Oh jawel!quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Alle hardwerkende Nederlanders zijn weer aan het werk.
we worden niet jaloers, he?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:48 schreef Elseetje het volgende:
Zozo ijsbrekertje, een naamtopic! Mét hoofdletter.
Volgende keer ben jij aan de beurt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:48 schreef Elseetje het volgende:
Het ging me er meer om dat haar username zonder hoofdletter is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Volgende keer ben jij aan de beurt.
Sinds wanneer begeef je op GSquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:08 schreef Floripas het volgende:
Ik zie nu voor het eerst die Meiden van Halal vs. Hans Teeuwen-clip.
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.html
Twee dingen: die dikke spelfout in de titel van GS, en wat een flauwe muk.
LOEDERTJE!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:13 schreef Autodidact het volgende:
Slet.
Die hoeren moeten niet zo schijnheilig doen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:08 schreef Floripas het volgende:
Ik zie nu voor het eerst die Meiden van Halal vs. Hans Teeuwen-clip.
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.html
Twee dingen: die dikke spelfout in de titel van GS, en wat een flauwe muk.
Mwoch, ik vond ze allemaal nogal zwak. Ik dacht echt: is dit het nou?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Die hoeren moeten niet zo schijnheilig doen.
Zit al 3 uur op een lastig deel van een business case te borduren...quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:22 schreef Elseetje het volgende:
Rock heeft teveel koffie gedronken?
Senseo is toch geen koffie. Nu kun je echte koffie zettenquote:
Dat is misschien door de vorm.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mwoch, ik vond ze allemaal nogal zwak. Ik dacht echt: is dit het nou?
Als winnaar van de Erica Terpstra award kan dat ook niet anders.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:26 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wouw! Een naamtopic![]()
Er zijn wel aardige FOK!kers in POL!
Dat is het lastige aan de letter(combinatie) ij. Alletwee de letters in hoofdletter (IJs)vind ik eigenlijk niet mooi staan. Maar alleen de I in hoofdletter is nog lelijker (Ijs). Dus vandaar dat ik het maar met kleine letters geschreven heb. Dat staat gewoon het beste: ijsbrekertjequote:Op vrijdag 21 september 2007 10:48 schreef Elseetje het volgende:
Ja, en?quote:
IJsbrekertje is wel een van de meer mysterieuze POLlers. Ik kan me (nog) echt geen beeld vormen van haar.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:30 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Dat is het lastige aan de letter(combinatie) ij. Alletwee de letters in hoofdletter (IJs)vind ik eigenlijk niet mooi staan. Maar alleen de I in hoofdletter is nog lelijker (Ijs). Dus vandaar dat ik het maar met kleine letters geschreven heb. Dat staat gewoon het beste: ijsbrekertje
Tijd voor een POL-meet?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
IJsbrekertje is wel een van de meer mysterieuze POLlers. Ik kan me (nog) echt geen beeld vormen van haar.
Rock was zo beledigd door de uitspraak van Fastmatti, hij moest even het tegendeel bewijzen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:26 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wouw! Een naamtopic![]()
Er zijn wel aardige FOK!kers in POL!
Ah. Escapisme?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zit al 3 uur op een lastig deel van een business case te borduren...
Kun je niet gewoon naar het servicepunt gaan? Ik neem aan dat ze je wachtwoord daar nog wel kunnen aanpassen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:39 schreef Fastmatti het volgende:
Morguh
Ik en wachtwoorden gaan ook echt niet samen. Mijn account op de TU doet het niet meer met het wachtwoord. Nu kom ik weer in een prachtige cirkel terecht. Er zijn twee mogelijkheden om een wachtwoord aan te vragen. Via je emailadres of via je mobiele telefoon. Nu kan ik dus niet bij het emailadres omdat mijn inlogcode het niet doet en ik heb geen nummer ingesteld. Één keer raden hoe je het nummer kunt instellen, juist met de inlogcode die het ineens niet meer doet![]()
Wet van behoud van ellende heet dat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:39 schreef Fastmatti het volgende:
Morguh
Ik en wachtwoorden gaan ook echt niet samen. Mijn account op de TU doet het niet meer met het wachtwoord. Nu kom ik weer in een prachtige cirkel terecht. Er zijn twee mogelijkheden om een wachtwoord aan te vragen. Via je emailadres of via je mobiele telefoon. Nu kan ik dus niet bij het emailadres omdat mijn inlogcode het niet doet en ik heb geen nummer ingesteld. Één keer raden hoe je het nummer kunt instellen, juist met de inlogcode die het ineens niet meer doet![]()
Dat kunnen ze inderdaad. Helaas ben ik niet in Delft, maar bij mijn oudersquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:42 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon naar het servicepunt gaan? Ik neem aan dat ze je wachtwoord daar nog wel kunnen aanpassen?
Een foto is ook een goed begin.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:45 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat kunnen ze inderdaad. Helaas ben ik niet in Delft, maar bij mijn ouders![]()
Keihard!quote:
Heb je geen telefoon. Bellen!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:45 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat kunnen ze inderdaad. Helaas ben ik niet in Delft, maar bij mijn ouders![]()
Volgens mij heeft die dat inderdaad toegegevenquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:54 schreef Floripas het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren in welke SC we het erover hadden. Had KlowJow nou mijn stoffen kikker van mijn nachtkastje gestolen of niet?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:54 schreef Floripas het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren in welke SC we het erover hadden. Had KlowJow nou mijn stoffen kikker van mijn nachtkastje gestolen of niet?
Netjes 60 gaan rijden. "Jamaar we hebben gezien dat hij hard reed", is vast niet genoeg bewijs voor een boete.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:50 schreef Fastmatti het volgende:
Stel je rijdt 100 a 110 door een 60km-zone en je komt een politieauto uit tegengestelde richting tegen. Die keert als zodra jij langs bent gereden. Wat doe je?
![]()
Sportief zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:50 schreef Fastmatti het volgende:
Stel je rijdt 100 a 110 door een 60km-zone en je komt een politieauto uit tegengestelde richting tegen. Die keert als zodra jij langs bent gereden. Wat doe je?
![]()
Hè, wat is het nou?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:55 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die dat inderdaad toegegeven![]()
Wanneer was het vorig jaar?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Het wordt weer tijd voor de POL-awards.
categorien bedenken kan in elk geval al wel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Het wordt weer tijd voor de POL-awards.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |