De posts van Desiredbard zijn een soort gedichten.quote:
Sophiequote:
Ja, een soort scheldpoëzie wat het niveau van een verbale Gregorius Nekschot benaderd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De posts van Desiredbard zijn een soort gedichten.
22.15, Nederland 2.quote:Vanavond in NOVA Politiek
Het kabinet zal vanmiddag de knoop doorhakken: komt er eeen referendum over het nieuwe Europees verdrag of niet. De Raad van State heeft al geadviseerd dat het niet hoeft, omdat het nieuwe verdrag geen grondwettelijke kenmerken bevat. Maar GroenLinks de SP en D66 zijn vóór een referendum. En de PvdA heeft op het onderwerp zelfs campagne gevoerd. PvdA-staatssecretaris voor Europa Frans Timmermans is te gast en reageert op het besluit.
En hoe moet je reageren als Geert Wilders in de Kamer demagogisch of onfatsoenlijk uit de hoek komt? Alexander Pechtold (D66), Femke Halsema (GroenLinks) en Arie Slob (ChristenUnie) over hun taktiek tijdens de algemene beschouwingen. Ook over de vraag of het kabinet nu links is of christelijk?
Verder uiteraard de Politieke Barometer, de mening in 'De Straat' en de visie van Joep Bertrams.
Met 'r nichtenmuziek?quote:
Hah, alle categorieen muv "lekkerste (wannabe) wief" wederom voor Napalm.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Het wordt weer tijd voor de POL-awards.
Die win je ook glansrijk hoor. Biertieten tellen ook.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:51 schreef Napalm het volgende:
[..]
Hah, alle categorieen muv "lekkerste (wannabe) wief" wederom voor Napalm.![]()
spreek voor jezelf. Hier een goddelijk sportschoollichaam.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:58 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Die win je ook glansrijk hoor. Biertieten tellen ook.
Ergens in november? De tiende, de zeventiende, de vierentwintigste?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:24 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Oktober is voor mij in ieder geval te vroeg dag.
Ik heb vier semesters en de tentamens vallen zowel in oktober als december. Ik vrees dat dat er net tussen valt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Ergens in november? De tiende, de zeventiende, de vierentwintigste?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:05 schreef JohnDope het volgende:
Kennelijk hebben de ElitaireLinkseClubjes een monopoly wat betreft het bedenken van conspiracies en heerst er duidelijk een taboe op het bedenken van conspiracies rond om de hypocriete milieuknuffelaar Al Gore.
Als Bush op een gemanipuleerde foto een soort satan-groet doet, dan roept iedereen meteen: "NWO dit dat zus zo". Maar als een Jan Modaal zoals ik, een subliminaal omgekeerd kruis vind in een film van Al Gore, dan betekent het weer helemaal niks![]()
![]()
Er bestaat dus helemaal geen NWO. De NWO is enkel bedacht om de Kapitalisten een hak te zetten![]()
*Schaak mat*![]()
Dat 'schaak mat' doet het hem.quote:
Ja, alleen vind ik zijn overdreven hetze tegen economische globalisering een beetje onzinnig. Volgens mij wordt de wereld juist stabieler van economische verbanden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:22 schreef Autodidact het volgende:
Ben jij het nou inhoudelijk eens met Verbrugge, Zwaardvisch?
Weer geen PvdA'er.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |