En ik vind Jaap een kloothommel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:44 schreef riri het volgende:
Huub vindt Brian een karakterleugenaar......
Het feit dat iemand baalt van youtube geeft aan dat hij niet eerlijk is, dat hij zich op één of andere manier niet fijn voelt bij wat hij doet... Dat hij iig niet iedereen recht in de ogen kan en wil aankijkenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:47 schreef ruby het volgende:
Jaap baalt van You Tube.
Maar baalt vooral van zichzelf.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:47 schreef ruby het volgende:
Jaap baalt van You Tube.
Of Palma, Dusty of Rog......quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:50 schreef STAP01 het volgende:
Je zou je pasgeboren kind precies een jaar geleden Brian hebben genoemd!
En wij balen weer van Jaap.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:49 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar baalt vooral van zichzelf.
Misschien een opblaaspop maar daar blijft het ook bij.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:52 schreef Varen het volgende:
Jaaaah Tamara
En voor Jaap helemaal niemand![]()
Een chauffeur die hem naar huis brengt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:52 schreef Varen het volgende:
Jaaaah Tamara
En voor Jaap helemaal niemand![]()
Nou om heel eerlijk te zijn............ik vindt Dusty een mooie jongen EN een leuke naamquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:51 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Of Palma, Dusty of Rog......
Tja smaken verschillen, ben zelf niet zo van de moderne namen. Die dusty heb ik nooit een foto van gezien, maar aangezien jij Dennis een mooie jongen vindt vrees ik dat ik die mening ook niet met je kan delenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou om heel eerlijk te zijn............ik vindt Dusty een mooie jongen EN een leuke naam
Toch heeft Brian wel veel overeenkomsten met Eric Clapton !quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:57 schreef ruby het volgende:
Volgens mij denkt Brian dat ie Eric Clapton is.
Ik ook, we moeten fris en fruitig zijn voor morgen, truste allemaalquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:00 schreef ruby het volgende:
Nou, ik geef het op. Dit gejengel hoef ik niet langer te horen. Ik ga nog ff zappen en dan slapen.
Trusten.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:58 schreef Johnny_Berra het volgende:
Die dusty heb ik nooit een foto van gezien
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:58 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Tja smaken verschillen, ben zelf niet zo van de moderne namen. Die dusty heb ik nooit een foto van gezien, maar aangezien jij Dennis een mooie jongen vindt vrees ik dat ik die mening ook niet met je kan delen![]()
Wat een domme zak, alsof hij waardevol is voor het programmaquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:07 schreef Varen het volgende:
Jaap wil niet voor 50000 weg, vindt tie te weinig
Maar dan wel een opblaaspop die vacuum zuigt. Eenmaal het worstje erin hangen maar er nooit meer uitkomen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:53 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien een opblaaspop maar daar blijft het ook bij.
Oi wat lelijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:06 schreef riri het volgende:
Victoria beckham...het grote voorbeeld van Amanda..borsten zo nep als maar kan
[afbeelding]
Wat ontzettend lelijk.......quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:06 schreef riri het volgende:
Victoria beckham...het grote voorbeeld van Amanda..borsten zo nep als maar kan
[afbeelding]
Gatverdamme dat wijf lebbert toch ook werkelijk alles en iedereen af.quote:
Het lijkt meer op menstruatiepijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:13 schreef mistinguett het volgende:
zou amanda zwanger zijn?
ze klaagde al eerder over, of snapte niet waarom ze al de hele dag stijve tepels had, en klaagde ook over pijn aan haar tepels
niet helemaal lekker ook, buikpijntjes, vroeg in bed.....
ervaringsdeskundigen hier, dat wil zeggen vrouwen met verbeterde borsten die kindjes gebaard hebben? tepelpijn?
Mazzel van Amanda is dat ze nogal mollig is waardoor het bij haar iets minder opvalt maar die Victoria is brood en broodmagerquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:15 schreef riri het volgende:
het voorbeeld van amanda om te volgen....ze dacht,dat ga ik ook doen,nepborsten....en zie wat het wordt![]()
[afbeelding]
als amanda straks weer flink aan de coke gaat ziet het er bij haar net zo uit...zeker als ze ouder wordtquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mazzel van Amanda is dat ze nogal mollig is waardoor het bij haar iets minder opvalt maar die Victoria is brood en broodmager
Heeft ze plannen in die richtingquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:21 schreef riri het volgende:
[..]
als amanda straks weer flink aan de coke gaat ziet het er bij haar net zo uit...zeker als ze ouder wordt
deed ze ook voordat ze het huis in gingquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeft ze plannen in die richting![]()
Mijn FAVORIETE hobby !!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:14 schreef Johnny_Berra het volgende:
Maar goed, ondertussen zit ik gewoon kerels te beoordelen op schoonheid![]()
Heb ik haar nooit horen zeggen. Weet wel dat Erik,Hupert & Sylvia flink hebben gesnoven voor DGKquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:25 schreef riri het volgende:
[..]
deed ze ook voordat ze het huis in ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |