abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53243230
weer een opwekkend bericht uit het land van het opgestoken vingertje.

12 jarige zit voor moord in dodencel, maar kan die straf evt ontlopen als zijn familie maar genoeg geld kan inzamelen voor de familie van het slachtoffer.

Deze op de Sharia-gebaseerde wetgeving is dus gewoon ordinaire klasse-justitie

bron:
http://www.spiegel.de/panorama/justiz/0,1518,506141,00.html
  maandag 17 september 2007 @ 14:09:16 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_53243302
Makkelijk roepen, he? Sharia is gebaseerd op de Koran. De Koran geeft moordenaars de mogelijkheid zoengeld te betalen aan de verwanten van het slachtoffer.

Niet zo lang geleden kon dit in ons 'verlichte' Europa ook nog.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_53243416
had dat jochie maar geen moord moeten plegen de wet is de wet.
pi_53243430
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Makkelijk roepen, he? Sharia is gebaseerd op de Koran. De Koran geeft moordenaars de mogelijkheid zoengeld te betalen aan de verwanten van het slachtoffer.

Dan kon juist toen Euroa nog niet 'verlicht' was, omdat dit juist klasse-justitie in de hand werkt, alleen mensen met geld kunnen zo hun straf ontlopen
pi_53243450
12jaar.. het is goedkoper om er eentje bij te neuken en 12 jaar te wachten totdat je een replica hebt...
Rookworst zonder "R" is ookworst!
  maandag 17 september 2007 @ 14:17:50 #6
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53243494
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:06 schreef NLweltmeister het volgende:

12 jarige zit voor moord in dodencel, maar kan die straf evt ontlopen als zijn familie maar genoeg geld kan inzamelen voor de familie van het slachtoffer.

bron:
NL is toch het land van het opgestoken vingertje?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53243619
zijn er ook nog details over de moordpartij?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53243731
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:14 schreef McWurth het volgende:
had dat jochie maar geen moord moeten plegen de wet is de wet.
U kent de achtergronden
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_53243737
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:23 schreef zoalshetis het volgende:
zijn er ook nog details over de moordpartij?
http://www.alriyadh-np.com/

misschien hier?
  maandag 17 september 2007 @ 14:28:59 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53243743
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:28 schreef NLweltmeister het volgende:

[..]

http://www.alriyadh-np.com/

misschien hier?
waarschijnlijk wel
pi_53243787
quote:

Uw punt is?
pi_53243902
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waarschijnlijk wel
http://66.249.91.104/translate_c?hl=en&langpair=ar%7Cen&u=http://www.alriyadh-np.com/2007/09/17/article280326.html&tbb=1

in het Engels
pi_53243907
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:06 schreef NLweltmeister het volgende:

bron:
Wat praat je nou onzin, dat de moordenaar familie van de slachtoffers bloedgeld moet geven klopt als het per ongeluk is gebeurd, als ze het niet kunnen betalen kan het in termijnen als de familie de moordenaar niet vergeeft, maar staat geen doodstraf op in de Sharia.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2007 14:37:45 ]
  maandag 17 september 2007 @ 14:36:43 #14
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53243921
quote:

Dus? En je punt is?
"Kop houwe, anders sla ik hem er af."
  maandag 17 september 2007 @ 14:37:59 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53243950
als moslims het hebben over de sharia invoeren, bedoelen ze toch niet dit soort dingen?
pi_53243962
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:37 schreef zoalshetis het volgende:
als moslims het hebben over de sharia invoeren, bedoelen ze toch niet dit soort dingen?
Niet echt, eerder hoe je moet vasten, gebedstijden enzo
  maandag 17 september 2007 @ 14:39:46 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53243982
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet echt, eerder hoe je moet vasten, gebedstijden enzo
maar toch niet ook of je niet stiekem een hapje neemt tijdens de ramadan?
  maandag 17 september 2007 @ 14:40:46 #18
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53244008
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:37 schreef zoalshetis het volgende:
Tuurlijk wel. Maar dat gaan ze vantevoren natuurlijk niet aan jou vertellen, want dan wil je niet meer.
pi_53244010
Maar het moge duidelijk zijn dat de wetgeving in S-A niet representatief is voor de rest van de islamitische wereld en de opvattingen van moslims in het algemeen.
pi_53244017
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar toch niet ook of je niet stiekem een hapje neemt tijdens de ramadan?
Natuurlijk niet, de mentalitait is altijd al geweest: 'Alles wat je doet ziet God en als je voor hem niet vreest doe wat je wilt.'

Zolang je je met eigen zaken bezigh houdt.
pi_53244040
Heerlijk zo een naief door de media gevormd beeld van de Islam
  maandag 17 september 2007 @ 14:43:31 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53244080
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:42 schreef Triggershot het volgende:
ook wel heerlijk dat meer mensen op deze manier zich meer gaan verdiepen in de islam toch?
pi_53244081
quote:
De enigen die de Islam in een verkeerd beeld stellen zijn de "moslims" zelf. Interpretatie etc....

Geef de media maar weer de schuld, de werkelijkheid is gewoon hard. Ze verpesten hetzelf door maar een draai te geven aan de Koran zoals dit hun op dat moment het beste uitkomt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 17 september 2007 @ 14:44:03 #24
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53244094
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De enigen die de Islam in een verkeerd beeld stellen zijn de "moslims" zelf. Interpretatie etc....

Geef de media maar weer de schuld, de werkelijkheid is gewoon hard. Ze verpesten hetzelf door maar een draai te geven aan de Koran zoals dit hun op dat moment het beste uitkomt..
Exact.
pi_53244109
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ook wel heerlijk dat meer mensen op deze manier zich meer gaan verdiepen in de islam toch?
Jij bent tof, dat is gewoon een feit.
  maandag 17 september 2007 @ 14:46:54 #26
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53244161
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij bent tof, dat is gewoon een feit.
hoe je het ook wendt of keert, door al die media berichten onstaat er misschien eerst consternatie, maar het is ook een feit dat mensen daardoor, gewild of niet, op langere termijn meer van de islam te weten komen en daardoor anders er naar kunnen kijken.
pi_53244178
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je zegt het zelf, je zet moslims tussen aanhalingstekens.. Interpretaties zijn gebonden aan het ware aard van een mens, niet een boek.
quote:
En over wat voor werkelijkheid hebben we het hier? Dat jij denkt dat als een moslim zich opblaast hij 72 maagden krijgt of dat ik het betreur dat er mensen zijn die daar daadwerkelijk in geloven zowel moslims als niet moslims. Ja, het is de media's schuld dat de gematigden niet evenveel aandacht krijgen, mja verkoopt niet hé.
  maandag 17 september 2007 @ 14:48:59 #28
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53244215
Moslims kletsen maar wat, en liegen desnoods de hele boel bij elkaar, als ze maar niet toe hoeven te geven dat er allerlei nare, vervelende, mensonterende rottigheid uit hun religie voortkomt. En het mooie is, ze zien het zelf niet eens als 'liegen', want het verdraaien van de werkelijkheid en misleiden van ongelovigen is binnen de islam volkomen geaccepteerd.
pi_53244229
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoe je het ook wendt of keert, door al die media berichten onstaat er misschien eerst consternatie, maar het is ook een feit dat mensen daardoor. gewild of niet op langere termijn meer van de islam te weten komen en daardoor anders er naar kunnen kijken.
Tuurlijk, kennis schept begrip. Maar zolang er te pas en te onpas dingen uit de Koran verdraaid worden om hoofddoekjes, eerwraak etc te verdedigen terwijl de Koran dat nergens zo stelt, zullen mensen echt niet positiever worden.

Dat het "juist" in de Koran staat wil dus niet zeggen dat "de moslim" het correct interpreteert, integendeel blijkt wel helaas.

En das lastig, dit is met de Bijbel net zo hard, maar daar leeft geen hond meer naar in Nederland en degenen die dat wel doen staan lichtelijk buiten de samenleving.

Zo werkt het in een modern land .
Get woke, go broke!
pi_53244236
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoe je het ook wendt of keert, door al die media berichten onstaat er misschien eerst consternatie, maar het is ook een feit dat mensen daardoor, gewild of niet, op langere termijn meer van de islam te weten komen en daardoor anders er naar kunnen kijken.
Dat sowieso, ik denk dat niemand daar een tegenargument tegenover kan zetten. Maar blijft dat je beeld totaal verkeerd kan lopen, tenslotte ga ik Boedhisme ook niet van de Koran leren.
pi_53244237
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:40 schreef slaapvaak het volgende:
Maar het moge duidelijk zijn dat de wetgeving in S-A niet representatief is voor de rest van de islamitische wereld en de opvattingen van moslims in het algemeen.
Net zoals de wetgeving in Iran dat niet is bedoel je? En dat in Afghanistan was? En de afdwinging van de Ramadan in een deel van Maleisie dat niet is?

Vertel eens, waar is die wetgeving dan wel representatief?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_53244281
Dat is het probleem, grof gezegd: Elke moslim doet maar wat. En dat geeft een fikse teringzooi om het zo maar eens uit te drukken.
Get woke, go broke!
  maandag 17 september 2007 @ 14:52:29 #33
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53244311
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

In Saudie-Arabië. Het meest islamitisch pure land ter wereld.
pi_53244336
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:52 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

Ho ho, dat was niet zo. Tenminste, dat werd hier boven beweerd.
pi_53244343
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Dat is het probleem, grof gezegd: Elke moslim doet maar wat. En dat geeft een fikse teringzooi om het zo maar eens uit te drukken.
Elke moslim doet maar wat, true, net zoals elke niet-moslim dat doet, maar de loverboy wordt geassocieerd met de Islam, ik heb nog nooit een drugsdealer geassocieerd zien worden met een Westers traditie, sorry, maar als de irrelevante betrekking van de Islam stopt dan zie je dat het allemaal wel mee valt.
pi_53244369
quote:

[..]

Net zoals de wetgeving in Iran dat niet is bedoel je? En dat in Afghanistan was? En de afdwinging van de Ramadan in een deel van Maleisie dat niet is?

Dat bestuur komt zo goed als nooit overeen met de wensen van de meerderheid van de moslims. Politiek radicalisme wordt vaak door de machthebbers gebruikt om het volk te beteugelen/onderdrukken. Dat dit meer voorkomt in islamitische landen dan in andere landen zal ik niet ontkennen. Dit zal voornamelijk culturele oorzaken hebben, er is sprake van een wisselwerking tussen religie en cultuur.
  maandag 17 september 2007 @ 14:56:02 #37
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53244396
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Dat is het probleem, grof gezegd: Elke moslim doet maar wat.
Ze doen niet alleen 'maar wat'. Ze doen stelsematig datgene wat op dat moment het beste in hun straatje past. Er valt voor een buitenstaander geen enkele consistentie in te ontdekken, tenzij je alleen afgaat op datgene wat de moslim jou persoonlijk vertelt. Echter, datgene komt op geen enkele wijze overeen met de werkelijkheid die je om je heen ziet.
pi_53244404
Tuurlijk, alles valt mee, bekijk het in perspectief, relativeer, betrek dat er niet bij, zie het op zich, redeneer het kapot, doe de oogklepjes op, tis niet zo erg, heus niet!

pi_53244407
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Elke moslim doet maar wat, true, net zoals elke niet-moslim dat doet, maar de loverboy wordt geassocieerd met de Islam, ik heb nog nooit een drugsdealer geassocieerd zien worden met een Westers traditie, sorry, maar als de irrelevante betrekking van de Islam stopt dan zie je dat het allemaal wel mee valt.
Daarom is de vraag, 'wat maakt iemand een moslim (of een christen)', iemand die zichzelf zo noemt, of iemand die zich daarnaar probeert te gedragen, een interessante.
pi_53244416
quote:

[..]

Drugsdealers bidden ook niet tot mekka, doen niet aan de ramadan en gooien het bij aanhouding niet op discriminatie .
Get woke, go broke!
  maandag 17 september 2007 @ 14:56:49 #41
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53244430
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ho ho, dat was niet zo. Tenminste, dat werd hier boven beweerd.
Ja, maar niet door mij
pi_53244451
quote:

[..]

Elke moslim doet maar wat, true, net zoals elke niet-moslim dat doet, maar de loverboy wordt geassocieerd met de Islam,
Neuh, gewoon met kut-marokkaantjes. En die gaan doorgaans net zo weinig naar de moskee als ik.
quote:
ik heb nog nooit een drugsdealer geassocieerd zien worden met een Westers traditie, sorry, maar als de irrelevante betrekking van de Islam stopt dan zie je dat het allemaal wel mee valt.
Moet je me toch eens uitleggen hoe kritiek op een op de Koran gebaseerde wetgeving een 'irrelevante' link legt naar de Islam.
pi_53244456
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Drugsdealers bidden ook niet tot mekka, doen niet aan de ramadan en gooien het bij aanhouding niet op discriminatie .
Wacht even, loverboys bidden tot Mekka, doen mee met de Ramadan? De gemiddelde mocro (hang) jongeren bidden niet, wel de loverboys?
pi_53244477
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:56 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Daarom is de vraag, 'wat maakt iemand een moslim (of een christen)', iemand die zichzelf zo noemt, of iemand die zich daarnaar probeert te gedragen, een interessante.
Oh, gaan we het 'maar dat is geen echte moslim/christen/jood straatje weer eens proberen? Dat loopt al jaren dood hoor.
pi_53244484
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:56 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Ik ben een moslim, mijn omgeving kent mij als moslim, ik noem mij zelf moslim, maar als ik word uitgedaagd en het eindigt in een vuist van mijn kant, dan zie ik alsnog geen link met de Islam en mijn gedrag.
  maandag 17 september 2007 @ 14:59:23 #46
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53244488
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:58 schreef Triggershot het volgende:
De gemiddelde mocro (hang) jongeren bidden niet
Dat zal wel, maar intussen meppen ze wel homo's in elkaar omdat die volgens de Koran haram zijn. Of wilde je soms beweren dat ze dat op school geleerd hadden?
pi_53244496
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wacht even, loverboys bidden tot Mekka, doen mee met de Ramadan? De gemiddelde mocro (hang) jongeren bidden niet, wel de loverboys?
Dus de schatting van 1.6 miljoen moslims in Nederland is dan ook ruim overdreven.
  maandag 17 september 2007 @ 15:00:26 #48
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53244514
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ben een moslim, mijn omgeving kent mij als moslim, ik noem mij zelf moslim, maar als ik word uitgedaagd en het eindigt in een vuist van mijn kant, dan zie ik alsnog geen link met de Islam en mijn gedrag.
Ik wel. De Koran legitimeert jouw agressieve gedrag.
pi_53244525
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Neuh, gewoon met kut-marokkaantjes. En die gaan doorgaans net zo weinig naar de moskee als ik.
Sluit ik me bij aan.
quote:
Moet je me toch eens uitleggen hoe kritiek op een op de Koran gebaseerde wetgeving een 'irrelevante' link legt naar de Islam.
Dat is het nou net, het is niet gebaseerd op de Koran, was dat wel het geval dan stond er geen doodstraf op een 12 jarige.
pi_53244542
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:00 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

pi_53244548
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:54 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Dat bestuur komt zo goed als nooit overeen met de wensen van de meerderheid van de moslims. Politiek radicalisme wordt vaak door de machthebbers gebruikt om het volk te beteugelen/onderdrukken. Dat dit meer voorkomt in islamitische landen dan in andere landen zal ik niet ontkennen. Dit zal voornamelijk culturele oorzaken hebben, er is sprake van een wisselwerking tussen religie en cultuur.
Eigenlijk probeer je zachtomfloerst te zeggen dat de 'gemiddelde' moslim een dom schaap is dat achter een groepje met een grote bek aanhobbelt.

Des te meer reden om er geen macht aan toe te vertrouwen, dunkt me. Ze zijn er of te dom voor, of te extreem.
pi_53244558
quote:

[..]

Oh nee?

He tering moslim! Wees het eens met mij eens!

En als je me dan slaat, is het niet uit Islam overwegingen .
Get woke, go broke!
pi_53244564
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:52 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

Denk eerder dat Brunei het meest pure land is.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_53244568
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sluit ik me bij aan.
[..]

Dat is het nou net, het is niet gebaseerd op de Koran, was dat wel het geval dan stond er geen doodstraf op een 12 jarige.
Niet?

De machthebber in S.A. denken daar anders over volgens mij.
  maandag 17 september 2007 @ 15:02:18 #55
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53244573
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:59 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Dus de schatting van 1.6 miljoen moslims in Nederland is dan ook ruim overdreven.
Volgens Triggershots definitie is er maar één echte moslim in Nederland, en dat is hij zelf. Dat snap je toch wel?

Al die hangjongeren, criminelen, loverboys zijn volgens hem sowieso geen moslims, omdat ze hangjongere, crimineel, loverboy zijn.
pi_53244580
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:59 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoe ze worden opgeteld?
Iedereen die uit een moslimland komt wordt meegeteld als moslim, dus alle Christenen uit Iran, Nigeria, Syrie, Afghanistan etc worden allemaal als 'moslim' bestempeld, vluchten ze van de moslims uit hun vaderland, worden ze hier als moslim gezien.
pi_53244611
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoe ze worden opgeteld?
Iedereen die uit een moslimland komt wordt meegeteld als moslim, dus alle Christenen uit Iran, Nigeria, Syrie, Afghanistan etc worden allemaal als 'moslim' bestempeld, vluchten ze van de moslims uit hun vaderland, worden ze hier als moslim gezien.
De praktijk wijst toch uit dat ze Moslim blijven? Anders moslim dan waar ze vandaan komen (dat het kan is dus al debiel, moslim is moslim lijkt me, als de religie klopt) want waar komen anders die moskeen vandaan? PVDA kantines? .
Get woke, go broke!
pi_53244612
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh nee?

He tering moslim! Wees het eens met mij eens!

En als je me dan slaat, is het niet uit Islam overwegingen .
Nee, de Islam zegt:

'Verdraag geduldig wat ze zeggen'
Ik ervaar dat als een basis voor vrijheid van meningsuiting in de Islamitische kringen.
  maandag 17 september 2007 @ 15:04:06 #59
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53244620
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tsja, lullig voor je, maar het is natuurlijk gewoon wel zo.
  maandag 17 september 2007 @ 15:04:13 #60
8369 speknek
Another day another slay
pi_53244627
quote:

Geen altruisme zonder zelfhaat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_53244642
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Niet?

De machthebber in S.A. denken daar anders over volgens mij.
Wil je het over de machthebbers in SA hebben, ken je de Islamitische standpunt over een monarchie, een erfelijk bestuur? Meest verachte vorm van bestuur in de Islam.
pi_53244662
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, de Islam zegt:

'Verdraag geduldig wat ze zeggen'
Ik ervaar dat als een basis voor vrijheid van meningsuiting in de Islamitische kringen.
Tja, maar als ik dat op straat doe heb ik 100% zeker een probleem.

En dan hoeft tering moslim nog niet eens. En dat is op zijn zachtst gezegd een tikje tegenstijdig met wat jij beweert.

Mocro tuig is geen moslim, maar wordt wel boos als ik de Islam beledig, dus effectief voor mij zijn ze Moslim, klaar.

Echt, noem mij christenhond, jood, whatever. Lekker belangrijk, want dat ben ik niet, dus word ik niet kwaad.
Get woke, go broke!
  maandag 17 september 2007 @ 15:05:57 #63
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53244663
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wil je het over de machthebbers in SA hebben, ken je de Islamitische standpunt over een monarchie, een erfelijk bestuur? Meest verachte vorm van bestuur in de Islam.
Je bedoelt natuurlijk: zo'n beetje de enige vorm van bestuur in de islam.
  maandag 17 september 2007 @ 15:06:47 #64
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53244679
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Mocro tuig is geen moslim, maar wordt wel boos als ik de Islam beledig, dus effectief voor mij zijn ze Moslim, klaar.
Exact
pi_53244683
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De praktijk wijst toch uit dat ze Moslim blijven? Anders moslim dan waar ze vandaan komen (dat het kan is dus al debiel, moslim is moslim lijkt me, als de religie klopt) want waar komen anders die moskeen vandaan? PVDA kantines? .
Ik heb het over echte Christenen, Joden etc die zijn gevlucht omdat ze daar vervolgd worden die in NL ook voor uit komen dat ze Christelijk/Joods/vulmaarin zijn, maar toch gaat CBS zo te werken, kijken uit welke land ze komen en dan nog waren volgens mij meest recente cijfers net geen miljoen.

NL heeft teveel moskeeën, das waar

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2007 15:07:15 ]
pi_53244713
quote:
Op maandag 17 september 2007 14:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Oh, gaan we het 'maar dat is geen echte moslim/christen/jood straatje weer eens proberen? Dat loopt al jaren dood hoor.
Dat zeg ik niet, wel dat wanneer iemand zich een moslim of christen noemt, dat niet betekent dat hij zich er ook naar gedraagt, het gedrag wat hij/zij vertoont kan je dus niet altijd afschuiven op zijn/haar religie.
pi_53244714
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De 'dat zijn geen echte moslims' straat dus.

Maar wat zijn dan wel echte moslims, en hoe ziet hun wetgeving er dan uit? Tot nu toe zie ik alleen maar landen met een Islamitische wetgeving waar het ronduit een teringzooi is, en als een andere oslim dan zo ver komt om het af te keuren, dan is dat op basis van het 'geen echte moslim' argument.

Ik word daar een beetje moe van.
pi_53244731
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb het over echte Christenen, Joden etc die zijn gevlucht omdat ze daar vervolgd worden die in NL ook voor uit komen dat ze Christelijk/Joods/vulmaarin zijn, maar toch gaat CBS zo te werken, kijken uit welke land ze komen en dan nog waren volgens mij meest recente cijfers net geen miljoen.

NL heeft teveel moskeeën, das waar
Al staat er op elke hoek een moskee, zal me worst zijn. Als dat maar gewoon net als kerken gebouwen zijn waar ik geen last van heb, nooit hoef te komen en waar geen haat gepredikt wordt.

En dat is helaas niet zo...
Get woke, go broke!
pi_53244757
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, maar als ik dat op straat doe heb ik 100% zeker een probleem.

En dan hoeft tering moslim nog niet eens. En dat is op zijn zachtst gezegd een tikje tegenstijdig met wat jij beweert.

Echt, noem mij christenhond, jood, whatever. Lekker belangrijk, want dat ben ik niet, dus word ik niet kwaad.
Ik heb de Koran om mij backup te geven dat ik moet verdragen wat jij zegt, in het zelfde boek wordt zelfs Mohammed op zijn vingers getikt dat hij niemand mag dwingen te geloven, geen macht mag uitoefenen, denk je werkelijk dan dat een doelloos mocroboy het wel mag?

Vorig jaar ben ik als gids mee geweest naar maroc+, een jongen heeft daar een niet-moslim geslagen omdat hij Allah beledigde, diegene die sloeg is een communist in hart en nieren.
  maandag 17 september 2007 @ 15:10:11 #70
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53244764
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:08 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, wel dat wanneer iemand zich een moslim of christen noemt, dat niet betekent dat hij zich er ook naar gedraagt, het gedrag wat hij/zij vertoont kan je dus niet altijd afschuiven op zijn/haar religie.
Dat klopt, het kan niet altijd, maar dat betekent nog niet dat je ongewenst/crimineel gedrag per definitie niet zou kunnen afschuiven op zijn/haar religie. In het geval van de islam zeker niet, lees de Koran er maar op na.
pi_53244776
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Maar wat zijn dan wel echte moslims, en hoe ziet hun wetgeving er dan uit?
Die bestaan alleen in theorie, krijg ik het idee.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_53244802
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb de Koran om mij backup te geven dat ik moet verdragen wat jij zegt, in het zelfde boek wordt zelfs Mohammed op zijn vingers getikt dat hij niemand mag dwingen te geloven, geen macht mag uitoefenen, denk je werkelijk dan dat een doelloos mocroboy het wel mag?

Vorig jaar ben ik als gids mee geweest naar maroc+, een jongen heeft daar een niet-moslim geslagen omdat hij Allah beledigde, diegene die sloeg is een communist in hart en nieren.
Tja, en hij weet vast de Koran zo te interpreteren dat hij en niet jij, gelijk heeft.

Dat is het hele probleem. Er is geen enkele uniformiteit, en das met de Bijbel dus OOK zo, maar dat heeft nauwelijks invloed in Nederland. In andere landen misschien wel, en dan is het gelijkwaardig hoor.
Get woke, go broke!
pi_53244820
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ik oordeel niet over geloof, maar er is geen enkel wet in de Islam die een monarchie toe juigt, integendeel het wordt zoals ik eerder zei veracht, dat betekent alsnog niet dat ik kan bepalen wie wel/geen echte moslim is.
quote:
Maar wat zijn dan wel echte moslims, en hoe ziet hun wetgeving er dan uit? Tot nu toe zie ik alleen maar landen met een Islamitische wetgeving waar het ronduit een teringzooi is, en als een andere oslim dan zo ver komt om het af te keuren, dan is dat op basis van het 'geen echte moslim' argument.

Ik word daar een beetje moe van.
Je hebt genoeg glorie rijke voorbeelden uit de Islamitische geschiedenis wat samen ging met vooruitgang, vrijheid en tolerantie, denk aan Kalifaat van Cordoba, om even toe te voegen, de Islamitische kalifaat is afgeschaft in 1924, in andere woorden sinds 1924 bestaat er geen erkende moslim staat, niet in de Soenitische wereld.
  maandag 17 september 2007 @ 15:13:39 #74
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53244837
quote:

[..]

Je moet je niet laten uitdagen. Je moet vriendelijk glimlachen en weglopen, net zoals westerlingen. Waarom zoek je de confrontatie? Waarom denk je dat je beter bent als je slaat?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53244866
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:12 schreef Triggershot het volgende:

Je hebt genoeg glorie rijke voorbeelden uit de Islamitische geschiedenis wat samen ging met vooruitgang, vrijheid en tolerantie, denk aan Kalifaat van Cordoba, om even toe te voegen, de Islamitische kalifaat is afgeschaft in 1924, in andere woorden sinds 1924 bestaat er geen erkende moslim staat, niet in de Soenitische wereld.
En zijn er ook voorbeelden uit tegenwoordige tijd?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  maandag 17 september 2007 @ 15:14:56 #76
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53244867
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waarom denk je dat je beter bent als je slaat?
Ook dat staat in de Koran. Als je maar goed genoeg leest.
pi_53244872
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:10 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

Dat klopt, het kan niet altijd, maar dat betekent nog niet dat je ongewenst/crimineel gedrag per definitie niet zou kunnen afschuiven op zijn/haar religie. In het geval van de islam zeker niet, lees de Koran er maar op na.
Het criminele gedrag wat die marocs vertonen heeft niets te maken met teksten in de koran, die lieden hebben vaak geen enkele kennis van wat er staat in de koran. Zij noemen zich moslims, maar als een culturele identiteit, een soort van geuzennaam, zich opstellend tegenover 'het systeem'. Het werkelijke probleem ligt in de mediterrane/macho cultuur en in psycho-sociale oorzaken.
pi_53244895
quote:

[..]

Je moet je niet laten uitdagen. Je moet vriendelijk glimlachen en weglopen, net zoals westerlingen. Waarom zoek je de confrontatie? Waarom denk je dat je beter bent als je slaat?
Nou overdrijf je een beeje, alsof westerlingen nooit matten .

Maar idd, "de moslim" moet gewoon eens niet van die lange tenen hebben en dat achterhaalde "iedereen tegen de Islam moet dood" laten vallen.

Je gaat er niet dood van als iemand niet gelooft wat jij gelooft. tenminste in een normale wereld niet.

Dat gezeik over die cartoons, Madonna en Britney die dood moeten. Dat zijn de ergste mensen die je aan je kant kanhebben. Maar ze zijn wel Moslim.....
Get woke, go broke!
pi_53244901
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, en hij weet vast de Koran zo te interpreteren dat hij en niet jij, gelijk heeft.
Ongetwijfeld, maar ik blijf er bij dat het aan ware aard van betreffende is, of hij aggressief is ingesteld of niet en niet aan een boek, je haalt er uit wat je halen wilt.
quote:
Dat is het hele probleem. Er is geen enkele uniformiteit, en das met de Bijbel dus OOK zo, maar dat heeft nauwelijks invloed in Nederland. In andere landen misschien wel, en dan is het gelijkwaardig hoor.
Maar je kunt als je benadert wat ik vertel een communist slaat een niet-moslim omdat hij Allah beledigde, kan je toch niet, - is toch irrationeel - als je zegt dat komt door de Islam? Mijn inziens wel iig
pi_53244922
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:14 schreef Flashwin het volgende:

[..]

En zijn er ook voorbeelden uit tegenwoordige tijd?
Zouden dan de moslims massaal naar het vrije westen komen?
pi_53244942
quote:

[..]

Het is een voorbeeld om te tonen dat ik dan aggressief zou zijn ingesteld, niet om iets te promoten.
  maandag 17 september 2007 @ 15:17:40 #82
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53244956
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:15 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Het criminele gedrag wat die marocs vertonen heeft niets te maken met teksten in de koran
Ohnee? Heb je de Koran weleens gelezen?
quote:
Zij noemen zich moslims, maar als een culturele identiteit, een soort van geuzennaam, zich opstellend tegenover 'het systeem'. Het werkelijke probleem ligt in de mediterrane/macho cultuur en in psycho-sociale oorzaken.
Oorzaken die veroorzaakt, in stand gehouden en versterkt worden door de islam. De islam is een mediterrane/macho religie en overbrenger van psycho-sociale ziektes.
pi_53244984
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar ik blijf er bij dat het aan ware aard van betreffende is, of hij aggressief is ingesteld of niet en niet aan een boek, je haalt er uit wat je halen wilt.
[..]

Maar je kunt als je benadert wat ik vertel een communist slaat een niet-moslim omdat hij Allah beledigde, kan je toch niet, - is toch irrationeel - als je zegt dat komt door de Islam? Mijn inziens wel iig
Waarom niet? Blijkbaar geeft de hele Islam iemand recht om te slaan, omdat de Islam beledigen zoooooo fout is dat iedereen maar straf moet. En blijkbaar is die communist van mening dat het zo hoort.

Zie het als een kind terug roepen in de bus die een dik wijf hard een dik wijf noemt, het is zo, maar we weten dan je dat soort dingen niet zegt in de bus. Maar waarom eigenlijk niet? Je geeft het kind straf terwijl het kind gewoon de waarheid zegt. .
Get woke, go broke!
pi_53245057
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom niet? Blijkbaar geeft de hele Islam iemand recht om te slaan, omdat de Islam beledigen zoooooo fout is dat iedereen maar straf moet. En blijkbaar is die communist van mening dat het zo hoort.

Zie het als een kind terug roepen in de bus die een dik wijf hard een dik wijf noemt, het is zo, maar we weten dan je dat soort dingen niet zegt in de bus. Maar waarom eigenlijk niet? Je geeft het kind straf terwijl het kind gewoon de waarheid zegt. .
Noem me extreem arrogant, maar ik kan zeggen met absolute zekerheid dat er niemand tegenover mij kan staan die zegt dat Islam aggressie aanmoedigd als het gaat om woorden, in de Islamitische bronnen that is hé.

Neuh, als het er op aan komt is die jongen ook tegen de Islam, nogmaals het is een communist, hoort bij zijn puberaal macho gedrag.
pi_53245211
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Noem me extreem arrogant, maar ik kan zeggen met absolute zekerheid dat er niemand tegenover mij kan staan die zegt dat Islam aggressie aanmoedigd als het gaat om woorden, in de Islamitische bronnen that is hé.

Neuh, als het er op aan komt is die jongen ook tegen de Islam, nogmaals het is een communist, hoort bij zijn puberaal macho gedrag.
Waarom doet de halve Moslim wereld dat dan wel, met de Koran als excuus? De cartoonrellen, de ophef over de hoerigheid van Madonna. Wel meteen met onthoofding etc dreigen.

Ik snap best dat jij het allemaal niet zo ziet, maar wie zegt dat jij de goeie moslim bent??
Get woke, go broke!
pi_53245280
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom doet de halve Moslim wereld dat dan wel, met de Koran als excuus? De cartoonrellen, de ophef over de hoerigheid van Madonna. Wel meteen met onthoofding etc dreigen.
Halve moslimwereld. 700 miljoen mensen? Waar haal jij de statistieken vandaan? Het is nog altijd een handvol mensen die het doen, namelijk de extremisten.
quote:
Ik snap best dat jij het allemaal niet zo ziet, maar wie zegt dat jij de goeie moslim bent??
Het enige wat jou hoort te boeien is hoe ik bij jou over kom als mens, hoe onze contact tegenover elkaar is, of ik verder een goeie of slechte moslim ben is tussen mij en God, niet?
pi_53245494
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Halve moslimwereld. 700 miljoen mensen? Waar haal jij de statistieken vandaan? Het is nog altijd een handvol mensen die het doen, namelijk de extremisten.
Mwah, ik heb anders verdomde weining moslims gehoord die de dreigementen tegen die cartoonist openlijk afkeurden.

Of is die zwijgende meerderheid ook al geen echte moslim?
quote:
Het enige wat jou hoort te boeien is hoe ik bij jou over kom als mens, hoe onze contact tegenover elkaar is, of ik verder een goeie of slechte moslim ben is tussen mij en God, niet?
Dat ligt er aan wat je bijvoorbeeld moet doen om een echte moslim te zijn. Er zijn nogal wat mensen die er heilig van overtuigd waren dat ze hun plaatsje in de hemel konden verdienen door zichzelf op te blazen en zo veel mogelijk ongelovigen daarbij om te brengen.

Dan is jouw geloof toch echt niet meer iets dat alleen tussen jou en je god speelt.
pi_53245576
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Jawel, maar jij stelt hier dus dat jouw manier de juiste is en dat denkt meneer Ex. tremist te SA ook .

Dat is dus het grote probleem, was er maar een Paus ofzo die wat macht had... 1 dus he? Niet dat ik achter de Paus sta, maar hebt tenminste een leider om te kunnen zeggen "HIj zegt dat het zo is, dus is het zo"
Get woke, go broke!
pi_53245693
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Mwah, ik heb anders verdomde weining moslims gehoord die de dreigementen tegen die cartoonist openlijk afkeurden.
Cheppih heeft zich er tegen gekeerd, Reza Aslan heeft 24 lezingen gegeven, Gulen heeft een openlijke fatwa gegeven over dat bedreigen niet bij een moslim past, Soroush is met de dood bedreigd door Al-Qaida omdat hij zei dat het acceptabel was anno 2006. Tariq Ramadan heeft opgeroepen tot het tolereren van vrijheid van meningsuiting en er vreedzaam mee om te gaan, tellen we dat ook mee of niet?
quote:
Of is die zwijgende meerderheid ook al geen echte moslim?
Ik meen mij niet termen als 'echte' / 'slechte' moslims gebruikt te hebben... Jij wel?
quote:
Dat ligt er aan wat je bijvoorbeeld moet doen om een echte moslim te zijn. Er zijn nogal wat mensen die er heilig van overtuigd waren dat ze hun plaatsje in de hemel konden verdienen door zichzelf op te blazen en zo veel mogelijk ongelovigen daarbij om te brengen.

Dan is jouw geloof toch echt niet meer iets dat alleen tussen jou en je god speelt.
Wederom termen als 'echte' moslim, het is niet aan jou en mij om te bepalen wie wel/niet een echte moslim is, niet politiek en ook niet theologisch, wel kan ik daar tegenover zetten dat je geen zelfmoord mag plegen in de Islam, dat geen onschuldig bloed mag vloeien, dat als men vrede wil je het verplicht bent dit te geven. En nee als je je opblaast krijg je geen 72 maagden. Iedereen die de Koran volledig leest ziet dat ook in.

En ja, mijn geloof in God speelt tussen mij en God, verder niemand.
pi_53245742
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jawel, maar jij stelt hier dus dat jouw manier de juiste is en dat denkt meneer Ex. tremist te SA ook .
Nee, hoeft niet, ik kan jou de Koran laten lezen en weten dat we op zelfde conclusie uitkomen
quote:
Dat is dus het grote probleem, was er maar een Paus ofzo die wat macht had... 1 dus he? Niet dat ik achter de Paus sta, maar hebt tenminste een leider om te kunnen zeggen "HIj zegt dat het zo is, dus is het zo"
Juist door de afwezigheid van zo een figuur kan Bin Laden ook zijn gang gaan..
quote:
werden in 1517 bij de verovering van Caïro door het Ottomaanse Rijk afgezet. Sindsdien werd de titel van kalief gedragen door de Ottomaanse sultan. De laatste kalief was Abdülmecit II, de opvolger van de laatste Turkse Sultan. Abdülmecit II regeerde van 19 november 1922 tot 3 maart 1924. De Turkse Grote Nationale Vergadering, die de monarchie had afgeschaft, wilde aanvankelijk het kalifaat laten voortbestaan, maar schafte het anderhalf jaar later al af.

Hoessein ibn Ali, de Sjarif van Mekka, riep zich hierna uit tot kalief, maar dit werd niet geaccepteerd door zijn rivaal Abdoel Aziz al Saoed, die Hoessein vrijwel direct aanviel en versloeg. Al Saoed weigerde de titel van kalief.

In 1926 kwamen afgevaardigden van de verschillende moslimlanden bijeen om te praten over een eventuele nieuwe kalief, maar de besprekingen eindigden zonder resultaat. Tot op heden (2005) is er nog steeds geen (algemeen aanvaarde) kalief gekozen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kalief

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2007 15:50:25 ]
pi_53245838
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, hoeft niet, ik kan jou de Koran laten lezen en weten dat we op zelfde conclusie uitkomen
[..]

Juist door de afwezigheid van zo een figuur kan Bin Laden ook zijn gang gaan..
[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kalief
Nou, regel dat dan eens! Zorg dat er 1 interpretatie van de Koran komt, zorg dat die in overeenstemming is met het leven in de wereld anno 2007 en de wereld zal in vrede leven .
Get woke, go broke!
pi_53246013
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou, regel dat dan eens! Zorg dat er 1 interpretatie van de Koran komt, zorg dat die in overeenstemming is met het leven in de wereld anno 2007 en de wereld zal in vrede leven .
Ik zal kijken wat ik kan doen.
pi_53246028
quote:

Waarom moeten er toch altijd vergelijkingen gemaakt worden. IN hoeverre is onze nederlandse wetgeving bijv te vergelijken mert de amerikaanse. Dat is en blijft appels met peren vergelijken.

Het enigste wat we hieraan kunen doen is de induvuduele landen die in onze westerse optiek te ver gaan met hun wetgeving aan proberen aan te pakken mbv de VN. Ook zouden we nog wel een handelsboycot kunnen afkondigen alhoewel we dan bij SA de ongeveer 4 miljoen vaten olie per dag die ze produceren als een groot probleem zien. Aangezien SA verder netjes luisteren en hun olie voor dollars verkopen vind big brother amerika de wetgeving in SA geen probleem.
pi_53246296
quote:
Op maandag 17 september 2007 15:00 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

het lijkt er anders meer op dat de Koran jouw agressieve gedrag legitimeert
pleased to meet you
pi_53246329
quote:

Ja en? Het is dus gewoon klasse justitie en dus fout, of het nou op de "heilige" koram is gebasseerd of niet.
pi_53246366
quote:
Op maandag 17 september 2007 16:09 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Ja en? Het is dus gewoon klasse justitie en dus fout, of het nou op de "heilige" koram is gebasseerd of niet.
En klasse justitie gebeurd nergens in onze westerse wereld?
  maandag 17 september 2007 @ 16:12:04 #97
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53246390
quote:
Op maandag 17 september 2007 16:08 schreef moussie het volgende:

[..]

het lijkt er anders meer op dat de Koran jouw agressieve gedrag legitimeert
Neehoor, ik gedraag me nooit agressief. Ik heb nog nooit in m'n leven iemand geslagen. Komt omdat ik de Koran niet lees.
  maandag 17 september 2007 @ 16:13:03 #98
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53246403
quote:
Op maandag 17 september 2007 16:12 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

Neehoor, ik gedraag me nooit agressief. Ik heb nog nooit in m'n leven iemand geslagen. Komt omdat ik de Koran niet lees.
wel een schattig subscript dan.
pi_53246417
quote:
Daarom zijn gelovigen (van welke soort dan ook) nou zulke ruggegraatloze leugenaars, als er negative aspecten van hun geloof naar buiten komen wordt er altijd keihard geroepen dat het om een gebrek aan kennis, verkeerde beeldvorming, of een negative benadering door de media gaat.

Slap en zwak is het.

maandag 17 september 2007 @ 16:14:12 #100
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_53246428
quote:
Op maandag 17 september 2007 16:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wel een schattig subscript dan.
Joep Meloen was inderdaad niet altijd even beschaafd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')