Die heeft een gespleten gehemelte, daaraan kun je hem van de 21e onderscheiden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:41 schreef Autodidact het volgende:
Hoor ik daar vrijdag 20 oktober?
Ik hoorde daar toch niet de dag vóór Sint Salarius?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:41 schreef Autodidact het volgende:
Advocaten ookquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Van mij mag je veel verdienen als ze dat achterlijke tuchtrecht maar eens aanpassen. De rest van Nederland moet zich verantwoorden voor de rechter als ze een foutje maken (bijvoorbeeld een rekenfout in een constructie) terwijl artsen elkaar mogen beoordelen![]()
Oktober is voor mij in ieder geval te vroeg dag.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:41 schreef Autodidact het volgende:
Behalve als zijn 20-jarige begeleidster hem niet onder bedwang kan houden tijdens een uitje, natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
In Nederland krijgt zo iemand TBS, en dan, met een beetje geluk, tot nooit weer ziens!![]()
Ze mogen hem niet aanraken toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:31 schreef Gabry het volgende:
[..]
Behalve als zijn 20-jarige begeleidster hem niet onder bedwang kan houden tijdens een uitje, natuurlijk.
quote:Neem mijn vriend Assad, die mij in mijn kantoor probeerde te doden. Toen ik daarop terugkwam, zei hij doodleuk: "O, je moet het niet persoonlijk opvatten."
Pardon, Nasralla. Wel even naar de tekst luisteren, domme Floripas.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:32 schreef Floripas het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=iBfd_puPK3M
Osama bin Laden en Israeli's.
Ken je die dat Ad Melkert en Fortuyn een bdsm-relatie zouden hebben gehad?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:42 schreef Floripas het volgende:
Negen views. Komen jullie niet kijken?
Samenzweringstheorieen doorgelicht
quote:That dress is all sorts of hideous. It looks like her vagina blew a tsunami of menstrual fluid all over her perfectly white dress.
onderwegquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:42 schreef Floripas het volgende:
Negen views. Komen jullie niet kijken?
Samenzweringstheorieen doorgelicht
Die is wel héél mooi!quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ken je die dat Ad Melkert en Fortuyn een bdsm-relatie zouden hebben gehad?
Maar die is vrij bekend...quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die is wel héél mooi!
Ken je die dat vliegtuigen chemtrails aanleggen boven Nederland om ons DNA zo te veranderen dat we regraderen?
Zeg dat wel, slome rotzooi.quote:
Daar staan toch ook altijd blote kampersletjes in met foute piercings?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar die is vrij bekend...
Als je conspiracies wilt lezen, koop je de Aktueel. Hilariteit verzekerd.
of je geloofd Al Gore.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:48 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar die is vrij bekend...
Als je conspiracies wilt lezen, koop je de Aktueel. Hilariteit verzekerd.
Ja, maar dat is...camp. Of de column van Hans Kraay jr.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Daar staan toch ook altijd blote kampersletjes in met foute piercings?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:44 schreef desiredbard het volgende:
Mensen die volgens achterhaalde normen en waarden willen leven en anderen hiertoe willen verplichten: Goed
Niet terug willen naar het jaar 800 waar je als homo vermoord werd en als vrouw je bek alleen open mocht doen om het zand achter de voorhuisd van manlief te sabbellen FOUT Dat laatste heeft toch wel wat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |