4. Neem lessen Nederlands/zorg dat het stuk begrijpelijk of leesbaar isquote:Op maandag 17 september 2007 20:02 schreef _-rally-_ het volgende:
Drie adviezen:
1. Vraag een mod om je persoonsgegevens weg te halen
2. Doe aangifte van mishandeling en wederrechtelijke vrijheidsberoving
3. Ga naar een advocaat
Goedkoop hoor, om meteen te gaan lopen nuilen over 't nederlands.:Nquote:Op maandag 17 september 2007 20:04 schreef baNEEL het volgende:
[..]
4. Neem lessen Nederlands/zorg dat het stuk begrijpelijk of leesbaar is
Leidinggevende en collega aanklagen wegens zware mishandeling (op het opzettelijk verstikken van een persoon is zware mishandeling van toepassing), aanklagen voor wederrechtelijke vrijheidsberoving.quote:Op maandag 17 september 2007 20:07 schreef RemcoDelft het volgende:
Je hebt een auto op afbetaling gekocht bij een partikulier?!
Ik vind het een vaag verhaal! Je werkgever mag je trouwens onder geen beding gijzelen (en dat staat letterlijk in het Burgerlijk Wetboek).
Met een advocaat praten is altijd handig in dit soort zaken. Maar die zijn duur, bedenk dat wel. We zijn een kapitalistisch land. Je hebt meer gelijk als je meer geld hebt, want dan kun je een betere advocaat inhuren. De laatste tijd gaat dit steeds meer gelden.quote:Dus ik moet aangifte gaan doen van mishandeling en gijzeling? En dan vervolgens mee naar een advokaat gaan? Want dan is dat het eerste wat ik ga doen morgen.
Ik dacht dat je altijd aangifte kon doen, ook 's avonds. Weet dat niet zeker.quote:Op maandag 17 september 2007 20:19 schreef dvvliet het volgende:
Dus ik moet aangifte gaan doen van mishandeling en gijzeling? En dan vervolgens mee naar een advokaat gaan? Want dan is dat het eerste wat ik ga doen morgen.
Nee, maar 't bedrijf waar je werkt stond er twee minuten geleden nog.quote:Op maandag 17 september 2007 20:24 schreef dvvliet het volgende:
Het email adres van mij is persoonlijk, ik heb het domein dc-designz.com dat is een testdomein.
Dus niet de naam van het bedrijf waar ik werk
Die domeinnaam is een maand oud, dus dat is het vast niet.quote:Op maandag 17 september 2007 20:19 schreef RetepV het volgende:
Maar inderdaad vind ik het ook niet handig dat je hier je naam noemt en de naam van het bedrijf (in je email adres). Dat kan nog vervelende gevolgen voor je krijgen (wat denk je van een aanklacht op grond van gemiste inkomsten door deze melding).
Idd niet zo handig, verder gewoon aangifte doenquote:Op maandag 17 september 2007 20:24 schreef dvvliet het volgende:
Het email adres van mij is persoonlijk, ik heb het domein dc-designz.com dat is een testdomein.
Dus niet de naam van het bedrijf waar ik werk
Ik denk dat ze daar vanzelf wel achter komen.quote:Op maandag 17 september 2007 20:39 schreef dvvliet het volgende:
Moet ik mijn wekgever hierover bericht geven dat ik deze stappen ga ondernemen??
Dat wordt een mailtje naar de lokale admins hier, of ze dit topic willen verplaatsen naar een plaats waar de zon niet schijnt, en een nieuw topic openen onder een andere usernaam...quote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef dvvliet het volgende:
Hoe verander ik dit dan? ik ben nieuw hier en weet dit niet, kan het ook niet veranderen zag ik....
Hmm, maar zijn probleem wordt ook jouw probleem als hij de auto terugvordert.quote:Op maandag 17 september 2007 21:38 schreef dvvliet het volgende:
Ja dat zei ik ook al, maaja....hij heeft een finacieel probleem, niet ik.....
Toch sluit ik me bij Cat22 aan... Juist een "webdesigner" zou toch wel iets van nettiquette en privacy moeten afweten! Dat maakt dit hele verhaal alleen maar vager, en de korrel zout wat dikker.quote:Op maandag 17 september 2007 21:58 schreef dvvliet het volgende:
En Cat22, Ik vraag hier om hulp, en dan kijk je niet eerst hoe alles in mekaar steekt, ik heb dit via een kennis van mij, dus haal me niet gelijk zo neer, wijzende vingers zijn niet prettig om naar te kijken namelijk.
Yep. Of TS is ontzettend naief, of we missen een aantal vrij essentiele details.quote:Op maandag 17 september 2007 23:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Toch sluit ik me bij Cat22 aan... Juist een "webdesigner" zou toch wel iets van nettiquette en privacy moeten afweten! Dat maakt dit hele verhaal alleen maar vager, en de korrel zout wat dikker.
Maar wie zegt dat jij bent wie je zegt dat je bent?!quote:Op maandag 17 september 2007 23:29 schreef dvvliet het volgende:
voor wie is die privacy dan eigenlijk??? heb namelijk niets te verbergen.....![]()
Idd, kleed je baas flink uit, je verdere carrière bij dat bedrijf kan je toch wel vergetenquote:Op maandag 17 september 2007 20:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Leidinggevende en collega aanklagen wegens zware mishandeling (op het opzettelijk verstikken van een persoon is zware mishandeling van toepassing), aanklagen voor wederrechtelijke vrijheidsberoving.
Maar om te beginnen: bureau rechtshulp inschakelen.
Goede vraag, geef ons eens even het nummer van jouw baas zodat wij hoor en wederhoor kunnen uitvoeren.quote:Op maandag 17 september 2007 23:46 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat jij bent wie je zegt dat je bent?!
Ik snap ook niet waarom je als particulier een betalingsregeling met een andere particulier gaat afspreken voor verkoop van iets. Laat die gozer gewoon contant betalen of zelf geld lenen bij de bank. Dan draagt de bank, niet ik als verkoper, het risico.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:58 schreef DaMook het volgende:
Bedrijf en collega aanklagen voor gijzeling en mishandeling.
Verder onderling met die collega eruit komen, omdat je een maand van de betalingsregeling hebt gemist kan ie niet veel aan doen als jij er een goede reden voor hebt (geloof ik), vooral niet als je het in de maand erna meteen rechtzet (geloof ik) .
Tjeempiequote:Op maandag 17 september 2007 20:19 schreef RetepV het volgende:
Klinkt als een bedrijf dat geleid wordt door een onscrupuleuze vrouw. Daarnaast zijn er blijkbaar geldproblemen, loopt iedereen op zijn laatste tanden en zijn er mensen die erg ver willen gaan om in de gratie te blijven. Ergens proef ik een paar familiebanden.
quote:Op maandag 17 september 2007 20:21 schreef RetepV het volgende:
[..]
Met een advocaat praten is altijd handig in dit soort zaken. Maar die zijn duur, bedenk dat wel. We zijn een kapitalistisch land. Je hebt meer gelijk als je meer geld hebt, want dan kun je een betere advocaat inhuren. De laatste tijd gaat dit steeds meer gelden.
Edit:
Ons land wordt bestuurd door de banken en de verzekeringen. Het helpt een stuk als je een rechtsbijstandsverzekering hebt. Maar een privé-advocaat is altijd beter.
denk niet dat we dat ooit horen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:08 schreef Maddy_K het volgende:
Benieuwd hoe dit afloopt, TVP dus...
Als hij idd weer gegijzeld is niet nee, maar hij is vorige keer ook aan de gijzelnemers ontsnapt, zal toch nog wel een keertje lukken?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:19 schreef Bill_E het volgende:
[..]
denk niet dat we dat ooit horen...
Vanaf hier is de toon anders!quote:Op maandag 17 september 2007 20:31 schreef dvvliet het volgende:
Dat doet er verder niet toe, ik ga morgen naar de politie en zal een advokaat inschakelen, ik vind namelijk niet dat zij mij dit kunnen leveren. Ik zal mijn advokaat advies vragen wat er aan gedaan kan worden. Ik zal jullie op de hoogte houden hoe dit gaat aflopen.
Mvg,
Danny
Ik denk 't ook niet. Gevalletje Stockholmsyndroomquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:19 schreef Bill_E het volgende:
[..]
denk niet dat we dat ooit horen...
Als ik de rechterhand was van de baas zou ik denken "dat doet die baas maar mooi zelf".quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:50 schreef Maanvis het volgende:
Tjemig, als ik die rechterhand van de baas was
wat is da?quote:Op zondag 23 september 2007 14:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik denk 't ook niet. Gevalletje Stockholmsyndroom
Slachtoffer identificeert zich met de dader, gaat de dader zelfs verdedigen etc.quote:
Natasha Kampusch analogie enz.quote:
Lijkt me alleen dat daar wat meer voor nodig is dan een uurtje 'vasthouden'quote:Op zondag 23 september 2007 22:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Natasha Kampusch analogie enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |