c0pycatzzzquote:Op woensdag 26 september 2007 15:16 schreef tonks het volgende:
ik wil knuffelen en ik ben blij.
Ik heb nog wel een kamer voor jequote:Op woensdag 26 september 2007 13:39 schreef birdydontfly het volgende:
oke mijn bui is compleet overgeslagen mijn moeder is zoooo een trut ik wou dat ze me gewoon eens met rust liet
wie heeft er een huis voor me?!
probeer via je tandarts/huisarts aan Ibuprofen 600 te komen.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:58 schreef DarkManta het volgende:
Hoe moet je je voelen wanneer je een zenuw-behandeling en wortels van je tanden hebt uitgeboord hebt?
De spuiten zetten dat stelt niks voor, het verdoofde gedeelte is ook nog wel kicken, met het idee dat ze je een zenuw weghalen of dat ze je in je wortels zitten te boren.
Maar de trip is niet meer zo kicken wanneer de verdoving is uitgewerkt, het enige wat je dan nog wilt is tegen een muur aan rennen en dan voor de hele dag bewusteloos liggen.
Dat heb ik dan ook gedaan, de pijn is nu iets minder, alleen hoofdpijn.
Dan ben ik natuurlijk niet tegen een muur aan gaan rennen, maar het uitliggen, damn...
en dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 18:07 schreef scrub_nurse het volgende:
nog 2 dagen ..
Idem.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:07 schreef rena het volgende:
Ik wil niet dat het uit is. Ik wil het niet, ik voel me zo rot![]()
Tnx voor de tip!quote:Op woensdag 26 september 2007 18:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
probeer via je tandarts/huisarts aan Ibuprofen 600 te komen.
Ah, dit beantwoort mn smsjequote:Op donderdag 27 september 2007 13:09 schreef Dizer het volgende:
MEGAKUT. Dat er vrolijke mensen rondlopen op de wereld snap ik niet
IK HAAT MENSEN DIE JE MISLEIDENMENSEN DIE JE VERTROUWEN SCHENDEN :R
:R
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:20 schreef ondeugend het volgende:
Huggggg@Dizer
OT:
Ik wist het, de vierde dag is fijnnnnn.
Thxquote:Op donderdag 27 september 2007 13:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, dit beantwoort mn smsje[afbeelding]
*Bloemetjes strooit*quote:Op donderdag 27 september 2007 13:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Thx
Ik wou gewoon dat sommige dingen in het leven makkelijker gingen. Dat sommige mensen eens een keer met andere gevoelens beizghouden dan eigen. Vooral je eigen familie. Als je eigen familie je gevoelens negeren en zich alleen maar op geld storten is zo erg!

Beter nu al een pijnstiller in nemen en niet wachten totdat de verdoving is uitgewerkt.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik kom net bij de tandarts vandaan!
Kreeg een flinke onderhoudsbeurt waar ik flink tegenop zag!
Eerst een (vrij pijnlijke) verdoving en daarna een half uur lang tandsteen krabben *ril [afbeelding]
En dat was alleen nog maar de rechter kant. Volgende week links.
Ben blij dat ik thuis ben, nu wachten tot de verdoving is uitgewerkt.
zo hoort hetquote:Op donderdag 27 september 2007 18:35 schreef Scandalous het volgende:
Moe en hongerig... ik heb me kapot gesport![]()
quote:
dat vond zij ook, maar ach alles wentquote:
De verdoving is inmiddels uitgewerkt!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:41 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Beter nu al een pijnstiller in nemen en niet wachten totdat de verdoving is uitgewerkt.
mijn post verwijderd, wat kinderachtig
die zit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:59 schreef Nosh het volgende:
BETER DAN JULLIE ALLEMAAL BIJ ELKAAR.
de tickets zijn al geregeld en betaald dus zou een beetje zonde zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:15 schreef scrub_nurse het volgende:
dan ga je niet![]()
en pff leuke verkleedopdracht hoor
![]()
en oh oh oh wat een kutavond heb ik gehad!quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:16 schreef Miam het volgende:
[..]
de tickets zijn al geregeld en betaald dus zou een beetje zonde zijn.
Wie weet word het toch nog leuk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |