dat dusquote:Op woensdag 19 september 2007 18:34 schreef Miam het volgende:
ochhh, zin om te slapen.
voor mij ook een beetje. voel me een beetje gespannenquote:
nee, maar je postte nogal vaak dat het niet zo goed ging etcquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee, maar je postte nogal vaak dat het niet zo goed ging etcmaar leuk voor je
![]()
OT, erg drukke dag vandaag, moet nog een hoop doen
Same herequote:Op vrijdag 21 september 2007 17:22 schreef Miam het volgende:
gaat wel.
same thoughtquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:06 schreef scrub_nurse het volgende:
ik hoop dat ik vannacht eens goed slaap..![]()
Kusje!quote:
nee idd mijn foto camera doet het niet meer, maar hij is echt zooooooo leukquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:59 schreef Houniet het volgende:
hij staat alleen niet in je fotoboek![]()
korte kapsels zijn goedquote:Op zondag 23 september 2007 07:11 schreef Miam het volgende:
Goed. zoo blij met mijn korte kapsel
zometeen werken. dat is dan weer minder.
Foto'squote:Op zondag 23 september 2007 07:11 schreef Miam het volgende:
Goed. zoo blij met mijn korte kapsel
zometeen werken. dat is dan weer minder.
in mij fotoboek, het is wel een gare foto hoor..quote:Op zondag 23 september 2007 12:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Foto's![]()
OT: gaarheid, en zometeen "moeten" we weer aantreden in de kroeg om voetballen te kijken
Nou inderdaad! Lazy sundays ook altijdquote:Op zondag 23 september 2007 19:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Soms denk ik wel eens dat internet gemaakt is om de zondag door te komen.
Wat is er loos?quote:Op zondag 23 september 2007 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat beetje en-jes mag wel weg.
Sad. dus
Sterktequote:Op zondag 23 september 2007 23:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
Klote!
Sinds 6 dagen ben ik weer vrijgezel na 2,5 jaar![]()
We zagen elkaar niet heel vaak omdat we ver van elkaar vandaan wonen maar dat zorgt er wel voor dat het nu extra moeilijk is om er aan te wennen. En geen contact meer enzo![]()
ja me too. en ja het heeft idd gewoon tijd ndig. voor mij is het nou een-maand-en-nog-wat geleden en ik kan er al veel beter mee om gaan. wie weet duurt het bij jou langer of korter maar het komt echt goedquote:Op zondag 23 september 2007 23:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
Klote!
Sinds 6 dagen ben ik weer vrijgezel na 2,5 jaar![]()
We zagen elkaar niet heel vaak omdat we ver van elkaar vandaan wonen maar dat zorgt er wel voor dat het nu extra moeilijk is om er aan te wennen. En geen contact meer enzo![]()
Dat dus, maar maandag is altijd ruk.quote:Op maandag 24 september 2007 13:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Best goed. Weekend was tof!
quote:Op maandag 24 september 2007 14:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voel me alleen..
Thanksquote:
quote:Op maandag 24 september 2007 08:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
SterkteIk kan alleen maar zeggen dat het wel goed komt.. het heeft tijd nodig!
OT: Voel me wel aardig.. geen zin in college maar zal toch maar moeten. Heb eerste 2 uren al overgeslagen!
Thnx!quote:Op maandag 24 september 2007 09:36 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ja me too. en ja het heeft idd gewoon tijd ndig. voor mij is het nou een-maand-en-nog-wat geleden en ik kan er al veel beter mee om gaan. wie weet duurt het bij jou langer of korter maar het komt echt goedsucces er wel mee tho!!
OT: moe, zielig buikje, maar verder wel goed. lekker vrij vandaag!
Griepje of relatietroublesquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:53 schreef Lollifant het volgende:
Ik voel me zo kut dat ik bijna ga overgeven.
![]()
*aai*quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:54 schreef Apotheose het volgende:
kut. Waarom kan ik me nou nooit es gelukkig voelen? Waarom kan ik me nooit es lang goed voelen en word ik elke keer weer onderuit geschoffeld.
De aanblik van een snurkende hond kan ook een gelukzalig gevoel gevenquote:Op dinsdag 25 september 2007 02:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Zin in wijn en leuke mannen en dansen. Maar op de bank zitten met een snurkende hond en spa rood en koekjes is ook leuk hoor.
Ik ben dus lui terwijl ik dat niet wil zijn.
ik ooook. en verder ben ik zo giggly en hupsig dat ik ongeveer mn hoofd tegen het plafond stoot.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:04 schreef Miam het volgende:
Pff ik heb zo'n zin om te knuffelen joh..
Verder voel ik me gewoon goed.
ja en daarna viel ie bijna van de bank af. hondjebeestjequote:Op dinsdag 25 september 2007 15:52 schreef knep het volgende:
[..]
De aanblik van een snurkende hond kan ook een gelukzalig gevoel geven. Heb laatst nog foto's van die luie boxer van ons gemaakt, wat een kop
.
OT: Voel me goed maar wel met een kriebel in de keel, dat betekent jas/trui de komende tijd.
Doe het dan gewoon . . .quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:38 schreef Miam het volgende:
pff ik kan mijn moeder wel wat aandoenkutwijf.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
ik ooook. en verder ben ik zo giggly en hupsig dat ik ongeveer mn hoofd tegen het plafond stoot.![]()
ok, wat is je geheim?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:31 schreef Miam het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik mis`m zo.... toch voel ik me goed.
Nou feit blijft wel dat ik onzeker was bij hem. en nu ik weer single ben, is mijn zelfvertrouwen en hetquote:
Joey doesn't share fooooood!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:07 schreef R_ON het volgende:
Niet te vergeten: een dom schaap dat geneeskunde studeert.
Een Friends-figuur dat luistert naar de naam Joey. 'He doesn't share food.'
Ik ben benieuwd! we willen wel foto's zienquote:Op woensdag 26 september 2007 08:15 schreef birdydontfly het volgende:
oke ik ga nu naar de kapper, mijn lange haar gaat een heeel stuk korter worden. zenuwachtiggg
haha het is niet zo heel kort geworden (mijn kapster heeft een ohneeikkniptochniettekort-fobie ofzo) maar er is wel een enooorm stuk af en ik ben helemaal blij ermee!quote:Op woensdag 26 september 2007 09:08 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! we willen wel foto's zien
Goed dat ik me voel...![]()
Oke, ik ga je fobo checken dan!quote:Op woensdag 26 september 2007 10:27 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
haha het is niet zo heel kort geworden (mijn kapster heeft een ohneeikkniptochniettekort-fobie ofzo) maar er is wel een enooorm stuk af en ik ben helemaal blij ermee!
zometeen foto's in mn fotoboek
Het is zeker mooi gewordenquote:Op woensdag 26 september 2007 10:27 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
haha het is niet zo heel kort geworden (mijn kapster heeft een ohneeikkniptochniettekort-fobie ofzo) maar er is wel een enooorm stuk af en ik ben helemaal blij ermee!
Staat je echt heel leuk!!quote:Op woensdag 26 september 2007 10:27 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
c0pycatzzzquote:Op woensdag 26 september 2007 15:16 schreef tonks het volgende:
ik wil knuffelen en ik ben blij.
Ik heb nog wel een kamer voor jequote:Op woensdag 26 september 2007 13:39 schreef birdydontfly het volgende:
oke mijn bui is compleet overgeslagen mijn moeder is zoooo een trut ik wou dat ze me gewoon eens met rust liet
wie heeft er een huis voor me?!
probeer via je tandarts/huisarts aan Ibuprofen 600 te komen.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:58 schreef DarkManta het volgende:
Hoe moet je je voelen wanneer je een zenuw-behandeling en wortels van je tanden hebt uitgeboord hebt?
De spuiten zetten dat stelt niks voor, het verdoofde gedeelte is ook nog wel kicken, met het idee dat ze je een zenuw weghalen of dat ze je in je wortels zitten te boren.
Maar de trip is niet meer zo kicken wanneer de verdoving is uitgewerkt, het enige wat je dan nog wilt is tegen een muur aan rennen en dan voor de hele dag bewusteloos liggen.
Dat heb ik dan ook gedaan, de pijn is nu iets minder, alleen hoofdpijn.
Dan ben ik natuurlijk niet tegen een muur aan gaan rennen, maar het uitliggen, damn...
en dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 18:07 schreef scrub_nurse het volgende:
nog 2 dagen ..
Idem.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:07 schreef rena het volgende:
Ik wil niet dat het uit is. Ik wil het niet, ik voel me zo rot![]()
Tnx voor de tip!quote:Op woensdag 26 september 2007 18:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
probeer via je tandarts/huisarts aan Ibuprofen 600 te komen.
Ah, dit beantwoort mn smsjequote:Op donderdag 27 september 2007 13:09 schreef Dizer het volgende:
MEGAKUT. Dat er vrolijke mensen rondlopen op de wereld snap ik niet
IK HAAT MENSEN DIE JE MISLEIDENMENSEN DIE JE VERTROUWEN SCHENDEN :R
:R
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:20 schreef ondeugend het volgende:
Huggggg@Dizer
OT:
Ik wist het, de vierde dag is fijnnnnn.
Thxquote:Op donderdag 27 september 2007 13:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, dit beantwoort mn smsje[afbeelding]
*Bloemetjes strooit*quote:Op donderdag 27 september 2007 13:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Thx
Ik wou gewoon dat sommige dingen in het leven makkelijker gingen. Dat sommige mensen eens een keer met andere gevoelens beizghouden dan eigen. Vooral je eigen familie. Als je eigen familie je gevoelens negeren en zich alleen maar op geld storten is zo erg!

Beter nu al een pijnstiller in nemen en niet wachten totdat de verdoving is uitgewerkt.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik kom net bij de tandarts vandaan!
Kreeg een flinke onderhoudsbeurt waar ik flink tegenop zag!
Eerst een (vrij pijnlijke) verdoving en daarna een half uur lang tandsteen krabben *ril [afbeelding]
En dat was alleen nog maar de rechter kant. Volgende week links.
Ben blij dat ik thuis ben, nu wachten tot de verdoving is uitgewerkt.
zo hoort hetquote:Op donderdag 27 september 2007 18:35 schreef Scandalous het volgende:
Moe en hongerig... ik heb me kapot gesport![]()
quote:
dat vond zij ook, maar ach alles wentquote:
De verdoving is inmiddels uitgewerkt!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:41 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Beter nu al een pijnstiller in nemen en niet wachten totdat de verdoving is uitgewerkt.
mijn post verwijderd, wat kinderachtig
die zit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:59 schreef Nosh het volgende:
BETER DAN JULLIE ALLEMAAL BIJ ELKAAR.
de tickets zijn al geregeld en betaald dus zou een beetje zonde zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:15 schreef scrub_nurse het volgende:
dan ga je niet![]()
en pff leuke verkleedopdracht hoor
![]()
en oh oh oh wat een kutavond heb ik gehad!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:16 schreef Miam het volgende:
[..]
de tickets zijn al geregeld en betaald dus zou een beetje zonde zijn.
Wie weet word het toch nog leuk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |