Hahaha!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:20 schreef liefie_ het volgende:
ik had hem liever langs zien komen in mn huis![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
Ik herkende die stem van die moeder en moest even nadenken en toen wist ik het weer: ze speelde in 24 ook al de moeder van een fundamentalistische moslim.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die moeder kon echt goed acterenzat onderhand zelf ook te janken
ze zat ook in X-Men 3 geloof ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik herkende die stem van die moeder en moest even nadenken en toen wist ik het weer: ze speelde in 24 ook al de moeder van een fundamentalistische moslim.
Yups, en ze is natuurlijk getrouwd met Gallant. Dus dat mag niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:36 schreef Angelic_Rose het volgende:
Volgens mij heb ik ook iets gemist..
Waarom wil Neela opeens verhuizen dan? Gevoelens naar Ray toe ofzo? Ik snap het niet helemaal, er is me ook nooit iets opgevallen eigenlijk..![]()
Nou breng je mij aan het denken...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:28 schreef CherryLips het volgende:
heb ik iets gemist trouwens? Waar is pratt?
edit: ik weet het weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 08:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou breng je mij aan het denken...dat schoot mij drie seconden nadat ik de vraag had gepost ook weer binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tap tap tap
Ja dat snap ik, maar tot aan gister is me nooit echt iets opgevallen eigenlijk..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, en ze is natuurlijk getrouwd met Gallant. Dus dat mag niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder was het gewoon lekker ouderwets donderdag-avond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:20 schreef pluisje het volgende:
Ja dat moet echt nodig tussen spoilertags syl
Het begint vandaag iets later (22.25u) dan normaal, heb je daar rekening mee gehouden?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:10 schreef Vicky het volgende:
Ik heb standaard de HDD geprogrammeerd staan
Aflevering 20 van seizoen 12. Nog twee afleveringen te gaan na vanavond dus.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:24 schreef Dennis121 het volgende:
Waar ergens zitten ze met uitzenden?
oh zo snel alquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:49 schreef Reese het volgende:
[..]
Aflevering 20 van seizoen 12. Nog twee afleveringen te gaan na vanavond dus.
Oke, ik heb t/m 12 gezien, gaan ze door met 13?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:49 schreef Reese het volgende:
[..]
Aflevering 20 van seizoen 12. Nog twee afleveringen te gaan na vanavond dus.
mijne begint met opnemen om 22.00 uur tot 23.30 geloof ikquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het begint vandaag iets later (22.25u) dan normaal, heb je daar rekening mee gehouden?
Slim!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 09:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijne begint met opnemen om 22.00 uur tot 23.30 geloof ik
Nee seizoen 12 is de allerlaaste seizoen. Immer.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:40 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Oke, ik heb t/m 12 gezien, gaan ze door met 13?
Dat heb je echt verkeerd hoor... in Amerika zijn ze al bezig met seizoen 15...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:44 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee seizoen 12 is de allerlaaste seizoen. Immer.
Volgens de AVRO site loopt ER nog tot 8 november. Dus de laatste 2 afleveringen van seizoen 12 en daarna is het weer wachten... helaasquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:40 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Oke, ik heb t/m 12 gezien, gaan ze door met 13?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat heb je echt verkeerd hoor... in Amerika zijn ze al bezig met seizoen 15...
Ze zijn zeker al in seizoen 14.... ik las alleen op Wiki dat ze na 14 gingen kijken of ze doorgaan, omdat de kijkcijfers tegen zijn gaan vallen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |