Lange Frans en Baas Bquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:15 schreef Krizzeltjuhh het volgende:
"moet jij niet eens wat aan je neus laten doen"
![]()
hmmzz, waar wonen jullie?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:35 schreef DuranK het volgende:
"Ik heb al 5 jaar een relatie met G, de overbuurman" -Mijn moeder
pics?quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:27 schreef 101251 het volgende:
Ik was vroeger het meisje dat altijd met de jongens mee ging voetballen en weinig vrouwelijke vrienden had.. Toen bepaalde mensen doorkregen dat ze me daarmee konden kwetsen, hebben ze dat van groep 3 tot de 2e klas doorgezet.. Het doet me nog altijd wat als mensen zeggen dat ik n jongen ben.. terwijl ik er echt wel vrouwelijk uitzie nu..
Hoe bedoel je? Check men profiel maarquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:25 schreef bixister het volgende:
[..]
hmmzz, waar wonen jullie?![]()
anders zou dit wel eens een ontopic opmerking voor mij kunnen zijn...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
["Je zou niet zoveel moeten drinken"]
Godver, die ken ik.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:25 schreef bixister het volgende:
[..]
hmmzz, waar wonen jullie?![]()
anders zou dit wel eens een ontopic opmerking voor mij kunnen zijn...
Ik denk dat ie onzin praatquote:Op maandag 24 september 2007 00:03 schreef RealZeus het volgende:
"Voor sommige mensen is een relatie nou eenmaal niet weg gelegd." aldus een vriend van mij.
Het was voor mij de bevestiging van mijn vermoeden. En daarna was ik niet zo wanhopig op zoek meer en accepteerde steeds meer het feit dat ik geen vriendin heb. ik begon echt plezier in mijn leven te krijgen.(helaas duurde dat tot ik vorig jaar mijn baan kwijt raakte, maar omdat ik qua werk weer vastigheid heb hoop ik dat ik binnenkort weer gezonde schijt aan alles en iedereen heb)
Mooi detail: terwijl het voor mij een bevestiging was begon hij te twijfelen aan zijn uitspraak.![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 02:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Een songtext in mijn geval
mirror mirror I can see an angry boy, oh well I guess he's me
rising up to the society
he's aware that no one cares and life's unfair so he grows his hair
and takes a trip into eternity
quote:Op zondag 23 september 2007 18:09 schreef Beroepsgokker het volgende:
ik tegen mn ma:
"ik kan alleen goed praten met mn zus en mn vader, verder niemand van mn familie"
zij: "dus je vindt mij niet aardig...?"
ik: uhm... nee
sindsdien bijna geen contact meer.
Maar heb je ook geluk gehad?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef sweetgirly het volgende:
Ik had ook een keer een zigeunerin die tegen mij zei, met haar handen gebarend in de lucht 'de kosmos heeft voor jou ook geluk in petto'. Moest niet eens toen bijna huilenWas daarna wel een paar euro's lichter en een steentje in rood doekje en wat woorden wijzer.
![]()
Zelfde hier, ik zit nu in jaar 2 HBOquote:Op woensdag 26 september 2007 10:56 schreef stribe het volgende:
Mij werd op de basisschool verteld dat ik niet meer dan MAVO kon, vervolgens heeft mij dat getriggerd om te laten zien dat ik wel degelijk meer kan. Ben nu in januari afgestudeerd aan de universiteit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |