boeie, we gaan hier wel verder. De OP is hier mooierquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:28 schreef Rekkie het volgende:
Dubbel!
Waarom?! --> te kleine petjes-3
T ergste is nog, hij lijkt op mijn exquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Al eerder gepost, maar een klassiekert..
Omg, check die breezer-spelfouten!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
boeie, we gaan hier wel verder. De OP is hier mooier![]()
kijk in mijn inbox
Hij kan wel goed priegelen met zn scheermesjequote:Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Al eerder gepost, maar een klassiekert..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kijk in mijn inbox
ohw, heb je al een vriend?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:36 schreef Pien85 het volgende:
Als ik nu een glas kapot gooi en een van de scherven mij m'n vriend door sn oorlel douw, issie dan helemaal hip?
Whaha, wilde je me PlaYeN dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ohw, heb je al een vriend?![]()
[..]
kijk in mijn inbox
Whehe, ehm... wat hoor ik nu in breezertaal te zeggen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, zet maar alvast een zonnebril op, want ik ben oogverblindend![]()
[..]
kijk in mijn inbox
h0uFnj0e333quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Whehe, ehm... wat hoor ik nu in breezertaal te zeggen?
Oh, en wat betekend t?quote:
Die donkere jongen is haar zoon? Kleinzoon?quote:
Hey 2 kan best handig zijn, die jongen is gewoon overal op voorbereid, als de een er mee ophoud, dan kan ie de ander gebruiken, weet ie iig zeker dat ie op tijd thuis is, anders heeft ie ruzie met zn mamaquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:59 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
1 horloge is niet genoeg natuurlijk
Stijl had ie inderdaad moeten hebben ja.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:00 schreef Renesite het volgende:
René, doe die mevrouw eens niet zo pesten
As UitKerInGtRekKuRRr moet zuh tog wat te doen hebbuh?
Tja, dan kunnen er 2 dingen gebeuren, ze kunnen gaan inzien hoe ongelovelijk dom ze er uitzien (niet echt aannemelijk) Of ze gaan alleen maar roepen dat ze ons komen OpZo3Kuh enzoquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:08 schreef Pascal86 het volgende:
Wat een gajes allemaal, iemand zou deze link op die sites moeten zetten
maar dan moet je wel een superdudes hebben, NET ALS IKquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, dan kunnen er 2 dingen gebeuren, ze kunnen gaan inzien hoe ongelovelijk dom ze er uitzien (niet echt aannemelijk) Of ze gaan alleen maar roepen dat ze ons komen OpZo3Kuh enzo
Mr.T wannabeequote:
idd hij moet nog ff sparenquote:
dat is uit, het is nu in om kansloze volwassenen uit te lachenquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:16 schreef Tollywood het volgende:
waar zijn de chiks?
Ok ok, laten het dan wel kansloze volwassen vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat is uit, het is nu in om kansloze volwassenen uit te lachen
Dit hoort blijkbaar mij een meisje:quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:16 schreef Tollywood het volgende:
waar zijn de chiks?
die slaat echt allesquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:54 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding]
Hahahahaha ik lig al een kwartier dubbel.. raap me van de vloer![]()
quote:
Ze zijn wel stoer, vast DE gang van beuningen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:10 schreef The_stranger het volgende:
[..]
![]()
Hebben ze nu echt niet door dat ze zo enorm voor lul staan?
Met 25.000 inwoners midden in Gelderland lijkt het me dat er naast die drie ganstas niemand ook maar de moeite wil doen om een gang op te richtenquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze zijn wel stoer, vast DE gang van beuningen?
Dat je iets tegen de SP hebt ok, maar waarom moet je dat in elke post verkondigen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:27 schreef Rutgerr het volgende:
Bah, wat een SP-tuig weer zeg. Neemt niet weg dat het naast triest ook nog erg grappig is.
lol SP? extreem rechts zul je bedoelen.. meer in de richting van eeeuh de VVD?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:27 schreef Rutgerr het volgende:
Bah, wat een SP-tuig weer zeg. Neemt niet weg dat het naast triest ook nog erg grappig is.
Die laatste drie foto'squote:Op vrijdag 21 september 2007 18:15 schreef Xaverius1337 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij zegt dat zijn woonplaats Hilversum- oost isbestaat dat wel?
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die 2e laatste en enelaatste doen me denken aan Cheddar Bob (8mile als iemand nog weet wie dat ook al weer was)quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:15 schreef Xaverius1337 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij zegt dat zijn woonplaats Hilversum- oost isbestaat dat wel?
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom die briefjes van 100 en 200 erbij eigenlijkquote:
Mwah, niet elke post, maar dit soort tuig wordt in stand gehouden door het feit dat presteren in Nederland niet beloond wordt. Dit mede door de hoge uitkeringen en de hoge belastingen voor hoge inkomens. Maar bij nader inzien heb ik dit ookal eens eerder gepost, dus je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat je iets tegen de SP hebt ok, maar waarom moet je dat in elke post verkondigen?
quote:VMBO rules gewoon. beste mense knapste mannen. egt alles pefect daar. je hoeft geen fuck te doen. Het perfecte leventje.. en geen tuig maar gezellige mense.. ja soms roke ze of blowe ze maar is da zo erg? en bijna iedereen is ontmaagd. da komt omda havo en vwo geen tijd daarvoor hebben. VMBO is geniete vn je leve
Vooral die laatste quote is om te huilenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:08 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Mwah, niet elke post, maar dit soort tuig wordt in stand gehouden door het feit dat presteren in Nederland niet beloond wordt. Dit mede door de hoge uitkeringen en de hoge belastingen voor hoge inkomens. Maar bij nader inzien heb ik dit ookal eens eerder gepost, dus je hebt gelijk.
[..]
Misschien is hij/zij vergeten dat je op school zit om, bijvoorbeeld, te leren spellen?quote:VMBO rules gewoon. beste mense knapste mannen. egt alles pefect daar. je hoeft geen fuck te doen. Het perfecte leventje.. en geen tuig maar gezellige mense.. ja soms roke ze of blowe ze maar is da zo erg? en bijna iedereen is ontmaagd. da komt omda havo en vwo geen tijd daarvoor hebben. VMBO is geniete vn je leve
Hemd over je shirt en broek in je sokken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:47 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Totally not gaaayyyy:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hemd over je overhemd, broek in je sokken en dan van die bootschoenen.,
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en die meid met haar zwarte sokken of panty's in haar gouden pump'squote:Op vrijdag 21 september 2007 19:51 schreef bijdehand het volgende:
[afbeelding]
Tijden niet meer zo hard gelachen![]()
![]()
nee die gast rechts met die blonde plukken omhoog en zijn te strakke hemd OVER zijn blouse en dan nog zijn sokken over zijn broek .....!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:20 schreef 2h2h het volgende:
[..]
en die meid met haar zwarte sokken of panty's in haar gouden pump's
Daar kan ik niet eens mijn benzine tank mee volgooienquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:27 schreef Xaverius1337 het volgende:
WOOOOOOOOOOHhij heeft wel 50 euro
[afbeelding]
Zie je nou, aliens op de aarde, iets in een mensenlijke gedaante waarbij licht uit de oren komtquote:
Volgens mij is hij in de bejaardenwoning van zijn oma ofzoquote:
Haha, veeg je me ook weer even onder tafel vandaan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:26 schreef Pascal86 het volgende:
En zijn vriend is het aan het leeghalen
"Oh foto! Nu moet ik lachen en vooral NIET laten zien dat er enige intelligentie in mij zit!"quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:41 schreef Pascal86 het volgende:
Die meisjes hebben echt zo'n lege blik, er zit gewoon niets achter![]()
![]()
![]()
Kudo's zijn puntjes die je aan mensen kunt geven, ze gaan van 1 tot 10, en wie aan het eind van de week het meeste kudo's heeft, mag in de battle staan ofzo, en dan mag je het opnemen tegen anderen met heeeeeeeeeel veel kudo's en dan kun je in de battle een fotoshoot winnenquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:06 schreef OFfSprngr het volgende:
Trouwens, wat zijn kudos en wat is een battle?
Ach, een beetje aandoenlijk is het ook wel weerquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:47 schreef Pascal86 het volgende:
Dit bedoel ik dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Klaar voor de shredder.
Gastje is 18 en weet nu al wat houden van is en haar nooit meer kwijt willen![]()
![]()
![]()
![]()
Dit kan niet serieus bedoeld zijn
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef afcajos het volgende:
[afbeelding]
nog 1 keer omdat die rechtse gast zo kansloos is![]()
Wat een creep die gast.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:47 schreef Pascal86 het volgende:
Dit bedoel ik dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Klaar voor de shredder.
Gastje is 18 en weet nu al wat houden van is en haar nooit meer kwijt willen![]()
![]()
![]()
![]()
Dit kan niet serieus bedoeld zijn
Weetoggh, hij heeft ander wel een vet lauwe stijl, mensuh. Jullie zijn gewoon jaloers... Drop de kudos maar!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:01 schreef afcajos het volgende:
[afbeelding]
nog 1 keer omdat die rechtse gast zo kansloos is![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:26 schreef Pascal86 het volgende:
En zijn vriend is het aan het leeghalen
Schijnt steeds moeilijker te zijn om een fatsoenlijke naam te calimen op die sites, denk ikquote:
Oh dat is ook echt zijn nick?quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:36 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Schijnt steeds moeilijker te zijn om een fatsoenlijke naam te calimen op die sites, denk ik![]()
Volgens mij wel, weet niet precies hoe die sites werken, maar hij staat onder die naam in de lijst....quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh dat is ook echt zijn nick?Zal me een echte babe magnet zijn.
Hoezo?quote:
Wat ik me dus al de hele tijd afvraag is... Hoe in jezus christus naam maken ze dat gebaar?quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:12 schreef Serendips het volgende:
[..]
Wat ik me dus al de hele tijd afvraag is... Hoe in jezus christus naam maken ze dat gebaar?
Het lijkt wel alsof ze een vinger kwijtgeraakt zijn bij het vuurwerk afsteken.
![]()
Wie het weet, mag me uit deze toestand van verbijstering, ongeloof en vertwijfeling helpen...
Alleen echte Gangstahs kunnen dat natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:12 schreef Serendips het volgende:
[..]
Wat ik me dus al de hele tijd afvraag is... Hoe in jezus christus naam maken ze dat gebaar?
Het lijkt wel alsof ze een vinger kwijtgeraakt zijn bij het vuurwerk afsteken.
![]()
Wie het weet, mag me uit deze toestand van verbijstering, ongeloof en vertwijfeling helpen...
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:07 schreef afcajos het volgende:
wheeleE je bent gewoon zelf een gekkuh playah!
geef het ff door danquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:07 schreef WheeleE het volgende:
[..]. De dag dat ik tot die conclusie kom spring ik van de Euromast!
De dag dat ik ik een Superdudes-profiel aan maak is ook de dag dat ik spring. Geen foto's voor kudo's dusquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:08 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
geef het ff door dandie fotos doen het meestal wel goed voor kudoooowss
Ik ben blij dat ik niet echt van dat macho-gedrag vertoon... Daarom voel ik me wel een klein beetje beter dan zij...maar ik laat het dan weer niet zien, inwendig lach ik ze gewoon uitquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:05 schreef WheeleE het volgende:
Even op de semi-serieuze toer: is het verkeerd om je beter te voelen dan de figuren op die foto's? Ze zullen ongetwijfeld een prettig leven leiden waar ze zelf heel blij mee zijn, en dan moeten ze het vooral zo blijven doen.
Toch vraag ik me af of het nu onze subjectieve mening is of dat ze inderdaad echt zo dom, lachwekkend, zielig en lomp uit zien en zich zo gedragen.
Ik mag dan misschien niet zo'n enerverend leven leiden, maar ik voel me wel gewoon en happy.
Oh, en ik kan spellen!
hehe ik heb laatst een superdudes profiel aangemaaktquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:12 schreef WheeleE het volgende:
[..]
De dag dat ik ik een Superdudes-profiel aan maak is ook de dag dat ik spring. Geen foto's voor kudo's dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |