ow hehequote:Op donderdag 20 september 2007 11:12 schreef Dee-Dee het volgende:
Laat ik nou nét de kruidvat test gehaald hebben....![]()
en nog twee ook!
Die spanning vind ik het ergste. Bij iedere kramp die ik voel denk ik het ergste.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:45 schreef Dee-Dee het volgende:
Jullie hebben allemaal helemaal gelijk; ik ga voorlopig niet meer testen, als ik zwanger ben wordt ik toch niet ongi.![]()
Al blijft het vervelend om in de spanning te zitten.
Helaas..hier zijn dequote:Op donderdag 20 september 2007 19:02 schreef Dee-Dee het volgende:
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt Just_curious; ik hoop ook nergens op maar het blijft toch in mn hoofd zitten. Ik blijf ervan uit gaan dat ik gewoon ongi word, al zal ik toch behoorlijk teleurgesteld zijn. Idd die spanning is heel erg!
Succes iig!
Balen zeg.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:47 schreef Dee-Dee het volgende:
Update: Weer negatief getest met de supergevoelige test. Eerste huilbui zit erop.
Ik weet het nu niet meer; ik laat het maar zo en ga ervan uit dat ik ongi word.ach, wat zit ik ook te zeuren, ik ben nog maar net bezig!
Als ik zwanger ben ga ik voor moeders voor moeders piesen.(Mag ik dat zo zeggen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:09 schreef KD-fotografie het volgende:
DolleMina, mocht je er positief mee testen kan je altijd nog een langhoudbare test erna doen, heb ik met Demi toen ook gedaan.
Hier is ook nog steeds niets.... eigenlijk dus al 8 dagen overtijd, uitgaande van een cyclus van 28 dagen. Maar meestal is mijn cyclus rond 33 dagen, ik wacht dus nog even een paar dagen af.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:07 schreef Dee-Dee het volgende:
Hoe is het met Nijo en DIaan??
Nou.... wij zijn zelf nog niet aan het jompelen hoor helemaal niet gezien mn cyclus in het verleden... we houden het voorlopig nog even op verbouwstress. De komende week zullen we het wel weten.quote:Op zondag 23 september 2007 10:40 schreef leonieke het volgende:
Mag ik toch eventjes voorzichtig jompelen Diaan?
Ik ben een paar maanden geleden naar de ha gegaan met: ik wil zwanger worden en het lukt niet. Verder heb ik behoorlijk last van menstruatiepijn en dus wilde ik graag weten of het allemaal goed zit. Hij zei: Hou jij 4 maanden je temparatuur bij en als je dan nog niet zwanger bent, kom dan maar terug.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:26 schreef Fruppel het volgende:
Dee-Dee, ben even nieuwsgierig was er een medisch reden om een echo te laten doen of heb je het laten doen voor je eigen geruststelling?
We fijn om te weten dat alles goed zit natuurlijk maar er zijn natuurlijk meer factoren die meespelen om zwanger te worden he!
En hoe heb je dat geregeld dan? Gewoon via de huisarts?
Hoop dat je snel zwanger zult worden meis!
X
Ik ook, alhoewel de misselijkheid niet heel erg is, maar bij vlaagjes soms..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:47 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik ben misselijk, heb opgezette buik en mijn borsten doen pijn....wachten duurt lang!!
Ik heb net de wc innig omhelst..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:17 schreef Tuc het volgende:
[..]
Ik ook, alhoewel de misselijkheid niet heel erg is, maar bij vlaagjes soms..
![]()
Jore, heel herkenbaar hoor! (Ben ook meer een lurker en wij laten het nu ook een tijdje hangen)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:39 schreef Jore het volgende:
Balen Again!
Ik heb een tijdje niet meer gereageerd, ben zelf ook weer ongesteld gewordenen zie het eigenlijk eventjes niet meer zo zitten allemaal. Het kost me emotioneel heel veel energie om elke maand zo'n teleurstelling te verwerken. Ik denk dus dat ik een tijdje afstand ga nemen, ik voel me sowieso prettiger in de positie van lurker dan van poster omdat ik nooit goed weet op wie ik allemaal moet reageren enzo. Dus dames, veel succes, en ik lees/leef met jullie mee!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is dit een bekentenis?![]()
Ook een tweede streepje?
Bij ons in de familie is iedereen altijd zonder enige moeite super snel zwanger geworden en stiekem ben ik vanuit gegaan dat dat dus bij mij ook wel zo zou zijn!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:17 schreef Again het volgende:
Fruppel dat heb ik nou ook.. Ben zo bang dat ik niet zwanger KAN worden. Na deze ronde zijn we officieel een half jaar bezig en dat had ik eerlijk gezegd van te voren niet verwacht. Voelt ook echt rot. Ik ga steeds beter begrijpen hoe dit moet zijn voor de mensen die zo lang moeten wachten..
Verdorie, ik dacht dat je hier goed nieuws kwam meldenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:54 schreef Beaker het volgende:
[..]nee zeg ben nog herstellende
![]()
Ik jompelde voor iedereen hier!
Daarom, bij Demi had ik ook wel alle symptomen heel snel maar ja , ik ga mezelf niet gek maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:46 schreef bixister het volgende:
ah, nog bijna een hele week voor je NOD, dat is ook wel erg vroeg om te testen inderdaad. succes met 't wachten!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Verdorie, ik dacht dat je hier goed nieuws kwam meldenwant er mag hier wel nog eens een tweede streepje tevoorschijn komen hoor
Ik heb ook zo'n onregelmatige cyclus. Ik heb 17-26-27-16-37-23-22-24-30-29 en zit nu op dag 25.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:52 schreef Tuc het volgende:
Ja dat is best lastig..het verschilt elke keer maar weinig..mja..waar je dan van uit moet gaan..
Heb wel al een test in huis (digitale clearblue), maar nog ff geduld hebben
Sowieso mag ik van vriendje niet testen zonder dat die in de buurt is
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:50 schreef KD-fotografie het volgende:
[whaha buzzer, mijn man zei al, nu maar hopen dat deze met een laskap wordt geboren, met al dat geflits dadelijk.
Die wijn laat ik met liefde staan nu hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:35 schreef bixister het volgende:
KD, super!! gefeliciteerd!!
en PussinBoots ook uiteraard, meteen raak, wow! dat wordt geen wijn de komende week. (en de 39 weken daarna)
een hele goede zwangerschap gewenst allebei!
lol - nou, KD, begin maar met oefenen op die langzaamaan dikker wordende buikquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:30 schreef buzzer het volgende:
KD gefeliciteerd
Oei oei oei, je mag je hebt nog 36 weken om je camera voor te bereiden op overwerk
en Pussinboots natuurlijk ook gefeliciteerd
Ik ben ook in juli begonnen, tot nu toe ook zonder resultaat. Al heb ik mijn NOD overmorgen en is er nog niets te zien. Ik heb wel licht gevoelige borsten, maar daar heb ik wel eens eerder last van gehad en toen was ik niet zwanger. Dus misschien is het deze keer raak, maar de kans is natuurlijk groter dat het niet raak is...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:36 schreef Kaar het volgende:
Hallo allemaal,
Ik leef al zo lang met jullie mee dat ik het tijd vond om me zelf aan te melden.
Ik ben in juli gestopt met de pil, maar helaas nog zonder resultaat.
Mijn NOD is 5/11.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:31 schreef Tuc het volgende:
Vanmorgen om half 5 moest ik naar het toilet
Domme muts dat ik ben, ga ik dan ook gelijk testen
En wat denk je?
Ik ben zwanger![]()
![]()
Ik loop leeg, alleen niet op de 'juiste manier'...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:30 schreef leonieke het volgende:
Gefeliciteerd aan alle nieuwe tweede streepjesplassers
Wat gaat het hier opeens heel vlug. Hopelijk straks de langverwachte leegloop
*proest*quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:56 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Ik loop leeg, alleen niet op de 'juiste manier'...![]()
Mijn nieuwe NOD is 8 november.
Nou, nu zorgen dat je laat naar bed gaat en je hebt er extra lang van kunnen genietenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:31 schreef Tuc het volgende:
Vanmorgen om half 5 moest ik naar het toilet
Domme muts dat ik ben, ga ik dan ook gelijk testen
En wat denk je?
Ik ben zwanger![]()
![]()
Ik ben er ook nog. Helaas, helaasquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:23 schreef Fruppel het volgende:
Wauw Tuc! Ook al 2 streepjesgefeliciteerd!!
Ik wil ook... iedereen schuift hier weer lekker door en ik ben er nog!
nog nergens last van...maar de dag is nog jongquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:18 schreef Fruppel het volgende:
Bla hoe is het met jou? Voel je de duivels aan aankomen of zijn ze nog ver te zoeken?
Jij ook succes fruppel!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:26 schreef Fruppel het volgende:
Succes Eveliene!
Ik heb deze maand ook voor het eerst een ander en beter gevoel dan de afgelopen maanden, geen idee waarom en ook geen idee of het nou echt is maar ik klus vorlijk verder
Nog 2 dagen klussen en dan zit het er weer op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |