Ik ben benieuwd! we willen wel foto's zienquote:Op woensdag 26 september 2007 08:15 schreef birdydontfly het volgende:
oke ik ga nu naar de kapper, mijn lange haar gaat een heeel stuk korter worden. zenuwachtiggg
haha het is niet zo heel kort geworden (mijn kapster heeft een ohneeikkniptochniettekort-fobie ofzo) maar er is wel een enooorm stuk af en ik ben helemaal blij ermee!quote:Op woensdag 26 september 2007 09:08 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! we willen wel foto's zien
Goed dat ik me voel...![]()
Oke, ik ga je fobo checken dan!quote:Op woensdag 26 september 2007 10:27 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
haha het is niet zo heel kort geworden (mijn kapster heeft een ohneeikkniptochniettekort-fobie ofzo) maar er is wel een enooorm stuk af en ik ben helemaal blij ermee!
zometeen foto's in mn fotoboek
Het is zeker mooi gewordenquote:Op woensdag 26 september 2007 10:27 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
haha het is niet zo heel kort geworden (mijn kapster heeft een ohneeikkniptochniettekort-fobie ofzo) maar er is wel een enooorm stuk af en ik ben helemaal blij ermee!
Staat je echt heel leuk!!quote:Op woensdag 26 september 2007 10:27 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |