Eerst foto's van jou in kort rokjequote:Op maandag 30 juni 2008 20:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb er nog wel eentje: waarom zijn rokzadels twee keer zo duur als gewone zadels?Ik vind een rokzadel veel prettiger zitten, maar betaald er dertig euro voor, terwijl een vergelijkbaar normaal zadel vijftien tot twintig euro kost.
Omdat die je kleren meteen strijktquote:Op maandag 30 juni 2008 20:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb er nog wel eentje: waarom zijn rokzadels twee keer zo duur als gewone zadels?Ik vind een rokzadel veel prettiger zitten, maar betaal er dertig euro voor, terwijl een vergelijkbaar normaal zadel vijftien tot twintig euro kost.
quote:'Royal Rokzadel met Gel'. Het echte ovale rokzadel ter voorkoming van kreukels in je kleding. Met een ruime hoeveelheid RoyalGel voor veel zitcomfort.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:30 schreef Isegrim het volgende:
Kreukels voorkomen is iets anders dan kreukels genezen.
Maakt niet uit, je mag het allemaal uittrekkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik draag geen korte rokjes.Wel lange soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Met versnellingen, zonder versnellingen, met terugtraprem of zonder?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:02 schreef Meddo het volgende:
wat kost een velg voor het achterwiel ongeveer? (zonder band)
ow sorry, dacht dat alles hetzelfde wasquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:43 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Met versnellingen, zonder versnellingen, met terugtraprem of zonder?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:51 schreef Isdatzo het volgende:
AHH ZO'N TOPIC MOEST IK HEBBEN
Oké..
in 't laatste halfjaar is mijn ketting 3 keer gesprongen.. ik weet dat ik flink trap, maar toch.. dat is toch niet normaal?![]()
en ook moet ik iedere keer mijn (achter)wiel iedere keer een stukje naar voren plaatsen omdat mijn ketting weer slap hangt en er dan af loopt.. wat kan ik hier tegen doen?Misschien zijn je tandwielen versleten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je tandwielen versleten zijn slijt je ketting veel sneller dan normaal.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:36 schreef Meddo het volgende:
[..]
ow sorry, dacht dat alles hetzelfde was
geen versnelling, met terugtraprem
hij was gister nog onlinequote:Op woensdag 2 juli 2008 01:53 schreef Schlumberger het volgende:
Ik ben bang dat we de TS niet snel meer terugzien
En dat terwijl ik hem wilde vragen of hij verwacht dat elektrische fietsen hip zullen worden... (in het kader van de snelstijgende benzineprijzen...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |