Ja, dat waren tijden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:42 schreef Insomniac05 het volgende:
Geweldig dat het weer komt, alleen jammer van het idiote tijdstip, en met de zaterdag ben ik ook niet echt blij. Volgens mij wil de AVRO gewoon zo weinig mogelijk kijkers
Ik vond het nog het beste op de vrijdagavond met eerst Wie is de Mol en meteen daarna ER

Ben je dan pas jarig?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:02 schreef PM-girl het volgende:
Leuk! Alleen krijgen wij onze harddiskrecorder pas over een half jaar

Nee, er wordt in onze gemeente glasvezel aangesloten, bij het abonnement krijgen we een recorder. Dus ik ga er niet eerder een kopen.quote:
 En ja, ik ben dan ook jarig
 En ja, ik ben dan ook jarig  

Ik weet het al niet eens meer!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:43 schreef CherryLips het volgende:
oja vette cliffhanger vorig seizoen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch? Zoiets?***

quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet het al niet eens meer!
Oh ja wacht, wel geloof ik.ja volgens mij wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch? Zoiets?♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.

Ik heb even teruggelezen, OMG!quote:
 Dat ik de rest allemaal vergeten was!
 Dat ik de rest allemaal vergeten was! 

quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet het al niet eens meer!
Oh ja wacht, wel geloof ik.Onder andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch? Zoiets?. Er gebeurde nog veel meer, het schoot mij gister ook ineens te binnen waarom ik destijds niet kon wachten
.
Tap tap tap

ik geloof dat ik ook maar ff terug moet gaan lezen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:24 schreef Brighteyes het volgende:Het duizelde mij net bij het teruglezen!

. het schoot me net te binnen toen ik seizoen 8 in de dvd-speler legde
 . het schoot me net te binnen toen ik seizoen 8 in de dvd-speler legde  .
 .

Ik ook..quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:48 schreef Vicky het volgende:
damn, ben het ook vergeten..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |