Gewoon negeren, die lamlul is het niet waard..quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:26 schreef BloodyLotte het volgende:
"hee meisje waar zijn je tieten?" wildvreemd persoon die me voorbij fietste op straat.
dat was echt niet leuk.
Dat snap ik, wat een kutstreek zegquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:26 schreef BloodyLotte het volgende:
"hee meisje waar zijn je tieten?" wildvreemd persoon die me voorbij fietste op straat.
dat was echt niet leuk.
het neemt tax free mentale ruimte in beslag jaquote:Op woensdag 26 september 2007 12:33 schreef rekenwonder het volgende:
"Schuldgevoel belemmert vooruitgang."
Zie Opmerkingen die je leven hebben beinvloedquote:Op donderdag 27 september 2007 13:38 schreef Sant het volgende:
Zijn er ook mensen die POSITIEF zijn beinvloed door een opmerking?
Vertel!!!!quote:In plaats van dat je er verlegen / introvert van bent geworden juist meer zelfvertrouwen hebt gekregen en nu sterker staat?
ik wel hoor
Gewoon mensen hun zinnen laten afmakenquote:Op zondag 30 september 2007 03:47 schreef ek1 het volgende:
Je bent een beetje over-intelligent. Je voelt precies aan wat mensen denken en handelt daar al naar voordat ze er zelf achter zijn. Dat maakt je op momenten onwaarschijnlijk waardevol en op andere strontirritant. - Mijn moeder
Een aantal maanden geleden gehoord. Ik heb er nog niet van geleerd, want ik acht mezelf niet in staat exact te begrijpen wat ze daar mee bedoelde. Maar het voelt als iets waar ik aan moet werken, want echt handig is het niet. Laat mensen maar lekker zelf denken en praten, ik heb het al moeilijk zat :|
Dat vind ik een simpele, maar wel erg mooie (ook) !quote:Op woensdag 26 september 2007 00:58 schreef JoPiDo het volgende:
Ik weet nog dat iemand keihard tegen mij riep 'doe het rustig!!' toen een eenvoudige reparatie aan een magnetron mislukte omdat ik te ongeduldig was. Sindsdien train ik mezelf er op als ik een opdracht moet uitvoeren daar de tijd voor te nemen. Waarschijnlijk weet die persoon niet meer dat hij dat toen gezegd heeft, maar het heeft me wel geholpen om meer te bereiken!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:43 schreef StupidByNature het volgende:
"May I ask you a question? Are you really 26? I thought you were 19."
Dit gebeurt me net iets te veel de laatste tijd... Meestal schatten ze 21/22, maar deze opmerking sloeg alles (uitspraak van een Amerikaans AFCENT meisje op de afdeling waar ik momenteel werk).
Ik bedoel: boeiend dat mensen je leeftijd niet kunnen schatten, maar deze opmerking had toch wel een bijsmaak.
Die baard in de keel zit wel oke, maar ik heb gewoon geen baard (op wat snorharen en sikharen na, dat kun je nauwelijks een baard/snor noemen). Bedankt pap!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:47 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
![]()
![]()
En nu (qua leven beïnvloedt) ben je spontaan je baard aan het laten groeien, baard in je stem aan het kweken etc![]()
(word ook altijd wat jonger geschat hoor, als ze u tegen me zeggen, vind ik dat altijd erg opmerkelijk (), alleen de laatste tijd hoor ik het iets meer dan daarvoor
![]()
. Ben ik toch iets gegroeid, niet qua lengte enzo
[/sub]
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:50 schreef StupidByNature het volgende:
Die baard in de keel zit wel oke, maar ik heb gewoon geen baard (op wat snorharen en sikharen na, dat kun je nauwelijks een baard/snor noemen). Bedankt pap!![]()
Dat denk ik dan ook maar, en dat is ook vaak de standaardopmerking die ik erachteraan krijg. Dan zeg ik zelf altijd maar 'ik hoop het !'. Nu begin ik het ook wel lekker te vinden. En inderdaad, ben druk bezig met smeren enzo, en soja schijnt te helpen (ipv melk), want ze zeggen niet voor niets 'hoe komt het dat ze in Azië er altijd zoveel jonger uitzien'quote:Ach ja, als ik 40 ben, zie ik er uit als 33 (als ik dan niet opeens spontaan volledig onder de diepe rimpels zit).
Ben blij. Mij schatten ze standaard minstens 25. Terwijl ik 20 benquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:43 schreef StupidByNature het volgende:
"May I ask you a question? Are you really 26? I thought you were 19."
Dit gebeurt me net iets te veel de laatste tijd... Meestal schatten ze 21/22, maar deze opmerking sloeg alles (uitspraak van een Amerikaans AFCENT meisje op de afdeling waar ik momenteel werk).
Ik bedoel: boeiend dat mensen je leeftijd niet kunnen schatten, maar deze opmerking had toch wel een bijsmaak.
quote:schat, ex, da's een afkorting voor voltooid verleden tijd!
En hoe heeft die je leven precies zo enorm beinvloed ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 02:56 schreef Under_Score het volgende:
war is not about who`s right, but about who`s left.
te waar.
Die eerste is vrij pijnlijk idd, ik heb hem wel eens gehoord. Al was dat meer van: "ik beschouw je als goede vriend" ipv broertje. Dat heeft best wel indruk gemaakt op mij. Ik was (ben) altijd de lieve jongen waarmee ze graag praten maar nooit de stoere prins op het witte paardquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:20 schreef oddman het volgende:
"Je bent als een broertje voor me." -S., meisje op wie ik verliefd was.
Dat is altijd een klassieker bij willekeurig welke aardige vent.
"Er zijn meerdere mensen die jou de knapste jongen van het jaar vinden." -M. L., vriendin van een dame die mij wel leuk vond.
Toen drong het eindelijk tot me door dat ik dus kennelijk niet lelijk ben. Wow, dat had lang geduurd
Bij mij werkte dat andersom. Mij werd verteld dat ik met gemak gymnasium zou kunnen doen en bij mij werkte dat als volgt: 'Nou, als ik alles kan gaan doen hoef ik niet te gaan voor het hoogste maar voor iets dat ik leuk vind.' Vervolgens naar de HAVO, MAVO, MBO....quote:Op woensdag 26 september 2007 10:56 schreef stribe het volgende:
Mij werd op de basisschool verteld dat ik niet meer dan MAVO kon, vervolgens heeft mij dat getriggerd om te laten zien dat ik wel degelijk meer kan. Ben nu in januari afgestudeerd aan de universiteit...
En gelijk heb jequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bij mij werkte dat andersom. Mij werd verteld dat ik met gemak gymnasium zou kunnen doen en bij mij werkte dat als volgt: 'Nou, als ik alles kan gaan doen hoef ik niet te gaan voor het hoogste maar voor iets dat ik leuk vind.' Vervolgens naar de HAVO, MAVO, MBO....
Maar goed, je bent nooit te oud om te leren. Ik ben net begonnen met een HBO studie en wil hier straks alsnog uni achteraan gaan doen. Het is een omweg maar ik heb wel genoten van het uitzicht.![]()
heeft toch ervoor gezord ( gedeeltelijk ) dat mijn motivatie om by het leger te gaan definitief weg is.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:21 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En hoe heeft die je leven precies zo enorm beinvloed ?
quote:Op woensdag 26 september 2007 10:56 schreef stribe het volgende:
Mij werd op de basisschool verteld dat ik niet meer dan MAVO IVBO kon, vervolgens heeft mij dat getriggerd om te laten zien dat ik wel degelijk meer kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |