quote:Op maandag 17 september 2007 20:21 schreef RetepV het volgende:
[..]
Met een advocaat praten is altijd handig in dit soort zaken. Maar die zijn duur, bedenk dat wel. We zijn een kapitalistisch land. Je hebt meer gelijk als je meer geld hebt, want dan kun je een betere advocaat inhuren. De laatste tijd gaat dit steeds meer gelden.
Edit:
Ons land wordt bestuurd door de banken en de verzekeringen. Het helpt een stuk als je een rechtsbijstandsverzekering hebt. Maar een privé-advocaat is altijd beter.
denk niet dat we dat ooit horen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:08 schreef Maddy_K het volgende:
Benieuwd hoe dit afloopt, TVP dus...
Als hij idd weer gegijzeld is niet nee, maar hij is vorige keer ook aan de gijzelnemers ontsnapt, zal toch nog wel een keertje lukken?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:19 schreef Bill_E het volgende:
[..]
denk niet dat we dat ooit horen...
Vanaf hier is de toon anders!quote:Op maandag 17 september 2007 20:31 schreef dvvliet het volgende:
Dat doet er verder niet toe, ik ga morgen naar de politie en zal een advokaat inschakelen, ik vind namelijk niet dat zij mij dit kunnen leveren. Ik zal mijn advokaat advies vragen wat er aan gedaan kan worden. Ik zal jullie op de hoogte houden hoe dit gaat aflopen.
Mvg,
Danny
Ik denk 't ook niet. Gevalletje Stockholmsyndroomquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:19 schreef Bill_E het volgende:
[..]
denk niet dat we dat ooit horen...
Als ik de rechterhand was van de baas zou ik denken "dat doet die baas maar mooi zelf".quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:50 schreef Maanvis het volgende:
Tjemig, als ik die rechterhand van de baas was
wat is da?quote:Op zondag 23 september 2007 14:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik denk 't ook niet. Gevalletje Stockholmsyndroom
Slachtoffer identificeert zich met de dader, gaat de dader zelfs verdedigen etc.quote:
Natasha Kampusch analogie enz.quote:
Lijkt me alleen dat daar wat meer voor nodig is dan een uurtje 'vasthouden'quote:Op zondag 23 september 2007 22:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Natasha Kampusch analogie enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |