abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53251202
Hallo,

Ik ben ************ en ben webdeveloper van beroep,

Ik zit met een volgend probleem, en weet niet zo goed naar wie ik toe moet om hier werk van te maken.

Ik heb een auto gelocht van een collega op het werk, nu door ik een betaling heb gemist aan hem ging hij de auto terug vorderen omdat hij een financieel probleem had. Nu is de auto op een goede manier gekocht door middels koop contracten. Na hij mij dit te hebben vermeld melde ik hem dat ik er niet over peins om de auto met papieren over te dragen.

Ik liep daarop naar de rechterhand van de grote baas en legde de situatie uit, nadat zij mij appart nam in een kamer van de grote baas, vertelde zij mij dat ik niet eerder de deur uit mocht voor ik de sleutels van de auto op tafel had gelegen. Ik protesteerde weer dat ik dit niet zou doen. Zij ging doorop voor de deur staan zodat ik er niet uit kon lopen, ik wurmde me er toch door en liep over de afdeling om mijn spullen te pakken ( sleutels, jas en tas ) want ik wilde niet meer op het werk zijn, dat snap je natuurlijk wel.

Nadat ik mijn spullen had gepakt gaf dezelfde vrouw de opdracht aan een medewerker (collega) om mij tegen te houden, deze meneer greep mij om mijn nek en drukte mijn luchtwegen dicht. Nadat ik goed had aangegeven dat het te zeer deed ging hij mij loslaten (striemen staan in mijn nek ). Ik liep daarop vervolgens met tranen in mijn ogen naar beneden om weg te gaan, en voor mijn ogen draaide ze alle deuren op slot zodat ik niet het pand kon verlaten.

Daarop verscheen de politie, ongeveer 45 minuten later, en zij hebben het verhaal aangehoort van de auto, en melde mij dat ik mijn verplichtingen na moest komen, maar niets had te maken van het ontnemen van de vrijheid. Met mijn collega heb ik het opgelost, maar je snap natuurlijk dat mijn carriere flink naar de maan is op deze manier, want ik stond flink voor schut voor het hele bedrijf.