quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het vreselijk irritant als mensen proberen grappig te zijn met van die hele suffe dingen:
- Iemand zit op een terras en zegt lachend tegen de ober "En ik wil graag een bitter limoentje\" (i.p.v. een bitter lemon dus). Dat is toch niet grappig.![]()
- Of iemand die lachend zegt "Doe mij maar een gemeentepils."![]()
- Of iemand die een Merci-chocolaatje krijgt en lachend zegt "Merci."
- Of iemand die een appel krijgt en lachend zegt "Oh, da's goed voor de dagelijkse pitamientjes."
Dat mensne dat soort dingen zeggen vind ik op zichzelf nog niet zo erg, maar als ze dan zo kijken van 'Kijk mij eens grappig uit de hoek komen\' dan denk ik 'Man, sterf.'![]()
Samenvatting klacht: mensen die een zielig gevoel voor humor hebben.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het gebeurt weleens dat mijn man en ik op een terrasje gaan zitten en een leuk dienstertje met volle borsten bedient en aan hem vraagt wat hij wil drinken mijn man steevast zegt "moedermelk". Soms de verbijsterde smoel van het dienstertje zien is gewoon hilarisch.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:20 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Of.... "Dat zei je moeder vannacht ook"
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:01 schreef gammapooka het volgende:
Als we het toch over slechte grappen hebben :
Wat moet je doen als een epilepsiepatient een aanval krijgt in bad ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have fun, en deel uw slechte humor met onsquote:Op woensdag 19 september 2007 12:07 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ik zat een keer in een café, vertelde ik die grap aan een kerel die naast me zat (ik kende m niet). Hij kon er helemaal niet om lachen, dus ik dacht 'kut'. En ja hoor: 'mijn zoontje is overleden tijdens een epilepsieaanval in bad'.
Aaaarghhhh, hoe red ik me hieruit? Dus ik vroeg heel liefjes: 'och, is ie verdronken?' 'Nee,' zei die kerel, 'gestikt in een sok'.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Dreammaster op 19-09-2007 13:41:36 ]
Mensen die dit hilarisch vindenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het gebeurt weleens dat mijn man en ik op een terrasje gaan zitten en een leuk dienstertje met volle borsten bedient en aan hem vraagt wat hij wil drinken mijn man steevast zegt "moedermelk". Soms de verbijsterde smoel van het dienstertje zien is gewoon hilarisch.
Bwa... Moedermelk is anders best lekker hoor...quote:Op woensdag 19 september 2007 13:21 schreef L.Denninger het volgende:
Sorry, maar een referentie aan zielige 'humor' mag natuurlijk niet ontbreken
[..]
Mensen die dit hilarisch vinden![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:07 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ik zat een keer in een café, vertelde ik die grap aan een kerel die naast me zat (ik kende m niet). Hij kon er helemaal niet om lachen, dus ik dacht 'kut'. En ja hoor: 'mijn zoontje is overleden tijdens een epilepsieaanval in bad'.
Aaaarghhhh, hoe red ik me hieruit? Dus ik vroeg heel liefjes: 'och, is ie verdronken?' 'Nee,' zei die kerel, 'gestikt in een sok'.
kut is niet erg.quote:
Dat zei je moeder ook vannachtquote:Op woensdag 19 september 2007 13:26 schreef TNA het volgende:
Het ergste van alles is dat mensen daadwerkelijk denken dat ze de eerste zijn
Of zeggen, 'hand voor je mond anders vliegt de duivel er in"quote:Als iemand gaapt:
"heee, je hart wordt koud"
Mooie OP.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:16 schreef Dreammaster het volgende:
En hoppa, deeltje 5 van deze geweldige reeks![]()
Deeltje 1
Deeltje 2
Deeltje 3
Deeltje 4Originele klacht:
[..]De meest kansloze grap tot nu toe
[..]Meest gebruikte grap tot nu toe
[..]
Beste grap tot nu toe
[..]
[..]
Have fun, en deel uw slechte humor met ons![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Weet Niet ligt op het kerkhof, en Kan Niet ligt er naastquote:Op woensdag 19 september 2007 16:16 schreef Veulen het volgende:
"ik weet het niet" - "die woont hier niet" of "dat staat niet op de kaart"
Ik heb het 1 keer geflikt om weg te lopen bij zoietsquote:Op donderdag 20 september 2007 20:50 schreef ToriHino het volgende:
Weet je ook hoe laat het is?
- Ja![]()
Weet je hoe ik hier vandaan bij ..... kom?
- Ja![]()
Wil je die zwarte of die witte?
- Ja![]()
Mag ik het zout even?
- Ja![]()
http://youtube.com/watch?v=NYO2O4ta3LIquote:Op donderdag 20 september 2007 20:50 schreef ToriHino het volgende:
Weet je ook hoe laat het is?
- Ja![]()
Weet je hoe ik hier vandaan bij ..... kom?
- Ja![]()
Wil je die zwarte of die witte?
- Ja![]()
Mag ik het zout even?
- Ja![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooie OP.Moet die er niet in van het is 30 cm lang, stijf en vrouwen worden er helemaal wild van?
Die zou dan wel bij de meest kansloze grap komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hoe stop je een olifant in een koelkast? --> Deurtje open olifant erin deurtje dicht!
Hoe stop je een giraffe in een koelkast? --> Deurtje open olifant eruit giraffe erin deurtje dicht!
Koning leeuw houd een feest. Elk dier komt behalve 1. Welke? --> De giraffe want die zit nog in de koelkast!
Er is een rivier, zonder brug. Hij is heel breed en het stikt er van de krokodillen. Hoe kom je toch aan de overkant? --> Zwemmend, want de krokodillen zijn bij het feest van Koning leeuw!
.
.
.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:54 schreef Han-Pekel het volgende:
haha rembo en rembo, toch echt heel erg dit..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=UF_4VdgYR8c
Nee.quote:Op maandag 24 september 2007 22:38 schreef Roi het volgende:
[..]
Hmm die stem van die man komt me vrij bekend voor, weet iemand toevallig waarvan?
(En nou niet antwoorden met "Ja")
dat is zoiets als vanquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:17 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer geflikt om weg te lopen bij zoiets
Weet jij waar de rijnstraat is?
Ja.
En dan weglopen![]()
Ja, die kwam mij ook al zo bekend voor. Het enige wat in mij op kwam, was Krabnagel de kat (van Alfred J. Kwak), maar dat was de stem van Herman van Veen.quote:Op maandag 24 september 2007 22:38 schreef Roi het volgende:
[..]
Hmm die stem van die man komt me vrij bekend voor, weet iemand toevallig waarvan?
Dagobert Duckquote:Op maandag 24 september 2007 22:38 schreef Roi het volgende:
[..]
Youp van 't Hek had een leukere:quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:51 schreef Sgele het volgende:
Had Theo Maassen ook eens niet zoiets? Met een klein oud vrouwtje?
Kunt u misschien bij die bovenste plank?
"Ja"...
en dan ook weglopen...
Doet me denken aan 'Airplane'quote:Op woensdag 26 september 2007 19:33 schreef Ravage het volgende:
"Hoe ver is dat fietsen, schat je?"
Ha![]()
ha hij noemt me een schatje
- "Hèh!?"quote:
Hoe lang is een chinees en wie is z'n zoonquote:Op woensdag 26 september 2007 20:35 schreef star_gazer het volgende:
"Hallo met wie?"
"Ha wie, met lo"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |