die KUTjaapquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
Jaap over Lieke: opfocken met die kuthoer. Dit omdat hij bedenkt dat ze ook nog verder kunnen gaan met de sociale isolatie van Lieke.
Ach, laat maar lekker zitten, dat ontevreden stuk dramneus. Misschien leert het leven hem zo wel een les: met druk en chantage kom je er ook niet zomaar.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik kan er maar één ding over zeggen optiefen met die KUTjaap
Ik hoop dat er morgen een hoop mensen van buitenaf komen en die hem ff met de neus op de feiten drukken. Dat hij helemaal niet meer populair is buiten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, laat maar lekker zitten, dat ontevreden stuk dramneus. Misschien leert het leven hem zo wel een les: met druk en chantage kom je er ook niet zomaar.
Jaap heeft de brief toch veranderd?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
Lieke heeft in die brief toch niets over Nadia geschreven, dus wat heeft het voor nut. Er staat wat in over die trouwerij en over hetpersoneelsfeest.
Geen idee.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:06 schreef Ning het volgende:
[..]
Jaap heeft de brief toch veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |