abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53251202
Hallo,

Ik ben ************ en ben webdeveloper van beroep,

Ik zit met een volgend probleem, en weet niet zo goed naar wie ik toe moet om hier werk van te maken.

Ik heb een auto gelocht van een collega op het werk, nu door ik een betaling heb gemist aan hem ging hij de auto terug vorderen omdat hij een financieel probleem had. Nu is de auto op een goede manier gekocht door middels koop contracten. Na hij mij dit te hebben vermeld melde ik hem dat ik er niet over peins om de auto met papieren over te dragen.

Ik liep daarop naar de rechterhand van de grote baas en legde de situatie uit, nadat zij mij appart nam in een kamer van de grote baas, vertelde zij mij dat ik niet eerder de deur uit mocht voor ik de sleutels van de auto op tafel had gelegen. Ik protesteerde weer dat ik dit niet zou doen. Zij ging doorop voor de deur staan zodat ik er niet uit kon lopen, ik wurmde me er toch door en liep over de afdeling om mijn spullen te pakken ( sleutels, jas en tas ) want ik wilde niet meer op het werk zijn, dat snap je natuurlijk wel.

Nadat ik mijn spullen had gepakt gaf dezelfde vrouw de opdracht aan een medewerker (collega) om mij tegen te houden, deze meneer greep mij om mijn nek en drukte mijn luchtwegen dicht. Nadat ik goed had aangegeven dat het te zeer deed ging hij mij loslaten (striemen staan in mijn nek ). Ik liep daarop vervolgens met tranen in mijn ogen naar beneden om weg te gaan, en voor mijn ogen draaide ze alle deuren op slot zodat ik niet het pand kon verlaten.

Daarop verscheen de politie, ongeveer 45 minuten later, en zij hebben het verhaal aangehoort van de auto, en melde mij dat ik mijn verplichtingen na moest komen, maar niets had te maken van het ontnemen van de vrijheid. Met mijn collega heb ik het opgelost, maar je snap natuurlijk dat mijn carriere flink naar de maan is op deze manier, want ik stond flink voor schut voor het hele bedrijf.

Nadat dit alles was gebeurt heb ik de leidinggevende medegedeeld dat ik ziek gemeld moest worden, ik heb daarop wel een formulier van het bedrijf gehad, die krijg je als je ziek gemeld ben, maar of dat werkelijk zo is zal uit moeten wijzen.

Ik ben mentaal helemaal in de war en weet niet wat ik hier mee aanmoet, mischien kunnen jullie mij verder helpen, want ik weet echt niet hoe ik dit moet aanpakken en welke rechten ik heb in deze zaak.
Alle hulp is welkom.

Mvg,

[ Bericht 1% gewijzigd door Five_Horizons op 17-09-2007 20:36:51 ]
  maandag 17 september 2007 @ 19:37:09 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_53251469
Dat is niet handig, dat je zowel je naam als de naam van je werkgever vermeldt.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 17 september 2007 @ 19:56:18 #3
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_53252105
Maar, feitelijk heeft je werkgever er toch geen donder mee te maken dat je die auto van een collega gekocht hebt en dat daar een geschil over ontstaat? Het is klote dat ze de kant van je collega kiezen, maar het lijkt mij gewoon een 1 op 1 verhaal tussen jou en je collega.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_53252331
Drie adviezen:

1. Vraag een mod om je persoonsgegevens weg te halen
2. Doe aangifte van mishandeling en wederrechtelijke vrijheidsberoving
3. Ga naar een advocaat
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  maandag 17 september 2007 @ 20:02:51 #5
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53252342
Waarom ging je eigenlijk naar 'de rechterhand van de grote baas'?

En doe iets aan die personalia. Krijg je alleen maar gedoe mee.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_53252390
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:02 schreef _-rally-_ het volgende:
Drie adviezen:

1. Vraag een mod om je persoonsgegevens weg te halen
2. Doe aangifte van mishandeling en wederrechtelijke vrijheidsberoving
3. Ga naar een advocaat
4. Neem lessen Nederlands/zorg dat het stuk begrijpelijk of leesbaar is
  maandag 17 september 2007 @ 20:06:29 #7
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_53252474
In ieder geval aangifte doen, en los het voortaan op met je collega
  maandag 17 september 2007 @ 20:06:34 #8
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53252476
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:04 schreef baNEEL het volgende:

[..]

4. Neem lessen Nederlands/zorg dat het stuk begrijpelijk of leesbaar is
Goedkoop hoor, om meteen te gaan lopen nuilen over 't nederlands.:N

Ik vind 't best meevallen; d'r zitten eerder een paar van die typische rariteiten in die niet in je opkomen om te vermelden omdat je helemaal over je toeren bent.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_53252536
Je hebt een auto op afbetaling gekocht bij een partikulier?!
Ik vind het een vaag verhaal! Je werkgever mag je trouwens onder geen beding gijzelen (en dat staat letterlijk in het Burgerlijk Wetboek).
censuur :O
  maandag 17 september 2007 @ 20:08:25 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_53252556
tvp.

sowieso wat is de relatie tussen je werkgever en die auto? Niks dus.. dus a) je had niet naar hun toe moeten gaan

b) ze moeten met hun poten van je afblijven.
Huilen dan.
  maandag 17 september 2007 @ 20:09:33 #11
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53252591
Is die collega 'de baas' ofzo?

(en inderdaad, 't is een vaag verhaal.)
  † In Memoriam † maandag 17 september 2007 @ 20:11:22 #12
43556 miss_dynastie
pi_53252653
Een heel vaag verhaal idd, wat heeft de baas met die auto te maken?
  maandag 17 september 2007 @ 20:13:30 #13
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_53252732
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:07 schreef RemcoDelft het volgende:
Je hebt een auto op afbetaling gekocht bij een partikulier?!
Ik vind het een vaag verhaal! Je werkgever mag je trouwens onder geen beding gijzelen (en dat staat letterlijk in het Burgerlijk Wetboek).
Leidinggevende en collega aanklagen wegens zware mishandeling (op het opzettelijk verstikken van een persoon is zware mishandeling van toepassing), aanklagen voor wederrechtelijke vrijheidsberoving.
Maar om te beginnen: bureau rechtshulp inschakelen.
pi_53252755
ik was helemaal los gegaan op de collega die jou tegen hield En idd een baas mag jou niet gijzelen..ik zou exuus eisen en anders gerechtelijke stappen ondernemen (of naar de bond gaan )
  maandag 17 september 2007 @ 20:18:01 #15
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_53252879
je baas heeft een probleem.. pak het goed aan kun je er nog veel geld uit slepen.
Ik zou nu eerst naar het politie buro gaan aangisften doen van mishandeling bedreiging en gijzeling en diefstal.. ( die auto is en blijft van jou tot jij er afstand (vrijwillig) van doet )nu is die auto afgegeven onder druk
pi_53252930
Hallo,

Idd dat ik een beetje over mijn toeren ben, dat is denk ik normaal. De reden dat ik naar de rechterhand van mijn baas ben gegaan is omdat ik vond dat de werksfeer er niet prettiger op ging worden, en hij hield voet bij stuk vol dat hij de auto wilde hebben.

Ik ben ook van mening dat dit verhaal van de auto en mijn werk niets met elkaar te maken heb, maar door deze gebeurtenis durf ik me niet meer op mijn werk te vertonen van de schaamte over hoe ik ben behandeld.

De auto is particulier gekocht dus staat los van mijn werk gedeelte, alleen vond mijn werk het nodig er zich mee te bemoeien.

Nogmaals ik heb niets verkeerds gedaan, alleen een betaling gemist, maar dat zou deze maand verrekend worden, dus er was totaal geen aanleiding van mijn werggever mij zo te behandelen.

Ik ben ineen klap mijn eigenwaarde kwijt, mijn werk, en mijn gedachtes zijn een en al op hol geslagen.

Dus ik moet aangifte gaan doen van mishandeling en gijzeling? En dan vervolgens mee naar een advokaat gaan? Want dan is dat het eerste wat ik ga doen morgen.

Alvast heel hartelijk dank voor jullie reactie's, laat me maar horen wat ik moet doen, ik heb nooit in zo situatie gezeten of van gehoord.

Mvg,

Danny
pi_53252952
Vrijheidsberoving mag niet zomaar. Dat heet 'gijzelen', en gijzelen mag alleen de overheid (d.m.v. een gerechtelijk bevel en de politie). Als een ander het doet, zonder gerechtelijk bevel, heet het 'ontvoering', en dat is een zeer ernstig feit. De politie had aan jou moeten vragen of je aangifte wilde doen van de ontvoering en de mishandeling, ze hebben daar ZEKER wel wat mee te maken.

Heb je aangifte gedaan toen de politie er was? Zo niet, dan alsnog doen, of je het nou kan bewijzen of niet.

Ook het geweld van je collega, dat mag natuurlijk niet. Ook aangifte van doen.

Ik lees even tussen de regeltjes door... Je baas z'n ene werkgever kan de betalingstermijn op een auto niet betalen. Een andere werkgever van je baas heeft financieele problemen. Een derde werkgever gebruikt gewoon geweld als je baas daar om roept.

(ik gebruik het woord 'baas' hier voor 'rechterhand van de baas', want blijkbaar houdt de echte baas zich niet bezig met de dagelijkse gang van zaken en is de rechterhand de leider).

Klinkt als een bedrijf dat geleid wordt door een onscrupuleuze vrouw. Daarnaast zijn er blijkbaar geldproblemen, loopt iedereen op zijn laatste tanden en zijn er mensen die erg ver willen gaan om in de gratie te blijven. Ergens proef ik een paar familiebanden.

Maar inderdaad vind ik het ook niet handig dat je hier je naam noemt en de naam van het bedrijf (in je email adres). Dat kan nog vervelende gevolgen voor je krijgen (wat denk je van een aanklacht op grond van gemiste inkomsten door deze melding).

Daarnaast is je verhaal op punten waar je best wel over had uit kunnen wijden juist nogal vaag, waardoor je veel ruimte voor interpretatie overlaat (ik heb je er net één gegeven).

Opsomming:

- Je kunt je baas aanklagen op grond van ontvoering, hoe kort dat ook was.
- Je kunt je collega aanklagen voor mishandeling.
- Het geschil had gewoon onderling opgelost kunnen worden, maar die rechterhand van de baas moest zich er mee bemoeien waardoor dat onmogelijk werd (zei ik al dat ik een familieband proefde?).
- Burgerarrest is bullshit, dat kan pas wanneer je iets strafbaars gedaan hebt. Je hebt de wet nog niet overtreden als je een betalingstermijn mist.

Bedenk wel dat je in je eentje tegenover hen staat. Zij kunnen elkaar makkelijk indekken. Dat mag natuurlijk niet. Maar in feite mag alles zo lang niet bewezen kan worden dat je het gedaan hebt. Als er niks bewezen kan worden is er geen zaak.

Heel verhaal. Bedenk wel dat ik geen jurist ben maar ook gewoon werknemer (ok, juristen zijn meestal ook werknemers ). Dus ik KAN het mis hebben...
pi_53253051
quote:
Dus ik moet aangifte gaan doen van mishandeling en gijzeling? En dan vervolgens mee naar een advokaat gaan? Want dan is dat het eerste wat ik ga doen morgen.
Met een advocaat praten is altijd handig in dit soort zaken. Maar die zijn duur, bedenk dat wel. We zijn een kapitalistisch land. Je hebt meer gelijk als je meer geld hebt, want dan kun je een betere advocaat inhuren. De laatste tijd gaat dit steeds meer gelden.

Edit:

Ons land wordt bestuurd door de banken en de verzekeringen. Het helpt een stuk als je een rechtsbijstandsverzekering hebt. Maar een privé-advocaat is altijd beter.
  maandag 17 september 2007 @ 20:23:05 #19
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53253097
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:19 schreef dvvliet het volgende:
Ik dacht dat je altijd aangifte kon doen, ook 's avonds. Weet dat niet zeker.
pi_53253155
Het email adres van mij is persoonlijk, ik heb het domein dc-designz.com dat is een testdomein.

Dus niet de naam van het bedrijf waar ik werk
  maandag 17 september 2007 @ 20:25:47 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_53253206
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:24 schreef dvvliet het volgende:
Het email adres van mij is persoonlijk, ik heb het domein dc-designz.com dat is een testdomein.

Nee, maar 't bedrijf waar je werkt stond er twee minuten geleden nog.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 17 september 2007 @ 20:26:26 #22
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_53253231
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:19 schreef RetepV het volgende:
Maar inderdaad vind ik het ook niet handig dat je hier je naam noemt en de naam van het bedrijf (in je email adres). Dat kan nog vervelende gevolgen voor je krijgen (wat denk je van een aanklacht op grond van gemiste inkomsten door deze melding).
Die domeinnaam is een maand oud, dus dat is het vast niet.
pi_53253439
Dat doet er verder niet toe, ik ga morgen naar de politie en zal een advokaat inschakelen, ik vind namelijk niet dat zij mij dit kunnen leveren. Ik zal mijn advokaat advies vragen wat er aan gedaan kan worden. Ik zal jullie op de hoogte houden hoe dit gaat aflopen.

Mvg,

Danny

[ Bericht 1% gewijzigd door dvvliet op 17-09-2007 20:45:04 ]
  maandag 17 september 2007 @ 20:34:02 #24
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_53253529
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:24 schreef dvvliet het volgende:

Idd niet zo handig, verder gewoon aangifte doen
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_53253726
Moet ik mijn wekgever hierover bericht geven dat ik deze stappen ga ondernemen??
  maandag 17 september 2007 @ 20:42:22 #26
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53253833
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:39 schreef dvvliet het volgende:
Moet ik mijn wekgever hierover bericht geven dat ik deze stappen ga ondernemen??
Ik denk dat ze daar vanzelf wel achter komen.
pi_53253983
haha
  maandag 17 september 2007 @ 20:46:43 #28
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53253999
Nou alleen dat wel errug identificerende userID nog.
pi_53254712
Hoe verander ik dit dan? ik ben nieuw hier en weet dit niet, kan het ook niet veranderen zag ik....
  maandag 17 september 2007 @ 21:16:08 #30
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53255201
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef dvvliet het volgende:
Hoe verander ik dit dan? ik ben nieuw hier en weet dit niet, kan het ook niet veranderen zag ik....
Dat wordt een mailtje naar de lokale admins hier, of ze dit topic willen verplaatsen naar een plaats waar de zon niet schijnt, en een nieuw topic openen onder een andere usernaam...
  maandag 17 september 2007 @ 21:30:45 #31
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_53255696
De auto terugvorderen omdat hij een financieel probleem had?

Was het geen optie om te zeggen: oke, als hij die auto terug wil, dan gaan we samen even naar de bank om de gedane betalingen op jouw rekening terug te storten.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_53255974
Ja dat zei ik ook al, maaja....hij heeft een finacieel probleem, niet ik.....
pi_53256113
Vreemd verhaal dit... een webdesigner die niets van userID's weet, zich aanmeldt met naam en toenaam en de naam van de werkgever laat rondslingeren? Op z'n zachtst gezegd... niet zo slim.

Je verhaal vind ik vreemd, het is een zaak tussen je collega en jouzelf, je werkgever had zich daar niet mee te bemoeien.

Anywho, succes ermee!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 17 september 2007 @ 21:51:44 #34
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_53256394
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:38 schreef dvvliet het volgende:
Ja dat zei ik ook al, maaja....hij heeft een finacieel probleem, niet ik.....
Hmm, maar zijn probleem wordt ook jouw probleem als hij de auto terugvordert.
Zoals ik het nu begrijp heb je geen auto meer en ook geen geld?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_53256599
Je begrijp het verkeerd, ik heb de auto nog steeds, en met mijn collega is het opgelost met de politie erbij. Het gaat mij hier om de bizarre optreden van mijn werkgever.

En Cat22, Ik vraag hier om hulp, en dan kijk je niet eerst hoe alles in mekaar steekt, ik heb dit via een kennis van mij, dus haal me niet gelijk zo neer, wijzende vingers zijn niet prettig om naar te kijken namelijk.

Maar ik ga morgen aangifte doen, en een afspraak bij mijn advokaat maken, ik wilde jullie super bedanken voor het advies die jullie mij hebben gegeven...

Mvg,

D.
pi_53257288
Even een tvp, interessant verhaal dit. Natuurlijk onwijs klote voor TS, dat wel.
En RetepV, ik denk dat je in je 4e alinea een paar keer werknemer met werkgever verwart
Spoilers!
  maandag 17 september 2007 @ 23:08:02 #37
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_53258845
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:58 schreef dvvliet het volgende:
En Cat22, Ik vraag hier om hulp, en dan kijk je niet eerst hoe alles in mekaar steekt, ik heb dit via een kennis van mij, dus haal me niet gelijk zo neer, wijzende vingers zijn niet prettig om naar te kijken namelijk.
Toch sluit ik me bij Cat22 aan... Juist een "webdesigner" zou toch wel iets van nettiquette en privacy moeten afweten! Dat maakt dit hele verhaal alleen maar vager, en de korrel zout wat dikker.
  maandag 17 september 2007 @ 23:14:08 #38
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_53259053
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:08 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Toch sluit ik me bij Cat22 aan... Juist een "webdesigner" zou toch wel iets van nettiquette en privacy moeten afweten! Dat maakt dit hele verhaal alleen maar vager, en de korrel zout wat dikker.
Yep. Of TS is ontzettend naief, of we missen een aantal vrij essentiele details.
pi_53259521
voor wie is die privacy dan eigenlijk??? heb namelijk niets te verbergen.....
  maandag 17 september 2007 @ 23:46:46 #40
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_53260006
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:29 schreef dvvliet het volgende:
voor wie is die privacy dan eigenlijk??? heb namelijk niets te verbergen.....
Maar wie zegt dat jij bent wie je zegt dat je bent?!
  maandag 17 september 2007 @ 23:53:19 #41
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_53260202
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:13 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Leidinggevende en collega aanklagen wegens zware mishandeling (op het opzettelijk verstikken van een persoon is zware mishandeling van toepassing), aanklagen voor wederrechtelijke vrijheidsberoving.
Maar om te beginnen: bureau rechtshulp inschakelen.
Idd, kleed je baas flink uit, je verdere carrière bij dat bedrijf kan je toch wel vergeten
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 17 september 2007 @ 23:57:46 #42
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_53260312
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:46 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Maar wie zegt dat jij bent wie je zegt dat je bent?!
Goede vraag, geef ons eens even het nummer van jouw baas zodat wij hoor en wederhoor kunnen uitvoeren.

Of is dat toevallig 0492-5*****?
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_53260495
Vreemd verhaal, maar als het waar is zeker aangifte doen. Ben benieuwd hoe het verder loopt..
pi_53260877
Neem eens contact op met bureau slachtofferhulp, zij kunnen je helpen met de juiste weg te bewandelen, aangifte te doen, een schadevergoeding te eisen en om de zaken weer op een rijtje te krijgen.

http://www.slachtofferhulp.nl/index.php?page=Contact of bel met 0900-0101
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 18 september 2007 @ 00:50:18 #45
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_53261202
Tjemig, als ik die rechterhand van de baas was zou ik het in den minne proberen op te lossen tussen collega's ipv mensen te gaan dwingen om een auto in te leveren en ze te gijzelen. Niet dat ik vind dat leidinggevenden zich niet met dit soort dingen zouden moeten bemoeien. Immers heb jij die auto van een collega gekocht, en als daardoor problemen in de werksfeer ontstaan dan zou ik als leidinggevende die toch liever opgelost zien dan ze te laten aanmodderen..

Hoe dan ook, dat probleem met die collega is nu toch wel opgelost hoop ik? Dwz je bent 'm geen geld meer schuldig en je gaat vanaf nu ook netjes je betaaltermijnen afmaken? Het lijkt me nl. best kut als je op het eind van de maand je huur niet kunt betalen of geen boodschappen meer kunt doen (kun je bij je moeder aankoppen!) omdat een of andere klojo (jij dus) zijn betalingsverplichtingen niet nakomt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 18 september 2007 @ 00:58:56 #46
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_53261311
Bedrijf en collega aanklagen voor gijzeling en mishandeling .

Verder onderling met die collega eruit komen, omdat je een maand van de betalingsregeling hebt gemist kan ie niet veel aan doen als jij er een goede reden voor hebt (geloof ik), vooral niet als je het in de maand erna meteen rechtzet (geloof ik) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  dinsdag 18 september 2007 @ 01:08:54 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_53261486
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:58 schreef DaMook het volgende:
Bedrijf en collega aanklagen voor gijzeling en mishandeling .

Verder onderling met die collega eruit komen, omdat je een maand van de betalingsregeling hebt gemist kan ie niet veel aan doen als jij er een goede reden voor hebt (geloof ik), vooral niet als je het in de maand erna meteen rechtzet (geloof ik) .
Ik snap ook niet waarom je als particulier een betalingsregeling met een andere particulier gaat afspreken voor verkoop van iets. Laat die gozer gewoon contant betalen of zelf geld lenen bij de bank. Dan draagt de bank, niet ik als verkoper, het risico.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_53262056
Interessant om te volgen...
  vrijdag 21 september 2007 @ 06:44:31 #49
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_53347371
en en en ?
pi_53347450
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:19 schreef RetepV het volgende:

Klinkt als een bedrijf dat geleid wordt door een onscrupuleuze vrouw. Daarnaast zijn er blijkbaar geldproblemen, loopt iedereen op zijn laatste tanden en zijn er mensen die erg ver willen gaan om in de gratie te blijven. Ergens proef ik een paar familiebanden.
Tjeempie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')