Ok ok, laten het dan wel kansloze volwassen vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat is uit, het is nu in om kansloze volwassenen uit te lachen
Dit hoort blijkbaar mij een meisje:quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:16 schreef Tollywood het volgende:
waar zijn de chiks?
die slaat echt allesquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:54 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding]
Hahahahaha ik lig al een kwartier dubbel.. raap me van de vloer![]()
quote:
Ze zijn wel stoer, vast DE gang van beuningen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:10 schreef The_stranger het volgende:
[..]
![]()
Hebben ze nu echt niet door dat ze zo enorm voor lul staan?
Met 25.000 inwoners midden in Gelderland lijkt het me dat er naast die drie ganstas niemand ook maar de moeite wil doen om een gang op te richtenquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze zijn wel stoer, vast DE gang van beuningen?
Dat je iets tegen de SP hebt ok, maar waarom moet je dat in elke post verkondigen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:27 schreef Rutgerr het volgende:
Bah, wat een SP-tuig weer zeg. Neemt niet weg dat het naast triest ook nog erg grappig is.
lol SP? extreem rechts zul je bedoelen.. meer in de richting van eeeuh de VVD?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:27 schreef Rutgerr het volgende:
Bah, wat een SP-tuig weer zeg. Neemt niet weg dat het naast triest ook nog erg grappig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |