abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:22:40 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53170231
Done.
Je had hem ook nog niet doorgegeven. Lui als we zijn gaan we niet zelf zitten tellen + 25 dagen enzo.
pi_53175415
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
Done.
Je had hem ook nog niet doorgegeven. Lui als we zijn gaan we niet zelf zitten tellen + 25 dagen enzo.
hehe oeps sorry schijnbaar vergeten
maar thnx
pi_53176697
He jeetje wat zijn de rode duivels gemeen deze maand!!

Zal ik de streepjesregen dan maar starten
Hoop in 1,5 week duidelijkheid te hebben

Ik heb VAKANTIEEEEEEEEE
DIt was de langste en vervelendste dag ooit maar hij is voorbij! En nu effe NIKS!
Nouja zondag ben ik jarig dus morgen huis poetsen en boodschapjes enzo. Maar na zondag niks!!!
Kan mijn beebje goed groeien
pi_53179504
hehehe fijne vakantie Again
pi_53188514
Wat balen KD, Bright en Marie... Hopelijk deze maand meer succes meiden!!

Hier nog steeds niet ongi..
If gymnastics were easy, it would be called football!
  zaterdag 15 september 2007 @ 10:24:50 #276
174036 Nijo
Butterfly's everywhere!
pi_53191788
Ik kom me ook maar weer eens melden. FF niet langs geweest (wel meegelezen) want druk met de vakantie.
Die zit er ondertussen ook alweer op. Gisteren zijn we thuisgekomen van 5 heerlijke dagen Disney.
Wel wat opstartproblemen gehad. Ik had een routebeschrijving uitgeprint en het klopte totaal niet met wat er op de borden stond, dus op een gegeven moment zaten we in Brussel!. Eindelijk weer op de snelweg en toen maar bij een tankstation een kaart gekocht. Binnen 3 uur zaten we toen in het park.

Ook hebben we flink geklust de afgelopen weken. Ik hoop dat het nu wel raak is, want afgelopen week werd er ons verteld dat vrienden van ons al zwanger zijn. 2 maanden gestopt met de pil...

Alle meiden die toch ongi zijn geworden, wat ontzettend jammer.
Voor de meiden met een 2e streepje, gefeliciteerd!!!
  zaterdag 15 september 2007 @ 12:18:33 #277
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_53193966
Mijn nieuwe NOD is 12 oktober.

Mijn cyclussen beginnen eindelijk een beetje een normale lengte te krijgen, denk ik. Toen ik net gestopt was met de pil zaten ze rond de 23 dagen(en maakte ik me een beetje zorgen daarom), nu rond de 27.
  zondag 16 september 2007 @ 13:12:54 #278
189729 Dee-Dee
What does this button do?!?
pi_53216523
Hallo Meiden en Heer!
Tis even geleden, maar ik ben weer van de partij.
Iedereen die ongi is geworden: Jammer!!!
Ik zit bijna op mijn NOD, en ik heb het gevoel dat ik ook in dat rijtje mag.... afwachten maar...
En natuurlijk WELKOM iedereen die nieuw is! Laten we hopen op veel tweede streepjes!
Liefs Dee-Dee
pi_53225828
Spannend Dee-Dee.. hopennn! En Dollemina, jammer hoor!

Hier nog niet ongi geworden, maar ook geen positieve zwangerschapstest (kon niet wachten..). Gister getest, als mijn cyclus meteen weer 28 dgn zou zijn had ik m'n menstruatie al moeten hebben.

Geen tekenen van een aankomende menstruatie, maar ook niet van een zwangerschap, dus het is nog steeds afwachten.
  maandag 17 september 2007 @ 10:33:03 #280
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_53238218
hoi hier

is tijdje geleden.. ik probeer wat afstand te doen
maar denk nog aan jullie

Voor de nieuwe welkom

voor die ongi zijn geworden, balen en een dikke dikke knuffel

en toi toi toi voor iedereen hier

liefs lunastar
  maandag 17 september 2007 @ 12:48:19 #281
189729 Dee-Dee
pi_53241421
Aaarrggghhh!!
Ik kan niet wachten!! Ik heb mezelf beloofd pas woensdag te testen, maar ik wordt wel een beetje gek van de zenuwen... Elk uur denk ik: nu ben ik ongi geworden... maar dan toch weer niet. Steeds weer loos alarm..
De dagen gaan nu een stuk langzamer voorbij dan de week van mijn ongi! Echt irritant is dat!
Aan allen die ook aan het wachten zijn: succes en geduld! wat ik zelf niet heb, maargoed
pi_53241523
Waar mijn lijf nu weer last van heeft.......ben een dikke week overtijd en nog geen tekenen van aankomende duivels. Heb nu in totaal 2 keer getest (1 keer op 3 dagen over tijd en 1 keer op 6 dagen overtijd) en beiden zijn negatief.
Ik weet niet wat ik nu weer moet denken ...... ik twijfel of ik de huisarts moet bellen maar ja, denk ook niet dat hij er iets aan kan doen.
  maandag 17 september 2007 @ 12:55:30 #283
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_53241607
Afwachten, die duivels komen vanzelf wel.

Heb ik ook iedere keer wanneer ik hetzelfde denk...
  maandag 17 september 2007 @ 14:50:55 #284
189729 Dee-Dee
pi_53244259
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:52 schreef Just_Curious het volgende:
Waar mijn lijf nu weer last van heeft.......ben een dikke week overtijd en nog geen tekenen van aankomende duivels. Heb nu in totaal 2 keer getest (1 keer op 3 dagen over tijd en 1 keer op 6 dagen overtijd) en beiden zijn negatief.
Ik weet niet wat ik nu weer moet denken ...... ik twijfel of ik de huisarts moet bellen maar ja, denk ook niet dat hij er iets aan kan doen.
Jeetje wat vervelend! Tsja als je al getest hebt zou ik toch maar afwachten, en evt als je 2 weken over tijd bent alsnog naar de huisarts gaan. Ik hoop op een tweede streepje!
pi_53248421
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:52 schreef Just_Curious het volgende:
Dat heb ik dus drie maanden geleden ook last van gehad, uiteindelijk werd ik twee week te laat ongesteld. Dus ik zou het nog even aankijken, de huisarts kan nu ook nog niet heel veel doen. Hoe lang geleden ben je gestopt met de pil?
pi_53263634
quote:
Op maandag 17 september 2007 17:41 schreef Jore het volgende:

[..]

Dat heb ik dus drie maanden geleden ook last van gehad, uiteindelijk werd ik twee week te laat ongesteld. Dus ik zou het nog even aankijken, de huisarts kan nu ook nog niet heel veel doen. Hoe lang geleden ben je gestopt met de pil?
Ik ben ongeveer een 8 maanden geleden gestopt met de pil. Altijd netjes rond de 9e ongesteld geworden. Vorige maand op de 12e ongesteld geworden, maar 3 dagen en erg licht, veel lichter dan anders.
Nu is het de 18e en er is nog niets in aantocht. Vanmorgen een ander merk test gebruikt maar weer negatief.

Aanvulling: Ik heb net de huisarts gebeld. De assistente heeft het overlegt met de huisarts en ik moet foliumzuur gaan slikken (deed ik al) en dan na het weekende nog een keer testen. M.a.w. afwachten dus. Ik durf alleen niet goed te hopen hehe. Maar stiekem schiet er af en toe een vlindertje in mijn buik. Zou het dan toch?......
Maar goed, nog 6 daagjes wachten om nog een keertje te testen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Just_Curious op 18-09-2007 11:43:20 (Aanvulling op de aanvulling) ]
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:45:56 #287
189729 Dee-Dee
pi_53269543
Jeetje wat spannend zeg Just_Curious!! Ik ben erg benieuwd, al kan ik begrijpen dat deze onzekerheid ook niet leuk is...

Hier ook niet veel nieuws, ik heb vanochtend getest, maar hij was negatief. De hebben zich nog niet gemeld dus ik wacht het maar af... al heb ik wel menstruatiepijntjes af en toe...

[ Bericht 1% gewijzigd door Dee-Dee op 19-09-2007 10:40:05 ]
pi_53292849
Luna kan me voorstellen dat je wat meer afstand neemt
Duim evengoed ondertussen voor je

@Just_Curious!! spannend hoor!!
@ Dee-Dee nog steeds geen ongi?
  woensdag 19 september 2007 @ 10:39:24 #289
189729 Dee-Dee
pi_53294199
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Luna kan me voorstellen dat je wat meer afstand neemt
Duim evengoed ondertussen voor je

@Just_Curious!! spannend hoor!!
@ Dee-Dee nog steeds geen ongi?
Nee, nog steeds niet! Ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Ik wordt altijd voor mijn NOD al ongi, maar die is inmiddels verstreken.... Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt! Wat moet ik doen?
pi_53294944
vervelend is dat he ....helaas kun je niet mer doen dan even een paar daagjes wachten en dan nogmaals testen...en dan doen wij wel heel hard duimen dat ie positief is dan
heb je nog andere kwaaltjes als alleen menstruatiepijntjes btw?
  woensdag 19 september 2007 @ 11:33:22 #291
189729 Dee-Dee
pi_53295453
Das lief van je!
Over de kwaaltjes gesproken; ik heb wel steken in mijn tepels af en toe, en dat heb ik nog niet eerder gehad.
pi_53297393
Spannend Just_Curious en Dee-Dee!!! Duim mee..
  woensdag 19 september 2007 @ 16:28:05 #293
174036 Nijo
Butterfly's everywhere!
pi_53303303
Spannend, Just_curious en Dee-Dee!!!

Mijn NOD is gekomen en gegaan zonder enig teken van de ongi's. Maar mijn cyclus staat nu op 3 weken, want dat was de laatste paar maanden zo.
Ik heb wel last van krampjes, pijnlijke borsten en een mooie blauwe ader op een van de twee.
Ik mag van mezelf pas na aankomende dinsdag testen, dan is het 4 weken.
ik heb vanmorgen wel stiekem getest, hardstikke negatief natuurlijk...

[ Bericht 0% gewijzigd door Nijo op 19-09-2007 16:28:40 (typefoutje) ]
  woensdag 19 september 2007 @ 16:39:09 #294
189729 Dee-Dee
pi_53303645
Jeetje, spannend Nijo!
Ik moet zeggen dat de spanning er hier ook goed in zit. Manlief zei van de week wel dat mijn borsten groter waren geworden, maar mijn ongi zit er aan te komen, dus dat zou ook de verklaring kunnen zijn.
Ik heb besloten morgen ochtend te testen... Al betwijfel ik of ie positief isik was gisteren al zo teleurgesteld dus kan ik maar beter van een negatief resultaat uitgaan... Ik wil gewoon de voor blijven. slaat nergens op, ik weet het
pi_53308695
Wat is het weer spannend hier. Hopelijk komen er weer wat tweede streepjes bij!
Fake it till you make it...
  donderdag 20 september 2007 @ 09:38:30 #296
189729 Dee-Dee
pi_53320203
FF een update:
vanochtend getest met Clearblue met digitaal scherm, en wederom negatief.
Ik baal!
Ik ga zo naar het kruidvat om daar een test (huismerk) te halen, die schijnt gevoeliger te zijn...
Ook het huismerk van de Etos schijnt gevoelig te zijn. Iemand anders nog adviezen/suggesties?
pi_53320270
Balen Dee-Dee!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53321678
Balen Dee-Dee! En mijn advies is: even niet meer testen. De kans dat een volgende test wél positief is is klein, als je zwanger bent dan ben je dat waarschijnlijk over een week nog steeds dus als je dan weer test weet je 't ook. Het is heel vervelend om te wachten, maar elke keer een negatieve test lijkt me ook niet je van het. En voor de prijs van zo'n test kun je hele schattige rompertjes kopen bij de Hema
pi_53321939
dat is balen Dee-Dee
maar ff over die kruidvat test, ik heb er slechte ervaring mee en lees de laatste tijd wel vaker negatieve verhalen over die testen, dus mischien beter etos test dan, of een huistest van de apotheek ofzo schijnen ook best gevoelig te zijn
  donderdag 20 september 2007 @ 11:12:27 #300
189729 Dee-Dee
pi_53322348
Laat ik nou nét de kruidvat test gehaald hebben.... en nog twee ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')