quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:39 schreef Krln het volgende:
[..]
1. een man die me lief aait en streelt en zegt hoe mooi ik ben en lief en rozeblaadjes op het bed legt en een klassiek muziekje![]()
2. een man die me aankijkt, zegt dat ik zijn sletje ben en me voorover duwt en hard neemt op de keukentafel![]()
en wie zegt dat het feit dat ik een dominante man wil betekent dat ik een onderdanige vrouw ben?
Eh, ik ken alleen Artsen voor de Derde Wereld. Maar volgens mij is dat een uitwisselingsorganisatie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Overigens is er door geneeskundestudenten een keer een stichting opgezet die geld inzamelde voor de examens van artsen uit minder ontwikkelde landen. Een Russische arts kan versneld examen doen, maar dat kost godsgruwelijk veel, en die stichting hielp met beurzen en leningen. Zit jij daar ook bij? Weet jij nog hoe ze heten?
Een Amerikaanse studente wil graag een fikse donatie doen aan een Nederlands goed doel, en dit leek me een uitstekend doel.
Gas los en uit laten rijden. Als je gaat remmen zien ze dat in de achteruitkijkspiegel a.d.h.v. de remlichten. Dan verraad je jezelf dus.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:50 schreef Fastmatti het volgende:
Stel je rijdt 100 a 110 door een 60km-zone en je komt een politieauto uit tegengestelde richting tegen. Die keert als zodra jij langs bent gereden. Wat doe je?
![]()
quote:21 September 2007
NS investeert opnieuw in Sprinters
De Nederlandse Spoorwegen hebben bij het consortium Bombardier/Siemens nog eens 64 treinen van het type Sprinter besteld. Met de order is een bedrag van 399 miljoen euro gemoeid.
In 2005 bestelde de NS al 35 Sprinters daarvan werd de eerste vandaag in het Duitse Krefeld gepresenteerd. Met de nieuwe treinen gaat de NS op de korte afstanden in de Randstad rijden.
Anders dan de gemoderniseerde, oudere Sprinters, krijgen de nieuwe tv-schermen waarop onder meer NOS-nieuws te zien is en een gelijkvloerse instap. De extra treinen zijn nodig om oude te vervangen en om de reizigersgroei op te vangen.
http://www.nos.nl/nosjour(...)/210907_treinen.htmlquote:NS bestelt 8 km Sprinters 21-09-07
Over enkele jaren rijdt op het Nederlandse spoorwegen een nieuw type Sprinter, waarvan het eerste exemplaar vandaag in Duitsland is getoond.
NS, die al 35 van deze metro-achtige treinen had besteld, heeft er nog een bestelling van 64 aan toegevoegd. In totaal steekt NS de komende jaren 647 miljoen euro in nieuwe Sprinters, goed voor 37.000 zit- en staanplaatsen.
De bijna honderd nieuwe treinstellen, die allemaal worden gebouwd door Siemens, zijn aan elkaar gekoppeld samen acht kilometer lang.
Gelijkvloers
Sprinters, herkenbaar aan het wit, blauw en gele uiterlijk, worden ingezet voor korte afstanden. De nieuwe generatie die bij Siemens wordt gebouwd, is herkenbaar aan een opstap die gelijkvloers is met het perron.
Opvallend zijn glazen wanden tussen de compartimenten en de machinistencabine, waardoor je dwars door de hele trein kunt kijken.
Bijzonderheid is dat deze Sprinters bij het remmen stroom terugleveren aan de bovenleiding, waar andere treinen weer mee gevoed kunnen worden.
Testritten
De eerste 35 nieuwe treinen worden vanaf eind volgend jaar ingezet. De nieuwe bestelling van 64 Sprinters worden vanaf oktober 2009 afgeleverd in een tempo van 5 treinen per maand.
Siemens begint binnenkort met testritten op een cricuit in Duitsland, vlakbij Venlo. In het voorjaar van 2008 beginnen proeven in Nederland. In de periode daarna worden machinisten en monteurs van NS opgeleid.
Ben jij niet een beetje jong om al die regels te breken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gas los en uit laten rijden. Als je gaat remmen zien ze dat in de achteruitkijkspiegel a.d.h.v. de remlichten. Dan verraad je jezelf dus.
Logician.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Van wie is dat nou weer een gimmick?
Mensen die het over een 'klassiek muziekje' hebbenquote:
In Nederland zit je 66% van je straf uit.quote:Kinderverkrachter 421 jaar cel in
Een man uit Amerika die verantwoordelijk is voor het kidnappen en verkrachten van een 14-jarig meisje, is veroordeeld tot 421 jaar gevangenisstraf. Hij bracht het kind naar een bunker, waar hij haar een week lang vasthield.
''Jij hebt geen recht meer om lid te zijn van onze samenleving'', zei de rechter. De man had eerder schuld bekend. Het meisje werd gered nadat ze een sms-je wist te versturen via de mobiel van de crimineel.
bron
Je bedoelt dit:quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:10 schreef Autodidact het volgende:
Vanavond komt Bob Marley naar Eindhoven, na 26 jaar als kluizenaar te hebben gerookleefd.
Dat mens heeft waarschijnlijk nog nooit van Wagner gehoord.quote:
Vraag me toch af hoe ze zoiets verzinnen? Is dat alleen maar voor het mooie gevoel ofzo? Van haha die zit na z'n dood ook noog 400 jaar in de bakquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:23 schreef Gabry het volgende:
"U wordt veroordeeld tot een half millennium gevangenisstraf. Tot ziens."
Ik vind het wel goed, als symbool voor gerechtigheid. Als je 10 mensen vermoord krijg je levenslang, en als je 20 mensen vermoord krijg je ook levenslang. Alsof die 10 extra mensen niets waard zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vraag me toch af hoe ze zoiets verzinnen? Is dat alleen maar voor het mooie gevoel ofzo? Van haha die zit na z'n dood ook noog 400 jaar in de bak.
Nut kan het niet hebben, leg dan gewoon levenslang op.
Gewoon 3 verkrachtingen 3,5 ledematen mishandeld erbij optellenquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef Gabry het volgende:
40 jaar voor ontvoering, 40 voor verkrachting, 40 voor mishandeling en 40 voor moord..
Ownee, dan kom je nog 261 jaar tekort.
Is dat jodelen in Rhoden?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Weet ik, maar rodelen over elkaar is ook leuk.![]()
Yep.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt dit:
http://www.musicfrom.nl/artiesten/9637/tribute-2-bob-marley.html
Bob the ganyaman stierf in 1981..
Nee hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:43 schreef Apropos het volgende:
Bevestig ik nu jullie diepste vermoedens omtrent mijn reactionaire aard als ik zeg dat Bob Marley een vreselijk overschat dictatorvriendje was?
"Zo'n nummer van Strauss, lekker".quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Mensen die het over een 'klassiek muziekje' hebben.
In Nederland krijgt zo iemand TBS, en dan, met een beetje geluk, tot nooit weer ziens!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:17 schreef Gabry het volgende:
[..]
In Nederland zit je 66% van je straf uit.
In de VS zit je slechts 10% of minder van je straf uit. Best soepel beleid.
Ik lachte, ouwe dilettant.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat mens heeft waarschijnlijk nog nooit van Wagner gehoord.
Moet-ie die straffen achterelkaar uitzitten of mag het ook gelijktijdig?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef Gabry het volgende:
40 jaar voor ontvoering, 40 voor verkrachting, 40 voor mishandeling en 40 voor moord..
Ownee, dan kom je nog 261 jaar tekort.
Dat hoe dan ook.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik moet het hier even kwijt: Erodome
Er zijn in de VS gevallen bekend van mensen die de doodstraf kregen. Dit werd later omgezet in levenslang. Vervolgens werd levenslang omgezet in een tijdelijke gevangenisstraf. Toen stonden ze dus 15 jaar later buiten de gevangenis.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:17 schreef Gabry het volgende:
[..]
In Nederland zit je 66% van je straf uit.
In de VS zit je slechts 10% of minder van je straf uit. Best soepel beleid.
man? hem neuken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:33 schreef Floripas het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Ezkj8fLpn-U
Black Johnston![]()
Welke mannen willen nou niet met hem neuken?
ohw.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Alle mannen willen toch met Johnson neuken?
In de serie ook.
Hij heet ''Black Johnston''?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:33 schreef Floripas het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Ezkj8fLpn-U
Black Johnston![]()
Welke mannen willen nou niet met hem neuken?
Van mij mag je veel verdienen als ze dat achterlijke tuchtrecht maar eens aanpassen. De rest van Nederland moet zich verantwoorden voor de rechter als ze een foutje maken (bijvoorbeeld een rekenfout in een constructie) terwijl artsen elkaar mogen beoordelenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ofwel, Zwaardvisch gaat heel veel geld verdienen.![]()
En jij? Kom jij op de meet?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:27 schreef Floripas het volgende:
Kom jij nou op de meet?
Túúrlijk. Hopelijk is Lemmeb er dan weer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:30 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
En jij? Kom jij op de meet?
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij stelt in ieder geval - naar traditie - de datum vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |