boeie, we gaan hier wel verder. De OP is hier mooierquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:28 schreef Rekkie het volgende:
Dubbel!
Waarom?! --> te kleine petjes-3
T ergste is nog, hij lijkt op mijn exquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Al eerder gepost, maar een klassiekert..
Omg, check die breezer-spelfouten!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
boeie, we gaan hier wel verder. De OP is hier mooier![]()
kijk in mijn inbox
Hij kan wel goed priegelen met zn scheermesjequote:Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Al eerder gepost, maar een klassiekert..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kijk in mijn inbox
ohw, heb je al een vriend?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:36 schreef Pien85 het volgende:
Als ik nu een glas kapot gooi en een van de scherven mij m'n vriend door sn oorlel douw, issie dan helemaal hip?
Whaha, wilde je me PlaYeN dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ohw, heb je al een vriend?![]()
[..]
kijk in mijn inbox
Whehe, ehm... wat hoor ik nu in breezertaal te zeggen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, zet maar alvast een zonnebril op, want ik ben oogverblindend![]()
[..]
kijk in mijn inbox
h0uFnj0e333quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Whehe, ehm... wat hoor ik nu in breezertaal te zeggen?
Oh, en wat betekend t?quote:
Die donkere jongen is haar zoon? Kleinzoon?quote:
Hey 2 kan best handig zijn, die jongen is gewoon overal op voorbereid, als de een er mee ophoud, dan kan ie de ander gebruiken, weet ie iig zeker dat ie op tijd thuis is, anders heeft ie ruzie met zn mamaquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:59 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
1 horloge is niet genoeg natuurlijk
Stijl had ie inderdaad moeten hebben ja.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:00 schreef Renesite het volgende:
René, doe die mevrouw eens niet zo pesten
As UitKerInGtRekKuRRr moet zuh tog wat te doen hebbuh?
Tja, dan kunnen er 2 dingen gebeuren, ze kunnen gaan inzien hoe ongelovelijk dom ze er uitzien (niet echt aannemelijk) Of ze gaan alleen maar roepen dat ze ons komen OpZo3Kuh enzoquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:08 schreef Pascal86 het volgende:
Wat een gajes allemaal, iemand zou deze link op die sites moeten zetten
maar dan moet je wel een superdudes hebben, NET ALS IKquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, dan kunnen er 2 dingen gebeuren, ze kunnen gaan inzien hoe ongelovelijk dom ze er uitzien (niet echt aannemelijk) Of ze gaan alleen maar roepen dat ze ons komen OpZo3Kuh enzo
Mr.T wannabeequote:
idd hij moet nog ff sparenquote:
dat is uit, het is nu in om kansloze volwassenen uit te lachenquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:16 schreef Tollywood het volgende:
waar zijn de chiks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |