Hmm, en hoe doen we dat?quote:
Iemand die weet wat het kan zijn?quote:Op zondag 29 juni 2008 22:58 schreef nachtdier2 het volgende:
Dr zit een *klak* in mn racefiets en dan waarschijnlijk op mn trapas. Wat kan dat zijn?
Het doet zich sinds kort voor en de ene keer is het wat erger dan de andere keer. Elke keer is het *tik*, *tik*, *tik* als de pedalen weer keertje rond is geweest
Hmm, het gaat om een oude fiets zonder versnellingen en zonder handremquote:Op maandag 14 juli 2008 17:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Da's wrs niet eens nodig.
Wielmoeren los, achterwiel iets naar achteren trekken (dmv kettingspanners indien aanwezig), wielmoeren weer vast
Met zo'n oranje flesje ( naam even kwijt ) de vlekken aanvallen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:56 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Een paar dagen geleden ben ik hard onderuit gegaan op de fiets. Nu krijg ik de vlekken niet meer uit mijn trui, welk wasmiddel kan dit er wel uit krijgen?
Denk dat Alfred_Jodokus deze bedoeld:quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:35 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Bedankt, ik ga nu drifitg op zoek naar een oranje flesje.
Bij een vouwbandje is de hieldraad van kevlar (in plaats van ijzerdraad).quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:22 schreef nachtdier2 het volgende:
En nog een vraag van nachtdier2:
Waarom kun je racefietsbanden in opgevouwen toestand kopen? En wat is het verschil met banden die niet opgevouwen verkocht worden?
175 equote:Op donderdag 17 juli 2008 13:24 schreef Qwea het volgende:
Hallo fietsenmaker. Ik heb een puch bergmeister 200. Wat kan ik daar voor vragen op marktplaats?
Foto ;
[ afbeelding ]
zitten alleen wat krassen op het opstaande stuur gedeelte. Er is nog geen 200 km mee gefiets en heeft eigenlijk altijd in de schuur gestaan. Zit net een nieuw zadel + standaard aan
Ding is verder nog helemaal top.
Ik las ergens dattie nieuw nog 349 kost, klopt da?
quote:
Pf, maar jij zegt 100e omdat je hem zelf wilt kopenquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:13 schreef Qwea het volgende:
[..]mijn zwager die ook fietsenmaker is zei 100.
*vraagprijs ophoogt
ik wil hem helemaal niet kopen :S ik wil hem VERkopen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:16 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Pf, maar jij zegt 100e omdat je hem zelf wilt kopen
Ik zeg 175 euro op mp zetten, omdat ze toch altijd onder de prijs bieden.
Realistisch is echter een prijs van 125. Maar op MP moet je altijd hoog inzetten
Dat zeg ikquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik wil hem helemaal niet kopen :S ik wil hem VERkopen.
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:35 schreef nachtdier2 het volgende:
Kickje...
Ik heb speling in mn voorvork op mn racefiets. Nu zit er op het balhoofd een gevalletje dat deze speling zou moeten verhelpen. Echter daar is de "dop' vanaf en de veer daaronder is pleite.
Nu heeft de fietsenmaker er een andere dop opgezet, maar nog steeds heb i kspeling. Hoe werkt zo;n ding?
Nope. Deze smiley had er moeten staan:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |