abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53272540
quote:
Leerlingen van het Lyceum aan Zee in Den Helder hebben vanochtend de toegangshekken tot de school op slot gegooid. Leerlingen uit de bovenbouw zijn het niet eens met de manier waarop het onderwijs momenteel is georganiseerd. Leerlingen en docenten konden het schoolgebouw niet betreden door grote barricades van fietsen. De locatiedirecteur zat wel binnen maar kon niet naar buiten.

Leerlingen van 6 VWO lieten twee weken geleden hun onvrede al merken. Door de opheffing van het studiehuis, is de bovenbouw van havo en VWO sinds dit schooljaar weer samen met de onderbouw in één gebouw. Dit samengaan is volgens leerlingen én verschillende docenten organisatorisch één groot drama.

Leerlingen kiezen ervoor om tot half één te volharden in de staking. Dan is er overleg toegezegd tusen de leiding en een vertegenwoordiging van de leerlingen.

Rond half tien vanochtend riep locatiedirecteur Talsma leerlingen op die wel les wilden, om via de achteringang aan de Waddenzeestraat de school binnen te komen. Daar was een vlonder over de sloot gelegd. Deze toegang werd al snel onklaar gemaakt door actievoerende leerlingen.

Daarna mochten leerlingen naar huis.
Foto's van de actie

pi_53272620
Geniaal
  dinsdag 18 september 2007 @ 15:59:29 #4
139330 TNA
For the stars that shine
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:00:27 #5
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_53272674
Op naar het Maagdenhuis!
pi_53272737

dinsdag 18 september 2007 @ 16:05:41 #7
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_53272801
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_53272837
Er stonden ongeveer 800 man voor de school, na half 10 werd het al rustiger en rond 11 uur zijn er 2 wegwerpbbq's gehaald en zijn we frikandelen gaan bbq'en
pi_53272847
kapotslaan door de ME...vies langharig tuig
Dankzij het schelden met kanker staat het wél midden in de aandacht, krijgt het meer geld van fondsen en weldoeners, en kan er dus meer aan gedaan worden. Met andere woorden, schelden met kanker helpt tegen kanker.
Kanker.
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:08:01 #10
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_53272848
Jezus, ze worden steeds mondiger!
And all the things you do with it
pi_53272890
op www.vaatdoekvideo.nl komt de video van deze actie te staan
pi_53272901
Goed bezig! denk ik
  Redactie Frontpage dinsdag 18 september 2007 @ 16:11:49 #13
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_53272929
wtf

ik hoop voor ze dat het werkt
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_53272978
- roosters worden iig versoepelt met verplaatsen
- wordt zo snel mogelijk asbest vrij gemaakt
- iedereen krijg snel een kluissleutel en missende boeken
- genoeg ruimtes voor z-uren (tussenuren)
- vast rooster

en nog wat dingen. Het hele verslag komt op www.scholenaanzee.nl te staan
pi_53272982
coole actie
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:16:18 #16
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53273031
Hebben ze nog geen politiehonden ingezet?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53273067
Re$pect! Je hebt twee opties: of heel je middelbare schoolperiode zeiken en janken dat het allemaal zo kut is, of een vuist vormen en actie voren. Hopelijk wordt er echt iets aan gedaan.
pi_53273075
maar van wie zijn die fietsen nu die als barricade zijn gebruikt?
lijkt me behoorlijk wat schade.
pi_53273139
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:52 schreef Nerdknokploeg het volgende:

[..]

Foto's van de actie
[afbeelding]
[afbeelding]
Whaaaaaa Lol sta ook nog op de foto
En ja dat is mijn shirt
Had nog een waarschuwing gisteren gekregen omdat ik er mee liep
pi_53273185
weer wat foto's

dinsdag 18 september 2007 @ 16:26:22 #21
109065 sungaMsunitraM
pi_53273202
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:18 schreef parselmouth het volgende:
Re$pect! Je hebt twee opties: of heel je middelbare schoolperiode zeiken en janken dat het allemaal zo kut is, of een vuist vormen en actie voren.
Mwa, die scholierenstaking in 1999 tegen het studiehuis was toch wel heel erg triest
  dinsdag 18 september 2007 @ 16:28:20 #22
109065 sungaMsunitraM
pi_53273240
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:25 schreef Nerdknokploeg het volgende:
[afbeelding]
'De organisatie' is ook wel een lekker duidelijk begrip
pi_53273261
vandaag, middag, op een normale schooldag rond 12.00

pi_53273476
hehe en terecht
pi_53273511
Echt een prachtdag
Gelukkig hebben ze nu wel geluisterd naar ons
pi_53273560
Whehe prachtige actie was dit. Helaas wel mijn fiets gesneuveld, maar hopelijk komen er nu ECHT veranderingen. En anders morgen weer!
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_53273650
we kijken het weer aan tot en met de toets-lesweek
pi_53273805
Prachtig, ik kan dit alleen maar toejuichen! Deze mensen hebben echt door hoe een democratie werkt, al dan niet op een lager niveau. Dit gebeurd dus wanneer een ''leider'' (directeur) zijn 'onderdanen' niet serieus neemt.

Balkenende .. let op!
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_53273924
nog meer

pi_53274065
Strakke actie, respect
pi_53274870
quote:
NIEUWE UPDATE: De staking werd besloten met een overleg tussen leerlingen en de leiding. Een bijeenkomst waarop tientallen jongeren en ook veel docenten aanwezig waren. Twee stakingseisen zijn direct ingewilligd: het asbest in de school wordt zo snel mogelijk verwijderd en de mediatheek is vanaf heden toegankelijk en moet een stille werkplek bieden. Er zijn nu ook laptops. De leiding hoopt de overige problemen, zoals die met het rooster, zo snel mogelijk op te lossen. Er zou sprake zijn van overmacht op veel gebieden.

Met de docenten volgde nog een apart overleg over de onderwijssituatie
pi_53274888
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:08 schreef LiefLiesje het volgende:
Ze zouden jou moeten kapotslaan, gore fascist. Deze mensen maken gebruik van hun DEMOCRATISCHE recht om te demonsteren, en dan ook nog eens voor iets wat volkomen terecht is, namelijk het bedroevende niveau van het onderwijs in ons land.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_53274982
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:52 schreef _Qmars_ het volgende:
Prachtig, ik kan dit alleen maar toejuichen! Deze mensen hebben echt door hoe een democratie werkt, al dan niet op een lager niveau. Dit gebeurd dus wanneer een ''leider'' (directeur) zijn 'onderdanen' niet serieus neemt.

Balkenende .. let op!
En nog nam de 'leider' het niet helemaal serieus.. in het begin dan hehe
pi_53275037
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:18 schreef Bresser het volgende:
maar van wie zijn die fietsen nu die als barricade zijn gebruikt?
lijkt me behoorlijk wat schade.
Van de leerlingen zelf (incl. die van mij).
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:38:31 #35
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_53275060
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:33 schreef Seneca het volgende:

[..]

DEMOCRATISCHE recht om te demonsteren
Hier valt vandalisme ook onder?
And all the things you do with it
pi_53275109
quote:
Woensdag 19 September A.S grote staking op Beroepss Onderwijs & Lyceum Aan Zee.
Ben jij het ook niet eens met de nieuwe regelingen die savo heeft getroffen, kom dan
naar een van de boven staande locaties, en protesteer mee.
RTL Nieuws, SBS 6, NOS, RTVNH, TMF, Alles is ingelicht.
Stuur deze mail door naar zoveel mogelijk medeleerlingen.
Dit moet dus niet gebeuren, want we hebben het uitgesproken met Talsma en dan moeten we niet nog een dag staken
pi_53275184
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:38 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Hier valt vandalisme ook onder?
Waar heb je het over gast, de fietsen die zijn gebruikt voor de barricade waren van de leerlingen zelf.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_53275222
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:42 schreef Seneca het volgende:

[..]

Waar heb je het over gast, de fietsen die zijn gebruikt voor de barricade waren van de leerlingen zelf.
Ja, de fietsen werden na toestemming van de leerling zelf op de hoop geflikkerd. net als de mijne, die nu een beetje gaar is
pi_53275962
Moeten ze op onze school ook doen!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_53276023
Goede actie
Netjes georganiseerd, niets gesloopt (op wat eigen fietsen na) en resultaat
pi_53276107
hou zo'n actie dan een half jaar vol, totdat de organisatie sterft van de honger
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_53277149
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:16 schreef DJKoster het volgende:
Goede actie
Netjes georganiseerd, niets gesloopt (op wat eigen fietsen na) en resultaat
En een paar planken die als noodbrug dienden achter de school. Die hadden ze neergezet voor leerlingen, die wel les wilden ..
pi_53277479
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:40 schreef Nerdknokploeg het volgende:

[..]

Dit moet dus niet gebeuren, want we hebben het uitgesproken met Talsma en dan moeten we niet nog een dag staken
pi_53291333
Hier de opnamnes van de gehele dag:

http://www.megavideo.com/?v=EGEXXAH6
  woensdag 19 september 2007 @ 08:15:58 #45
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53291450
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:40 schreef Nerdknokploeg het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon etters die een extra vrije dag willen...
Voor de rest: prima actie.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_53291560
Het is toch te triest voor woorden dat er demonstrerende leerlingen voor nodig zijn om zaken als asbestverwijdering en een beter schoolrooster gedaan te krijgen.
Wel een leuk initiatief van de leerlingen verder.
  woensdag 19 september 2007 @ 19:31:30 #47
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_53308353
quote:
Op woensdag 19 september 2007 08:25 schreef DivineJester het volgende:
Het is toch te triest voor woorden dat er demonstrerende leerlingen voor nodig zijn om zaken als asbestverwijdering en een beter schoolrooster gedaan te krijgen.
Wel een leuk initiatief van de leerlingen verder.
Idd heel triest
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_53309040
Goed initiatief van de leerlingen.
pi_53329516
ze hebben op het beroepsonderwijs aan zee (de school voor lager dan mavo) geprobeert een dag later ook te staken, alleen wilde zijn benzinevaten in de fik steken. Het is ook meteen afgekapt. Ik denk dan waarom hun ook en waarom zo?
pi_53556816
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:08 schreef LiefLiesje het volgende:
Beetje een recalcitrant puberale actie, inderdaad.
pi_53559157
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:41 schreef Arkaneor het volgende:

[..]

Beetje een recalcitrant puberale actie, inderdaad.
Er waren ook kinderen die over het hek wilden klimmen omdat ze graag les wilden. Als jij er bij was geweest was jij een van die weinige die dat probeerden .
pi_53560476
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:10 schreef McFarmer het volgende:

[..]

Er waren ook kinderen die over het hek wilden klimmen omdat ze graag les wilden. Als jij er bij was geweest was jij een van die weinige die dat probeerden .
Ik was gewoon niet op komen dagen, aannemende dat bij iedereen van tevoren wel bekend was wat er te gebeuren stond. Lesgeven zou er naar alle waarschijnlijkheid toch niet van komen.

Vergis je alsjeblieft niet wanneer je probeert te suggesteren dat ik ijver ben/was. Op de middelbare school waren er leraren die er pas maanden na de start van het schooljaar achterkwamen dat ik eigenlijk les van ze had moeten hebben. Dat heeft echter helemaal niets met zowel puberaliteit als rebellie te maken, en een dergelijke actie is, hoe gefundeerd ook, eigenlijk verwerpelijk.

Wat jij als verfijnde methodes tot het tot stand brengen van organisatorische veranderingen binnen je school beschouwd, zal mij werkelijk waar aan de reet roesten. Maar wanneer je anderen in hun studie hindert om een statement te maken ben je gewoon een waardeloze egoistische klootzak.
pi_53562148
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:20 schreef Arkaneor het volgende:

[..]

Ik was gewoon niet op komen dagen, aannemende dat bij iedereen van tevoren wel bekend was wat er te gebeuren stond. Lesgeven zou er naar alle waarschijnlijkheid toch niet van komen.

Vergis je alsjeblieft niet wanneer je probeert te suggesteren dat ik ijver ben/was. Op de middelbare school waren er leraren die er pas maanden na de start van het schooljaar achterkwamen dat ik eigenlijk les van ze had moeten hebben. Dat heeft echter helemaal niets met zowel puberaliteit als rebellie te maken, en een dergelijke actie is, hoe gefundeerd ook, eigenlijk verwerpelijk.

Wat jij als verfijnde methodes tot het tot stand brengen van organisatorische veranderingen binnen je school beschouwd, zal mij werkelijk waar aan de reet roesten. Maar wanneer je anderen in hun studie hindert om een statement te maken ben je gewoon een waardeloze egoistische klootzak.
Als je het topic daadwerkelijk gelezen had zou je weten dat deze staking was om onze directeur wakker te schudden en te laten weten dat het NIET goed gaat/ging op de school. Want 14 tussenuren is niet goed en 4 keer per dag op een docent wachten die niet op komt dagen is ook niet goed. Als dat tegenwoordig op zo'n manier moet, fietsen opstapelen en met een menigte het hek dichthouden, om actie te voeren voor iets wat eigenlijk gewoon je recht is en waar je voor moet betalen..
pi_53567691
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 08:02 schreef McFarmer het volgende:

[..]

Als je het topic daadwerkelijk gelezen had zou je weten dat deze staking was om onze directeur wakker te schudden en te laten weten dat het NIET goed gaat/ging op de school. Want 14 tussenuren is niet goed en 4 keer per dag op een docent wachten die niet op komt dagen is ook niet goed. Als dat tegenwoordig op zo'n manier moet, fietsen opstapelen en met een menigte het hek dichthouden, om actie te voeren voor iets wat eigenlijk gewoon je recht is en waar je voor moet betalen..
Het is inderdaad te merken dat jullie weinig onderwezen worden in de Nederlandse taal, en over het algemeen . Ik opperde toch echt luid en duidelijk dat ik een dergelijke actie afkeur ongeacht het motief.

En kom alsjeblieft niet met je rechtensentiment aankakken.
pi_53567911
Dat zou de Nederlandse Burger ook met regeringsgebouwen in Den Haag moeten doen naar aanleiding van het niet gunnen van een referendum.
pi_53567925
Geniale actie
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_53572813
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:30 schreef Arkaneor het volgende:

[..]

Het is inderdaad te merken dat jullie weinig onderwezen worden in de Nederlandse taal, en over het algemeen . Ik opperde toch echt luid en duidelijk dat ik een dergelijke actie afkeur ongeacht het motief.

En kom alsjeblieft niet met je rechtensentiment aankakken.
Je bent één van de weinigen die zo'n actie afkeurt, wat had jij gedaan als het zo slecht ging?
Of ben je zo'n droeftoeter dat je er niks aan doet omdat je het bang bent dat je een lesje mist en dus niet goed genoeg in de Nederlandse taal bent om even je statement te maken op een forum .

Maargoed, dankzij de actie is er verbetering gekomen iets beter rooster (nog maar 8 tussenuren ipv stuk of 12)
  zaterdag 29 september 2007 @ 18:57:20 #58
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_53572977
Hulde!

Prahtige actie.

Ik doneer 400 GasTurbines aan de school als dank van waardering.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_53573333
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 18:49 schreef McFarmer het volgende:

[..]

Je bent één van de weinigen die zo'n actie afkeurt, wat had jij gedaan als het zo slecht ging?
Of ben je zo'n droeftoeter dat je er niks aan doet omdat je het bang bent dat je een lesje mist en dus niet goed genoeg in de Nederlandse taal bent om even je statement te maken op een forum .

Maargoed, dankzij de actie is er verbetering gekomen iets beter rooster (nog maar 8 tussenuren ipv stuk of 12)
Frappant dat je aanmerkt dat ik beter moet inlezen, aangezien je duidelijk een deel van mijn voorlaatste post hebt gemist. Ik was geen 'studje'.

Mijn punt is, nogmaals, dat jullie handelen an sich erg kinderachtig is, hoe nobel het doel ook. Mensen waren het duidelijk niet eens met jullie boy-cot, anders klommen ze niet langs jullie barriere. Wat jullie deden was het opdringen van de belangen van de ene groep leerlingen tegenover de andere. Het opdringen van belangen is een kenmerk van fascisme.
  zaterdag 29 september 2007 @ 19:28:53 #60
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53573683
Nu heb je al 3 keer gezegd dat je het afkeurt, en is je al 3x gevraagd hoe jij dan beter onderwijs geregeld zou krijgen.

Nou?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_53573774
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 19:13 schreef Arkaneor het volgende:

[..]

Frappant dat je aanmerkt dat ik beter moet inlezen, aangezien je duidelijk een deel van mijn voorlaatste post hebt gemist. Ik was geen 'studje'.

Mijn punt is, nogmaals, dat jullie handelen an sich erg kinderachtig is, hoe nobel het doel ook. Mensen waren het duidelijk niet eens met jullie boy-cot, anders klommen ze niet langs jullie barriere. Wat jullie deden was het opdringen van de belangen van de ene groep leerlingen tegenover de andere. Het opdringen van belangen is een kenmerk van fascisme.
Dan is onze directeur de grootste fascist ooit. Vallen wij nog mee aangezien er welgeteld 3 brugklassers over het hek wilden klimmen en zo'n 1000 anderen het hek dichthielden..

Maar, hoe zou jij het doen?
pi_53573842
Arkeneor is stiekum die directeur van het lyceum

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2007 19:35:29 ]
pi_53573920
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 19:28 schreef Yildiz het volgende:
Nu heb je al 3 keer gezegd dat je het afkeurt, en is je al 3x gevraagd hoe jij dan beter onderwijs geregeld zou krijgen.

Nou?
Ik zie die vraag anders nergens concreet geformuleerd staan?

Er zijn zonder meer andere vormen van het uitvoeren van pressie op de directeur. Bijvoorbeeld, in plaats van het blokkeren van de school voor één dag, vind ik het een gepastere actie om met z'n 'allen' (excluis de leerlingen die wel les willen volgen) een dag of drie helemaal niet te verschijnen. Daarmee hinder je niemand en maak je net zo goed je statement.
pi_53574081
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 19:39 schreef Arkaneor het volgende:

[..]

Ik zie die vraag anders nergens concreet geformuleerd staan?

Er zijn zonder meer andere vormen van het uitvoeren van pressie op de directeur. Bijvoorbeeld, in plaats van het blokkeren van de school voor één dag, vind ik het een gepastere actie om met z'n 'allen' (excluis de leerlingen die wel les willen volgen) een dag of drie helemaal niet te verschijnen. Daarmee hinder je niemand en maak je net zo goed je statement.
WHAHAHAHAHA, dat noemen ze spijbelen en daar maak je geen statementen mee. Ik vind deze aktie prima uitgevoerd en zonder de school af te branden ook nog eens
pi_53577219
Spijbelen doe je in je eentje, wegblijven met z'n allen. Het is een kwestie van verwoording, maar zeker geen irrelevante.

Ik denk dat wanneer het overtuigend merendeel van de leerlingen drie dagen achtereen systematisch wegblijft, er weldegelijk statements gemaakt worden, of ben je dat met me oneens?
pi_53578320
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 21:56 schreef Arkaneor het volgende:
Spijbelen doe je in je eentje, wegblijven met z'n allen. Het is een kwestie van verwoording, maar zeker geen irrelevante.

Ik denk dat wanneer het overtuigend merendeel van de leerlingen drie dagen achtereen systematisch wegblijft, er weldegelijk statements gemaakt worden, of ben je dat met me oneens?
Jij hebt liever dat een groot deel van de leerlingen 3 dagen geen lessen meer volgt dan 1 dag barricaderen en zodoende 1 dag geen les meer volgt? Hmmmm... vreemde denkwijze heb je?
pi_53578675
Triest gebeuren.
Overgrote deel wou gewoon les.
Minderheid voorkomt dat.
Stelletje losers....
pi_53578743
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 23:10 schreef Bommenlegger het volgende:
Triest gebeuren.
Minderheid voorkomt dat.
Stelletje losers....
Jeetje. Het leven van diegenen die wel een dagje wilden lessen is nu geruineerd. Nee echt!! Laten we de daders TBS geven. Het gore vieze tuig! Dood moeten ze!
pi_53578792
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 23:13 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Jeetje. Het leven van diegenen die wel een dagje wilden lessen is nu geruineerd. Nee echt!! Laten we de daders TBS geven. Het gore vieze tuig! Dood moeten ze!
Lul niet.
Wat een zwakke reactie.
Hou dan je mond en zeg niks.
pi_53578879
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:53 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Jij hebt liever dat een groot deel van de leerlingen 3 dagen geen lessen meer volgt dan 1 dag barricaderen en zodoende IEDEREEN 1 dag geen les meer volgt? Hmmmm... vreemde denkwijze heb je?
Liberaal noemt men dat ook wel.
pi_53578891
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 23:15 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Lul niet.
Wat een zwakke reactie.
Hou dan je mond en zeg niks.
Jij plaatst een zwakke reactie en daar reageer ik op. Echt vre-se-lijk. Die leerlingen wilden echt keigraag studeren maar die stelletjes tuig weerhielden ze ervan. Schan-da-lig!! Dood moeten ze zeg ik je!

Pleur op met je aanstellery, ga een bom leggen of zo. alkweetaforever enzo!
pi_53578940
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 23:21 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Jij plaatst een zwakke reactie en daar reageer ik op. Echt vre-se-lijk. Die leerlingen wilden echt keigraag studeren maar die stelletjes tuig weerhielden ze ervan. Schan-da-lig!! Dood moeten ze zeg ik je!

Pleur op met je aanstellery, ga een bom leggen of zo. alkweetaforever enzo!
Dat is jouw zielige reactie.
Wordt eens volwassen en denk eens na.
En begin niet over een zwakke reactie.
Jouw zwakke reactie kan ik niet overtroeven.
Maar respecteer eens iemands mening.
Als je dat doet kan je je volwassen noemen.
Tot die tijd ben je een kindje SolidasRock.
Droog het ff achter je oren af,dan mag je je mening weer geven.
pi_53578987
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 23:24 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Dat is jouw zielige reactie.
Wordt eens volwassen en denk eens na.
En begin niet over een zwakke reactie.
Jouw zwakke reactie kan ik niet overtroeven.
Maar respecteer eens iemands mening.
Als je dat doet kan je je volwassen noemen.
Tot die tijd ben je een kindje SolidasRock.
Droog het ff achter je oren af,dan mag je je mening weer geven.
Moet jij zeggen dramaqueen.
pi_53579043
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 23:28 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Moet jij zeggen dramaqueen.
He leuk.
Op de man spelen ipv op mijn mening ingaan.
Zegt veel over je.
Succes knaapje.
Wordt eerst eens volwassen en kom dan maar terug.
pi_53579114
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 23:30 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

He leuk.
Op de man spelen ipv op mijn mening ingaan.
Zegt veel over je.
Succes knaapje.
Wordt eerst eens volwassen en kom dan maar terug.
Dramaqueen
pi_53579698
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 23:33 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dramaqueen
Je repertoire is erg beperkt,
Volg de lessen eens, dan kan je meer dat dat!
Maak me trots op je.
pi_53579734
quote:
Op zondag 30 september 2007 00:00 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Je repertoire is erg beperkt,
Volg de lessen eens, dan kan je meer dat dat!
Maak me trots op je.
Dra-ma-queen
pi_53579990
quote:
Op zondag 30 september 2007 00:01 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dra-ma-queen
Goh....je bebt je leren spellen.
Ik ben klaar met je.
Doe een schone luier om.

Prettig leven verder solidasrock.....wie weet wordt je eens volwassen...

Ik maak geen woord meer vuil aan je.
pi_53580031
Kinders, kinders. Tut tut.
pi_53580039
quote:
Op zondag 30 september 2007 00:12 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Goh....je bebt je leren spellen.
Ik ben klaar met je.
Doe een schone luier om.

Prettig leven verder solidasrock.....wie weet wordt je eens volwassen...

Ik maak geen woord meer vuil aan je.
MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ene solid zit me te pestuh!!

pi_53585070
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 23:10 schreef Bommenlegger het volgende:
Triest gebeuren.
Minderheid voorkomt dat.
Stelletje losers....
hey ouwe ik weet niet wat jij het overgrote deel vind, maar die hadden dan wel eventjes naar voren mogen stappen om dat te zeggen want 3 bruggers die in paniek over het hek willen klimmen is geen overgroot deel als je over een groep van +/- 1000 man praat.
pi_53585237
GENIAAL!
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_53591452
quote:
Op zondag 30 september 2007 11:49 schreef McFarmer het volgende:

[..]

hey ouwe ik weet niet wat jij het overgrote deel vind, maar die hadden dan wel eventjes naar voren mogen stappen om dat te zeggen want 3 bruggers die in paniek over het hek willen klimmen is geen overgroot deel als je over een groep van +/- 1000 man praat.
Praat niet zo tegen bommenlegger, het waren er duizenden die over het hek wilden en nu is hun toekomst verpest!!! Doodstraf en TBS zeg ik je!!
  zondag 30 september 2007 @ 16:33:58 #84
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_53593048
Bij ons hebben ze ook een keer gestaakt, in de 5V. De proefwerkweek was afgeschaft, en die wilde men terug. Niet eens meegedaan, we zaten met ze vijven in de les.

Volg gewoon je uren, je moet je toetsen toch maken
pi_53598933

[ Bericht 100% gewijzigd door ...sv... op 30-09-2007 20:26:46 ]
pi_53599712
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef dubidub het volgende:
Bij ons hebben ze ook een keer gestaakt, in de 5V. De proefwerkweek was afgeschaft, en die wilde men terug. Niet eens meegedaan, we zaten met ze vijven in de les.

Volg gewoon je uren, je moet je toetsen toch maken
ik vond je altijd een toffe peer maar nu wat minder
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_53599792
Kapot veel werk om al die fietsen weer uit elkaar te krijgen (trappers in spaken)
  zondag 30 september 2007 @ 20:58:06 #88
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_53599915
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:51 schreef EricT het volgende:

[..]

ik vond je altijd een toffe peer maar nu wat minder
pi_53600560
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:20 schreef Arkaneor het volgende:

[..]
Maar wanneer je anderen in hun studie hindert om een statement te maken ben je gewoon een waardeloze egoistische klootzak.
Je kan het inderdaad hinder noemen. Ze kwamen op voor het algemene belang van de school/leerlingen. Jij hebt er wellicht niet om gevraagd, maar indirect kwamen ze ook op voor jouw belangen.
pi_53612228
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:18 schreef Space-Chinees het volgende:

[..]

Je kan het inderdaad hinder noemen. Ze kwamen op voor het algemene belang van de school/leerlingen. Jij hebt er wellicht niet om gevraagd, maar indirect kwamen ze ook op voor jouw belangen.
Dat zul je me in de mond moeten leggen, want ik heb evenals jij geen zicht op de situatie voor de belegering. Dat ze opkwamen voor de belangen van de leerlingen is heel nobel, maar de manier waarop is waar ik het ten eerste niet mee eens zou zijn, mocht iemand van plan zijn de rijksuni morgen te gaan bestormen. Ten tweede is het altijd de vraag of ook daadwerkelijk eenieders belangen werden vertegenwoordigd. Wanneer deze actie in het belang van iedereen was, waarom klommen er dan mensen over het hek in eerste instantie? Beetje cru, nietwaar? Het belemmeren van minderheden kan worden opgevat als fanatiek populisme, een instrument dat het goed doet bij gefrustreerde mensenmassa's, laat staan middelbare scholieren. Rationaliteit ho maar.

Ik krijg wel het gevoel dat ik mezelf constant aan het herhalen ben.
pi_53757714
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:23 schreef Arkaneor het volgende:

[..]

Dat zul je me in de mond moeten leggen, want ik heb evenals jij geen zicht op de situatie voor de belegering. Dat ze opkwamen voor de belangen van de leerlingen is heel nobel, maar de manier waarop is waar ik het ten eerste niet mee eens zou zijn, mocht iemand van plan zijn de rijksuni morgen te gaan bestormen. Ten tweede is het altijd de vraag of ook daadwerkelijk eenieders belangen werden vertegenwoordigd. Wanneer deze actie in het belang van iedereen was, waarom klommen er dan mensen over het hek in eerste instantie? Beetje cru, nietwaar? Het belemmeren van minderheden kan worden opgevat als fanatiek populisme, een instrument dat het goed doet bij gefrustreerde mensenmassa's, laat staan middelbare scholieren. Rationaliteit ho maar.

Ik krijg wel het gevoel dat ik mezelf constant aan het herhalen ben.

Ten eerste de vraag of eenieders belangen werd vertegenwoordigd: Ja, iedereen had een schijtrooster en wilde het beter. Ja, mensen hebben behoefte aan een mediatheek op school. En Ja, iedereen wil dat het asbest uit lokalen verwijderd wordt, want we willen tenslotte nog niet dood.
Ten tweede, waarom klommen de mensen in eerste instantie over het hek: De 3 kinders die over het hek probeerden te klimmen waren net door mammie afgezet, lunchpakketje net in hun overvolle enorme koffer op hun rug. Ze wisten niet wat ze moesten doen omdat de 'grote mensen voor het hek' aka v6 het hek dichthielden, en de boeman achter het hek (directeur) liep te schreeuwen dat ze huiswerk moesten gaan maken. Ze hadden net als de andere 400 brugklassers gewoon lekker moeten blijven staan, want dat hek was toch te hoog
pi_53762824
Grote mensen hoor
pi_53791863
Geniaal plan! Jammer dat het zo ver had moeten komen ?!?
Where words fail, music speaks.
pi_53801046
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:59 schreef Arkaneor het volgende:
Grote mensen hoor
Oh zit het zo meneertje Arkaneor voelt zich beter omdat ie een jaartje ouder is.
Ben je lekker gepest vroeger, knul?

lol
pi_54044294
Ik ridiculiseer enkel jouw schrijnend falende ironie, dat is geenszins een poging mijzelf op een voetstuk te plaatsen. Maar dat bevat je vast niet.

rofffflwafflesomgwtfbbqroflpantoffelwithcherriesnsprinklezzzlolol
pi_54044341
Niet dat het relevant is oid, maar toch even terzijde: Van asbest dat in lokalen verwerkt zit ga je helemaal niet dood. Pas wanneer je het bewerkt (bijvoorbeeld door het te verzagen) en er stof in je longen kan komen, is er een kans op asbestkanker. Non-argumentje dus.
pi_54078157
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 00:19 schreef Arkaneor het volgende:
Niet dat het relevant is oid, maar toch even terzijde: Van asbest dat in lokalen verwerkt zit ga je helemaal niet dood. Pas wanneer je het bewerkt (bijvoorbeeld door het te verzagen) en er stof in je longen kan komen, is er een kans op asbestkanker. Non-argumentje dus.
koters (dezeldfe die over het hek wilden klimmen) hebben er al in lopen steken met pennen en troep. tis helemaal losgekomen van de muur. niet zo fijn
pi_54081271
ach ja .. een maand verder, het rooster is iets verbeterd maar de schoolboeken zijn er nog steeds niet cq inmiddels al 2 maanden kwijt .. en dat in het examensjaar .. toppie ..

ik ben als ouder van een van die kinderen inmiddels zo ver dat ik zelf wel op de barricade wil gaan klimmen, om de haverklap bellen en weer vertroost worden met een of andere blabla zet toch geen zoden aan de dijk .. het is gewoon te zot voor woorden wat er gebeurd op die school ..
pleased to meet you
  zondag 7 december 2008 @ 20:32:06 #99
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_63832319
lol nu hebbe we een nieuwe directeur en de asbest is helemaal niet verwijderd, aolleen een houten plaat overheen geplakt
de tussenuren zijn nog een ramp

dat word dus weer stake binnekort
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_63832442
de kwaliteit van het Nederlands laat inderdaad wel te wensen over zie ik....
pi_63832566
Zijn dit voornamelijk hippies of zit er ook nog normaal volk tussen?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 7 december 2008 @ 21:13:05 #102
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_63833490
allemaal norm peopol

maar dat nederlands is egt een ramp!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_63833640
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:37 schreef Xcalibur het volgende:
de kwaliteit van het Nederlands laat inderdaad wel te wensen over zie ik....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')