boeie, we gaan hier wel verder. De OP is hier mooierquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:28 schreef Rekkie het volgende:
Dubbel!
Waarom?! --> te kleine petjes-3
T ergste is nog, hij lijkt op mijn exquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Al eerder gepost, maar een klassiekert..
Omg, check die breezer-spelfouten!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
boeie, we gaan hier wel verder. De OP is hier mooier![]()
kijk in mijn inbox
Hij kan wel goed priegelen met zn scheermesjequote:Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Al eerder gepost, maar een klassiekert..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kijk in mijn inbox
ohw, heb je al een vriend?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:36 schreef Pien85 het volgende:
Als ik nu een glas kapot gooi en een van de scherven mij m'n vriend door sn oorlel douw, issie dan helemaal hip?
Whaha, wilde je me PlaYeN dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ohw, heb je al een vriend?![]()
[..]
kijk in mijn inbox
Whehe, ehm... wat hoor ik nu in breezertaal te zeggen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, zet maar alvast een zonnebril op, want ik ben oogverblindend![]()
[..]
kijk in mijn inbox
h0uFnj0e333quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Whehe, ehm... wat hoor ik nu in breezertaal te zeggen?
Oh, en wat betekend t?quote:
Die donkere jongen is haar zoon? Kleinzoon?quote:
Hey 2 kan best handig zijn, die jongen is gewoon overal op voorbereid, als de een er mee ophoud, dan kan ie de ander gebruiken, weet ie iig zeker dat ie op tijd thuis is, anders heeft ie ruzie met zn mamaquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:59 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
1 horloge is niet genoeg natuurlijk
Stijl had ie inderdaad moeten hebben ja.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:00 schreef Renesite het volgende:
René, doe die mevrouw eens niet zo pesten
As UitKerInGtRekKuRRr moet zuh tog wat te doen hebbuh?
Tja, dan kunnen er 2 dingen gebeuren, ze kunnen gaan inzien hoe ongelovelijk dom ze er uitzien (niet echt aannemelijk) Of ze gaan alleen maar roepen dat ze ons komen OpZo3Kuh enzoquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:08 schreef Pascal86 het volgende:
Wat een gajes allemaal, iemand zou deze link op die sites moeten zetten
maar dan moet je wel een superdudes hebben, NET ALS IKquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, dan kunnen er 2 dingen gebeuren, ze kunnen gaan inzien hoe ongelovelijk dom ze er uitzien (niet echt aannemelijk) Of ze gaan alleen maar roepen dat ze ons komen OpZo3Kuh enzo
Mr.T wannabeequote:
idd hij moet nog ff sparenquote:
dat is uit, het is nu in om kansloze volwassenen uit te lachenquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:16 schreef Tollywood het volgende:
waar zijn de chiks?
Ok ok, laten het dan wel kansloze volwassen vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat is uit, het is nu in om kansloze volwassenen uit te lachen
Dit hoort blijkbaar mij een meisje:quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:16 schreef Tollywood het volgende:
waar zijn de chiks?
die slaat echt allesquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:54 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding]
Hahahahaha ik lig al een kwartier dubbel.. raap me van de vloer![]()
quote:
Ze zijn wel stoer, vast DE gang van beuningen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:10 schreef The_stranger het volgende:
[..]
![]()
Hebben ze nu echt niet door dat ze zo enorm voor lul staan?
Met 25.000 inwoners midden in Gelderland lijkt het me dat er naast die drie ganstas niemand ook maar de moeite wil doen om een gang op te richtenquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze zijn wel stoer, vast DE gang van beuningen?
Dat je iets tegen de SP hebt ok, maar waarom moet je dat in elke post verkondigen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:27 schreef Rutgerr het volgende:
Bah, wat een SP-tuig weer zeg. Neemt niet weg dat het naast triest ook nog erg grappig is.
lol SP? extreem rechts zul je bedoelen.. meer in de richting van eeeuh de VVD?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:27 schreef Rutgerr het volgende:
Bah, wat een SP-tuig weer zeg. Neemt niet weg dat het naast triest ook nog erg grappig is.
Die laatste drie foto'squote:Op vrijdag 21 september 2007 18:15 schreef Xaverius1337 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij zegt dat zijn woonplaats Hilversum- oost isbestaat dat wel?
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die 2e laatste en enelaatste doen me denken aan Cheddar Bob (8mile als iemand nog weet wie dat ook al weer was)quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:15 schreef Xaverius1337 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij zegt dat zijn woonplaats Hilversum- oost isbestaat dat wel?
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom die briefjes van 100 en 200 erbij eigenlijkquote:
Mwah, niet elke post, maar dit soort tuig wordt in stand gehouden door het feit dat presteren in Nederland niet beloond wordt. Dit mede door de hoge uitkeringen en de hoge belastingen voor hoge inkomens. Maar bij nader inzien heb ik dit ookal eens eerder gepost, dus je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat je iets tegen de SP hebt ok, maar waarom moet je dat in elke post verkondigen?
quote:VMBO rules gewoon. beste mense knapste mannen. egt alles pefect daar. je hoeft geen fuck te doen. Het perfecte leventje.. en geen tuig maar gezellige mense.. ja soms roke ze of blowe ze maar is da zo erg? en bijna iedereen is ontmaagd. da komt omda havo en vwo geen tijd daarvoor hebben. VMBO is geniete vn je leve
Vooral die laatste quote is om te huilenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:08 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Mwah, niet elke post, maar dit soort tuig wordt in stand gehouden door het feit dat presteren in Nederland niet beloond wordt. Dit mede door de hoge uitkeringen en de hoge belastingen voor hoge inkomens. Maar bij nader inzien heb ik dit ookal eens eerder gepost, dus je hebt gelijk.
[..]
Misschien is hij/zij vergeten dat je op school zit om, bijvoorbeeld, te leren spellen?quote:VMBO rules gewoon. beste mense knapste mannen. egt alles pefect daar. je hoeft geen fuck te doen. Het perfecte leventje.. en geen tuig maar gezellige mense.. ja soms roke ze of blowe ze maar is da zo erg? en bijna iedereen is ontmaagd. da komt omda havo en vwo geen tijd daarvoor hebben. VMBO is geniete vn je leve
Hemd over je shirt en broek in je sokken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:47 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Totally not gaaayyyy:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hemd over je overhemd, broek in je sokken en dan van die bootschoenen.,
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en die meid met haar zwarte sokken of panty's in haar gouden pump'squote:Op vrijdag 21 september 2007 19:51 schreef bijdehand het volgende:
[afbeelding]
Tijden niet meer zo hard gelachen![]()
![]()
nee die gast rechts met die blonde plukken omhoog en zijn te strakke hemd OVER zijn blouse en dan nog zijn sokken over zijn broek .....!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:20 schreef 2h2h het volgende:
[..]
en die meid met haar zwarte sokken of panty's in haar gouden pump's
Daar kan ik niet eens mijn benzine tank mee volgooienquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:27 schreef Xaverius1337 het volgende:
WOOOOOOOOOOHhij heeft wel 50 euro
[afbeelding]
Zie je nou, aliens op de aarde, iets in een mensenlijke gedaante waarbij licht uit de oren komtquote:
Haha, veeg je me ook weer even onder tafel vandaan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:26 schreef Pascal86 het volgende:
En zijn vriend is het aan het leeghalen
"Oh foto! Nu moet ik lachen en vooral NIET laten zien dat er enige intelligentie in mij zit!"quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:41 schreef Pascal86 het volgende:
Die meisjes hebben echt zo'n lege blik, er zit gewoon niets achter![]()
![]()
![]()
Kudo's zijn puntjes die je aan mensen kunt geven, ze gaan van 1 tot 10, en wie aan het eind van de week het meeste kudo's heeft, mag in de battle staan ofzo, en dan mag je het opnemen tegen anderen met heeeeeeeeeel veel kudo's en dan kun je in de battle een fotoshoot winnenquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:06 schreef OFfSprngr het volgende:
Trouwens, wat zijn kudos en wat is een battle?
Ach, een beetje aandoenlijk is het ook wel weerquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:47 schreef Pascal86 het volgende:
Dit bedoel ik dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Klaar voor de shredder.
Gastje is 18 en weet nu al wat houden van is en haar nooit meer kwijt willen![]()
![]()
![]()
![]()
Dit kan niet serieus bedoeld zijn
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef afcajos het volgende:
[afbeelding]
nog 1 keer omdat die rechtse gast zo kansloos is![]()
Wat een creep die gast.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:47 schreef Pascal86 het volgende:
Dit bedoel ik dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Klaar voor de shredder.
Gastje is 18 en weet nu al wat houden van is en haar nooit meer kwijt willen![]()
![]()
![]()
![]()
Dit kan niet serieus bedoeld zijn
Weetoggh, hij heeft ander wel een vet lauwe stijl, mensuh. Jullie zijn gewoon jaloers... Drop de kudos maar!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef afcajos het volgende:
[afbeelding]
nog 1 keer omdat die rechtse gast zo kansloos is![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:26 schreef Pascal86 het volgende:
En zijn vriend is het aan het leeghalen
Schijnt steeds moeilijker te zijn om een fatsoenlijke naam te calimen op die sites, denk ikquote:
Oh dat is ook echt zijn nick?quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:36 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Schijnt steeds moeilijker te zijn om een fatsoenlijke naam te calimen op die sites, denk ik![]()
Volgens mij wel, weet niet precies hoe die sites werken, maar hij staat onder die naam in de lijst....quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh dat is ook echt zijn nick?Zal me een echte babe magnet zijn.
Hoezo?quote:
Wat ik me dus al de hele tijd afvraag is... Hoe in jezus christus naam maken ze dat gebaar?quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:12 schreef Serendips het volgende:
[..]
Wat ik me dus al de hele tijd afvraag is... Hoe in jezus christus naam maken ze dat gebaar?
Het lijkt wel alsof ze een vinger kwijtgeraakt zijn bij het vuurwerk afsteken.
![]()
Wie het weet, mag me uit deze toestand van verbijstering, ongeloof en vertwijfeling helpen...
Alleen echte Gangstahs kunnen dat natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:12 schreef Serendips het volgende:
[..]
Wat ik me dus al de hele tijd afvraag is... Hoe in jezus christus naam maken ze dat gebaar?
Het lijkt wel alsof ze een vinger kwijtgeraakt zijn bij het vuurwerk afsteken.
![]()
Wie het weet, mag me uit deze toestand van verbijstering, ongeloof en vertwijfeling helpen...
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:07 schreef afcajos het volgende:
wheeleE je bent gewoon zelf een gekkuh playah!
geef het ff door danquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:07 schreef WheeleE het volgende:
[..]. De dag dat ik tot die conclusie kom spring ik van de Euromast!
De dag dat ik ik een Superdudes-profiel aan maak is ook de dag dat ik spring. Geen foto's voor kudo's dusquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:08 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
geef het ff door dandie fotos doen het meestal wel goed voor kudoooowss
Ik ben blij dat ik niet echt van dat macho-gedrag vertoon... Daarom voel ik me wel een klein beetje beter dan zij...maar ik laat het dan weer niet zien, inwendig lach ik ze gewoon uitquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:05 schreef WheeleE het volgende:
Even op de semi-serieuze toer: is het verkeerd om je beter te voelen dan de figuren op die foto's? Ze zullen ongetwijfeld een prettig leven leiden waar ze zelf heel blij mee zijn, en dan moeten ze het vooral zo blijven doen.
Toch vraag ik me af of het nu onze subjectieve mening is of dat ze inderdaad echt zo dom, lachwekkend, zielig en lomp uit zien en zich zo gedragen.
Ik mag dan misschien niet zo'n enerverend leven leiden, maar ik voel me wel gewoon en happy.
Oh, en ik kan spellen!
hehe ik heb laatst een superdudes profiel aangemaaktquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:12 schreef WheeleE het volgende:
[..]
De dag dat ik ik een Superdudes-profiel aan maak is ook de dag dat ik spring. Geen foto's voor kudo's dus
Ik kan niet wachten tot dit soort types over een jaar of wat bij mij op sollicitatie komen! Lijkt me prachtig!quote:Op zaterdag 22 september 2007 07:50 schreef Isegrim het volgende:
Maar even serieus hč... Ik vrees voor de toekomst. Dit soort volk is ongeveer 60% van onze jeugd.![]()
![]()
zie ik nou nog wat sperma op haar lip?quote:
Dress Code eigen styl0 jeweetz!quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:56 schreef afcajos het volgende:
ah gevonden![]()
natuurlijk geheel in superdudes style ingevuld
http://www.superdudes.nl/styl0_jos
en ik heb de bekendste sugababe als buddy; roxy![]()
schiet mij dood![]()
mooie samenvatting van dit topicquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:14 schreef fuckbuddy het volgende:
Ff een kleine samenvatting van hetgeen ik helemaal goed vind!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mocro's die een kankerbende maken bij de Mc
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toffe naam heeft ie!
[afbeelding]
En als klap op de vuurpijl dit kleine teringtuig!!![]()
Ja, maar hoe gay is het ook om te vragen of iemand anders wat foto's van je wil maken voor op je SD profiel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:48 schreef Pascal86 het volgende:
Het grappigste zijn die mensen die zelf de toestel omhoog houden omdat ze niemand hebben die de foto kan maken
quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:57 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Ja, maar hoe gay is het ook om te vragen of iemand anders wat foto's van je wil maken voor op je SD profiel.![]()
of zijn bek op de stoeprandquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:07 schreef Pascal86 het volgende:
Lijkt me echt heerlijk om een keer zo'n gastje te molesteren![]()
Met zijn smoel door de honde stront ofzo![]()
hehe wat grappigquote:
Sinds dat in de Marokkaanse vlag staat denk ik, denk je niet?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:37 schreef Empathologica het volgende:
Sinds wanneer horen pentagrammen bij mocro's?
JA JOIH SJAAK ZELF BEN JE DE SLIMSTE OOK NIET HEquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:37 schreef Empathologica het volgende:
Sinds wanneer horen pentagrammen bij mocro's?
Ik bemoei me liever niet met zulke vlaggen. Heb die dingen alleen bij gothics om hun nek gezien xDquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Sinds dat in de Marokkaanse vlag staat denk ik, denk je niet?
Ja okee, ga dan ook geen nonsens uitspuwen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:46 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ik bemoei me liever niet met zulke vlaggen. Heb die dingen alleen bij gothics om hun nek gezien xD
Die ziet er best nog normaal uit, vind je ook niet?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:25 schreef Igen het volgende:
Vandaag in de trein ook weer.
[afbeelding]
Deze figuur is een beetje debiel. Gezien de rimpels al een jaar of 27, en dan zo erbij lopen.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die ziet er best nog normaal uit, vind je ook niet?
Dat blauwe zie je haast nietquote:Op zondag 23 september 2007 00:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Je matje blauw verven, dat doe je als je 16 bent en niet als je 26 bent.
Je broek laag laten hangen en dan de riem zo strak trekken dat je kont met onderbroek er bovenuit blubbert, dat ziet er op elke leeftijd niet uit.
En als je dat dan allemaal tóch doet omdat je cool en stoer eruit wilt zien, ga dan alsjeblieft niet zo braaf rechtop met je tas op schoot zitten!
Wat een figuur. Als ik het goed zie heeft hij al vier (4!) mensen omgebracht.quote:
Voor na het jumpen (serieus ouders geven er les in in het lokale buurthuis, hoe stoer is dat nog). Ze zijn ze zich vast aan het voorbereiden op country linedancing. http://www.youtube.com/watch?v=3EebObs-vC0 Maar het duurt natuurlijk wel even voor je haar zo lang en pluizig is.quote:Op zondag 23 september 2007 07:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Je bent zelf ook gewoon zo'n te klein-petje pauper.
Overigens, is "petje op het achterhoofd" nu ook een hype?, zag er vanavond eentje.
Zoiets van "zie je wel, ik heb wel haar" en dan 3mm lang met een mini kuifje van een centimeter.
overigens zie ik steeds vaker matjes, dan nog niet eens corpsmatjes maar de enige echte jaren '80 tjappo matjes.
Dat is niet de enige mogelijke betekenis van die tatoeage:quote:Op zondag 23 september 2007 07:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat een figuur. Als ik het goed zie heeft hij al vier (4!) mensen omgebracht.
VERBAZINGquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:27 schreef OFfSprngr het volgende:
Verbasingwekkend gewoon hoe erg dom deze lui zijn door de peer pressure te accepteren en te omhelzen alsmede een gevoel te creëeren van coolheid.
LINK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 23 september 2007 14:09 schreef 2h2h het volgende:
ik heb er ook een profiel haha al een behoorlijke tijd doe er alleen niks mee kom er nooit op
over 20 jaar is Nederland helemaal kapot...quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:39 schreef Silver_Shark het volgende:
[afbeelding]
Zelfs ik heb die hakbijl en die koksmes op me werk ben ik nu ook stoer
wie wilt me aanraken
![]()
![]()
![]()
Zo hee, die heeft lef zeg!quote:Op zondag 23 september 2007 16:14 schreef MaLo het volgende:
[afbeelding]
Deze jongen heeft het licht gezien.
Hij stapt eruit.
Zie hem stoer op het spoor staan, al wachtend op de trein.
Bij de IKEA.quote:Op zondag 23 september 2007 16:14 schreef MaLo het volgende:
[afbeelding]
Deze jongen heeft het licht gezien.
Hij stapt eruit.
Zie hem stoer op het spoor staan, al wachtend op de trein.
En dan het liefst in een zo groot mogelijke font-size, ponitficaal voorop het shirt.quote:Op zondag 23 september 2007 16:23 schreef Fezie het volgende:
G-STAR RAW DENIM ORIGINALS
Gebrek aan geld voor een degelijke kop telefoon/mp3 speler.quote:Op zondag 23 september 2007 17:37 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
En dan het liefst in een zo groot mogelijke font-size, ponitficaal voorop het shirt.
Wat mij opvalt, en waar ik me ook aan stoor, is het feit dat die koters tegenwoordig allemaal muziek uit hun telefoon laten klinken als ze op de fiets zitten ofzo. Ik denk dan, met mijn ouderwetse hoofd, doe een koptelefoontje op, dan hoor je die muziek tenminste goed en val je mij niet lastig met je rappende negerts.
Wat zou de gedachte hierachter zijn? Allemaal je eigen achtergrond/begeleidend muziekje ofzo?![]()
Ach, voor een deel wel natuurlijk, maar op die leeftijd heb je ook gewoon sneller de neiging mee te doen met trends en subcultuurtjes. Ik bedoel, ik liep 10 jaar geleden ook rond in een Aussie met Air-Maxen eronder, en ik was echt niet de enige.quote:Op zondag 23 september 2007 18:36 schreef grasmat het volgende:
echt ik sta versteld.. dat snap je toch niet allemaal? No offence maar ik denk dat 90% wel laagopgeleid moet zijn.. anders kan dat toch niet?
Kijk, als je een goede koptelefoon op zet (of goede oordopjes in doet) dan horen jouw matties je geweldige muziek niet, en jij kan hen niet verstaan. Met een MP3-telefoon heb je die nadelen niet. Dat de geluidskwaliteit van zo'n ding bagger is, en je er vele andere mensen mee tot last bent, is van ondergeschikt belang. Toch?quote:Op zondag 23 september 2007 17:37 schreef Dutch_Courage het volgende:
Wat mij opvalt, en waar ik me ook aan stoor, is het feit dat die koters tegenwoordig allemaal muziek uit hun telefoon laten klinken als ze op de fiets zitten ofzo. Ik denk dan, met mijn ouderwetse hoofd, doe een koptelefoontje op, dan hoor je die muziek tenminste goed en val je mij niet lastig met je rappende negerts.
Wat zou de gedachte hierachter zijn? Allemaal je eigen achtergrond/begeleidend muziekje ofzo?![]()
Die rechter moet eens wat verder kijken dan zijn neus breed is...quote:
rechtermuisknop: eigenschappenquote:Op zondag 23 september 2007 19:21 schreef Pascal86 het volgende:
Whahahaha OMG wat een kanker sukkel!!1111!!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is het profiel?
Die Maluku-flag met el Chequote:Op zaterdag 22 september 2007 17:50 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding].
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Onderschrift: "je moeder legt je in je wieg nou ik leg je in je graf",
.
[afbeelding]
[afbeelding]
Geb.datum 11-7-'92..
[afbeelding]
[afbeelding].
[afbeelding]
[afbeelding]
Tasje Louis V-style brada..
[afbeelding]
Ohja die was al eens langsgekomen..
[afbeelding]
[afbeelding].
En daarom doe ik dus niet mee aan die hele red-het-milieu hype, des te eerder de wereld kapot is, des te korter kunnen die losers erop levenquote:Op zondag 23 september 2007 15:37 schreef grasmat het volgende:
[..]
over 20 jaar is Nederland helemaal kapot...
Maar wel de enige betekenis als het om zgn. gangster gaat.quote:Op zondag 23 september 2007 10:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is niet de enige mogelijke betekenis van die tatoeage:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tear_tattoo
Nee.quote:Op maandag 24 september 2007 00:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar wel de enige betekenis als het om zgn. gangster gaat.
Je ziet weer overduidelijk welke foto's thuis in tha crib van pa en ma genomen zijn.quote:Op maandag 24 september 2007 09:54 schreef The_stranger het volgende:
Maar weer tijd voor foto's (bijschriften overgenomen van superdudes)
[afbeelding]
in het pakkie jawel hele strakke blik![]()
[afbeelding]
new haircut >_
[afbeelding]
[afbeelding]
ik met een bontjas![]()
Nee joh, da's de laatste trend, alleen pimpen in de keuken van je moeder, welke elke avond nog je prakkie voor je opwarmt....quote:Op maandag 24 september 2007 10:12 schreef Serendips het volgende:
[..]
Als je dan zo quasi-stoer met je bontjas zit te pimpen, zorg dan in ieder geval dat je of op de Bahama's naast het zwembad ligt of in je stretched limo door New York rijdt...![]()
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 24 september 2007 09:27 schreef yvonne het volgende:
Iedere keer denk je dat het niet erger kan
Maar nee
Dit kan niet serieus bedoeld zijn...quote:Op maandag 24 september 2007 11:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Alleen ik denk dat het hoogtepunt bereikt is, probeer deze maar eens te overtreffen:
[afbeelding]
hahahahahahahhahhahhahahaquote:Op maandag 24 september 2007 11:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Alleen ik denk dat het hoogtepunt bereikt is, probeer deze maar eens te overtreffen:
[afbeelding]
Die rechtergozer heeft niet eens lekker tot de haarlijn gesmeerd....quote:Op maandag 24 september 2007 11:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
[afbeelding]
Whahaha!quote:Op maandag 24 september 2007 11:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
[afbeelding]
JAAAAA ik denk dat ik al snap wat de bedoeling achter het hemd over een overhemd idee is.. te weinig geld voor een echte spencer!quote:Op maandag 24 september 2007 11:31 schreef Spekkiemonster het volgende:
weer dat hemd!!!!!
[afbeelding]
Dus je bent aan de diarree, en dat smeer je dan in je gezicht?quote:Op maandag 24 september 2007 11:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
[afbeelding]
Je bent niet de enige hoorquote:Op maandag 24 september 2007 13:22 schreef ThE_ED het volgende:
Ik wordt echt oud, ik snap die nieuwe gewoontes niet meer.
Weer die meisjes met die lege blik waar gewoon 0.0 intelligentie achter zitquote:Op maandag 24 september 2007 11:28 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
TERING JANTJE.
Die gast heeft zich uren met self tan in staan smeren volgens mij.
Hij lijkt op een bodybuilder, die smeren hun flikker ook altijd in met die bende!
dankjequote:Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef Spekkiemonster het volgende:
FUCK Ik wou die gebruinde foto overtreffen dus denk kijk ook even op sugardudes ....
Dat was dus ook de laatste keer http://www.sugardudes.com/ GATVER!!!
en op hetzelfde profielquote:Op maandag 24 september 2007 16:38 schreef MaLo het volgende:
[afbeelding]
Ondertitel: "tsjah wat denk niet fucken"
quote:Op maandag 24 september 2007 17:01 schreef MaLo het volgende:
Dit is André, 60 jaar oud, met zijn liefje![]()
[afbeelding]![]()
Zijn hele profiel is trouwens enorm de moeite waard![]()
Hier!quote:Op maandag 24 september 2007 17:14 schreef znarch het volgende:
Linkje naar zijn profiel ?
Kost wat, maar dan heb je ook watquote:Op maandag 24 september 2007 17:18 schreef Pascal86 het volgende:
andre is kansloos dus andre maar hoertje uit thailand genomen
O M G wat een ventquote:Op maandag 24 september 2007 17:01 schreef MaLo het volgende:
Dit is André, 60 jaar oud, met zijn liefje![]()
[afbeelding]![]()
Zijn hele profiel is trouwens enorm de moeite waard![]()
Fucking zielig gewoon!!!quote:Sgatjj je bent mijn alles!! Ik zal altijd bij je blijven en je nooit vergeten als je er even niet bent.. Wat ik voor jou voel zal nooit iemand anders voor jou gaan voelen
Als ik bij jou ben weet ik soms niet eens wat ik moet zeggen, wil ik alleen maar naar je kijken... om te zien hoe mooi je bent en te denken waaraan jij denkt!
Voor de mensen die aan mijn liefjJ Dennis probeert te komen, het volgende: Blijf gewoon met je poten van hem af, want hijs van mij en zal nooit van jou worden
DENNIS KHOU VAN JOU!! Kussje voor mijn moppiej ×××
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |