SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:De AVRO zendt op 8 november de (voorlopig) laatste aflevering van ER uit. Dat is aflevering 22 (de slotaflevering) van seizoen 12.
Het is zeker dat de AVRO ook (het voor Nederland nieuwe) seizoen 13 van ER zal uitzenden. Wanneer dit zal zijn is op dit moment (oktober 2007) nog niet precies bekend. Wanneer daar meer over de melden is zal dat zeker via deze website gebeuren.
bron: Avro
quote:
Ik moest ook aan ER denken, 'wij' weten hoe dat er nu ong. uit moest zien.quote:Op zondag 4 november 2007 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat dat wel ging gebeuren. Heb ik iets gemist?
Trouwens een bizar wrang toeval, de aflevering van donderdag, met de bermbom, en dan vrijdagochtend (of was het gisteren?) een nederlandse militair die om komt door een bermbom...
Bronquote:Unless you've been in deep hibernation, you've probably heard that the WGA strike officially went into effect early today, and some of our favorite TV scribes are picketing around town this very minute.
As I shared with you on Friday, this strike has many devastating effects for pretty much everyone connected to the television industry.
But interestingly enough, this could be a good thing for one show in particular: ER. At the show's 300th-episode soiree over the weekend, ER boss John Wells told reporters he's reopening talks with NBC about the possibility of a 15th season.
This news may come as a surprise to fans, cast and crew alike, who all had presumed the series would bow out at the end of this season. In fact, when I was on set in August, Maura Tierney plainly put it: "The show is scheduled to end this season."
So, why the seemingly sudden change of heart? Well, according to well-placed sources inside the show, ER's producers and writers are now concerned the strike could prevent them from wrapping up the series' storylines in a way that is satisfying for themselves and the show's fans. I'm told that only about 13 of the 22 scripts have been completed, and if the strike drags on, the storyline could be halted in a very awkward place.
"There is a small positive [to the strike]," says one ER insider. "It could force NBC to pick us up for another year, so we can end the story properly."
The series has also been holding its own in the ratings this season, despite some stiff competition, and the fan base still seems to be going strong. So, what do you think? Does ER deserve to come back for a jaw-dropping 15th season? And come to think of it, shouldn't Scrubs be afforded the same courtesy if it's also unable to complete its final season?
I, for one, desperately want to see what John Wells and Bill Lawrence have up their sleeves for these shows' final moments.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eeuwig vijfentwintig
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:17 schreef Leso_Varen het volgende:
Eikels bij de NOS AVRO dat ze niet seizoen 13 meteen uit gaan zendenWat een cliffhanger enzo, wel een vette aflevering. Drama ten top.
Die heb ik helaas ook gezien. Het was een grote spoiler die een groot deel van de spanning verpesttequote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zag net ook het voorstukje voor morgen!Dat wordt heel heftig!
Ik heb hem niet gezien en heb ook niks gelezen zodra ik hier las hoe spannend het zou wordenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Die heb ik helaas ook gezien. Het was een grote spoiler die een groot deel van de spanning verpestte
Wel een top-aflevering!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede aflevering, en voor een laatste aflevering van een seizoen nog behoorlijk open-ended, imho.
[ Bericht 7% gewijzigd door Roeni3 op 08-11-2007 23:37:37 ]
spoiler!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:31 schreef Roeni3 het volgende:
Goede aflevering, en voor een laatste aflevering van een seizoen nog behoorlijk open-ended, imho.
Ik nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Gisterenavond had ik nog heel erg de neiging om in een episode guide toch even te kijken hoe het nou afloopt, maar ik heb me tot nu toe kunnen bedwingen.
Ehm nou... ik denk dat ik nog net Alt-S gedaan heb net en toen heb ik gelijk in mijn google toolbar 'Episode Guide ER' ingetikt hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door SaintOfKillers op 09-11-2007 23:52:45 ]A little bit hateful
Oh sorry, bericht was geschreven uit irritatie na de laatste aflevering.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:49 schreef CherryLips het volgende:
die bestaat niet, daar heeft men de spoilertag voor uitgevonden. dat je niet gaat spoileren voor herhalingen van seisoen 5, oké, maar voor afleveringen van afgelopen week of volgend seizoen, doe even lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Niet om je extra ongeduldig te maken (quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik kan geen goede vinden dus heb ik hem maar op Youtube in delen gekeken.. Maar dat was ook kut.. Dus ik wacht toch maar gewoon af![]()
Jij bent volgens mij een van de behulpzaamste users around op fok.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:14 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Niet om je extra ongeduldig te maken (), maar ik heb hem net gekeken en ik ben blij dat ik dat gedaan heb, pfff die was ook spannend zeg..
![]()
![]()
Mocht iemand interesse hebben dan wil ik hem wel via msn sturen, hij is uiteraard wel zonder ondertiteling..
Wij hebben dat ook gedaan. Na 12 jaar trouw elke keer wachten op de Nederlandse TV hebben we maar besloten het verder te bekijken via downloads.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
Wat een geweldige aflevering donderdag!![]()
Ik vind een open einde verschrikkelijk en zeker omdat volgende week geen ER meer komt, dus ik heb hem (eigenlijk tegen mijn principe in) gedownload..
Nou ja ik heb zoiets van als mensen hem willen zien maar ze kunnen geen goede download ofzo vinden dan wil ik hem best sturen..quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij een van de behulpzaamste users around op fok.
nou daar mag je zeker wel eenquote:Op donderdag 15 november 2007 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gaat zich van de week mss toch ook maar eens in wat andere methoden verdiepen...
Wij hebben de andere methodes gevonden en intussen zijn we op 1 aflevering na helemaal bij met de huidige USA-afleveringen.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes gaat zich van de week mss toch ook maar eens in wat andere methoden verdiepen...
Uhm, dan maak je er toch zelf eentje aanquote:Op donderdag 6 december 2007 11:28 schreef Bluezz het volgende:
Wij lopen op 1 afl. na alweer gelijk met USA
Maar er is geen topic over helaas
Gewoon hier in spoilers? Doen 'wij' altijd alquote:Op donderdag 6 december 2007 11:28 schreef Bluezz het volgende:
Wij lopen op 1 afl. na alweer gelijk met USA [afbeelding] Was al gemeld zie ik nu pas [afbeelding]
Maar er is geen topic over helaas [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gewoon hier in spoilers? Doen 'wij' altijd al. Er was/is nooit echt vraag naar een ER - USA topic.
Ik wil niet dat er een ER - USA topic komt.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gewoon hier in spoilers? Doen 'wij' altijd al. Er was/is nooit echt vraag naar een ER - USA topic.
.
VS ep:
Vond ik juist meevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door MaxC op 08-12-2007 15:52:42 ]If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:49 schreef golfer het volgende:
Spoilers, MaxC, spoilers!
Het is al bijna zomer toch?quote:De AVRO heeft op 8 november 2007 de (voorlopig) laatste aflevering van ER uitgezonden. Dat was aflevering 22 (de slotaflevering) van seizoen 12.
In de zomer van 2008 zullen aflevering 13 tot en met 22 herhaald worden.
In het najaar van 2008 start (het voor Nederland nieuwe) seizoen 13 van ER.
Wanneer daar meer over de melden is zal dat zeker via deze website gebeuren.
Het sportgedoequote:Op woensdag 14 mei 2008 23:22 schreef CherryLips het volgende:
ik zocht me kapot naar dit topic, was al bang dat ik het nieuwe seizoen zou missen. Maar ik was maar een half jaartje te vroeg
. Nu wachten ze tenminste tot al het sportgedoe voorbij is, dat scheelt.
Seizoen 11 komt volgende week uit dus je zal nog even moeten wachtenquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:51 schreef Dennis121 het volgende:
Nu heb ik leuk die box van seizoen 1-7, maar is er al es een box van 8-14 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |