De aanblik van een snurkende hond kan ook een gelukzalig gevoel gevenquote:Op dinsdag 25 september 2007 02:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Zin in wijn en leuke mannen en dansen. Maar op de bank zitten met een snurkende hond en spa rood en koekjes is ook leuk hoor.
Ik ben dus lui terwijl ik dat niet wil zijn.
ik ooook. en verder ben ik zo giggly en hupsig dat ik ongeveer mn hoofd tegen het plafond stoot.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:04 schreef Miam het volgende:
Pff ik heb zo'n zin om te knuffelen joh..
Verder voel ik me gewoon goed.
ja en daarna viel ie bijna van de bank af. hondjebeestjequote:Op dinsdag 25 september 2007 15:52 schreef knep het volgende:
[..]
De aanblik van een snurkende hond kan ook een gelukzalig gevoel geven. Heb laatst nog foto's van die luie boxer van ons gemaakt, wat een kop
.
OT: Voel me goed maar wel met een kriebel in de keel, dat betekent jas/trui de komende tijd.
Doe het dan gewoon . . .quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:38 schreef Miam het volgende:
pff ik kan mijn moeder wel wat aandoenkutwijf.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
ik ooook. en verder ben ik zo giggly en hupsig dat ik ongeveer mn hoofd tegen het plafond stoot.![]()
ok, wat is je geheim?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:31 schreef Miam het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik mis`m zo.... toch voel ik me goed.
Nou feit blijft wel dat ik onzeker was bij hem. en nu ik weer single ben, is mijn zelfvertrouwen en hetquote:
Joey doesn't share fooooood!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:07 schreef R_ON het volgende:
Niet te vergeten: een dom schaap dat geneeskunde studeert.
Een Friends-figuur dat luistert naar de naam Joey. 'He doesn't share food.'
Ik ben benieuwd! we willen wel foto's zienquote:Op woensdag 26 september 2007 08:15 schreef birdydontfly het volgende:
oke ik ga nu naar de kapper, mijn lange haar gaat een heeel stuk korter worden. zenuwachtiggg
haha het is niet zo heel kort geworden (mijn kapster heeft een ohneeikkniptochniettekort-fobie ofzo) maar er is wel een enooorm stuk af en ik ben helemaal blij ermee!quote:Op woensdag 26 september 2007 09:08 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! we willen wel foto's zien
Goed dat ik me voel...![]()
Oke, ik ga je fobo checken dan!quote:Op woensdag 26 september 2007 10:27 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
haha het is niet zo heel kort geworden (mijn kapster heeft een ohneeikkniptochniettekort-fobie ofzo) maar er is wel een enooorm stuk af en ik ben helemaal blij ermee!
zometeen foto's in mn fotoboek
Het is zeker mooi gewordenquote:Op woensdag 26 september 2007 10:27 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
haha het is niet zo heel kort geworden (mijn kapster heeft een ohneeikkniptochniettekort-fobie ofzo) maar er is wel een enooorm stuk af en ik ben helemaal blij ermee!
Staat je echt heel leuk!!quote:Op woensdag 26 september 2007 10:27 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |