hehe oeps sorry schijnbaar vergetenquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
Done.
Je had hem ook nog niet doorgegeven. Lui als we zijn gaan we niet zelf zitten tellen + 25 dagen enzo.![]()
Jeetje wat vervelend! Tsja als je al getest hebt zou ik toch maar afwachten, en evt als je 2 weken over tijd bent alsnog naar de huisarts gaan. Ik hoop op een tweede streepje!quote:Op maandag 17 september 2007 12:52 schreef Just_Curious het volgende:
Waar mijn lijf nu weer last van heeft.......ben een dikke week overtijd en nog geen tekenen van aankomende duivels. Heb nu in totaal 2 keer getest (1 keer op 3 dagen over tijd en 1 keer op 6 dagen overtijd) en beiden zijn negatief.
Ik weet niet wat ik nu weer moet denken ...... ik twijfel of ik de huisarts moet bellen maar ja, denk ook niet dat hij er iets aan kan doen.
Dat heb ik dus drie maanden geleden ook last van gehad, uiteindelijk werd ik twee week te laat ongesteld. Dus ik zou het nog even aankijken, de huisarts kan nu ook nog niet heel veel doen. Hoe lang geleden ben je gestopt met de pil?quote:Op maandag 17 september 2007 12:52 schreef Just_Curious het volgende:
Waar mijn lijf nu weer last van heeft.......ben een dikke week overtijd en nog geen tekenen van aankomende duivels. Heb nu in totaal 2 keer getest (1 keer op 3 dagen over tijd en 1 keer op 6 dagen overtijd) en beiden zijn negatief.
Ik weet niet wat ik nu weer moet denken ...... ik twijfel of ik de huisarts moet bellen maar ja, denk ook niet dat hij er iets aan kan doen.
Ik ben ongeveer een 8 maanden geleden gestopt met de pil. Altijd netjes rond de 9e ongesteld geworden. Vorige maand op de 12e ongesteld geworden, maar 3 dagen en erg licht, veel lichter dan anders.quote:Op maandag 17 september 2007 17:41 schreef Jore het volgende:
[..]
Dat heb ik dus drie maanden geleden ook last van gehad, uiteindelijk werd ik twee week te laat ongesteld. Dus ik zou het nog even aankijken, de huisarts kan nu ook nog niet heel veel doen. Hoe lang geleden ben je gestopt met de pil?
Nee, nog steeds niet! Ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Ik wordt altijd voor mijn NOD al ongi, maar die is inmiddels verstreken.... Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt! Wat moet ik doen?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Luna kan me voorstellen dat je wat meer afstand neemt
Duim evengoed ondertussen voor je
@Just_Curious!! spannend hoor!!
@ Dee-Dee nog steeds geen ongi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |