abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:20:30 #26
172358 oddman
Introspecteur
pi_53353000
"Je bent als een broertje voor me." -S., meisje op wie ik verliefd was.
Dat is altijd een klassieker bij willekeurig welke aardige vent.

"Er zijn meerdere mensen die jou de knapste jongen van het jaar vinden." -M. L., vriendin van een dame die mij wel leuk vond.
Toen drong het eindelijk tot me door dat ik dus kennelijk niet lelijk ben. Wow, dat had lang geduurd.

"Spijt is een verspilde emotie." -E., mijn moeder.
Nu je het zegt... het heeft geen zin om stil te staan bij dingen die je verkeerd gegaan zijn. Op dat moment deed je dat om een reden; spijt is zinloos: doe het gewoon de volgende keer niet en denk beter na.

"De stelligheid van een uitspraak is niet evenredig met de waarheid ervan." -E., mijn moeder.
Zie ook mijn sig.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  vrijdag 21 september 2007 @ 12:26:33 #27
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_53353153
Ik ben 2 keer naar Ouagadougou, Burkina Faso geweest voor familiebezoek, op mn 6e en na mijn eindexamen. Die hele laatste reis heeft mijn leven beïnvloed.
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_53353161
'Ik was bang dat ik je na mijn vakantie nooit meer zou terugzien'.
'Er zijn wel veel mensen die van je houden'
pi_53356252
"Soms mag, nee moet je wel eens egoistisch zijn"

Mijn moeder
pi_53356310
"moet jij niet eens wat aan je neus laten doen"

Er is een groot verschil tussen slim zijn en slim-doen
pi_53356451
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:15 schreef Krizzeltjuhh het volgende:
"moet jij niet eens wat aan je neus laten doen"

Wat is mis met jou neus?
pi_53356604
"Een lege vissenkom is misschien niet genoeg, Peter.". Het was nochtans een mooi exemplaar.
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_53357319
"Jij bent de eerste jongen die haar weer aan het lachen heeft gemaakt" verteld door een vriendin van mijn ex.

"je bent de enige persoon die ik nog kan vertrouwen"

"Te iubesc"

en verder zijn wijsheden van mijn vader en meer de omstandigheden waain je verkeert en die je aan het denken zetten
U geeft mij het gevoel alsof ik met één been in de stijgbeugel ben blijven hangen en mijn paard me door een met wilde bijen bevolkt brandnetelveld sleurt.
The pain was enough to make a shy bald buddhist reflect and plan a mass murder.
  vrijdag 21 september 2007 @ 16:16:23 #34
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_53359429
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:20 schreef oddman het volgende:
"Je bent als een broertje voor me." -S., meisje op wie ik verliefd was.
Dat is altijd een klassieker bij willekeurig welke aardige vent.

"Er zijn meerdere mensen die jou de knapste jongen van het jaar vinden." -M. L., vriendin van een dame die mij wel leuk vond.
Toen drong het eindelijk tot me door dat ik dus kennelijk niet lelijk ben. Wow, dat had lang geduurd.

"Spijt is een verspilde emotie." -E., mijn moeder.
Nu je het zegt... het heeft geen zin om stil te staan bij dingen die je verkeerd gegaan zijn. Op dat moment deed je dat om een reden; spijt is zinloos: doe het gewoon de volgende keer niet en denk beter na.
die 3!
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:01:33 #35
172358 oddman
Introspecteur
pi_53360536
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:16 schreef Sant het volgende:

[..]

die 3!
Wat is er met deze 3?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:34:57 #36
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_53361283
Na 5 jaar samenwonen was ik net een week bij m'n ex weg, tijdelijk bij m'n ouders ingetrokken.
Groepje collega's had me mee uit genomen, onder het motto "Help Babs de zomer door" of zoiets Maar na 'n uurtje had ik 't wel gehad, zei een of twee mensen gedag en wandelde terug naar m'n auto. Zat vol twijfels en wist niet goed wat ik van de toekomst verwachtte en wat ik wilde. Hoorde voetstappen achter me, de angst sloeg me om 't hart want 't was geen lekker buurtje waar ik liep. Bleek het die ene collega te zijn die me 'n jaar daarvoor had geprobeerd te verleiden op een personeelsfeestje. Had toen wel m'n ego gestreeld want hij was absoluut een lekker ding en nog lief ook maar was er niet op in gegaan.
Hij liep mee naar m'n auto, zodat ik veilig aan zou komen. Bij m'n auto nog wat gepraat en ineens sloeg hij z'n armen om me heen en zei:"Ik ben zó trots op je". Daarna hebben we niks meer gezegd maar ook niks méér gedaan als elkaar vastgehouden.

Ik weet nog steeds niet waarom, maar juist díe opmerking deed 't 'm bij mij. M'n twijfels waren er nog wel maar ik wist zeker dat ik in ieder geval er goed aan had gedaan om bij m'n ex weg te gaan. Op de een of andere manier putte ik er zoveel kracht uit!

Tussen die collega en mij is het verder niks geworden. Wel wat gerommeld maar hij vertrok voor 'n jaar naar 't buitenland en ik moest m'n leven weer op de rails zetten. Wel heb ik 'm enorm op z'n hart getrapt en daar schaam ik me nog steeds voor. Zou hem heel graag nog eens zien om m'n excuses aan te bieden èn om hem te bedanken voor wat 'ie toen zei...
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_53361415
toch typisch dat de meeste dingen hier staan uitspraken zijn in het voordeel van de gene die het heef gepost....
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:49:20 #38
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_53361568
"Jij bent over een paar jaar toch het huis uit en met hem wil ik de rest van mijn leven verder."

Mijn moeder toen ik ruzie had met haar vriend(nogal heftig en ik denk er nu nog steeds hetzelfde over als toen (11 jaar geleden) het lag niet aan mij)en ze hem gelijk gaf.

Voor mij is het heel moeilijk om mensen te vertrouwen, dat was het al, maar dit bevestigde voor mij weer dat de meeste mensen het niet verdienen.

Om maar even iets negatiefs aan te geven.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_53362981
ik bedoelde niet iets negatiefs als in je wereld negativer heeft gemaakt

maar er staan hier bijna allen dingen als "je bent mooi van binnen en van buiten" (beetje te klef naar mijn mening plus volgens mij werkt het andersom beter)
maar volgens mij onthoud je de harde dingen beter en heb je daar meer aan
om maar even bij het voorbeeld te blijven: je moet iets aan je uiterlijk doen
en dat diegene dan wat er aan gaat doen en daarna veel leuker er uit ziet
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  vrijdag 21 september 2007 @ 18:57:50 #40
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_53363030
"Au!"
Tijdens sex ooit toen ik te diep ging, toen heb ik heel lang niet meer gedurfd
Thinking about thinking of you.
pi_53363136
"liefde moet je laten gaan" - Loesje
And the druids turn to stone...
pi_53363304
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:20 schreef Logician het volgende:
"je kunt pas iemand anders gelukkig maken als je eerst gelukkig met jezelf bent"

mijn oma
Daarop inhakend: je kunt pas goed met een ander zijn als je goed alleen kunt zijn...
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:10:15 #43
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_53363326
Geen
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:39:33 #44
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_53364091
Er was een meisje verliefd op me, leuk zal je denken. Zet ze in diezelfde periode dingen op haar cu2 als: ''Ik ben verliefd op een klootzak'' en ''ik mis iemand die ik eigenlijk helemaal niet wil missen''. Die had ik niet aan zien komen, dacht alitijd dat ik een aardige jongen was... Zit na een paar jaar nog steeds in m'n kop
Er was in diezelfde periode nog een ander meisje ook verliefd op me en die zette op haar cu2 dat ze ''helaas'' verliefd op me was....Lekker dan. Vrouwen vertellen mij godverdomme ook nooit wat, dus ik weet nog steeds niet wat ze nou PRECIES van me denken...!!!
Die zoute stokjes...
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:56:08 #45
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53364576
Innocent, by reason of insanity

Las ik op internet door via google in te tikken over insanity.

En zo is het maar net

Trek ik de grens door richting andere mensen dan verklaar ik iedereen met "zondes" innocent.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_53365700
"Deze moet je nooit meer laten gaan." - Mijn vader, nadat ik hem mijn (inmiddels ex-)vriendin had voorgesteld.

"Dat ziet er zo stom uit he!" - Een ex-collega toen hij mij binnensmond zag gapen. Sindsdien laat ik het lekker gaan Wel met een hand ervoor dan.
pi_53365729
Het is niet belangrijk dat mensen je aardig vinden, maar het is belangrijk dat ze weten wat ze aan je hebben. Daarom ben ik altijd eerlijk en zeg ik wat ik denk als er naar gevraagd wordt, ook al vinden mensen het niet leuk om te horen .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_53365892
Ik zou voor een jaar naar Amerika gaan, maar twee jongens uit mijn klas vertelde me dat ik er nu echt bij hoorde (ik ben blijven zitten, voeld eme heel onzeker), daardoor besloot ik niet te gaan. Nu heb ik vreselijk veel spijt...
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_53365938
"je bent slimmer dan je denkt kijk goed naar jezelf je kan meer aan dan je zelf inziet"

"je moet eerst zelf gelukkig zijn voor je je geluk met iemand anders kan delen"

dus je moet eerst gelukkig zijn met jezelf oor je een relatie kan beginnen en je geluk kan delen met je partner anders word het te moeilijk en ingewikkeld
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:53:38 #50
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_53366261
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 01:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
"Je zou niet zoveel moeten drinken"
Godver, die ken ik .
There is no rehab for stupidity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: