abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53338285
Al een tijdje heb ik het idee om dit topic te openen, ik vraag me af of andere dit ook bekend voorkomt.

Toen ik op de basis school zat in groep 3-4 ofzo liep ik altijd met een paar kinderen van mijn straat naar school toe. Op een dag terwijl we naar school liepen vroeg een buurmeisje aan me 'zijn jou ouders arm?'. Ik snapte niet waar dat vandaan kwam en zei maar 'nee' ofzo. Toen ging er een lichtje bij mij branden. Waren mij ouders arm vergeleken met de rest? Dat was dus de reden dat zij het duurdere en coolere speelgoed hadden en ze naar het buitenland op vakantie gingen, beredeneerde ik. Dit had tot gevolg dat ik mijn ouders wou helpen geld te besparen door bijvoorbeeld als ik de wc doortrekte niet al het water te gebruiken maar een klein beetje (waren toen nog geen bespaar knoppen ). Die ene vraag van dat meisje heeft een grote impact gehad op mijn leven, ik ben het contact verloren maar waarschijnlijk heeft ze het nooit doorgehad.

Hebben jullie ook zoiets meegemaakt?
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_53338384
Ja als kind had ik mooi lang haar, en ineens werd het mode, dat het kort moest bij meisjes dus, ineens al mijn lokken eraf..
Op een gegeven moment kreeg ik wel eens opmerkingen als , heey jochie ga eens aan de kant oid...of jongetje wil je een stukje worst-bij de slager...en ik kreeg zo een hekel aan dat korte haar ik wil het NOOOITTTTTTT meer kort dus..dankzij die ervaring toen..
Vond het vreselijk.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 20 september 2007 @ 20:53:05 #3
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53338440
Niet één specifieke, maar harde, directe woorden helpen sneller bij me dan zoetsappig gebazel erom heen
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53338626
Vroeger was ik altijd het vrolijke leuke grappige schatige kereltje dat altijd lachte. Nu doe ik hard me best om iig niet schattig over te komen! Ben verdomme een stoere vent! geen schattig manneke!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 20 september 2007 @ 21:10:26 #5
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53339038
the world softest met een konijn zal je niet helpen
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  donderdag 20 september 2007 @ 21:15:46 #6
88233 Steve
Still the best.
pi_53339238
Er zijn wat opmerkingen door de jaren heen die mij wel hebben geraakt ja. Ik zou er zo niet direct op kunnen komen, maar zo nu en dan denk ik ineens weer aan die ene zin, die de ander waarschijnlijk de dag erna alweer was vergeten. Zowel positieve als negatieve overigens.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_53339354
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:10 schreef Shitonya het volgende:
the world softest met een konijn zal je niet helpen
Wel het coolste konijn ooit.

Maan ontopic; Ik kan zo snel geen voorbeeld verzinnen, maar om de een of andere reden blijven bepaalde opmerkingen altijd hangen, terwijl ze op dat moment niet eens schokkend waren.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
pi_53341089
"Je probeert fouten uit te leggen, die jezelf niet eens ziet"
pi_53341443
"je kunt pas iemand anders gelukkig maken als je eerst gelukkig met jezelf bent"

mijn oma
  donderdag 20 september 2007 @ 22:22:34 #10
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_53341503
Zou je niet eens wat gaan verdienen?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_53341552
"Je gevoelens zijn niet het gevolg van wat er gebeurt, maar het gevolg van jouw gedachten over wat er gebeurt. Je hebt macht over je gevoelens."

Ja, heel fout enzo, maar als pestslachtoffer heeft dit me nogal geholpen om mijn leven om te draaien.
pi_53341683
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:20 schreef Logician het volgende:
"je kunt pas iemand anders gelukkig maken als je eerst gelukkig met jezelf bent"

mijn oma
Oma's zijn wijs.

OT "Je bent eerlijk en hard, en dus niet lief ..... maar leuk"
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_53343470
Je hoeft niet iedereen aardig te vinden, een paar is genoeg.. de rest heeft ook schijt aan jou

Lang leve een lieve maatschappelijk werkster
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_53343938
Pfoe, dat zijn er wel een paar. Ga ik eens over nadenken..

Tellen situaties ook? Ben weleens bedreigd met een mes toen ik een jaar of 10 was door 2 volwassenen. Dat heeft dermate indruk gemaakt dat ik daar nu nog de gevolgen van merk. Daarna heb ik mijzelf aangeleerd dat ik nergens bang voor hoef te zijn. Als mensen kwaad in de zin hebben gebeurt het toch.

Ik kan me nog wel herinneren dat we op de basisschool een lesje moraalridderij kregen. Er werd op gehamerd dat we eerst moesten nadenken voordat we iets deden. "Denk goed na voordat je iets doet, zo doe je geen domme dingen"
Was ik al iemand die veel nadacht en daarna nog meer, duurde wel een paar jaar voordat ik het kon nuanceren.

Voorderest wat cliche's die ik mee heb gekregen van mijn moeder zoals:
"Behandel mensen zoals je zelf behandeld wil worden." en "Je kan van mensen niet verwachten dat ze hetzelfde omgaan met situaties zoals jij dat zou doen. Dus moet je daar niet te snel een waardeoordeel aan hangen."
Ik had nogal de neiging om mensen dom of ondoordacht te vinden. Dat is hun goed recht natuurlijk en dat hoef ik ze niet per se te vertellen.

Leuk topic!
pi_53346482
"Jongen, jij komt nog eens op het verkeerde pad!"

pi_53346543
"Hallo lief jongetje, wil jij een snoepje?"
Geef mij maar Amsterdam
pi_53346545
"Je zou niet zoveel moeten drinken"
pi_53347410
"michael jackson zit ook wel eens op een toilet met een vertrokken gezicht een harde bolus eruit te poepen"

had bij mij een soort van iedereen is maar een mens gevoel...
pi_53349102
"Homo"

Helaas heb ik de roeping gemist
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:01:26 #20
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_53350862
Goed topic!!
eehm ff denken hoor...
Kan eigenlijk helemaal niets verzinnen joh... Ik kom hier later nog op terug, beschouw dit maar ff als tvp
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_53351332
Bij mij zijn het niet echt opmerkingen maar wel gesprekken waar meestal toch wel uit blijkt dat ik meer in m'n mars heb dan ik zelf denk

Misschien deze: 'Je bent wijs'
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:26:18 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53351512
" Je bent erg stil"

Alsof dat de stilte doorbreekt Daarna vaker gehoord dat ik erg druk was wat ook niet zorgde voor meer stilte
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_53352085
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:51 schreef zhe-devilll het volgende:
Ja als kind had ik mooi lang haar, en ineens werd het mode, dat het kort moest bij meisjes dus, ineens al mijn lokken eraf..
Op een gegeven moment kreeg ik wel eens opmerkingen als , heey jochie ga eens aan de kant oid...of jongetje wil je een stukje worst-bij de slager...en ik kreeg zo een hekel aan dat korte haar ik wil het NOOOITTTTTTT meer kort dus..dankzij die ervaring toen..
Vond het vreselijk.
Herkenbaar
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_53352194
"als je zo verder gaat kan ik niet meer met je om gaan want je maakt alles kapot" (of het letterlijk zo was weet ik niet meer hoor maar ik zit geloof ik heel dicht in de buurt)

auch maar wel een goede wake up call
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53352228
"je kan echt niet rekening houden met alles en iedereen"

Hoe cliché het ook mag klinken.
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:20:30 #26
172358 oddman
Introspecteur
pi_53353000
"Je bent als een broertje voor me." -S., meisje op wie ik verliefd was.
Dat is altijd een klassieker bij willekeurig welke aardige vent.

"Er zijn meerdere mensen die jou de knapste jongen van het jaar vinden." -M. L., vriendin van een dame die mij wel leuk vond.
Toen drong het eindelijk tot me door dat ik dus kennelijk niet lelijk ben. Wow, dat had lang geduurd.

"Spijt is een verspilde emotie." -E., mijn moeder.
Nu je het zegt... het heeft geen zin om stil te staan bij dingen die je verkeerd gegaan zijn. Op dat moment deed je dat om een reden; spijt is zinloos: doe het gewoon de volgende keer niet en denk beter na.

"De stelligheid van een uitspraak is niet evenredig met de waarheid ervan." -E., mijn moeder.
Zie ook mijn sig.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:26:33 #27
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_53353153
Ik ben 2 keer naar Ouagadougou, Burkina Faso geweest voor familiebezoek, op mn 6e en na mijn eindexamen. Die hele laatste reis heeft mijn leven beïnvloed.
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_53353161
'Ik was bang dat ik je na mijn vakantie nooit meer zou terugzien'.
'Er zijn wel veel mensen die van je houden'
pi_53356252
"Soms mag, nee moet je wel eens egoistisch zijn"

Mijn moeder
pi_53356310
"moet jij niet eens wat aan je neus laten doen"

Er is een groot verschil tussen slim zijn en slim-doen
pi_53356451
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:15 schreef Krizzeltjuhh het volgende:

Wat is mis met jou neus?
pi_53356604
"Een lege vissenkom is misschien niet genoeg, Peter.". Het was nochtans een mooi exemplaar.
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_53357319
"Jij bent de eerste jongen die haar weer aan het lachen heeft gemaakt" verteld door een vriendin van mijn ex.

"je bent de enige persoon die ik nog kan vertrouwen"

"Te iubesc"

en verder zijn wijsheden van mijn vader en meer de omstandigheden waain je verkeert en die je aan het denken zetten
U geeft mij het gevoel alsof ik met één been in de stijgbeugel ben blijven hangen en mijn paard me door een met wilde bijen bevolkt brandnetelveld sleurt.
The pain was enough to make a shy bald buddhist reflect and plan a mass murder.
  vrijdag 21 september 2007 @ 16:16:23 #34
168840 Sant
pi_53359429
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:20 schreef oddman het volgende:

"Er zijn meerdere mensen die jou de knapste jongen van het jaar vinden." -M. L., vriendin van een dame die mij wel leuk vond.
Toen drong het eindelijk tot me door dat ik dus kennelijk niet lelijk ben. Wow, dat had lang geduurd.

"Spijt is een verspilde emotie." -E., mijn moeder.
Nu je het zegt... het heeft geen zin om stil te staan bij dingen die je verkeerd gegaan zijn. Op dat moment deed je dat om een reden; spijt is zinloos: doe het gewoon de volgende keer niet en denk beter na.
die 3!
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:01:33 #35
172358 oddman
Introspecteur
pi_53360536
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:16 schreef Sant het volgende:

[..]

die 3!
Wat is er met deze 3?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:34:57 #36
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_53361283
Na 5 jaar samenwonen was ik net een week bij m'n ex weg, tijdelijk bij m'n ouders ingetrokken.
Groepje collega's had me mee uit genomen, onder het motto "Help Babs de zomer door" of zoiets Maar na 'n uurtje had ik 't wel gehad, zei een of twee mensen gedag en wandelde terug naar m'n auto. Zat vol twijfels en wist niet goed wat ik van de toekomst verwachtte en wat ik wilde. Hoorde voetstappen achter me, de angst sloeg me om 't hart want 't was geen lekker buurtje waar ik liep. Bleek het die ene collega te zijn die me 'n jaar daarvoor had geprobeerd te verleiden op een personeelsfeestje. Had toen wel m'n ego gestreeld want hij was absoluut een lekker ding en nog lief ook maar was er niet op in gegaan.
Hij liep mee naar m'n auto, zodat ik veilig aan zou komen. Bij m'n auto nog wat gepraat en ineens sloeg hij z'n armen om me heen en zei:"Ik ben zó trots op je". Daarna hebben we niks meer gezegd maar ook niks méér gedaan als elkaar vastgehouden.

Ik weet nog steeds niet waarom, maar juist díe opmerking deed 't 'm bij mij. M'n twijfels waren er nog wel maar ik wist zeker dat ik in ieder geval er goed aan had gedaan om bij m'n ex weg te gaan. Op de een of andere manier putte ik er zoveel kracht uit!

Tussen die collega en mij is het verder niks geworden. Wel wat gerommeld maar hij vertrok voor 'n jaar naar 't buitenland en ik moest m'n leven weer op de rails zetten. Wel heb ik 'm enorm op z'n hart getrapt en daar schaam ik me nog steeds voor. Zou hem heel graag nog eens zien om m'n excuses aan te bieden èn om hem te bedanken voor wat 'ie toen zei...
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_53361415
toch typisch dat de meeste dingen hier staan uitspraken zijn in het voordeel van de gene die het heef gepost....
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:49:20 #38
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_53361568
"Jij bent over een paar jaar toch het huis uit en met hem wil ik de rest van mijn leven verder."

Mijn moeder toen ik ruzie had met haar vriend(nogal heftig en ik denk er nu nog steeds hetzelfde over als toen (11 jaar geleden) het lag niet aan mij)en ze hem gelijk gaf.

Voor mij is het heel moeilijk om mensen te vertrouwen, dat was het al, maar dit bevestigde voor mij weer dat de meeste mensen het niet verdienen.

Om maar even iets negatiefs aan te geven.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_53362981
ik bedoelde niet iets negatiefs als in je wereld negativer heeft gemaakt

maar er staan hier bijna allen dingen als "je bent mooi van binnen en van buiten" (beetje te klef naar mijn mening plus volgens mij werkt het andersom beter)
maar volgens mij onthoud je de harde dingen beter en heb je daar meer aan
om maar even bij het voorbeeld te blijven: je moet iets aan je uiterlijk doen
en dat diegene dan wat er aan gaat doen en daarna veel leuker er uit ziet
  vrijdag 21 september 2007 @ 18:57:50 #40
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_53363030
"Au!"
Tijdens sex ooit toen ik te diep ging, toen heb ik heel lang niet meer gedurfd
Thinking about thinking of you.
pi_53363136
"liefde moet je laten gaan" - Loesje
And the druids turn to stone...
pi_53363304
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:20 schreef Logician het volgende:

mijn oma
Daarop inhakend: je kunt pas goed met een ander zijn als je goed alleen kunt zijn...
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:10:15 #43
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_53363326
Geen
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:39:33 #44
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_53364091
Er was een meisje verliefd op me, leuk zal je denken. Zet ze in diezelfde periode dingen op haar cu2 als: ''Ik ben verliefd op een klootzak'' en ''ik mis iemand die ik eigenlijk helemaal niet wil missen''. Die had ik niet aan zien komen, dacht alitijd dat ik een aardige jongen was... Zit na een paar jaar nog steeds in m'n kop
Er was in diezelfde periode nog een ander meisje ook verliefd op me en die zette op haar cu2 dat ze ''helaas'' verliefd op me was....Lekker dan. Vrouwen vertellen mij godverdomme ook nooit wat, dus ik weet nog steeds niet wat ze nou PRECIES van me denken...!!!
Die zoute stokjes...
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:56:08 #45
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53364576
Innocent, by reason of insanity

Las ik op internet door via google in te tikken over insanity.

En zo is het maar net

Trek ik de grens door richting andere mensen dan verklaar ik iedereen met "zondes" innocent.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_53365700
"Deze moet je nooit meer laten gaan." - Mijn vader, nadat ik hem mijn (inmiddels ex-)vriendin had voorgesteld.

"Dat ziet er zo stom uit he!" - Een ex-collega toen hij mij binnensmond zag gapen. Sindsdien laat ik het lekker gaan Wel met een hand ervoor dan.
pi_53365729
Het is niet belangrijk dat mensen je aardig vinden, maar het is belangrijk dat ze weten wat ze aan je hebben. Daarom ben ik altijd eerlijk en zeg ik wat ik denk als er naar gevraagd wordt, ook al vinden mensen het niet leuk om te horen .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_53365892
Ik zou voor een jaar naar Amerika gaan, maar twee jongens uit mijn klas vertelde me dat ik er nu echt bij hoorde (ik ben blijven zitten, voeld eme heel onzeker), daardoor besloot ik niet te gaan. Nu heb ik vreselijk veel spijt...
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_53365938
"je bent slimmer dan je denkt kijk goed naar jezelf je kan meer aan dan je zelf inziet"

"je moet eerst zelf gelukkig zijn voor je je geluk met iemand anders kan delen"

dus je moet eerst gelukkig zijn met jezelf oor je een relatie kan beginnen en je geluk kan delen met je partner anders word het te moeilijk en ingewikkeld
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:53:38 #50
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_53366261
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 01:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
"Je zou niet zoveel moeten drinken"
Godver, die ken ik .
There is no rehab for stupidity.
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:56:21 #51
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_53366323
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:15 schreef Krizzeltjuhh het volgende:

Lange Frans en Baas B _!!
pi_53369846
"Je mag er zijn zoals je bent."
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_53370570
"Ik heb al 5 jaar een relatie met G, de overbuurman" -Mijn moeder
pi_53370785
Om optimaal te kunnen genieten, moet je leven in hier en nu!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 22 september 2007 @ 09:27:59 #55
176740 101251
Make Love, Not War
pi_53375200
Ik was vroeger het meisje dat altijd met de jongens mee ging voetballen en weinig vrouwelijke vrienden had.. Toen bepaalde mensen doorkregen dat ze me daarmee konden kwetsen, hebben ze dat van groep 3 tot de 2e klas doorgezet.. Het doet me nog altijd wat als mensen zeggen dat ik n jongen ben.. terwijl ik er echt wel vrouwelijk uitzie nu..
pi_53393991
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 23:35 schreef DuranK het volgende:
"Ik heb al 5 jaar een relatie met G, de overbuurman" -Mijn moeder
hmmzz, waar wonen jullie?
anders zou dit wel eens een ontopic opmerking voor mij kunnen zijn...

pi_53398056
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 09:27 schreef 101251 het volgende:
Ik was vroeger het meisje dat altijd met de jongens mee ging voetballen en weinig vrouwelijke vrienden had.. Toen bepaalde mensen doorkregen dat ze me daarmee konden kwetsen, hebben ze dat van groep 3 tot de 2e klas doorgezet.. Het doet me nog altijd wat als mensen zeggen dat ik n jongen ben.. terwijl ik er echt wel vrouwelijk uitzie nu..
pics?
pi_53399008
"Als zij dat willen denken, dan denken ze dat maar lekker."
Lambo of Rekt
pi_53401064
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:25 schreef bixister het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Check men profiel maar
  zondag 23 september 2007 @ 14:07:14 #60
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_53404811
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:

["Je zou niet zoveel moeten drinken"]

Godver, die ken ik .

[ Bericht 6% gewijzigd door hallodagg op 23-09-2007 14:22:21 ]
Die zoute stokjes...
pi_53410634
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_53410961
De opmerking: "Jij hebt niet zoveel doorzettingsvermogen he?"

Inmiddels is die opmerking 5 jaar geleden gemaakt, maar hij steekt nog steeds.
Gelukkig heb ik de opmerking in mijn voordeel gebruikt en ben ik 25 kilo afgevallen door steeds als ik uitgeput was aan deze opmerking te denken en door te zetten.
pi_53411253
ik tegen mn ma:
"ik kan alleen goed praten met mn zus en mn vader, verder niemand van mn familie"
zij: "dus je vindt mij niet aardig...?"
ik: uhm... nee

sindsdien bijna geen contact meer.
pi_53412729
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 23:25 schreef bixister het volgende:

[..]

Ik moest ook aan jouw G. denken toen ik het las, goed opgemerkt Bix!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_53412912
Feedback die ik nooit meer zal vergeten:

Ex: ''Jij wil áltijd bij íédereen in de smaak vallen, hou daar eens mee op."
pi_53413674
Een opmerking weet ik zo 1-2-3 niet, maar wel de reis naar rome met school, in 1 klap met zo'n 45 onbekenden (en 6 bekenden) om me heen, ik was voor die andere 45 de enige nieuwe, en doordat ik hun wilde leren kennen 'speelde' ze ook wel mee met "Weet je nog hoe ik heet?", sindsdien is nieuwe contacten maken helemaal niet moeilijk meer! (anderhalf jaar geleden pas )
pi_53415269
''Doel van kennis is begrip''

Maakt eigenlijk 2 groepen :

Mensen die kennis onthouden voor het moment -> diploma, maar kunnen het niet toepassen.

Mensen die kennis tot zich nemen en vragen stellen-antwoord willen,-> diploma + begrip.

Kennis is het middel, begrip het doel.
Met als slotzin :

''als jij de middelen hebt, maar niet voor het doel gaat, ben je ondanks diploma's nutteloos''

weet alleen niet meer waar die vandaan komt, overigens heb je tig van die uitspraken die er op lijken daar niet van.

En sindsdien doe ik mijn best om die 2e na te streven.
Lucidity4All
pi_53421028
"Voor sommige mensen is een relatie nou eenmaal niet weg gelegd." aldus een vriend van mij.

Het was voor mij de bevestiging van mijn vermoeden. En daarna was ik niet zo wanhopig op zoek meer en accepteerde steeds meer het feit dat ik geen vriendin heb. ik begon echt plezier in mijn leven te krijgen.(helaas duurde dat tot ik vorig jaar mijn baan kwijt raakte, maar omdat ik qua werk weer vastigheid heb hoop ik dat ik binnenkort weer gezonde schijt aan alles en iedereen heb)

Mooi detail: terwijl het voor mij een bevestiging was begon hij te twijfelen aan zijn uitspraak.
  maandag 24 september 2007 @ 02:02:26 #69
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_53423078
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:03 schreef RealZeus het volgende:
"Voor sommige mensen is een relatie nou eenmaal niet weg gelegd." aldus een vriend van mij.

Het was voor mij de bevestiging van mijn vermoeden. En daarna was ik niet zo wanhopig op zoek meer en accepteerde steeds meer het feit dat ik geen vriendin heb. ik begon echt plezier in mijn leven te krijgen.(helaas duurde dat tot ik vorig jaar mijn baan kwijt raakte, maar omdat ik qua werk weer vastigheid heb hoop ik dat ik binnenkort weer gezonde schijt aan alles en iedereen heb)

Mooi detail: terwijl het voor mij een bevestiging was begon hij te twijfelen aan zijn uitspraak.
Ik denk dat ie onzin praat
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_53423113
Een songtext in mijn geval

mirror mirror I can see an angry boy, oh well I guess he's me
rising up to the society
he's aware that no one cares and life's unfair so he grows his hair
and takes a trip into eternity
pi_53423953
quote:
Op maandag 24 september 2007 02:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Een songtext in mijn geval

mirror mirror I can see an angry boy, oh well I guess he's me
rising up to the society
he's aware that no one cares and life's unfair so he grows his hair
and takes a trip into eternity
Ayreon!
And the druids turn to stone...
pi_53424892
Zo hee! Je hebt best een bolle kop gekregen
En een half jaar later was ik 10k lichter
  maandag 24 september 2007 @ 12:35:06 #73
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_53429375
Heel raar, maar veel van de dingen/opmerkingen heb ik uit boeken. En misschien de aller aller flauwste ooit gemaakt, maar wel helemaal waar in zijn simpelheid. Als iedereen zich aan deze opmerking/quote zou houden waren er gewoon geen problemen in de wereld!

Heerlijk naieve gedachte!

"Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet."

Verder heb ik door de jaren heen veel boeken gelezen en daar ook best wel eens opmerking "uitgehaald" die voor mij belangrijk zijn geworden, paar voorbeeldjes:

"Little by little, one travels far."

"Your life is yours and yours alone. Rise up and live it."

"I am free because I know that I alone am morally responsible for everything I do."

Beetje corney, maar ik kan er wel vrolijk van worden!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_53436724
quote:
Op maandag 24 september 2007 07:51 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

Ayreon!
ja
pi_53437057
Iemand bij een bijbaantje die ik had: 'onthoud, je bent heel waardevol'.

dat terwijl die diegene (en ik zelf misschien ook niet bewust) geen sjoege had ergens wat er allemaal in mij omging op dat ogenblik. Beetje gebabbeld en dat kwam eruit, toen diegene weer wegging. Had echt zoiets van ' , waarom zegt diegene dat nou'.

En vandaag, soms heb je van die dagen..kom een oude bekende tegen. Ook snel wat gebabbeld, heen- en weer, en diegene tot besluit (weer) 'doorgaan'. Vond dat ergens wel opmerkelijk en vaag dat ik die even snel tegenkom en dat advies kreeg.
pi_53439510
quote:
Op zondag 23 september 2007 18:09 schreef Beroepsgokker het volgende:
ik tegen mn ma:
"ik kan alleen goed praten met mn zus en mn vader, verder niemand van mn familie"
zij: "dus je vindt mij niet aardig...?"
ik: uhm... nee

sindsdien bijna geen contact meer.
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:27:55 #77
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_53461352
Degene die Mij ter lengte van een duim nadert, kom Ik een armlengte dichterbij, en als hij een armlengte dichterbij Mij komt, kom Ik een meter dichterbij, en als hij lopend naar Mij toe komt, ga Ik rennend naar hem toe.”
pi_53461904
In de 3e klas, een klootjoch 'ZIE DIE NEUUUUS', ik wist het wel maar het is enorm confronterend en ben nu bezig voor een neusoperatie
pi_53462789
"hee meisje waar zijn je tieten?" wildvreemd persoon die me voorbij fietste op straat.

dat was echt niet leuk.
pi_53463365
2 jaar geleden twijfelde ik nogal over mijn studiekeuze, was ik wel goed genoeg etc. etc. MIjn toenmalige tutor zei toen: "*naam*, jij wordt een goede fysiotherapeut!"

Inmiddels afgestudeerd en mét baan, moet ik daar nog wel eens aan denken
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_53463522
Ik zou het echt niet weten, een opmerking die je hele leven heeft beinvloed moet nogal heftig zijn.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 25 september 2007 @ 17:14:37 #82
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_53463963
"Opinions are like assholes, everybody's got one."

"Much ado about nothing"

Nooit tegen me gezegd, maar wel gelezen. Vond ik beide wel goed eigenlijk.

En de songtekst van Indifference van Pearl Jam, toen ik die voor het eerst hoorde/las, klopte het zo met wat ik dacht. Maar ja daarvoor was ik toen ook puber.

Gooi die er dan ook maar ff bij dan.

i will light the match this mornin', so i won't be alone
watch as she lies silent, for soon light will be gone
i will stand arms outstretched, pretend i'm free to roam
i will make my way, through, one more day in hell...
how much difference does it make
how much difference does it make...

i will hold the candle till it burns up my arm
i'll keep takin' punches until their will grows tired
i will stare the sun down until my eyes go blind
hey i won't change direction, and i won't change my mind
how much difference does it make..
how much difference...

i'll swallow poison, until i grow immune
i will scream my lungs out till it fills this room
how much difference
how much difference
how much difference does it make...

[ Bericht 42% gewijzigd door Semisane op 25-09-2007 17:21:24 ]
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_53468190
Een opmerking van een bejaard vrouwtje dat ik eigenlijk helemaal niet kende, die ik ontmoette bij een familiefeest. We hadden een gesprek over wat ik deed etc. Ik was een jaar of 21. En toen zei ze plotseling: 'Maar je ouders zijn heel trots op je hé. Dat zeggen ze niet, want zo zijn ze niet, maar dat weet ik heel zeker. Dat hoor ik als ze over jou praten.'.

Ik moest bijna huilen. .
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_53471556
Ik had ook een keer een zigeunerin die tegen mij zei, met haar handen gebarend in de lucht 'de kosmos heeft voor jou ook geluk in petto'. Moest niet eens toen bijna huilen Was daarna wel een paar euro's lichter en een steentje in rood doekje en wat woorden wijzer.

pi_53476959
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef sweetgirly het volgende:
Ik had ook een keer een zigeunerin die tegen mij zei, met haar handen gebarend in de lucht 'de kosmos heeft voor jou ook geluk in petto'. Moest niet eens toen bijna huilen Was daarna wel een paar euro's lichter en een steentje in rood doekje en wat woorden wijzer.

Maar heb je ook geluk gehad?
pi_53477235
quote:
Op woensdag 26 september 2007 00:36 schreef CasB het volgende:

Maar heb je ook geluk gehad?
Ja, vanaf nu wel
pi_53477301
Ik weet nog dat iemand keihard tegen mij riep 'doe het rustig!!' toen een eenvoudige reparatie aan een magnetron mislukte omdat ik te ongeduldig was. Sindsdien train ik mezelf er op als ik een opdracht moet uitvoeren daar de tijd voor te nemen. Waarschijnlijk weet die persoon niet meer dat hij dat toen gezegd heeft, maar het heeft me wel geholpen om meer te bereiken!
pi_53477375
een verse opmerking die in mijn hoofd nog moet bezinken:

'Als je de naar de maan wilt gaan, moet je je doel leggen op een reis naar de sterren. Het is eenvoudiger kleine doelen te bereiken als je een groter doel op het oog hebt'

en

'Mensen willen vaak te veel in te korte tijd en te weinig op de lange termijn. Hierdoor missen ze op den duur doelen die ze zouden kunnen bereiken als ze hogere doelen voor ogen hadden gehad.'
pi_53477544
'Normaal is relatief'
There is no love sincerer than the love of food.
pi_53477550
vroeger schold iedereen me altijd uit voor megeaul en nu gedraag ik me ook zo
pi_53478548
"Jij moet je ouders altijd helpen"
-Mijn oma toen ik een jaar of 5 a 6 was (mijn ouders zijn slechthorend), omdat ik dit regelmatig hoorde was ik dus vrij snel (en jong) redelijk volwassen.

"Je bent net een grote broer voor mij"
-Een leuk meisje waar ik regelmatig serieuze gesprekken mee had (zelfs haar relaties).

"Jij bent een van de grootste mafketels die ik ken, maar te gelijker tijd een van de weinige waar ik goed mee kan praten"
-De vrouw van een maat van me.

"Wat ben jij druk zeg"
-Een vriend die ADHD heeft

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back."
-Iron Maiden - The Trooper

"It's all about the game, and how you play it
All about control, and if you can take it
All about your debt, and if you can pay it
It's all about pain, and who's gonna make it"
-Motorhead - The Game
pi_53480244
"Je bent niet alleen."
  woensdag 26 september 2007 @ 10:03:33 #93
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_53480472
"ikwilookwatzeggen zou niet zo veel moeten drinken"
zzz
pi_53480568
aha, L.Denninger wilookwatzeggen!
  woensdag 26 september 2007 @ 10:41:55 #95
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_53481287
Och ja...ooit gewerkt in een honden en katten voedsel "fabriek" Als bijbaantje. Erg ranzig werk om eerlijk te zijn. Zal maar ff niet in details treden

Anyways, ze hadden een machine dat dan gemaalde vlees in bakjes "dumpte" en dan moest je handmatig deksels op de bakjes doen...alleen de machine ging nogal snel, zodat ik al snel achter liep en een enorme hoeveelheid bakjes voor me zag staan. Kwam de vrouw van de eigenaar naar me toe en zag dat ik me helemaal in het zweet werkte om het bij te houden....zegt ze: "Joh, je moet nooit naar het totaal kijken, enkel naar de eerste in de rij, dan hou je overzicht"
En verdomt het werkte ook nog, door enkel naar de eerstvolgende bakje te kijken, werkte ik blijkbaar sneller....of ze hadden de machine wat minder snel gezet...kan ook.

Maar goed ik denk er wel nog aan, als ik iets iets heel eentonig moet doen, waar je eigenlijk hopeloos kan worden van het vele werk.....denk ik...ach kijk gewoon naar eerst "volgende" en vooral niet nadenken over het totaal. Helpt bij mij.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_53481663
Mij werd op de basisschool verteld dat ik niet meer dan MAVO kon, vervolgens heeft mij dat getriggerd om te laten zien dat ik wel degelijk meer kan. Ben nu in januari afgestudeerd aan de universiteit...
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
pi_53481907
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:56 schreef stribe het volgende:
Mij werd op de basisschool verteld dat ik niet meer dan MAVO kon, vervolgens heeft mij dat getriggerd om te laten zien dat ik wel degelijk meer kan. Ben nu in januari afgestudeerd aan de universiteit...
Zelfde hier, ik zit nu in jaar 2 HBO
pi_53482294
Vroeger toen ik een klein mannetje was vroeg ik eens aan een bejaarde vrouw "Heb jijn snor?" M'n moeder zakte door de grond en zij keek heel kwaad. Misschien heb ik haar leven wel beinvloed daarmee? Maar goed ze is nu allang dood dus no harm no foul
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_53483857
jemig, meer dan dan ik kan herinneren iig!!

Ik heb mezelf aangeleerd om anderen te behandelen zoals ze mij behandelen, maar wel met eer aan mezelf!!
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_53483968
"Schuldgevoel belemmert vooruitgang."
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  woensdag 26 september 2007 @ 13:09:21 #101
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_53484802
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:26 schreef BloodyLotte het volgende:
"hee meisje waar zijn je tieten?" wildvreemd persoon die me voorbij fietste op straat.

dat was echt niet leuk.
Gewoon negeren, die lamlul is het niet waard..
pi_53485049
wat implantaten en prozac doet wonderen
  woensdag 26 september 2007 @ 13:21:52 #103
31101 _Led_
pi_53485137
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:26 schreef BloodyLotte het volgende:

dat was echt niet leuk.
Dat snap ik, wat een kutstreek zeg

Maar zeg eens, waar heb je ze gelaten dan ???
zzz
  woensdag 26 september 2007 @ 13:36:42 #104
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_53485575
....
pi_53485846
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:33 schreef rekenwonder het volgende:
"Schuldgevoel belemmert vooruitgang."
het neemt tax free mentale ruimte in beslag ja
pi_53486302
"Als je je benen strekt tijdens het slapen krijg je een betere doorbloeding" (Paps)

Jarenlang zo geslapen de avond voordat ik moest voetballen en eigenlijk nog steeds geen idee of het ooit gewerkt heeft...
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  woensdag 26 september 2007 @ 14:31:16 #107
168840 Sant
pi_53487238
"Ik ben niet echt kwaad, maar gewoon teleurgesteld.. Had dit nooit achter jou gezocht"

Waarschijnlijk iets in die richting!
  donderdag 27 september 2007 @ 12:45:46 #108
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_53512610
you can't hate him for being himself
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_53512899
Ben vanaf de basisschool groep 3-4 denk ik tot middelbare school klas 6 gepest. Op het laatst zeiden ze echt dingen die ik hier niet ga herhalen, zo erg. Heeft m'n hele zelfvertrouwen omlaag gehaald waardoor ik nu een onzeker en introvert meisje ben geworden, terwijl anderen mij nu heel vaak vertellen dat mijn negatieve zelfbeeld volkomen onterecht is. Dus ja, het heeft mijn leven wel beïnvloed, helaas niet ten goede...
  donderdag 27 september 2007 @ 13:38:59 #110
168840 Sant
pi_53514331
Zijn er ook mensen die POSITIEF zijn beinvloed door een opmerking?

In plaats van dat je er verlegen / introvert van bent geworden juist meer zelfvertrouwen hebt gekregen en nu sterker staat?

ik wel hoor
pi_53514446
Ja hoor...opmerkingen die me beinvloed hebben zijn over het algemeen positief, de rest wil ik niet onthouden
pi_53515702
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:38 schreef Sant het volgende:
Zijn er ook mensen die POSITIEF zijn beinvloed door een opmerking?
Zie Opmerkingen die je leven hebben beinvloed
quote:
In plaats van dat je er verlegen / introvert van bent geworden juist meer zelfvertrouwen hebt gekregen en nu sterker staat?

ik wel hoor
Vertel!!!!
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_53578762
Toen mijn moeder zei dat ze zakgeld kreeg...
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
  zaterdag 29 september 2007 @ 23:17:46 #114
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_53578814
'je danst echt goed, maar met zo'n open mond zie je er echt dom uit'

de eerste paar dagen was het zo:

Maar sinds dien let ik er bewust op. Twee jaar logopedie ten spijt, deze opmerking deed 't 'm.
En ze leefden nog lang en gelukkig
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 september 2007 @ 23:19:18 #115
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53578849
"Niet klagen maar dragen en bidden om kracht"
pi_53582065
Je bent een beetje over-intelligent. Je voelt precies aan wat mensen denken en handelt daar al naar voordat ze er zelf achter zijn. Dat maakt je op momenten onwaarschijnlijk waardevol en op andere strontirritant. - Mijn moeder

Een aantal maanden geleden gehoord. Ik heb er nog niet van geleerd, want ik acht mezelf niet in staat exact te begrijpen wat ze daar mee bedoelde. Maar het voelt als iets waar ik aan moet werken, want echt handig is het niet. Laat mensen maar lekker zelf denken en praten, ik heb het al moeilijk zat :|
Poeh hee!
  zondag 30 september 2007 @ 04:54:08 #117
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53582327
"<soylent> wordt later óf geniaal, óf gek." - een psycholoog die de vader van een vriendje was.

"Omdat jij echt tof bent." - reactie van een vriend toen ik me enkele tijd na een goeie male bonding-sessie onder invloed van MDMA afvroeg waar ik het aan verdiend had om dit met hem mee te mogen maken. Mooi moment van gevoel van acceptatie.

"Ik ga zelfmoord plegen en dan ga ik bij je bed spoken" - email van een ex toen ik het uitmaakte en een nieuw vriendinnetje had, ze ondernam ook daadwerkelijk een zelfmoordpoging

"<naam> keek altijd erg naar je op en had het vaak over je" - opmerkingen van mensen na het overlijden van een vriendin waarmee het contact al een tijd verwaterd was, naar mijn idee omdat ze niet zoveel meer met me had, anyway dat bleek niet zo te zijn maar onze communicatie was gewoon matig en we stootten elkaar af, maar what did I know, op de begrafenis werd mijn favoriete muziekstuk waar ik haar ooit nog mee had laten kennismaken als een van de nummers gedraaid, en de rouwadvertentie had ook een dubbele bodem die met onze 'geschiedenis' te maken had, maar toen was het te laat

"Je hebt nu niet langer een overlevingsstrategie, maar een strategie" - mijn coach alias psycholoog. ey, het blijft R&P. Maar dan eindigt het iig met een positieve noot.

[ Bericht 16% gewijzigd door eleusis op 30-09-2007 05:02:36 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_53663218
Tijdens mijn puberteit vroeg ik aan mijn zusje: "Vind jij mij lelijk?"
Mijn zusje: "Je bent niet lelijk, maar je doet altijd lelijk!"
Heb sindsdien getracht wat aardiger te zijn voor haar en anderen
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_53682670
quote:
Op zondag 30 september 2007 03:47 schreef ek1 het volgende:
Je bent een beetje over-intelligent. Je voelt precies aan wat mensen denken en handelt daar al naar voordat ze er zelf achter zijn. Dat maakt je op momenten onwaarschijnlijk waardevol en op andere strontirritant. - Mijn moeder

Een aantal maanden geleden gehoord. Ik heb er nog niet van geleerd, want ik acht mezelf niet in staat exact te begrijpen wat ze daar mee bedoelde. Maar het voelt als iets waar ik aan moet werken, want echt handig is het niet. Laat mensen maar lekker zelf denken en praten, ik heb het al moeilijk zat :|
Gewoon mensen hun zinnen laten afmaken / minder koffie.
Lucidity4All
pi_53683447
quote:
Op woensdag 26 september 2007 00:58 schreef JoPiDo het volgende:
Ik weet nog dat iemand keihard tegen mij riep 'doe het rustig!!' toen een eenvoudige reparatie aan een magnetron mislukte omdat ik te ongeduldig was. Sindsdien train ik mezelf er op als ik een opdracht moet uitvoeren daar de tijd voor te nemen. Waarschijnlijk weet die persoon niet meer dat hij dat toen gezegd heeft, maar het heeft me wel geholpen om meer te bereiken!
Dat vind ik een simpele, maar wel erg mooie (ook) !
Die twee daaronder die je vermeld ook Beetje hetzelfde als haastige spoed, is zelden goed, maar toch anders.
Meer in de trant van doe alles bewust, waar je op dat moment mee bezig bent. En denk niet aan het eindresultaat, maar hou je alleen bezig met waar je op dat moment mee bezig bent. Spijkers met koppen willen slaan, lukt ook alleen als je bewust spijkers slaat .

Ja mooi !

Las er vandaag één van:
'wie constant alleen maar wil lopen, komt zijn eigen voetsporen nog tegen'.

zoiets, shit, ik wist dat ik hem toch op had moeten schrijven
  donderdag 4 oktober 2007 @ 00:43:25 #121
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_53683688
"May I ask you a question? Are you really 26? I thought you were 19."

Dit gebeurt me net iets te veel de laatste tijd... Meestal schatten ze 21/22, maar deze opmerking sloeg alles (uitspraak van een Amerikaans AFCENT meisje op de afdeling waar ik momenteel werk).

Ik bedoel: boeiend dat mensen je leeftijd niet kunnen schatten, maar deze opmerking had toch wel een bijsmaak.
pi_53683749
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:43 schreef StupidByNature het volgende:

Dit gebeurt me net iets te veel de laatste tijd... Meestal schatten ze 21/22, maar deze opmerking sloeg alles (uitspraak van een Amerikaans AFCENT meisje op de afdeling waar ik momenteel werk).

Ik bedoel: boeiend dat mensen je leeftijd niet kunnen schatten, maar deze opmerking had toch wel een bijsmaak.

En nu (qua leven beïnvloed) ben je spontaan je baard aan het laten groeien, baard in je stem aan het kweken etc

(word ook altijd wat jonger geschat hoor, als ze u tegen me zeggen, vind ik dat altijd erg opmerkelijk ( ), alleen de laatste tijd hoor ik het iets meer dan daarvoor . Ben ik toch iets gegroeid, niet qua lengte enzo
  donderdag 4 oktober 2007 @ 00:50:15 #123
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_53683779
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:47 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

En nu (qua leven beïnvloedt) ben je spontaan je baard aan het laten groeien, baard in je stem aan het kweken etc

(word ook altijd wat jonger geschat hoor, als ze u tegen me zeggen, vind ik dat altijd erg opmerkelijk ( ), alleen de laatste tijd hoor ik het iets meer dan daarvoor . Ben ik toch iets gegroeid, niet qua lengte enzo [/sub]
Die baard in de keel zit wel oke, maar ik heb gewoon geen baard (op wat snorharen en sikharen na, dat kun je nauwelijks een baard/snor noemen). Bedankt pap!

Ach ja, als ik 40 ben, zie ik er uit als 33 (als ik dan niet opeens spontaan volledig onder de diepe rimpels zit).
pi_53683839
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:50 schreef StupidByNature het volgende:

Die baard in de keel zit wel oke, maar ik heb gewoon geen baard (op wat snorharen en sikharen na, dat kun je nauwelijks een baard/snor noemen). Bedankt pap!
!
quote:
Ach ja, als ik 40 ben, zie ik er uit als 33 (als ik dan niet opeens spontaan volledig onder de diepe rimpels zit).
Dat denk ik dan ook maar, en dat is ook vaak de standaardopmerking die ik erachteraan krijg. Dan zeg ik zelf altijd maar 'ik hoop het !'. Nu begin ik het ook wel lekker te vinden. En inderdaad, ben druk bezig met smeren enzo, en soja schijnt te helpen (ipv melk), want ze zeggen niet voor niets 'hoe komt het dat ze in Azië er altijd zoveel jonger uitzien' (uit de libelle.. of de Margriet) vind ik ook lekker, dus dat ga ik lekker meer blijven drinken.
pi_53683893
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:43 schreef StupidByNature het volgende:

Ben blij. Mij schatten ze standaard minstens 25. Terwijl ik 20 ben
"Maar, je bent al kaal !"
  donderdag 4 oktober 2007 @ 01:25:25 #126
73209 dnzl
Minimalist.
pi_53684154
'Tel wat je hebt, niet wat je mist'
  donderdag 4 oktober 2007 @ 01:28:01 #127
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53684172
"Je bent op aarde om vriendelijk te zijn. Laat niemand je iets anders wijsmaken, noch God, noch gebod."
  donderdag 4 oktober 2007 @ 01:28:54 #128
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53684178
"Degene die onwetendheid verwart met domheid valt in de laatsgenoemde categorie."
  donderdag 4 oktober 2007 @ 02:11:09 #129
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_53684507
van een wijze vriendin:
quote:
schat, ex, da's een afkorting voor voltooid verleden tijd!
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  donderdag 4 oktober 2007 @ 02:56:36 #130
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_53684665
war is not about who`s right, but about who`s left.

te waar.
pi_53689569
Een leraar op de MTS. Die vertelde mij "Jij slaagt nooit" . Nooit vergeten dat hij dat gezegd heeft. En toch ben ik geslaagd, en heb hem ff flink uitgelachen.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 12:20:44 #132
31101 _Led_
pi_53689858
"Pas op, er komt een vrachtwagen aan !"
zzz
  donderdag 4 oktober 2007 @ 12:21:59 #133
31101 _Led_
pi_53689880
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 02:56 schreef Under_Score het volgende:
war is not about who`s right, but about who`s left.

te waar.
En hoe heeft die je leven precies zo enorm beinvloed ?
zzz
pi_53696653
Life's not just about being alive, it's about living. (een vriendin van mij uit de US)

It's important to chase your dreams, but don't forget to enjoy the things you encounter along the way (dezelfde vriendin als van de eerste uitspraak)

de helft van de klas mag je echt graag en wil je vriend zijn, maar je moet ze wel de kans geven (een klasgenoot van mij)

Deze uitspraken hebben mij doen inzien dat ik wat van mijn leven moet maken, meer van het leven moet genieten en mensen een kans moet geven. ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik ben op de goede weg
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_53696884
'Nee heb je, ja kan je krijgen' - Elke keer als ik iets wil dan vraag ik het meteen en onderneem meer.

'Als het heden invloed heeft op de toekomst, waarom staan we alleen stil om het verleden?' - Ben hierdoor veel bewuster geworden van wat ik nu aan het doen ben en geniet meer van de kleine momenten.
There is no such thing as Automerge
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:18:51 #136
105263 Litso
Interlectueel.
pi_53697013
Ik geloof dat een psychologe ooit tegen me zei dat als het erop aankomt iedereen egoïstisch is, en het dus niet erg is om af en toe eens echt voor jezelf te kiezen.
Dat hou ik nog regelmatig in mijn acherhoofd
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_53698654
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:20 schreef oddman het volgende:

Toen drong het eindelijk tot me door dat ik dus kennelijk niet lelijk ben. Wow, dat had lang geduurd
Die eerste is vrij pijnlijk idd, ik heb hem wel eens gehoord. Al was dat meer van: "ik beschouw je als goede vriend" ipv broertje. Dat heeft best wel indruk gemaakt op mij. Ik was (ben) altijd de lieve jongen waarmee ze graag praten maar nooit de stoere prins op het witte paard

Die tweede is ook herkenbaar, in Mexico ooit uitgeroepen tot mooiste jongen van de groep door een stel serveersters (die dat elk jaar deden) toen had ik zoiets van zijn er ook mensen die me knap vinden dan? Qua zelfvertrouwen heeft dat niet echt geholpen ofzo, maar ik maak me nu iig niet meer zo druk over m'n uiterlijk en over wat anderen van me vinden
  donderdag 4 oktober 2007 @ 18:55:37 #138
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53699292
'Eigenlijk ben jij heel erg dom'.
Ongeschoolde asociale ex-baas van een restaurant (kok) die een half junkie bestaan heeft gehad.

Dit heeft me zoveel motivatie gegeven om het hoogste te bereiken, onvoorstelbaar! Ik weet niet waarom, want die gast is sowieso kansloos. Heb toch iets teveel eergevoel ofzo. (het lukt trouwens redelijk goed )

'Life is like a Xmas tree, you have to decorate it yourself'
Quote van een ex-jaargenootje

Dit is nu mijn motto, doe er dan ook veel aan om mijn leven zoveel mogelijk aan te kleden.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_53713311
Het komt eigenlijk uit een songtekst.

Was it you who spoke the words that things would happen but not to me
Oh things are gonna happen naturally
Oh taking your advice I'm looking on the bright side
And balancing the whole thing

Die paar zinnen hebben me toch wel door een lastige periode heengesleept.

'Het kan ook gewoon goed zijn zoals het is'

'Je moet anderen in hun waarde laten als ze waarde voor jou hebben'
Verbaal terrorist
pi_53713625
quote:
Bij mij werkte dat andersom. Mij werd verteld dat ik met gemak gymnasium zou kunnen doen en bij mij werkte dat als volgt: 'Nou, als ik alles kan gaan doen hoef ik niet te gaan voor het hoogste maar voor iets dat ik leuk vind.' Vervolgens naar de HAVO, MAVO, MBO....

Maar goed, je bent nooit te oud om te leren. Ik ben net begonnen met een HBO studie en wil hier straks alsnog uni achteraan gaan doen. Het is een omweg maar ik heb wel genoten van het uitzicht.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_53714594
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:45 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Bij mij werkte dat andersom. Mij werd verteld dat ik met gemak gymnasium zou kunnen doen en bij mij werkte dat als volgt: 'Nou, als ik alles kan gaan doen hoef ik niet te gaan voor het hoogste maar voor iets dat ik leuk vind.' Vervolgens naar de HAVO, MAVO, MBO....

Maar goed, je bent nooit te oud om te leren. Ik ben net begonnen met een HBO studie en wil hier straks alsnog uni achteraan gaan doen. Het is een omweg maar ik heb wel genoten van het uitzicht.
En gelijk heb je

Ik heb zelf MAVO -> VBO -> MBO -> HBO traject gedaan. Het uitzicht was bij mij ook prachtig
There is no such thing as Automerge
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:16:58 #142
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_53718855
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 12:21 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

En hoe heeft die je leven precies zo enorm beinvloed ?
heeft toch ervoor gezord ( gedeeltelijk ) dat mijn motivatie om by het leger te gaan definitief weg is.
pi_53720422
'<naam> heeft een zeer ernstig ongeluk gehad', door de telefoon...

'Zo en nu drink je het weer op', door een zuster gezegd toen ik als klein jochie in het ziekenhuis in een fles moest plassen. Toen ik na een operatie wakker werd was m'n erste gedachte: 'Rot zuster!'
nog steeds kan ik niet plassen als anderen erbij zijn. Zuster, bedankt!
pi_53721125
"ben jij wel gelukkig, want je lacht zo weinig" + "je hebt eigenlijk wel een mooi lach" + "Als je wat vrolijker kijkt, zullen mensen positiever over je denken"
- hebben geholpen toch wat vrolijker te kijken, en dingen wat positiever te zien

Mijn moeder nadat we een keer voor flink wat geld waren wezen winkelen:
"Het maakt mij niet uit hoeveel het kost, want ik ben blij dat ik het aan je kan geven"
pi_53754259
Goed topic!

Ik ben lang boos geweest op 2 mensen die mij verraden hebben. Toen keek ik Oprah W. en toen werd er gezegd dat vergeven een keuze is. Poef, wake up call! Sindsdien kan ik beter omgaan met het gevoel verraden te zijn.

En mijn broer: 'Je bent niet sociaal genoeg om sociologie te studeren'. Nu wil ik het alleen daarom al halen . Bewijzingsdrang, I know, nutteloos maar als je het in je voordeel weet te gebruiken, is het mogelijk om je jezelf erdoor te overstijgen.
  zondag 7 oktober 2007 @ 12:46:27 #146
81996 Bond
License to kill
pi_53760831
quote:
Mij werd op de basisschool verteld dat ik niet meer dan MAVO IVBO kon, vervolgens heeft mij dat getriggerd om te laten zien dat ik wel degelijk meer kan.

Havo gedaan, HBO afgerond en nu begonnen aan uni
Geen commentaar
  zondag 7 oktober 2007 @ 12:57:22 #147
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_53761101
ik heb heel lang gedacht dat mensen mij vreesden. Dus ik had een tijdje terug een gesprek met een oud-klasgenoot op msn en ik begon er over dat ik het gevoel had dat mensen mij vreesden. Antwoord: ''Ik vreesde je totaal niet ofzo, niemand uit de klas, juist andersom, ik denk dat je wel heel vaag had moeten doen om mensen bang te maken''. Dat vond ik echt tof, had ik niet verwacht. Die uitspraak hou ik nog steeds in mijn achterhoofd als ik weer eens het gevoel heb dat mensen bang voor mij zijn. Blijft lastig....
Die zoute stokjes...
  zondag 7 oktober 2007 @ 13:24:45 #148
193639 milo.
He who can,does.He who cannot
pi_53761765
1 van de opmerkingen die me altijd is bij gebleven is deze: Laat je niks tegenhouden in je doelstellingen,geduld is een schone zaak.
Originality is the fine art of remembering what you hear but forgetting where you heard it.
pi_53788638
goed topic!

voor mij: "Je bent lieffff / mooi / sexy / ..." dat soort uitspraken van m'n vriendje. Heeft m'n zelfvertrouwen wel een behoorlijke boost gegeven dat iemand (en dan zeker hij) dat van me kon vinden. Ook dat ie al best een tijd verliefd op me was... Wist niet dat dat kon...

Dat lage zelfvertrouwen kwam dan weer door uitspraken van andere mensen... "Je bent autist / anti-sociaal ... " (m'n moeder...)
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 01:44:20 #150
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_53805504
opmerkingen die mijn leven beïnvloed hebben? Dat zijn opmerkingen waaruit bleek, dat mensen mijn vaardigheden, kennis en intelligentie onderschatten. Ik heb er veel aangedaan om het tegendeel te bewijzen. Maar ik ben tot de conclusie gekomen, dat mensen je blijven onderschatten. Volgens mij kom ik in het algemeen niet al te snugger over
Horrible Cunt!
pi_53811534
Hulde naar TS. Goed topic!

"Het leven is het best waard om geleefd te worden'

Mijn vader vertelde mij dit toen hij dood ging.
Who dares wins
pi_53812622
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 10:29 schreef Icefire het volgende:

En gelijk heb je

Ik heb zelf MAVO -> VBO -> MBO -> HBO traject gedaan. Het uitzicht was bij mij ook prachtig
MAVO -> MBO -> HAVO -> HBO -> Universiteit hier
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 01:44 schreef tong_poh het volgende:
opmerkingen die mijn leven beïnvloed hebben? Dat zijn opmerkingen waaruit bleek, dat mensen mijn vaardigheden, kennis en intelligentie onderschatten. Ik heb er veel aangedaan om het tegendeel te bewijzen. Maar ik ben tot de conclusie gekomen, dat mensen je blijven onderschatten. Volgens mij kom ik in het algemeen niet al te snugger over
Idd, volgens mij heb ik hier ook last van, al dan niet soms
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:39:41 #153
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_53812868
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:45 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Bij mij ook een soort gelijk verhaal. Ik weet niet of ik iets aan mijn leven zou veranderen als ik het opnieuw kon doen. (op een paar details na dan )
Horrible Cunt!
pi_53817296
''Doe wat je wilt, kletsen doen ze toch''

Vroeger toen ik als klein kind bij mijn Oma thuis op de WC zat en een bordje las met deze spreuk begreep ik ‘m nooit.

Later begreep ik ‘m ineens wel, en besefte ik hoe goed die spreuk eigenlijk wel niet is.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_53823793
"Aardbei"

Lang verhaal, komt erop neer dat ik door die opmerking iemand een tafel tegen zijn hoofd aan heb geflikkerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')