quote:schat, ex, da's een afkorting voor voltooid verleden tijd!
En hoe heeft die je leven precies zo enorm beinvloed ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 02:56 schreef Under_Score het volgende:
war is not about who`s right, but about who`s left.
te waar.
Die eerste is vrij pijnlijk idd, ik heb hem wel eens gehoord. Al was dat meer van: "ik beschouw je als goede vriend" ipv broertje. Dat heeft best wel indruk gemaakt op mij. Ik was (ben) altijd de lieve jongen waarmee ze graag praten maar nooit de stoere prins op het witte paardquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:20 schreef oddman het volgende:
"Je bent als een broertje voor me." -S., meisje op wie ik verliefd was.
Dat is altijd een klassieker bij willekeurig welke aardige vent.
"Er zijn meerdere mensen die jou de knapste jongen van het jaar vinden." -M. L., vriendin van een dame die mij wel leuk vond.
Toen drong het eindelijk tot me door dat ik dus kennelijk niet lelijk ben. Wow, dat had lang geduurd
Bij mij werkte dat andersom. Mij werd verteld dat ik met gemak gymnasium zou kunnen doen en bij mij werkte dat als volgt: 'Nou, als ik alles kan gaan doen hoef ik niet te gaan voor het hoogste maar voor iets dat ik leuk vind.' Vervolgens naar de HAVO, MAVO, MBO....quote:Op woensdag 26 september 2007 10:56 schreef stribe het volgende:
Mij werd op de basisschool verteld dat ik niet meer dan MAVO kon, vervolgens heeft mij dat getriggerd om te laten zien dat ik wel degelijk meer kan. Ben nu in januari afgestudeerd aan de universiteit...
En gelijk heb jequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij mij werkte dat andersom. Mij werd verteld dat ik met gemak gymnasium zou kunnen doen en bij mij werkte dat als volgt: 'Nou, als ik alles kan gaan doen hoef ik niet te gaan voor het hoogste maar voor iets dat ik leuk vind.' Vervolgens naar de HAVO, MAVO, MBO....
Maar goed, je bent nooit te oud om te leren. Ik ben net begonnen met een HBO studie en wil hier straks alsnog uni achteraan gaan doen. Het is een omweg maar ik heb wel genoten van het uitzicht.![]()
heeft toch ervoor gezord ( gedeeltelijk ) dat mijn motivatie om by het leger te gaan definitief weg is.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:21 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En hoe heeft die je leven precies zo enorm beinvloed ?
quote:Op woensdag 26 september 2007 10:56 schreef stribe het volgende:
Mij werd op de basisschool verteld dat ik niet meer dan MAVO IVBO kon, vervolgens heeft mij dat getriggerd om te laten zien dat ik wel degelijk meer kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |