quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:52 schreef PeRi het volgende:
VS ep:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:44 schreef MaxC het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heet in het echt Reiko Aylesworth.quote:
Klopt!quote:
Kari Matchett, speelde Lisa Miller in 24:quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:52 schreef MaxC het volgende:
Klopt!![]()
Waar was trouwens die blonde surfbabe? Hoofd van de ER![]()
Die speelt ook in 24 vorig seizoen
ja, mooie OPquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:17 schreef Liquidootje het volgende:
Mooie TS !
bedoel je Dr. Morretti? Ik kreeg niet de indruk dat hij nog terug gaat komen maar ik zou het wel erg op prijs stellen als hij dat wel deed. Ik ruil hem met alle plezier in voor Luka.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:28 schreef Bluezz het volgende:
Jammer trouwens dat ie er (voorlopig?) uit is... (het pijnlijke moment)
[ afbeelding ]
Absoluut, maar ja de dames soppen nou eenmaal collectief op Luka.quote:
Ik vind zijn rol maar dom. Hij heeft de tofste wijf uit ER totaal verwoest.. ja ze was al rot, maar dan nog. Ik kots op hemquote:Op zondag 9 december 2007 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Absoluut, maar ja de dames soppen nou eenmaal collectief op Luka.
Hij was weer fijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:37 schreef Bluezz het volgende:
Als het goed is staat er een nieuwe
SE14EP11.....
Ja, Jeanie Boulet oftewel Gloria Reubenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:59 schreef Liquidootje het volgende:
Hey die chick met HIV zoontje. Heeft zij vroeger ook in ER gespeeld?
Ja ik dacht al toen ik door de aflevering aan het scimmen was. Damn is ook al weer 14 jaar geleden hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, Jeanie Boulet oftewel Gloria Reuben
[ afbeelding ]
Speelde in 1994 al mee in ER.
nou kan ik me zoveel leuke personages bedenken om terug te halen, komen ze met deze saaie doos aanzetten. Ze kent volgens mij ook niemand meer. Hooguit Anspaugh of Coburn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:03 schreef golfer het volgende:
Ja, Jeanie Boulet oftewel Gloria Reuben
[ afbeelding ]
Speelde in 1994 al mee in ER.
Ja, dat was een hilarische scene.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:26 schreef PeRi het volgende:
Jasphree en Archie en Harold [ afbeelding ]! Dat gezicht onder die douche [ afbeelding ]! [ afbeelding ]!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |