abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 september 2007 @ 13:09:21 #101
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_53484802
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:26 schreef BloodyLotte het volgende:
"hee meisje waar zijn je tieten?" wildvreemd persoon die me voorbij fietste op straat.

dat was echt niet leuk.
Gewoon negeren, die lamlul is het niet waard..
There is no rehab for stupidity.
pi_53485049
wat implantaten en prozac doet wonderen
  woensdag 26 september 2007 @ 13:21:52 #103
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_53485137
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:26 schreef BloodyLotte het volgende:
"hee meisje waar zijn je tieten?" wildvreemd persoon die me voorbij fietste op straat.

dat was echt niet leuk.
Dat snap ik, wat een kutstreek zeg

Maar zeg eens, waar heb je ze gelaten dan ???
zzz
  woensdag 26 september 2007 @ 13:36:42 #104
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_53485575
....
There is no rehab for stupidity.
pi_53485846
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:33 schreef rekenwonder het volgende:
"Schuldgevoel belemmert vooruitgang."
het neemt tax free mentale ruimte in beslag ja
pi_53486302
"Als je je benen strekt tijdens het slapen krijg je een betere doorbloeding" (Paps)

Jarenlang zo geslapen de avond voordat ik moest voetballen en eigenlijk nog steeds geen idee of het ooit gewerkt heeft...
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  woensdag 26 september 2007 @ 14:31:16 #107
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_53487238
"Ik ben niet echt kwaad, maar gewoon teleurgesteld.. Had dit nooit achter jou gezocht"

Waarschijnlijk iets in die richting!
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
  donderdag 27 september 2007 @ 12:45:46 #108
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_53512610
you can't hate him for being himself
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_53512899
Ben vanaf de basisschool groep 3-4 denk ik tot middelbare school klas 6 gepest. Op het laatst zeiden ze echt dingen die ik hier niet ga herhalen, zo erg. Heeft m'n hele zelfvertrouwen omlaag gehaald waardoor ik nu een onzeker en introvert meisje ben geworden, terwijl anderen mij nu heel vaak vertellen dat mijn negatieve zelfbeeld volkomen onterecht is. Dus ja, het heeft mijn leven wel beïnvloed, helaas niet ten goede...
  donderdag 27 september 2007 @ 13:38:59 #110
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_53514331
Zijn er ook mensen die POSITIEF zijn beinvloed door een opmerking?

In plaats van dat je er verlegen / introvert van bent geworden juist meer zelfvertrouwen hebt gekregen en nu sterker staat?

ik wel hoor
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_53514446
Ja hoor...opmerkingen die me beinvloed hebben zijn over het algemeen positief, de rest wil ik niet onthouden
pi_53515702
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:38 schreef Sant het volgende:
Zijn er ook mensen die POSITIEF zijn beinvloed door een opmerking?
Zie Opmerkingen die je leven hebben beinvloed
quote:
In plaats van dat je er verlegen / introvert van bent geworden juist meer zelfvertrouwen hebt gekregen en nu sterker staat?

ik wel hoor
Vertel!!!!
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_53578762
Toen mijn moeder zei dat ze zakgeld kreeg...
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
  zaterdag 29 september 2007 @ 23:17:46 #114
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_53578814
'je danst echt goed, maar met zo'n open mond zie je er echt dom uit'

de eerste paar dagen was het zo:

Maar sinds dien let ik er bewust op. Twee jaar logopedie ten spijt, deze opmerking deed 't 'm.
En ze leefden nog lang en gelukkig
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 september 2007 @ 23:19:18 #115
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53578849
"Niet klagen maar dragen en bidden om kracht"
pi_53582065
Je bent een beetje over-intelligent. Je voelt precies aan wat mensen denken en handelt daar al naar voordat ze er zelf achter zijn. Dat maakt je op momenten onwaarschijnlijk waardevol en op andere strontirritant. - Mijn moeder

Een aantal maanden geleden gehoord. Ik heb er nog niet van geleerd, want ik acht mezelf niet in staat exact te begrijpen wat ze daar mee bedoelde. Maar het voelt als iets waar ik aan moet werken, want echt handig is het niet. Laat mensen maar lekker zelf denken en praten, ik heb het al moeilijk zat :|
Poeh hee!
  zondag 30 september 2007 @ 04:54:08 #117
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53582327
"<soylent> wordt later óf geniaal, óf gek." - een psycholoog die de vader van een vriendje was.

"Omdat jij echt tof bent." - reactie van een vriend toen ik me enkele tijd na een goeie male bonding-sessie onder invloed van MDMA afvroeg waar ik het aan verdiend had om dit met hem mee te mogen maken. Mooi moment van gevoel van acceptatie.

"Ik ga zelfmoord plegen en dan ga ik bij je bed spoken" - email van een ex toen ik het uitmaakte en een nieuw vriendinnetje had, ze ondernam ook daadwerkelijk een zelfmoordpoging

"<naam> keek altijd erg naar je op en had het vaak over je" - opmerkingen van mensen na het overlijden van een vriendin waarmee het contact al een tijd verwaterd was, naar mijn idee omdat ze niet zoveel meer met me had, anyway dat bleek niet zo te zijn maar onze communicatie was gewoon matig en we stootten elkaar af, maar what did I know, op de begrafenis werd mijn favoriete muziekstuk waar ik haar ooit nog mee had laten kennismaken als een van de nummers gedraaid, en de rouwadvertentie had ook een dubbele bodem die met onze 'geschiedenis' te maken had, maar toen was het te laat

"Je hebt nu niet langer een overlevingsstrategie, maar een strategie" - mijn coach alias psycholoog. ey, het blijft R&P. Maar dan eindigt het iig met een positieve noot.

[ Bericht 16% gewijzigd door eleusis op 30-09-2007 05:02:36 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_53663218
Tijdens mijn puberteit vroeg ik aan mijn zusje: "Vind jij mij lelijk?"
Mijn zusje: "Je bent niet lelijk, maar je doet altijd lelijk!"
Heb sindsdien getracht wat aardiger te zijn voor haar en anderen
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_53682670
quote:
Op zondag 30 september 2007 03:47 schreef ek1 het volgende:
Je bent een beetje over-intelligent. Je voelt precies aan wat mensen denken en handelt daar al naar voordat ze er zelf achter zijn. Dat maakt je op momenten onwaarschijnlijk waardevol en op andere strontirritant. - Mijn moeder

Een aantal maanden geleden gehoord. Ik heb er nog niet van geleerd, want ik acht mezelf niet in staat exact te begrijpen wat ze daar mee bedoelde. Maar het voelt als iets waar ik aan moet werken, want echt handig is het niet. Laat mensen maar lekker zelf denken en praten, ik heb het al moeilijk zat :|
Gewoon mensen hun zinnen laten afmaken / minder koffie.
Lucidity4All
pi_53683447
quote:
Op woensdag 26 september 2007 00:58 schreef JoPiDo het volgende:
Ik weet nog dat iemand keihard tegen mij riep 'doe het rustig!!' toen een eenvoudige reparatie aan een magnetron mislukte omdat ik te ongeduldig was. Sindsdien train ik mezelf er op als ik een opdracht moet uitvoeren daar de tijd voor te nemen. Waarschijnlijk weet die persoon niet meer dat hij dat toen gezegd heeft, maar het heeft me wel geholpen om meer te bereiken!
Dat vind ik een simpele, maar wel erg mooie (ook) !
Die twee daaronder die je vermeld ook Beetje hetzelfde als haastige spoed, is zelden goed, maar toch anders.
Meer in de trant van doe alles bewust, waar je op dat moment mee bezig bent. En denk niet aan het eindresultaat, maar hou je alleen bezig met waar je op dat moment mee bezig bent. Spijkers met koppen willen slaan, lukt ook alleen als je bewust spijkers slaat .

Ja mooi !

Las er vandaag één van:
'wie constant alleen maar wil lopen, komt zijn eigen voetsporen nog tegen'.

zoiets, shit, ik wist dat ik hem toch op had moeten schrijven
  donderdag 4 oktober 2007 @ 00:43:25 #121
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_53683688
"May I ask you a question? Are you really 26? I thought you were 19."

Dit gebeurt me net iets te veel de laatste tijd... Meestal schatten ze 21/22, maar deze opmerking sloeg alles (uitspraak van een Amerikaans AFCENT meisje op de afdeling waar ik momenteel werk).

Ik bedoel: boeiend dat mensen je leeftijd niet kunnen schatten, maar deze opmerking had toch wel een bijsmaak.
pi_53683749
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:43 schreef StupidByNature het volgende:

Dit gebeurt me net iets te veel de laatste tijd... Meestal schatten ze 21/22, maar deze opmerking sloeg alles (uitspraak van een Amerikaans AFCENT meisje op de afdeling waar ik momenteel werk).

Ik bedoel: boeiend dat mensen je leeftijd niet kunnen schatten, maar deze opmerking had toch wel een bijsmaak.

En nu (qua leven beïnvloed) ben je spontaan je baard aan het laten groeien, baard in je stem aan het kweken etc

(word ook altijd wat jonger geschat hoor, als ze u tegen me zeggen, vind ik dat altijd erg opmerkelijk ( ), alleen de laatste tijd hoor ik het iets meer dan daarvoor . Ben ik toch iets gegroeid, niet qua lengte enzo
  donderdag 4 oktober 2007 @ 00:50:15 #123
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_53683779
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:47 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

En nu (qua leven beïnvloedt) ben je spontaan je baard aan het laten groeien, baard in je stem aan het kweken etc

(word ook altijd wat jonger geschat hoor, als ze u tegen me zeggen, vind ik dat altijd erg opmerkelijk ( ), alleen de laatste tijd hoor ik het iets meer dan daarvoor . Ben ik toch iets gegroeid, niet qua lengte enzo [/sub]
Die baard in de keel zit wel oke, maar ik heb gewoon geen baard (op wat snorharen en sikharen na, dat kun je nauwelijks een baard/snor noemen). Bedankt pap!

Ach ja, als ik 40 ben, zie ik er uit als 33 (als ik dan niet opeens spontaan volledig onder de diepe rimpels zit).
pi_53683839
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:50 schreef StupidByNature het volgende:

Die baard in de keel zit wel oke, maar ik heb gewoon geen baard (op wat snorharen en sikharen na, dat kun je nauwelijks een baard/snor noemen). Bedankt pap!
!
quote:
Ach ja, als ik 40 ben, zie ik er uit als 33 (als ik dan niet opeens spontaan volledig onder de diepe rimpels zit).
Dat denk ik dan ook maar, en dat is ook vaak de standaardopmerking die ik erachteraan krijg. Dan zeg ik zelf altijd maar 'ik hoop het !'. Nu begin ik het ook wel lekker te vinden. En inderdaad, ben druk bezig met smeren enzo, en soja schijnt te helpen (ipv melk), want ze zeggen niet voor niets 'hoe komt het dat ze in Azië er altijd zoveel jonger uitzien' (uit de libelle.. of de Margriet) vind ik ook lekker, dus dat ga ik lekker meer blijven drinken.
pi_53683893
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:43 schreef StupidByNature het volgende:

Ben blij. Mij schatten ze standaard minstens 25. Terwijl ik 20 ben
"Maar, je bent al kaal !"
  donderdag 4 oktober 2007 @ 01:25:25 #126
73209 dnzl
Minimalist.
pi_53684154
'Tel wat je hebt, niet wat je mist'
  donderdag 4 oktober 2007 @ 01:28:01 #127
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53684172
"Je bent op aarde om vriendelijk te zijn. Laat niemand je iets anders wijsmaken, noch God, noch gebod."
  donderdag 4 oktober 2007 @ 01:28:54 #128
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53684178
"Degene die onwetendheid verwart met domheid valt in de laatsgenoemde categorie."
  donderdag 4 oktober 2007 @ 02:11:09 #129
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_53684507
van een wijze vriendin:
quote:
schat, ex, da's een afkorting voor voltooid verleden tijd!
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  donderdag 4 oktober 2007 @ 02:56:36 #130
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_53684665
war is not about who`s right, but about who`s left.

te waar.
pi_53689569
Een leraar op de MTS. Die vertelde mij "Jij slaagt nooit" . Nooit vergeten dat hij dat gezegd heeft. En toch ben ik geslaagd, en heb hem ff flink uitgelachen.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 12:20:44 #132
31101 _Led_
pi_53689858
"Pas op, er komt een vrachtwagen aan !"
zzz
  donderdag 4 oktober 2007 @ 12:21:59 #133
31101 _Led_
pi_53689880
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 02:56 schreef Under_Score het volgende:
war is not about who`s right, but about who`s left.

te waar.
En hoe heeft die je leven precies zo enorm beinvloed ?
zzz
pi_53696653
Life's not just about being alive, it's about living. (een vriendin van mij uit de US)

It's important to chase your dreams, but don't forget to enjoy the things you encounter along the way (dezelfde vriendin als van de eerste uitspraak)

de helft van de klas mag je echt graag en wil je vriend zijn, maar je moet ze wel de kans geven (een klasgenoot van mij)

Deze uitspraken hebben mij doen inzien dat ik wat van mijn leven moet maken, meer van het leven moet genieten en mensen een kans moet geven. ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik ben op de goede weg
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_53696884
'Nee heb je, ja kan je krijgen' - Elke keer als ik iets wil dan vraag ik het meteen en onderneem meer.

'Als het heden invloed heeft op de toekomst, waarom staan we alleen stil om het verleden?' - Ben hierdoor veel bewuster geworden van wat ik nu aan het doen ben en geniet meer van de kleine momenten.
There is no such thing as Automerge
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:18:51 #136
105263 Litso
Interlectueel.
pi_53697013
Ik geloof dat een psychologe ooit tegen me zei dat als het erop aankomt iedereen egoïstisch is, en het dus niet erg is om af en toe eens echt voor jezelf te kiezen.
Dat hou ik nog regelmatig in mijn acherhoofd
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_53698654
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:20 schreef oddman het volgende:
"Je bent als een broertje voor me." -S., meisje op wie ik verliefd was.
Dat is altijd een klassieker bij willekeurig welke aardige vent.

"Er zijn meerdere mensen die jou de knapste jongen van het jaar vinden." -M. L., vriendin van een dame die mij wel leuk vond.
Toen drong het eindelijk tot me door dat ik dus kennelijk niet lelijk ben. Wow, dat had lang geduurd
Die eerste is vrij pijnlijk idd, ik heb hem wel eens gehoord. Al was dat meer van: "ik beschouw je als goede vriend" ipv broertje. Dat heeft best wel indruk gemaakt op mij. Ik was (ben) altijd de lieve jongen waarmee ze graag praten maar nooit de stoere prins op het witte paard

Die tweede is ook herkenbaar, in Mexico ooit uitgeroepen tot mooiste jongen van de groep door een stel serveersters (die dat elk jaar deden) toen had ik zoiets van zijn er ook mensen die me knap vinden dan? Qua zelfvertrouwen heeft dat niet echt geholpen ofzo, maar ik maak me nu iig niet meer zo druk over m'n uiterlijk en over wat anderen van me vinden
  donderdag 4 oktober 2007 @ 18:55:37 #138
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53699292
'Eigenlijk ben jij heel erg dom'.
Ongeschoolde asociale ex-baas van een restaurant (kok) die een half junkie bestaan heeft gehad.

Dit heeft me zoveel motivatie gegeven om het hoogste te bereiken, onvoorstelbaar! Ik weet niet waarom, want die gast is sowieso kansloos. Heb toch iets teveel eergevoel ofzo. (het lukt trouwens redelijk goed )

'Life is like a Xmas tree, you have to decorate it yourself'
Quote van een ex-jaargenootje

Dit is nu mijn motto, doe er dan ook veel aan om mijn leven zoveel mogelijk aan te kleden.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_53713311
Het komt eigenlijk uit een songtekst.

Was it you who spoke the words that things would happen but not to me
Oh things are gonna happen naturally
Oh taking your advice I'm looking on the bright side
And balancing the whole thing

Die paar zinnen hebben me toch wel door een lastige periode heengesleept.

'Het kan ook gewoon goed zijn zoals het is'

'Je moet anderen in hun waarde laten als ze waarde voor jou hebben'
Verbaal terrorist
pi_53713625
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:56 schreef stribe het volgende:
Mij werd op de basisschool verteld dat ik niet meer dan MAVO kon, vervolgens heeft mij dat getriggerd om te laten zien dat ik wel degelijk meer kan. Ben nu in januari afgestudeerd aan de universiteit...
Bij mij werkte dat andersom. Mij werd verteld dat ik met gemak gymnasium zou kunnen doen en bij mij werkte dat als volgt: 'Nou, als ik alles kan gaan doen hoef ik niet te gaan voor het hoogste maar voor iets dat ik leuk vind.' Vervolgens naar de HAVO, MAVO, MBO....

Maar goed, je bent nooit te oud om te leren. Ik ben net begonnen met een HBO studie en wil hier straks alsnog uni achteraan gaan doen. Het is een omweg maar ik heb wel genoten van het uitzicht.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_53714594
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:45 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Bij mij werkte dat andersom. Mij werd verteld dat ik met gemak gymnasium zou kunnen doen en bij mij werkte dat als volgt: 'Nou, als ik alles kan gaan doen hoef ik niet te gaan voor het hoogste maar voor iets dat ik leuk vind.' Vervolgens naar de HAVO, MAVO, MBO....

Maar goed, je bent nooit te oud om te leren. Ik ben net begonnen met een HBO studie en wil hier straks alsnog uni achteraan gaan doen. Het is een omweg maar ik heb wel genoten van het uitzicht.
En gelijk heb je

Ik heb zelf MAVO -> VBO -> MBO -> HBO traject gedaan. Het uitzicht was bij mij ook prachtig
There is no such thing as Automerge
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:16:58 #142
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_53718855
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 12:21 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

En hoe heeft die je leven precies zo enorm beinvloed ?
heeft toch ervoor gezord ( gedeeltelijk ) dat mijn motivatie om by het leger te gaan definitief weg is.
pi_53720422
'<naam> heeft een zeer ernstig ongeluk gehad', door de telefoon...

'Zo en nu drink je het weer op', door een zuster gezegd toen ik als klein jochie in het ziekenhuis in een fles moest plassen. Toen ik na een operatie wakker werd was m'n erste gedachte: 'Rot zuster!'
nog steeds kan ik niet plassen als anderen erbij zijn. Zuster, bedankt!
pi_53721125
"ben jij wel gelukkig, want je lacht zo weinig" + "je hebt eigenlijk wel een mooi lach" + "Als je wat vrolijker kijkt, zullen mensen positiever over je denken"
- hebben geholpen toch wat vrolijker te kijken, en dingen wat positiever te zien

Mijn moeder nadat we een keer voor flink wat geld waren wezen winkelen:
"Het maakt mij niet uit hoeveel het kost, want ik ben blij dat ik het aan je kan geven"
pi_53754259
Goed topic!

Ik ben lang boos geweest op 2 mensen die mij verraden hebben. Toen keek ik Oprah W. en toen werd er gezegd dat vergeven een keuze is. Poef, wake up call! Sindsdien kan ik beter omgaan met het gevoel verraden te zijn.

En mijn broer: 'Je bent niet sociaal genoeg om sociologie te studeren'. Nu wil ik het alleen daarom al halen . Bewijzingsdrang, I know, nutteloos maar als je het in je voordeel weet te gebruiken, is het mogelijk om je jezelf erdoor te overstijgen.
  zondag 7 oktober 2007 @ 12:46:27 #146
81996 Bond
License to kill
pi_53760831
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:56 schreef stribe het volgende:
Mij werd op de basisschool verteld dat ik niet meer dan MAVO IVBO kon, vervolgens heeft mij dat getriggerd om te laten zien dat ik wel degelijk meer kan.

Havo gedaan, HBO afgerond en nu begonnen aan uni
Geen commentaar
  zondag 7 oktober 2007 @ 12:57:22 #147
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_53761101
ik heb heel lang gedacht dat mensen mij vreesden. Dus ik had een tijdje terug een gesprek met een oud-klasgenoot op msn en ik begon er over dat ik het gevoel had dat mensen mij vreesden. Antwoord: ''Ik vreesde je totaal niet ofzo, niemand uit de klas, juist andersom, ik denk dat je wel heel vaag had moeten doen om mensen bang te maken''. Dat vond ik echt tof, had ik niet verwacht. Die uitspraak hou ik nog steeds in mijn achterhoofd als ik weer eens het gevoel heb dat mensen bang voor mij zijn. Blijft lastig....
Die zoute stokjes...
  zondag 7 oktober 2007 @ 13:24:45 #148
193639 milo.
He who can,does.He who cannot
pi_53761765
1 van de opmerkingen die me altijd is bij gebleven is deze: Laat je niks tegenhouden in je doelstellingen,geduld is een schone zaak.
Originality is the fine art of remembering what you hear but forgetting where you heard it.
pi_53788638
goed topic!

voor mij: "Je bent lieffff / mooi / sexy / ..." dat soort uitspraken van m'n vriendje. Heeft m'n zelfvertrouwen wel een behoorlijke boost gegeven dat iemand (en dan zeker hij) dat van me kon vinden. Ook dat ie al best een tijd verliefd op me was... Wist niet dat dat kon...

Dat lage zelfvertrouwen kwam dan weer door uitspraken van andere mensen... "Je bent autist / anti-sociaal ... " (m'n moeder...)
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 01:44:20 #150
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_53805504
opmerkingen die mijn leven beïnvloed hebben? Dat zijn opmerkingen waaruit bleek, dat mensen mijn vaardigheden, kennis en intelligentie onderschatten. Ik heb er veel aangedaan om het tegendeel te bewijzen. Maar ik ben tot de conclusie gekomen, dat mensen je blijven onderschatten. Volgens mij kom ik in het algemeen niet al te snugger over
Horrible Cunt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')