abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53591452
quote:
Op zondag 30 september 2007 11:49 schreef McFarmer het volgende:

[..]

hey ouwe ik weet niet wat jij het overgrote deel vind, maar die hadden dan wel eventjes naar voren mogen stappen om dat te zeggen want 3 bruggers die in paniek over het hek willen klimmen is geen overgroot deel als je over een groep van +/- 1000 man praat.
Praat niet zo tegen bommenlegger, het waren er duizenden die over het hek wilden en nu is hun toekomst verpest!!! Doodstraf en TBS zeg ik je!!
  zondag 30 september 2007 @ 16:33:58 #84
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_53593048
Bij ons hebben ze ook een keer gestaakt, in de 5V. De proefwerkweek was afgeschaft, en die wilde men terug. Niet eens meegedaan, we zaten met ze vijven in de les.

Volg gewoon je uren, je moet je toetsen toch maken
pi_53598933

[ Bericht 100% gewijzigd door ...sv... op 30-09-2007 20:26:46 ]
pi_53599712
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:33 schreef dubidub het volgende:
Bij ons hebben ze ook een keer gestaakt, in de 5V. De proefwerkweek was afgeschaft, en die wilde men terug. Niet eens meegedaan, we zaten met ze vijven in de les.

Volg gewoon je uren, je moet je toetsen toch maken
ik vond je altijd een toffe peer maar nu wat minder
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_53599792
Kapot veel werk om al die fietsen weer uit elkaar te krijgen (trappers in spaken)
  zondag 30 september 2007 @ 20:58:06 #88
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_53599915
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:51 schreef EricT het volgende:

[..]

ik vond je altijd een toffe peer maar nu wat minder
pi_53600560
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:20 schreef Arkaneor het volgende:

[..]
Maar wanneer je anderen in hun studie hindert om een statement te maken ben je gewoon een waardeloze egoistische klootzak.
Je kan het inderdaad hinder noemen. Ze kwamen op voor het algemene belang van de school/leerlingen. Jij hebt er wellicht niet om gevraagd, maar indirect kwamen ze ook op voor jouw belangen.
pi_53612228
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:18 schreef Space-Chinees het volgende:

[..]

Je kan het inderdaad hinder noemen. Ze kwamen op voor het algemene belang van de school/leerlingen. Jij hebt er wellicht niet om gevraagd, maar indirect kwamen ze ook op voor jouw belangen.
Dat zul je me in de mond moeten leggen, want ik heb evenals jij geen zicht op de situatie voor de belegering. Dat ze opkwamen voor de belangen van de leerlingen is heel nobel, maar de manier waarop is waar ik het ten eerste niet mee eens zou zijn, mocht iemand van plan zijn de rijksuni morgen te gaan bestormen. Ten tweede is het altijd de vraag of ook daadwerkelijk eenieders belangen werden vertegenwoordigd. Wanneer deze actie in het belang van iedereen was, waarom klommen er dan mensen over het hek in eerste instantie? Beetje cru, nietwaar? Het belemmeren van minderheden kan worden opgevat als fanatiek populisme, een instrument dat het goed doet bij gefrustreerde mensenmassa's, laat staan middelbare scholieren. Rationaliteit ho maar.

Ik krijg wel het gevoel dat ik mezelf constant aan het herhalen ben.
pi_53757714
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:23 schreef Arkaneor het volgende:

[..]

Dat zul je me in de mond moeten leggen, want ik heb evenals jij geen zicht op de situatie voor de belegering. Dat ze opkwamen voor de belangen van de leerlingen is heel nobel, maar de manier waarop is waar ik het ten eerste niet mee eens zou zijn, mocht iemand van plan zijn de rijksuni morgen te gaan bestormen. Ten tweede is het altijd de vraag of ook daadwerkelijk eenieders belangen werden vertegenwoordigd. Wanneer deze actie in het belang van iedereen was, waarom klommen er dan mensen over het hek in eerste instantie? Beetje cru, nietwaar? Het belemmeren van minderheden kan worden opgevat als fanatiek populisme, een instrument dat het goed doet bij gefrustreerde mensenmassa's, laat staan middelbare scholieren. Rationaliteit ho maar.

Ik krijg wel het gevoel dat ik mezelf constant aan het herhalen ben.

Ten eerste de vraag of eenieders belangen werd vertegenwoordigd: Ja, iedereen had een schijtrooster en wilde het beter. Ja, mensen hebben behoefte aan een mediatheek op school. En Ja, iedereen wil dat het asbest uit lokalen verwijderd wordt, want we willen tenslotte nog niet dood.
Ten tweede, waarom klommen de mensen in eerste instantie over het hek: De 3 kinders die over het hek probeerden te klimmen waren net door mammie afgezet, lunchpakketje net in hun overvolle enorme koffer op hun rug. Ze wisten niet wat ze moesten doen omdat de 'grote mensen voor het hek' aka v6 het hek dichthielden, en de boeman achter het hek (directeur) liep te schreeuwen dat ze huiswerk moesten gaan maken. Ze hadden net als de andere 400 brugklassers gewoon lekker moeten blijven staan, want dat hek was toch te hoog
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_53762824
Grote mensen hoor
pi_53791863
Geniaal plan! Jammer dat het zo ver had moeten komen ?!?
Where words fail, music speaks.
pi_53801046
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 13:59 schreef Arkaneor het volgende:
Grote mensen hoor
Oh zit het zo meneertje Arkaneor voelt zich beter omdat ie een jaartje ouder is.
Ben je lekker gepest vroeger, knul?

lol
pi_54044294
Ik ridiculiseer enkel jouw schrijnend falende ironie, dat is geenszins een poging mijzelf op een voetstuk te plaatsen. Maar dat bevat je vast niet.

rofffflwafflesomgwtfbbqroflpantoffelwithcherriesnsprinklezzzlolol
pi_54044341
Niet dat het relevant is oid, maar toch even terzijde: Van asbest dat in lokalen verwerkt zit ga je helemaal niet dood. Pas wanneer je het bewerkt (bijvoorbeeld door het te verzagen) en er stof in je longen kan komen, is er een kans op asbestkanker. Non-argumentje dus.
pi_54078157
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 00:19 schreef Arkaneor het volgende:
Niet dat het relevant is oid, maar toch even terzijde: Van asbest dat in lokalen verwerkt zit ga je helemaal niet dood. Pas wanneer je het bewerkt (bijvoorbeeld door het te verzagen) en er stof in je longen kan komen, is er een kans op asbestkanker. Non-argumentje dus.
koters (dezeldfe die over het hek wilden klimmen) hebben er al in lopen steken met pennen en troep. tis helemaal losgekomen van de muur. niet zo fijn
pi_54081271
ach ja .. een maand verder, het rooster is iets verbeterd maar de schoolboeken zijn er nog steeds niet cq inmiddels al 2 maanden kwijt .. en dat in het examensjaar .. toppie ..

ik ben als ouder van een van die kinderen inmiddels zo ver dat ik zelf wel op de barricade wil gaan klimmen, om de haverklap bellen en weer vertroost worden met een of andere blabla zet toch geen zoden aan de dijk .. het is gewoon te zot voor woorden wat er gebeurd op die school ..
pleased to meet you
  zondag 7 december 2008 @ 20:32:06 #99
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_63832319
lol nu hebbe we een nieuwe directeur en de asbest is helemaal niet verwijderd, aolleen een houten plaat overheen geplakt
de tussenuren zijn nog een ramp

dat word dus weer stake binnekort
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_63832442
de kwaliteit van het Nederlands laat inderdaad wel te wensen over zie ik....
pi_63832566
Zijn dit voornamelijk hippies of zit er ook nog normaal volk tussen?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 7 december 2008 @ 21:13:05 #102
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_63833490
allemaal norm peopol

maar dat nederlands is egt een ramp!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_63833640
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:37 schreef Xcalibur het volgende:
de kwaliteit van het Nederlands laat inderdaad wel te wensen over zie ik....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')