quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:50 schreef KD-fotografie het volgende:
[whaha buzzer, mijn man zei al, nu maar hopen dat deze met een laskap wordt geboren, met al dat geflits dadelijk.
Die wijn laat ik met liefde staan nu hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:35 schreef bixister het volgende:
KD, super!! gefeliciteerd!!
en PussinBoots ook uiteraard, meteen raak, wow! dat wordt geen wijn de komende week. (en de 39 weken daarna)
een hele goede zwangerschap gewenst allebei!
lol - nou, KD, begin maar met oefenen op die langzaamaan dikker wordende buikquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:30 schreef buzzer het volgende:
KD gefeliciteerd
Oei oei oei, je mag je hebt nog 36 weken om je camera voor te bereiden op overwerk
en Pussinboots natuurlijk ook gefeliciteerd
Ik ben ook in juli begonnen, tot nu toe ook zonder resultaat. Al heb ik mijn NOD overmorgen en is er nog niets te zien. Ik heb wel licht gevoelige borsten, maar daar heb ik wel eens eerder last van gehad en toen was ik niet zwanger. Dus misschien is het deze keer raak, maar de kans is natuurlijk groter dat het niet raak is...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:36 schreef Kaar het volgende:
Hallo allemaal,
Ik leef al zo lang met jullie mee dat ik het tijd vond om me zelf aan te melden.
Ik ben in juli gestopt met de pil, maar helaas nog zonder resultaat.
Mijn NOD is 5/11.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:31 schreef Tuc het volgende:
Vanmorgen om half 5 moest ik naar het toilet
Domme muts dat ik ben, ga ik dan ook gelijk testen
En wat denk je?
Ik ben zwanger![]()
![]()
Ik loop leeg, alleen niet op de 'juiste manier'...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:30 schreef leonieke het volgende:
Gefeliciteerd aan alle nieuwe tweede streepjesplassers
Wat gaat het hier opeens heel vlug. Hopelijk straks de langverwachte leegloop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |