Praat niet zo tegen bommenlegger, het waren er duizenden die over het hek wilden en nu is hun toekomst verpest!!! Doodstraf en TBS zeg ik je!!quote:Op zondag 30 september 2007 11:49 schreef McFarmer het volgende:
[..]
hey ouwe ik weet niet wat jij het overgrote deel vind, maar die hadden dan wel eventjes naar voren mogen stappen om dat te zeggenwant 3 bruggers die in paniek over het hek willen klimmen is geen overgroot deel als je over een groep van +/- 1000 man praat.
quote:Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef dubidub het volgende:
Bij ons hebben ze ook een keer gestaakt, in de 5V. De proefwerkweek was afgeschaft, en die wilde men terug. Niet eens meegedaan, we zaten met ze vijven in de les.
Volg gewoon je uren, je moet je toetsen toch maken
quote:Op zondag 30 september 2007 20:51 schreef EricT het volgende:
[..]
ik vond je altijd een toffe peer maar nu wat minder
![]()
![]()
Je kan het inderdaad hinder noemen. Ze kwamen op voor het algemene belang van de school/leerlingen. Jij hebt er wellicht niet om gevraagd, maar indirect kwamen ze ook op voor jouw belangen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:20 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
Maar wanneer je anderen in hun studie hindert om een statement te maken ben je gewoon een waardeloze egoistische klootzak.
Dat zul je me in de mond moeten leggen, want ik heb evenals jij geen zicht op de situatie voor de belegering. Dat ze opkwamen voor de belangen van de leerlingen is heel nobel, maar de manier waarop is waar ik het ten eerste niet mee eens zou zijn, mocht iemand van plan zijn de rijksuni morgen te gaan bestormen. Ten tweede is het altijd de vraag of ook daadwerkelijk eenieders belangen werden vertegenwoordigd. Wanneer deze actie in het belang van iedereen was, waarom klommen er dan mensen over het hek in eerste instantie? Beetje cru, nietwaar? Het belemmeren van minderheden kan worden opgevat als fanatiek populisme, een instrument dat het goed doet bij gefrustreerde mensenmassa's, laat staan middelbare scholieren. Rationaliteit ho maar.quote:Op zondag 30 september 2007 21:18 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Je kan het inderdaad hinder noemen. Ze kwamen op voor het algemene belang van de school/leerlingen. Jij hebt er wellicht niet om gevraagd, maar indirect kwamen ze ook op voor jouw belangen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:23 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
Dat zul je me in de mond moeten leggen, want ik heb evenals jij geen zicht op de situatie voor de belegering. Dat ze opkwamen voor de belangen van de leerlingen is heel nobel, maar de manier waarop is waar ik het ten eerste niet mee eens zou zijn, mocht iemand van plan zijn de rijksuni morgen te gaan bestormen. Ten tweede is het altijd de vraag of ook daadwerkelijk eenieders belangen werden vertegenwoordigd. Wanneer deze actie in het belang van iedereen was, waarom klommen er dan mensen over het hek in eerste instantie? Beetje cru, nietwaar? Het belemmeren van minderheden kan worden opgevat als fanatiek populisme, een instrument dat het goed doet bij gefrustreerde mensenmassa's, laat staan middelbare scholieren. Rationaliteit ho maar.
Ik krijg wel het gevoel dat ik mezelf constant aan het herhalen ben.
Oh zit het zoquote:
koters (dezeldfe die over het hek wilden klimmen) hebben er al in lopen steken met pennen en troep. tis helemaal losgekomen van de muur. niet zo fijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:19 schreef Arkaneor het volgende:
Niet dat het relevant is oid, maar toch even terzijde: Van asbest dat in lokalen verwerkt zit ga je helemaal niet dood. Pas wanneer je het bewerkt (bijvoorbeeld door het te verzagen) en er stof in je longen kan komen, is er een kans op asbestkanker. Non-argumentje dus.
quote:Op zondag 7 december 2008 20:37 schreef Xcalibur het volgende:
de kwaliteit van het Nederlands laat inderdaad wel te wensen over zie ik....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |