Flauw zeg....quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Seizoen 11 komt volgende week uit dus je zal nog even moeten wachten![]()
Ik heb 1t/m5 los en de box van 6 t/m 10 ben nu met seizoen 10 bezig
Das wel heel duur, ik heb 139 betaald, voor 1 t/m 7quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:08 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik zag van de week trouwens wel op Bol.com (weet niet waar jullie je boxen hebben gekocht) dat de prijs weer erg omhoog is gegaan..![]()
Ik geloof dat ik een paar maanden terug nog geen 100 euro heb betaald voor die seizoen 1 t/m 5 box, en van de week was die mooi weer 130 euro..
Dan kom je idd ongeveer op hetzelfde bedrag uit..quote:Op zondag 22 juni 2008 14:52 schreef CherryLips het volgende:
ik heb de seizoenen los, heb vrijdag seizoen 8 gekocht voor 18 euro. bij de makro zijn ze deze week nog ietsje goedkoper geloof ik.
volgens mij seizoen 8.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:39 schreef AgeEll het volgende:
komt 1 dezer dagen niet de aflevering dat lucy haar laatste adem uitblaast.
met de laatste aflevering van mark greene (welk seizoen is dat?) de beste aflevering van ER.
Seizoen 8 is niet het seizoen van Lucy...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
volgens mij seizoen 8.
die heb ik net gekocht, durf niet eens te kijken zo.
Nee, Lucy is seizoen 6quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Seizoen 8 is niet het seizoen van Lucy...
wel een onwijs heftig seizoen met Mark
Met Elizabeth en Ellaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:39 schreef AgeEll het volgende:
komt 1 dezer dagen niet de aflevering dat lucy haar laatste adem uitblaast.
met de laatste aflevering van mark greene (welk seizoen is dat?) de beste aflevering van ER.
Inderdaad. Seizoen 6 is echt prachtigquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:12 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik ben met mijn dvd's nu ook beland bij het einde van seizoen 6, ik moest weer huilen..![]()
Eerst om Lucy's dood, toen Marks vader, en de laatste aflevering van het seizoen is ook zo zielig als ze erachter komen dat Carter verslaafd is geraakt aan medicatie..
Nou dus ik heb weer lekker lopen janken zeg, het maakt niet uit hoe vaak ik die afleveringen zie, ze blijven steengoed!![]()
dan vind ik dat de leukste seizoenenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Seizoen 8 is niet het seizoen van Lucy...
wel een onwijs heftig seizoen met Mark
mooiquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:09 schreef Nuna het volgende:
Volgens mij is maandag de aflevering op SBS6 dat Lucy het loodje legt.
oh vreselijk!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:27 schreef AgeEll het volgende:
[..]
dan vind ik dat de leukste seizoenen![]()
![]()
vooral mark - met een prachtige soundtrack van Israel Kamakawiwo - somewhere over the rainbow
Seizoen 6 is ook één van mijn favorieten. Onwijs sterke cast ook. Mocht die Dr.Dave ook altijd wel, jammer dat hij er niet heel lang in heeft gespeeld.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:12 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik ben met mijn dvd's nu ook beland bij het einde van seizoen 6, ik moest weer huilen..![]()
Eerst om Lucy's dood, toen Marks vader, en de laatste aflevering van het seizoen is ook zo zielig als ze erachter komen dat Carter verslaafd is geraakt aan medicatie..
Nou dus ik heb weer lekker lopen janken zeg, het maakt niet uit hoe vaak ik die afleveringen zie, ze blijven steengoed!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |