Hahaha!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:20 schreef liefie_ het volgende:
ik had hem liever langs zien komen in mn huis![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
Ik herkende die stem van die moeder en moest even nadenken en toen wist ik het weer: ze speelde in 24 ook al de moeder van een fundamentalistische moslim.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die moeder kon echt goed acterenzat onderhand zelf ook te janken
ze zat ook in X-Men 3 geloof ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik herkende die stem van die moeder en moest even nadenken en toen wist ik het weer: ze speelde in 24 ook al de moeder van een fundamentalistische moslim.
Yups, en ze is natuurlijk getrouwd met Gallant. Dus dat mag niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:36 schreef Angelic_Rose het volgende:
Volgens mij heb ik ook iets gemist..
Waarom wil Neela opeens verhuizen dan? Gevoelens naar Ray toe ofzo? Ik snap het niet helemaal, er is me ook nooit iets opgevallen eigenlijk..![]()
Nou breng je mij aan het denken...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:28 schreef CherryLips het volgende:
heb ik iets gemist trouwens? Waar is pratt?
edit: ik weet het weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou breng je mij aan het denken...dat schoot mij drie seconden nadat ik de vraag had gepost ook weer binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tap tap tap
Ja dat snap ik, maar tot aan gister is me nooit echt iets opgevallen eigenlijk..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, en ze is natuurlijk getrouwd met Gallant. Dus dat mag niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder was het gewoon lekker ouderwets donderdag-avond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:20 schreef pluisje het volgende:
Ja dat moet echt nodig tussen spoilertags syl
Het begint vandaag iets later (22.25u) dan normaal, heb je daar rekening mee gehouden?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:10 schreef Vicky het volgende:
Ik heb standaard de HDD geprogrammeerd staan
Aflevering 20 van seizoen 12. Nog twee afleveringen te gaan na vanavond dus.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:24 schreef Dennis121 het volgende:
Waar ergens zitten ze met uitzenden?
oh zo snel alquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:49 schreef Reese het volgende:
[..]
Aflevering 20 van seizoen 12. Nog twee afleveringen te gaan na vanavond dus.
Oke, ik heb t/m 12 gezien, gaan ze door met 13?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:49 schreef Reese het volgende:
[..]
Aflevering 20 van seizoen 12. Nog twee afleveringen te gaan na vanavond dus.
mijne begint met opnemen om 22.00 uur tot 23.30 geloof ikquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het begint vandaag iets later (22.25u) dan normaal, heb je daar rekening mee gehouden?
Slim!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 09:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijne begint met opnemen om 22.00 uur tot 23.30 geloof ik
Nee seizoen 12 is de allerlaaste seizoen. Immer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:40 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Oke, ik heb t/m 12 gezien, gaan ze door met 13?
Dat heb je echt verkeerd hoor... in Amerika zijn ze al bezig met seizoen 15...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:44 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee seizoen 12 is de allerlaaste seizoen. Immer.
Volgens de AVRO site loopt ER nog tot 8 november. Dus de laatste 2 afleveringen van seizoen 12 en daarna is het weer wachten... helaasquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:40 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Oke, ik heb t/m 12 gezien, gaan ze door met 13?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat heb je echt verkeerd hoor... in Amerika zijn ze al bezig met seizoen 15...
Ze zijn zeker al in seizoen 14.... ik las alleen op Wiki dat ze na 14 gingen kijken of ze doorgaan, omdat de kijkcijfers tegen zijn gaan vallen...quote:
Ik kijk de nieuwste amerikaanse episodes al. Was maar een poging tot humor/paniek tussendoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:34 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ze zijn zeker al in seizoen 14.... ik las alleen op Wiki dat ze na 14 gingen kijken of ze doorgaan, omdat de kijkcijfers tegen zijn gaan vallen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:De AVRO zendt op 8 november de (voorlopig) laatste aflevering van ER uit. Dat is aflevering 22 (de slotaflevering) van seizoen 12.
Het is zeker dat de AVRO ook (het voor Nederland nieuwe) seizoen 13 van ER zal uitzenden. Wanneer dit zal zijn is op dit moment (oktober 2007) nog niet precies bekend. Wanneer daar meer over de melden is zal dat zeker via deze website gebeuren.
bron: Avro
quote:
Ik moest ook aan ER denken, 'wij' weten hoe dat er nu ong. uit moest zien.quote:Op zondag 4 november 2007 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat dat wel ging gebeuren. Heb ik iets gemist?
Trouwens een bizar wrang toeval, de aflevering van donderdag, met de bermbom, en dan vrijdagochtend (of was het gisteren?) een nederlandse militair die om komt door een bermbom...
Bronquote:Unless you've been in deep hibernation, you've probably heard that the WGA strike officially went into effect early today, and some of our favorite TV scribes are picketing around town this very minute.
As I shared with you on Friday, this strike has many devastating effects for pretty much everyone connected to the television industry.
But interestingly enough, this could be a good thing for one show in particular: ER. At the show's 300th-episode soiree over the weekend, ER boss John Wells told reporters he's reopening talks with NBC about the possibility of a 15th season.
This news may come as a surprise to fans, cast and crew alike, who all had presumed the series would bow out at the end of this season. In fact, when I was on set in August, Maura Tierney plainly put it: "The show is scheduled to end this season."
So, why the seemingly sudden change of heart? Well, according to well-placed sources inside the show, ER's producers and writers are now concerned the strike could prevent them from wrapping up the series' storylines in a way that is satisfying for themselves and the show's fans. I'm told that only about 13 of the 22 scripts have been completed, and if the strike drags on, the storyline could be halted in a very awkward place.
"There is a small positive [to the strike]," says one ER insider. "It could force NBC to pick us up for another year, so we can end the story properly."
The series has also been holding its own in the ratings this season, despite some stiff competition, and the fan base still seems to be going strong. So, what do you think? Does ER deserve to come back for a jaw-dropping 15th season? And come to think of it, shouldn't Scrubs be afforded the same courtesy if it's also unable to complete its final season?
I, for one, desperately want to see what John Wells and Bill Lawrence have up their sleeves for these shows' final moments.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eeuwig vijfentwintig
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:17 schreef Leso_Varen het volgende:
Eikels bij de NOS AVRO dat ze niet seizoen 13 meteen uit gaan zendenWat een cliffhanger enzo, wel een vette aflevering. Drama ten top.
Die heb ik helaas ook gezien. Het was een grote spoiler die een groot deel van de spanning verpesttequote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zag net ook het voorstukje voor morgen!Dat wordt heel heftig!
Ik heb hem niet gezien en heb ook niks gelezen zodra ik hier las hoe spannend het zou wordenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Die heb ik helaas ook gezien. Het was een grote spoiler die een groot deel van de spanning verpestte
Wel een top-aflevering!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede aflevering, en voor een laatste aflevering van een seizoen nog behoorlijk open-ended, imho.
[ Bericht 7% gewijzigd door Roeni3 op 08-11-2007 23:37:37 ]
spoiler!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:31 schreef Roeni3 het volgende:
Goede aflevering, en voor een laatste aflevering van een seizoen nog behoorlijk open-ended, imho.
Ik nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Gisterenavond had ik nog heel erg de neiging om in een episode guide toch even te kijken hoe het nou afloopt, maar ik heb me tot nu toe kunnen bedwingen.
Ehm nou... ik denk dat ik nog net Alt-S gedaan heb net en toen heb ik gelijk in mijn google toolbar 'Episode Guide ER' ingetikt hoor!quote:
[ Bericht 28% gewijzigd door SaintOfKillers op 09-11-2007 23:52:45 ]A little bit hateful
Oh sorry, bericht was geschreven uit irritatie na de laatste aflevering.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:49 schreef CherryLips het volgende:
die bestaat niet, daar heeft men de spoilertag voor uitgevonden. dat je niet gaat spoileren voor herhalingen van seisoen 5, oké, maar voor afleveringen van afgelopen week of volgend seizoen, doe even lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Niet om je extra ongeduldig te maken (quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik kan geen goede vinden dus heb ik hem maar op Youtube in delen gekeken.. Maar dat was ook kut.. Dus ik wacht toch maar gewoon af![]()
Jij bent volgens mij een van de behulpzaamste users around op fok.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:14 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Niet om je extra ongeduldig te maken (), maar ik heb hem net gekeken en ik ben blij dat ik dat gedaan heb, pfff die was ook spannend zeg..
![]()
![]()
Mocht iemand interesse hebben dan wil ik hem wel via msn sturen, hij is uiteraard wel zonder ondertiteling..
Wij hebben dat ook gedaan. Na 12 jaar trouw elke keer wachten op de Nederlandse TV hebben we maar besloten het verder te bekijken via downloads.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
Wat een geweldige aflevering donderdag!![]()
Ik vind een open einde verschrikkelijk en zeker omdat volgende week geen ER meer komt, dus ik heb hem (eigenlijk tegen mijn principe in) gedownload..
Nou ja ik heb zoiets van als mensen hem willen zien maar ze kunnen geen goede download ofzo vinden dan wil ik hem best sturen..quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij een van de behulpzaamste users around op fok.
nou daar mag je zeker wel eenquote:Op donderdag 15 november 2007 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gaat zich van de week mss toch ook maar eens in wat andere methoden verdiepen...
Wij hebben de andere methodes gevonden en intussen zijn we op 1 aflevering na helemaal bij met de huidige USA-afleveringen.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gaat zich van de week mss toch ook maar eens in wat andere methoden verdiepen...
Uhm, dan maak je er toch zelf eentje aanquote:Op donderdag 6 december 2007 11:28 schreef Bluezz het volgende:
Wij lopen op 1 afl. na alweer gelijk met USA
Maar er is geen topic over helaas
Gewoon hier in spoilers? Doen 'wij' altijd alquote:Op donderdag 6 december 2007 11:28 schreef Bluezz het volgende:
Wij lopen op 1 afl. na alweer gelijk met USA [afbeelding] Was al gemeld zie ik nu pas [afbeelding]
Maar er is geen topic over helaas [afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gewoon hier in spoilers? Doen 'wij' altijd al. Er was/is nooit echt vraag naar een ER - USA topic.
Ik wil niet dat er een ER - USA topic komt.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gewoon hier in spoilers? Doen 'wij' altijd al. Er was/is nooit echt vraag naar een ER - USA topic.
.
VS ep:
Vond ik juist meevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door MaxC op 08-12-2007 15:52:42 ]If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:49 schreef golfer het volgende:
Spoilers, MaxC, spoilers!
Het is al bijna zomer toch?quote:De AVRO heeft op 8 november 2007 de (voorlopig) laatste aflevering van ER uitgezonden. Dat was aflevering 22 (de slotaflevering) van seizoen 12.
In de zomer van 2008 zullen aflevering 13 tot en met 22 herhaald worden.
In het najaar van 2008 start (het voor Nederland nieuwe) seizoen 13 van ER.
Wanneer daar meer over de melden is zal dat zeker via deze website gebeuren.
Het sportgedoequote:Op woensdag 14 mei 2008 23:22 schreef CherryLips het volgende:
ik zocht me kapot naar dit topic, was al bang dat ik het nieuwe seizoen zou missen. Maar ik was maar een half jaartje te vroeg
. Nu wachten ze tenminste tot al het sportgedoe voorbij is, dat scheelt.
Seizoen 11 komt volgende week uit dus je zal nog even moeten wachtenquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:51 schreef Dennis121 het volgende:
Nu heb ik leuk die box van seizoen 1-7, maar is er al es een box van 8-14 ofzo?
Flauw zeg....quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Seizoen 11 komt volgende week uit dus je zal nog even moeten wachten![]()
Ik heb 1t/m5 los en de box van 6 t/m 10 ben nu met seizoen 10 bezig
Das wel heel duur, ik heb 139 betaald, voor 1 t/m 7quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:08 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik zag van de week trouwens wel op Bol.com (weet niet waar jullie je boxen hebben gekocht) dat de prijs weer erg omhoog is gegaan..![]()
Ik geloof dat ik een paar maanden terug nog geen 100 euro heb betaald voor die seizoen 1 t/m 5 box, en van de week was die mooi weer 130 euro..
Dan kom je idd ongeveer op hetzelfde bedrag uit..quote:Op zondag 22 juni 2008 14:52 schreef CherryLips het volgende:
ik heb de seizoenen los, heb vrijdag seizoen 8 gekocht voor 18 euro. bij de makro zijn ze deze week nog ietsje goedkoper geloof ik.
volgens mij seizoen 8.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:39 schreef AgeEll het volgende:
komt 1 dezer dagen niet de aflevering dat lucy haar laatste adem uitblaast.
met de laatste aflevering van mark greene (welk seizoen is dat?) de beste aflevering van ER.
Seizoen 8 is niet het seizoen van Lucy...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
volgens mij seizoen 8.
die heb ik net gekocht, durf niet eens te kijken zo.
Nee, Lucy is seizoen 6quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Seizoen 8 is niet het seizoen van Lucy...
wel een onwijs heftig seizoen met Mark
Met Elizabeth en Ellaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:39 schreef AgeEll het volgende:
komt 1 dezer dagen niet de aflevering dat lucy haar laatste adem uitblaast.
met de laatste aflevering van mark greene (welk seizoen is dat?) de beste aflevering van ER.
Inderdaad. Seizoen 6 is echt prachtigquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:12 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik ben met mijn dvd's nu ook beland bij het einde van seizoen 6, ik moest weer huilen..![]()
Eerst om Lucy's dood, toen Marks vader, en de laatste aflevering van het seizoen is ook zo zielig als ze erachter komen dat Carter verslaafd is geraakt aan medicatie..
Nou dus ik heb weer lekker lopen janken zeg, het maakt niet uit hoe vaak ik die afleveringen zie, ze blijven steengoed!![]()
dan vind ik dat de leukste seizoenenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Seizoen 8 is niet het seizoen van Lucy...
wel een onwijs heftig seizoen met Mark
mooiquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:09 schreef Nuna het volgende:
Volgens mij is maandag de aflevering op SBS6 dat Lucy het loodje legt.
oh vreselijk!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:27 schreef AgeEll het volgende:
[..]
dan vind ik dat de leukste seizoenen![]()
![]()
vooral mark - met een prachtige soundtrack van Israel Kamakawiwo - somewhere over the rainbow
Seizoen 6 is ook één van mijn favorieten. Onwijs sterke cast ook. Mocht die Dr.Dave ook altijd wel, jammer dat hij er niet heel lang in heeft gespeeld.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:12 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik ben met mijn dvd's nu ook beland bij het einde van seizoen 6, ik moest weer huilen..![]()
Eerst om Lucy's dood, toen Marks vader, en de laatste aflevering van het seizoen is ook zo zielig als ze erachter komen dat Carter verslaafd is geraakt aan medicatie..
Nou dus ik heb weer lekker lopen janken zeg, het maakt niet uit hoe vaak ik die afleveringen zie, ze blijven steengoed!![]()
Nou ik moet wel zeggen dat ik helemaal niet zo gewend raak aan 'de nieuwe' cast, ook al zit de meerderheid er toch echt al een aantal seizoenen in..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Seizoen 11 is ook erg leuk nieuwe mensen wordt je gelukkig al snel gewend. Ik ga zo maar eens verder kijken
Ja dat is wel waar ik mis Mark enzo nog echt zal over 4 afleveringen gaan moeten wennen aan zonder Carterquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:57 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Nou ik moet wel zeggen dat ik helemaal niet zo gewend raak aan 'de nieuwe' cast, ook al zit de meerderheid er toch echt al een aantal seizoenen in..
Iedereen die er in het begin inzat is weg, en ik blijf er gewoon bij dat de tijd met Carter, Greene etc het beste was..
E.R is nog steeds geweldig, en er zitten nog steeds hele sterke afleveringen tussen, vooral van de laatste aflevering van seizoen 12 die ze hier uitzonden heb ik weer ouderwets genoten, maar toch is het niet meer hetzelfde..
Ray is echt geweldigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Seizoen 11 is ook erg leuk nieuwe mensen wordt je gelukkig al snel gewend. Ik ga zo maar eens verder kijken
Ja, dat waren tijden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:42 schreef Insomniac05 het volgende:
Geweldig dat het weer komt, alleen jammer van het idiote tijdstip, en met de zaterdag ben ik ook niet echt blij. Volgens mij wil de AVRO gewoon zo weinig mogelijk kijkers![]()
Ik vond het nog het beste op de vrijdagavond met eerst Wie is de Mol en meteen daarna ER
Ben je dan pas jarig?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:02 schreef PM-girl het volgende:
Leuk! Alleen krijgen wij onze harddiskrecorder pas over een half jaar
Nee, er wordt in onze gemeente glasvezel aangesloten, bij het abonnement krijgen we een recorder. Dus ik ga er niet eerder een kopen.quote:
Ik weet het al niet eens meer!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:43 schreef CherryLips het volgende:
oja vette cliffhanger vorig seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch? Zoiets?***
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet het al niet eens meer!
Oh ja wacht, wel geloof ik.ja volgens mij wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch? Zoiets?♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ik heb even teruggelezen, OMG!quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet het al niet eens meer!
Oh ja wacht, wel geloof ik.Onder andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch? Zoiets?. Er gebeurde nog veel meer, het schoot mij gister ook ineens te binnen waarom ik destijds niet kon wachten
.
Tap tap tap
ik geloof dat ik ook maar ff terug moet gaan lezen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:24 schreef Brighteyes het volgende:Het duizelde mij net bij het teruglezen!
Ik ook..quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:48 schreef Vicky het volgende:
damn, ben het ook vergeten..
Best veel waarschijnlijk, ik was 13 toen ik de serie begon te kijken, heb geen aflevering gemist. Kijk er nu dus al m'n halve leven naarquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:44 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik gok dat ik tijdens die aflevering wel een paar traantjes ga laten..![]()
![]()
Ik heb ook geen aflevering gemist, ik denk dat ik ongeveer een jaar of 14/15 was toen ik ging kijken en sindsdien ben ik verslaafd..quote:Op zondag 7 september 2008 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Best veel waarschijnlijk, ik was 13 toen ik de serie begon te kijken, heb geen aflevering gemist. Kijk er nu dus al m'n halve leven naar.
Ik denk volgende week.quote:Op maandag 8 september 2008 15:28 schreef denthemen het volgende:
Ik heb het Vrijdag niet kunnen zien, maar was toen de aflevering waar het de vorige keer mee eindigde? Of gaan we die deze week zien?
Aanstaande vrijdag dus...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:40 schreef Reese het volgende:
Goed nieuws!! (Belangrijkste staat onderaan)
Herhalingen en nieuwe serie
Van maandag 1 tot en met vrijdag 5 september en van maandag 8 tot en met vrijdag 12 september worden de laatste 10 afleveringen van seizoen 12 van ER herhaald.
Elke werkdag rond 23.10 uur via Ned. 3
01-09-2008 afl. 13 Body and Soul
02-09-2008 afl. 14 Quintessence of Dust
03-09-2008 afl. 15 Darfur
04-09-2008 afl. 16 Put on a limb
05-09-2008 afl. 17 Lost in America
08-09-2008 afl. 18 Strange bedfellows
09-09-2008 afl. 19 No place to hide
10-09-2008 afl. 20 There are no Angels here
11-09-2008 afl. 21 The Gallant Hero and The Tragic Victor
12-09-2008 afl. 22 Twenty-one Guns
Klik hier voor informatie per aflevering.
Serie 13
Vanaf 13 september t/m 27 december kun je elke zaterdagavond (m.u.v. 29 november) om 23:00 uur op Ned. 1 kijken naar nieuwe afleveringen van ER.
Bron
ER op zaterdagavond. Hmm, ik hoop dat ik daar aan kan wennen. Die donderdag is ook nooit gelukt. Gelukkig onthoudt mijn videootje het altijd wel. Maar wel tof. De herhalingen en dan gelijk door met het nieuwe seizoen
Als Mark in flashbacks terugkomt, zal Elizabeth ook nog wel terugkeren.. Seizoen 8quote:Op zondag 7 september 2008 11:18 schreef cottoncandy het volgende:
Het zal wel leuk zijn als George nog eff zijn kop liet zien!!
Carter zal zeker nog wel terug keren.
Ben echt benieuwd, nog 3 weken wachten!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |