abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53338285
Al een tijdje heb ik het idee om dit topic te openen, ik vraag me af of andere dit ook bekend voorkomt.

Toen ik op de basis school zat in groep 3-4 ofzo liep ik altijd met een paar kinderen van mijn straat naar school toe. Op een dag terwijl we naar school liepen vroeg een buurmeisje aan me 'zijn jou ouders arm?'. Ik snapte niet waar dat vandaan kwam en zei maar 'nee' ofzo. Toen ging er een lichtje bij mij branden. Waren mij ouders arm vergeleken met de rest? Dat was dus de reden dat zij het duurdere en coolere speelgoed hadden en ze naar het buitenland op vakantie gingen, beredeneerde ik. Dit had tot gevolg dat ik mijn ouders wou helpen geld te besparen door bijvoorbeeld als ik de wc doortrekte niet al het water te gebruiken maar een klein beetje (waren toen nog geen bespaar knoppen ). Die ene vraag van dat meisje heeft een grote impact gehad op mijn leven, ik ben het contact verloren maar waarschijnlijk heeft ze het nooit doorgehad.

Hebben jullie ook zoiets meegemaakt?
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_53338384
Ja als kind had ik mooi lang haar, en ineens werd het mode, dat het kort moest bij meisjes dus, ineens al mijn lokken eraf..
Op een gegeven moment kreeg ik wel eens opmerkingen als , heey jochie ga eens aan de kant oid...of jongetje wil je een stukje worst-bij de slager...en ik kreeg zo een hekel aan dat korte haar ik wil het NOOOITTTTTTT meer kort dus..dankzij die ervaring toen..
Vond het vreselijk.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 20 september 2007 @ 20:53:05 #3
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53338440
Niet één specifieke, maar harde, directe woorden helpen sneller bij me dan zoetsappig gebazel erom heen
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53338626
Vroeger was ik altijd het vrolijke leuke grappige schatige kereltje dat altijd lachte. Nu doe ik hard me best om iig niet schattig over te komen! Ben verdomme een stoere vent! geen schattig manneke!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 20 september 2007 @ 21:10:26 #5
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53339038
the world softest met een konijn zal je niet helpen
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  donderdag 20 september 2007 @ 21:15:46 #6
88233 Steve
Still the best.
pi_53339238
Er zijn wat opmerkingen door de jaren heen die mij wel hebben geraakt ja. Ik zou er zo niet direct op kunnen komen, maar zo nu en dan denk ik ineens weer aan die ene zin, die de ander waarschijnlijk de dag erna alweer was vergeten. Zowel positieve als negatieve overigens.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_53339354
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:10 schreef Shitonya het volgende:
the world softest met een konijn zal je niet helpen
Wel het coolste konijn ooit.

Maan ontopic; Ik kan zo snel geen voorbeeld verzinnen, maar om de een of andere reden blijven bepaalde opmerkingen altijd hangen, terwijl ze op dat moment niet eens schokkend waren.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
pi_53341089
"Je probeert fouten uit te leggen, die jezelf niet eens ziet"
pi_53341443
"je kunt pas iemand anders gelukkig maken als je eerst gelukkig met jezelf bent"

mijn oma
  donderdag 20 september 2007 @ 22:22:34 #10
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_53341503
Zou je niet eens wat gaan verdienen?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_53341552
"Je gevoelens zijn niet het gevolg van wat er gebeurt, maar het gevolg van jouw gedachten over wat er gebeurt. Je hebt macht over je gevoelens."

Ja, heel fout enzo, maar als pestslachtoffer heeft dit me nogal geholpen om mijn leven om te draaien.
pi_53341683
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:20 schreef Logician het volgende:
"je kunt pas iemand anders gelukkig maken als je eerst gelukkig met jezelf bent"

mijn oma
Oma's zijn wijs.

OT "Je bent eerlijk en hard, en dus niet lief ..... maar leuk"
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_53343470
Je hoeft niet iedereen aardig te vinden, een paar is genoeg.. de rest heeft ook schijt aan jou

Lang leve een lieve maatschappelijk werkster
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_53343938
Pfoe, dat zijn er wel een paar. Ga ik eens over nadenken..

Tellen situaties ook? Ben weleens bedreigd met een mes toen ik een jaar of 10 was door 2 volwassenen. Dat heeft dermate indruk gemaakt dat ik daar nu nog de gevolgen van merk. Daarna heb ik mijzelf aangeleerd dat ik nergens bang voor hoef te zijn. Als mensen kwaad in de zin hebben gebeurt het toch.

Ik kan me nog wel herinneren dat we op de basisschool een lesje moraalridderij kregen. Er werd op gehamerd dat we eerst moesten nadenken voordat we iets deden. "Denk goed na voordat je iets doet, zo doe je geen domme dingen"
Was ik al iemand die veel nadacht en daarna nog meer, duurde wel een paar jaar voordat ik het kon nuanceren.

Voorderest wat cliche's die ik mee heb gekregen van mijn moeder zoals:
"Behandel mensen zoals je zelf behandeld wil worden." en "Je kan van mensen niet verwachten dat ze hetzelfde omgaan met situaties zoals jij dat zou doen. Dus moet je daar niet te snel een waardeoordeel aan hangen."
Ik had nogal de neiging om mensen dom of ondoordacht te vinden. Dat is hun goed recht natuurlijk en dat hoef ik ze niet per se te vertellen.

Leuk topic!
pi_53346482
"Jongen, jij komt nog eens op het verkeerde pad!"

pi_53346543
"Hallo lief jongetje, wil jij een snoepje?"
Geef mij maar Amsterdam
pi_53346545
"Je zou niet zoveel moeten drinken"
pi_53347410
"michael jackson zit ook wel eens op een toilet met een vertrokken gezicht een harde bolus eruit te poepen"

had bij mij een soort van iedereen is maar een mens gevoel...
pi_53349102
"Homo"

Helaas heb ik de roeping gemist
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:01:26 #20
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_53350862
Goed topic!!
eehm ff denken hoor...
Kan eigenlijk helemaal niets verzinnen joh... Ik kom hier later nog op terug, beschouw dit maar ff als tvp
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_53351332
Bij mij zijn het niet echt opmerkingen maar wel gesprekken waar meestal toch wel uit blijkt dat ik meer in m'n mars heb dan ik zelf denk

Misschien deze: 'Je bent wijs'
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:26:18 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53351512
" Je bent erg stil"

Alsof dat de stilte doorbreekt Daarna vaker gehoord dat ik erg druk was wat ook niet zorgde voor meer stilte
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_53352085
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:51 schreef zhe-devilll het volgende:
Ja als kind had ik mooi lang haar, en ineens werd het mode, dat het kort moest bij meisjes dus, ineens al mijn lokken eraf..
Op een gegeven moment kreeg ik wel eens opmerkingen als , heey jochie ga eens aan de kant oid...of jongetje wil je een stukje worst-bij de slager...en ik kreeg zo een hekel aan dat korte haar ik wil het NOOOITTTTTTT meer kort dus..dankzij die ervaring toen..
Vond het vreselijk.
Herkenbaar
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_53352194
"als je zo verder gaat kan ik niet meer met je om gaan want je maakt alles kapot" (of het letterlijk zo was weet ik niet meer hoor maar ik zit geloof ik heel dicht in de buurt)

auch maar wel een goede wake up call
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_53352228
"je kan echt niet rekening houden met alles en iedereen"

Hoe cliché het ook mag klinken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')